Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 8 клас

Про матеріал
8 клас Несвіт Календарно-тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5 – 9 класи» (Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Перегляд файлу

8 клас

Календарно-тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов.

5 – 9 класи» (Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

 

№ з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

І семестр

Тема: Повторення  (2 год.)

 

1

 

Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Повернення до школи

 

 

 

 

 

Past Simple Pr. Perfect

С. 5, в. 4

2

 

Знов до школи

 

 

 

 

 

 

С. 6,в.7

 

Тема: Я і мої друзі  (10 год.)

 

 

3

 

Описувати, розповідати, характеризувати

Моя сім’я,  родинні звичаї та традиції

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

С. 76

С. 78

7/78

 

4

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції

Домашні обов’язки, сімейний уклад

 

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

 

 

c. 80

5, 6 / 81

 

5

 

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;  обмінюватись думками

 

Цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту родини

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

c. 82

5, 6 / 82

 

6

 

Описувати, розповідати, характеризувати; оцінювати стан речей, події, факти

Відпочиок з друзями на природі

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

 

c. 85

 

 

 

7

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; аргументувати свій вибір, точку зору

Ми з друзями – за здоровий спосіб життя!

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

 

 

c. 87

 

 

8

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції; обмінюватись думками

Сімейні традиції моїє родини та моїх друзів

 

 

 

Порівнює сімейні традиції.

 

 

c. 89

c. 92

 

 

9

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору

Один день із життя волонтера

 

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

 

c. 94

c.95

 

 

10

 

Оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками

Добрі справи разом з друзями

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

 

c. 97

 

 

11

 

Описувати, розповідати, характеризувати; запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

коментувати статистичні дані

Он-лайн спілкування. Друзі із соціальних мереж

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

 

 

c. 101

 

 

 

12

 

Аргументувати свій вибір, точку зору

Підсумковмй урок з теми «Я та мої друзі»

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

 

 

Тема: Засоби масової інформації    (16 год.)

 

13

 

Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації.

Ера інформації.

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

С. 8, 9

 

С. 10,в.4

14

 

Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації.

Періодичні видання

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

С. 11,в.9

15

 

Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт

Преса в Британії

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

С. 12

Pr. Simple  Passive Voice

С.13,в.6,7

16

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Видання газети.

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

С.15

 

С.16,в.8

17

 

Аргументувати власну думку

Розвиток грам. навичок

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

Pr. Perfect/ Past Simple

С.16,в.9

18

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Відомі онлайн видання та інтернет-платформи

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

 

19

 

Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають

Репортери.

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

С.19,в.8

20

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Перші газети

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

c. 18

 

С.19,в.9

21

 

Розповідати про структуру газети

Складові газети

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

c. 20, 21

Past Simple  Passive Voice

С.22,в.8

22

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Зміст газет

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

 

С.22,в.7

23

 

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із  газет

Робота з газетою.

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

c. 24-25

 

С.26,в.7

24

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Типи газет

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

c. 27

 

С.28,в.4

25

 

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

Шкільна газета

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

С.158,в.2,3

26

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Захист проектних робіт «Шкільна газета»

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Аргументувати власну думку

Домашнє читання

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

С.160,в.9

28

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

 

С.34,в.1

 

Тема: Шкільне життя   (13 год.)

 

29

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Моє навчання у школі

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

c. 34, 36

 

С.37,в.8

30

 

Розповідати про шкільні правила

Моя школа

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

 

Future Simple

С.37,в.9

31

 

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Школи в Україні

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

c. 38-39

 

С.41,в.7

32

 

Аргументувати власну думку про навчання в українській школі

Спеціалізовані школи в Україні

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

c. 40

 

С.41,в.8

33

 

Розповідати про початкову та середню освіту в Україні

Початкова і середня освіта в Україні

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

c. 42

 

С.43,в.6

34

 

Розповідати про школу та шкільні предмети

Шкільні предмети

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

 

 

 

35

 

Розповідати про школу та шкільні предмети

Шкільні предмети

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

c. 45

 

С.46,в.6

36

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Освіта у Великобританії

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

c. 47-48

 

С.50,в.7

37

 

Розповідати про школи у Британії та України

Типи шкіл у Великобритані

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

 

 

 

 

С.50,в.9

38

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Після уроків

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

c. 53

 

С.53,в.5

(8-14)

39

 

Аргументувати власну думку

Розвиток грам.навичок

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

 

 

 

if / unless

С.56,в.7

чит. с.162

40

 

Аргументувати власну думку

Урок домашнього читання

 

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

 

С.162

С.167,в.12,13

41

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Школа майбутнього»

 

 

 

 

 

 

 

42

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

44

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

46

 

 

Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

Повторення й систематизація вивченого матеріалу за 1-й семестр

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема:  Шкільна бібліотека      (13 год.)

 

49

 

Аргументувати власну думку

Світ книжок

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.63

 

С.63,в.8

50

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

З історії книги

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.67

Майб.час у пас стані

В.8,с.69

51

 

Аргументувати власну думку

У бібліотеці

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.71

Пряма/непряма мова

В.8,с.73

52

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Письменники України

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.74

Пряма/непряма мова

В.7,с.77

(5-9 реч)

53

 

Аргументувати власну думку

Міні-проект «Письменники України»

 

 

 

 

 

 

 

54

 

Розповідати про письменників Британії, робити висновки та узагальнення

Письменники Британії.

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.78

 

В.6,с.80

(4-6 реч)

55

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Книжковий огляд

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.82

 

В.6,с.83

56

 

Розповідати про улюблені книги та літературні жанри

Ми - читачі

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.84

Пряма/непряма мова

В.6,с.86

57

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Літературна спадщина

 

 

 

 

 

 

 

58

 

Аргументувати власну думку

Мої улюблені автори і книжки

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

 

 

Чит. с 168

59

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Урок домашнього читання

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

С.168

 

В.2,с.87

60

 

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж»

 

 

 

 

 

 

 

61

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

Пас стан, пряма/непр мова

В.5,с.88

 

Тема: Музика   (12 год)

 

62

 

Висловлювати своє ставлення до музики

Магія музики

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

С.90

Майб.час у пас стані

 

63

 

Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі

Музичні стилі.

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

С.93

 

В.9,с.95

(4-6 реч)

64

 

Описувати музичні інструменти

Музичні інструменти

 

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.

 

 

С.97

Пряма/непряма мова

В.8,с.99

(4-6 реч)

65

 

Розпитувати і надавати інформацію по темі

Уроки музики

 

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.

 

 

С.100

 

В.6,с.102

66

 

Розпитувати і надавати інформацію по темі

На концерті.

 

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття.

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

С.105

 

В.9,с.106

67

 

Запитувати та аргументувати власну думку щодо теми

Улюблені мелодії

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

Заверш час у пас стані

В.5,с.109

68

 

Розповідати про відомих композиторів

Відомі композитори.

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

С.110

Часові форми

В.5,с. 111

69

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

Музика в моєму житті

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

 

Чит. с.182

70

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

Музика в моєму житті

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

 

 

71

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

72

 

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж»

 

 

 

 

 

 

 

73

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Велика Британія (13 год)

 

74

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Мої друзі за листуванням

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

С.116-117

Прислівники

В.7,с.118

75

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Мої друзі за листуванням

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

 

 

76

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

Дозвілля підлітків.

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

С.120

 

В.8,с.123

77

 

Аргументувати свою точку зору, власну думку

Клімат Великобританії

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

 

С.124

Доп. дієслова

В.5,с.125 (6-10 реч)

78

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

Погода Великобританії

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

С.126

Пряма мова

В.6,с.127

79

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

Великобританія на карті

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

С.128

Пряма мова

В.7,с.130

80

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

Земля Великобританії

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

С.131

Артикль

В.6,с.133

81

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Життя у Британії.

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

 

С.134

Часові форми

В.5,с.136

82

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Життя у Британії.

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

 

 

 

 

83

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Різні країни, різні традиції

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

С. 137

Пряма мова

В.5,с.139

84

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

85

 

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж»

 

 

 

 

 

 

 

86

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Україна  (14 год)

 

87

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Сім чудес України.

 

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

 

С.140

 

В.6,с.142

88

 

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

 

 

 

 

 

89

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

Карта України.

Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

 

С.143-144

артикль

В.7,с.146

90

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Географічне положення й клімат України

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

 

 

 

91

 

Розповідати про народні традиції

Народи України

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

С.147

 

Чит. с 188

92

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Урок домашнього читання

 

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

С.189

 

В.6,с.152

93

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Культура і традиції

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

 

 

94

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Музичні смаки українців

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

 

 

95

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

Досягнення українців на світовому просторі

 

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

 

 

 

96

 

 

Українська кухня

 

Робить повідомлення про основні страви

 

 

 

 

 

97

 

 

Улюблені страви українців

 

 

 

 

 

 

 

98

 

Уміння аналізувати прочитаний текст, робити літературний огляд,  коментувати свої думки щодо прочитаного

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Мій улюблений персонаж»

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

Пряма мова

Підгот до КР

101

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

102

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

103

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

104

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

105

 

 

Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волощенко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
13915
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку