8 клас
Календарно-тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов.
5 – 9 класи» (Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Д/з |
||||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадянська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||||
І семестр Тема: Повторення (2 год.)
|
||||||||||||
1 |
|
Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі. Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Повернення до школи |
|
|
|
|
|
Past Simple Pr. Perfect |
С. 5, в. 4 |
||
2 |
|
Знов до школи |
|
|
|
|
|
|
С. 6,в.7 |
|||
Тема: Я і мої друзі (10 год.)
|
||||||||||||
3 |
|
Описувати, розповідати, характеризувати |
Моя сім’я, родинні звичаї та традиції |
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
|
С. 76 |
С. 78 |
7/78 |
||
4 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Домашні обов’язки, сімейний уклад |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
|
|
c. 80 |
5, 6 / 81 |
||
5 |
|
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; обмінюватись думками
|
Цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту родини |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
c. 82 |
5, 6 / 82 |
||
6 |
|
Описувати, розповідати, характеризувати; оцінювати стан речей, події, факти |
Відпочиок з друзями на природі |
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
|
c. 85 |
|
|
||
7 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; аргументувати свій вибір, точку зору |
Ми з друзями – за здоровий спосіб життя! |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
|
|
c. 87 |
|
||
8 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції; обмінюватись думками |
Сімейні традиції моїє родини та моїх друзів
|
|
|
Порівнює сімейні традиції.
|
|
c. 89 |
c. 92 |
|
||
9 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Один день із життя волонтера |
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
c. 94 |
c.95 |
|
||
10 |
|
Оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками |
Добрі справи разом з друзями |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
c. 97 |
|
||
11 |
|
Описувати, розповідати, характеризувати; запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію коментувати статистичні дані |
Он-лайн спілкування. Друзі із соціальних мереж |
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
|
|
c. 101 |
|
|
||
12 |
|
Аргументувати свій вибір, точку зору |
Підсумковмй урок з теми «Я та мої друзі» |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|
|
||
Тема: Засоби масової інформації (16 год.)
|
||||||||||||
13 |
|
Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації. |
Ера інформації. |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
С. 8, 9 |
|
С. 10,в.4 |
||
14 |
|
Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації. |
Періодичні видання |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
|
С. 11,в.9 |
||
15 |
|
Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт |
Преса в Британії |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
С. 12 |
Pr. Simple Passive Voice |
С.13,в.6,7 |
||
16 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Видання газети. |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
С.15 |
|
С.16,в.8 |
||
17 |
|
Аргументувати власну думку |
Розвиток грам. навичок |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
|
|
Pr. Perfect/ Past Simple |
С.16,в.9 |
||
18 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Відомі онлайн видання та інтернет-платформи |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
|
||
19 |
|
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають |
Репортери. |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
|
С.19,в.8 |
||
20 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Перші газети |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
c. 18 |
|
С.19,в.9 |
||
21 |
|
Розповідати про структуру газети |
Складові газети |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
c. 20, 21 |
Past Simple Passive Voice |
С.22,в.8 |
||
22 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Зміст газет |
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
|
С.22,в.7 |
||
23 |
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Робота з газетою. |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
c. 24-25 |
|
С.26,в.7 |
||
24 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Типи газет |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
c. 27 |
|
С.28,в.4 |
||
25 |
|
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Шкільна газета |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
С.158,в.2,3 |
||
26 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Захист проектних робіт «Шкільна газета» |
|
|
|
|
|
|
|
||
27 |
|
Аргументувати власну думку |
Домашнє читання |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
С.160,в.9 |
||
28 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
С.34,в.1 |
||
Тема: Шкільне життя (13 год.)
|
||||||||||||
29 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Моє навчання у школі |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
c. 34, 36 |
|
С.37,в.8 |
||
30 |
|
Розповідати про шкільні правила |
Моя школа |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
Обговорює шкільні правила.
|
|
|
Future Simple |
С.37,в.9 |
||
31 |
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Школи в Україні |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
c. 38-39 |
|
С.41,в.7 |
||
32 |
|
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
Спеціалізовані школи в Україні |
|
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
c. 40 |
|
С.41,в.8 |
||
33 |
|
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Початкова і середня освіта в Україні |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
Обговорює шкільні правила.
|
|
c. 42 |
|
С.43,в.6 |
||
34 |
|
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Шкільні предмети |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|
|
||
35 |
|
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Шкільні предмети |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
c. 45 |
|
С.46,в.6 |
||
36 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Освіта у Великобританії |
|
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
c. 47-48 |
|
С.50,в.7 |
||
37 |
|
Розповідати про школи у Британії та України |
Типи шкіл у Великобритані |
|
|
|
|
|
|
С.50,в.9 |
||
38 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Після уроків |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
c. 53 |
|
С.53,в.5 (8-14) |
||
39 |
|
Аргументувати власну думку |
Розвиток грам.навичок |
|
|
|
|
|
if / unless |
С.56,в.7 чит. с.162 |
||
40 |
|
Аргументувати власну думку |
Урок домашнього читання |
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
С.162 |
С.167,в.12,13 |
||
41 |
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Школа майбутнього» |
|
|
|
|
|
|
|
||
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
43 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
44 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||
46 |
|
|
Аналіз контрольних робіт.
|
|
|
|
|
|
|
|
||
47 |
|
|
Повторення й систематизація вивченого матеріалу за 1-й семестр |
|
|
|
|
|
|
|
||
48 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
||
ІІ семестр Тема: Шкільна бібліотека (13 год.)
|
||||||||||||
49 |
|
Аргументувати власну думку |
Світ книжок |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.63 |
|
С.63,в.8 |
||
50 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
З історії книги |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.67 |
Майб.час у пас стані |
В.8,с.69 |
||
51 |
|
Аргументувати власну думку |
У бібліотеці |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.71 |
Пряма/непряма мова |
В.8,с.73 |
||
52 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Письменники України |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.74 |
Пряма/непряма мова |
В.7,с.77 (5-9 реч) |
||
53 |
|
Аргументувати власну думку |
Міні-проект «Письменники України» |
|
|
|
|
|
|
|
||
54 |
|
Розповідати про письменників Британії, робити висновки та узагальнення |
Письменники Британії. |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.78 |
|
В.6,с.80 (4-6 реч) |
||
55 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Книжковий огляд |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.82 |
|
В.6,с.83 |
||
56 |
|
Розповідати про улюблені книги та літературні жанри |
Ми - читачі |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.84 |
Пряма/непряма мова |
В.6,с.86 |
||
57 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Літературна спадщина |
|
|
|
|
|
|
|
||
58 |
|
Аргументувати власну думку |
Мої улюблені автори і книжки |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
|
Чит. с 168 |
||
59 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Урок домашнього читання |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
С.168 |
|
В.2,с.87 |
||
60 |
|
Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж» |
|
|
|
|
|
|
|
||
61 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
Пас стан, пряма/непр мова |
В.5,с.88 |
||
Тема: Музика (12 год)
|
||||||||||||
62 |
|
Висловлювати своє ставлення до музики |
Магія музики |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
С.90 |
Майб.час у пас стані |
|
||
63 |
|
Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі |
Музичні стилі. |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
С.93 |
|
В.9,с.95 (4-6 реч) |
||
64 |
|
Описувати музичні інструменти |
Музичні інструменти |
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
|
С.97 |
Пряма/непряма мова |
В.8,с.99 (4-6 реч) |
||
65 |
|
Розпитувати і надавати інформацію по темі |
Уроки музики |
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
|
С.100 |
|
В.6,с.102 |
||
66 |
|
Розпитувати і надавати інформацію по темі |
На концерті. |
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
С.105 |
|
В.9,с.106 |
||
67 |
|
Запитувати та аргументувати власну думку щодо теми |
Улюблені мелодії |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Заверш час у пас стані |
В.5,с.109 |
||
68 |
|
Розповідати про відомих композиторів |
Відомі композитори. |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
С.110 |
Часові форми |
В.5,с. 111 |
||
69 |
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
Музика в моєму житті |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
Чит. с.182 |
||
70 |
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
Музика в моєму житті |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
|
||
71 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
72 |
|
Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж» |
|
|
|
|
|
|
|
||
73 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема: Велика Британія (13 год)
|
||||||||||||
74 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Мої друзі за листуванням |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
С.116-117 |
Прислівники |
В.7,с.118 |
||
75 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Мої друзі за листуванням |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
||
76 |
|
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
Дозвілля підлітків. |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
С.120 |
|
В.8,с.123 |
||
77 |
|
Аргументувати свою точку зору, власну думку |
Клімат Великобританії |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
С.124 |
Доп. дієслова |
В.5,с.125 (6-10 реч) |
||
78 |
|
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
Погода Великобританії |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
С.126 |
Пряма мова |
В.6,с.127 |
||
79 |
|
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
Великобританія на карті |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
С.128 |
Пряма мова |
В.7,с.130 |
||
80 |
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
Земля Великобританії |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
С.131 |
Артикль |
В.6,с.133 |
||
81 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Життя у Британії. |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
С.134 |
Часові форми |
В.5,с.136 |
||
82 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Життя у Британії. |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
|
||
83 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Різні країни, різні традиції |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
С. 137 |
Пряма мова |
В.5,с.139 |
||
84 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
85 |
|
Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж» |
|
|
|
|
|
|
|
||
86 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема: Україна (14 год)
|
||||||||||||
87 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Сім чудес України. |
|
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
С.140 |
|
В.6,с.142 |
||
88 |
|
|
Україна – моя Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
|
||
89 |
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
Карта України. |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
|
|
|
С.143-144 |
артикль |
В.7,с.146 |
||
90 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Географічне положення й клімат України |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|
|
|
||
91 |
|
Розповідати про народні традиції |
Народи України |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
С.147 |
|
Чит. с 188 |
||
92 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Урок домашнього читання |
|
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
С.189 |
|
В.6,с.152 |
||
93 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Культура і традиції |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
||
94 |
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
Музичні смаки українців |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
||
95 |
|
Висловлювати свої емоції, почуття, враження |
Досягнення українців на світовому просторі |
|
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
|
|
||
96 |
|
|
Українська кухня |
|
Робить повідомлення про основні страви |
|
|
|
|
|
||
97 |
|
|
Улюблені страви українців |
|
|
|
|
|
|
|
||
98 |
|
Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд, коментувати свої думки щодо прочитаного |
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
99 |
|
Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж» |
|
|
|
|
|
|
|
||
100 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
Пряма мова |
Підгот до КР |
||
101 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
102 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
103 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||
105 |
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|