КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік_______________________ Семестр___1_____ Вчитель_________________________________ Клас__________ Fly High 2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат на кінець уроку
|
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/Говоріння |
|||||||
1 |
Вступ. Introduction Welcome to our zoo! Pp 4-5 |
Вітається, прощається .
|
Навчити умінню привітатися, попрощатися та представити себе. |
Вживання та вибір привітань. Правила ввічливості. |
Назви тварин. |
Вимова слів та інтонація під час привітання. |
Практика навичок аудіювання. |
|
Громадянсь ка відповідаль ність: вибудовує товариськи стосунки з іншими. |
|
2 |
Alphabet. Aa, Bb, Cc, Dd Pp 6-7 |
Розпізнає та називає літери алфавіту Aa, Bb, Cc, Dd. Представляє себе.
|
Розвивати уміння робити привітання та представляти себе. |
Розвивати здатність розрізняти і продукувати незнайомі звуки. |
Назви тварин. Відпрацьовувати форми привітання та представлення себе. |
Презентувати структуру Let’s learn… Вимова літер та звуків. |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – вибір правильної відповіді, встановлення відповідності. |
Практика написання літер A, B, C, D |
||
3 |
Alphabet Ee, Ff, Gg, Hh Pp 8-9 |
Розпізнає та називає літери алфавіту Ee, Ff, Gg, Hh.
|
Розвивати уміння робити привітання та запрошувати інформацію про співрозмовника. |
Відпрацьовувати навички парної та групової роботи. |
Назви тварин.
|
Вимова літер та звуків. |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – вибір правильної відповіді, встановлення відповідності. |
Практика написання літер E, F,G, H. Розвивати навички діалогічного мовлення. |
||
4 |
Alphabet Ii, Jj, Kk, Ll Pp 10-11
|
Розпізнає та називає літери алфавіту Ii, Jj, Kk, Ll.
|
Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання. |
Відпрацьовувати навички самостійної роботи. |
Назви тварин. |
Вимова літер та звуків. |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – встановлення відповідності.. |
Практика написання літер I, J, K, L. Розвивати навички діалогічного мовлення. |
||
5 |
Alphabet Mm, Nn, Oo, Pp Pp 12-13 |
Розпізнає та називає літери алфавіту Mm, Nn, Oo, Pp.
|
Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. |
Назви тварин.
|
Вимова літер та звуків. |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – вибір правильної відповіді. |
Практика написання літер M, N, O, P. |
||
6 |
Alphabet Qq, Rr, Ss, Tt Pp 14-15 |
Розпізнає та називає літери алфавіту Qq,Rr,Ss,Tt.
|
Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. |
Назви тварин.
|
Вимова літер та звуків. |
Практика навичок аудіювання. |
Практика написання літер Q, R, S, T. |
||
7 |
Alphabet Uu, Vv, Ww Pp 16-17
|
Розпізнає та називає літери алфавіту Uu, Vv, Ww.
|
Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання. |
Відпрацьовувати навички самостійної та парної роботи |
Назви тварин.
|
Вимова літер та звуків |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – вибір правильної відповіді. |
Практика написання літер U, V, W. |
|
|
8 |
Alphabet Xx, Yy, Zz Pp. 18-19
|
Розпізнає та називає літери алфавіту. Називає слово по буквам.
|
Навчити умінню попросити назвати слово по буквах. |
Навчити дотримуватись правил коректної поведінки під час рольових ігор. |
Назви тварин. Практика діалогічного мовлення. |
Презентація структури How do you spell…? Вимова літер та звуків |
Практика навичок аудіювання та виконання завдання –заповнення пропусків. |
Практика написання літер X, Y, Z. |
||
9 |
Colours. pp. 20-21 |
Повідомляє про тварин, називає їх колір.
|
Навчити надавати елементарну характеристику предмету або тварини. |
Розвивати навички парної роботи. |
Назви кольорів. Практика вживання назв тварин. |
Вимова назв кольорів. |
Практика навичок аудіювання. |
Практика написання назв кольорів. |
||
10 |
Numbers 1-10. pp. 22-23 |
Рахує предмети.
|
Навчити умінню рахувати предмети. |
Відпрацьовувати навички самостійної роботи. |
Презентація чисел 1-10. Практика вживання назв тварин та кольорів. |
Вимова чисел. |
Практика навичок аудіювання |
Практика написання чисел. |
||
|
|
|||||||||
11 |
Школа Me and My School Lesson 1 It’s a school Рр. 24-25 |
Називає шкільні предмети і ставить запитання .
|
Навчити умінню ідентифікувати шкільні предмети.
|
Повсякденне життя. Навчити дотримуватись інструкцій під час виконання завдання.
|
Назви тварин (повторення). Шкільні предмети. |
Презентувати структури What’s this? It’s a/an… Відпрацьовувати вимову /u/, /u:/ |
Навчити демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні.
|
Відпрацьовувати навички написання слів. |
Громадянсь ка відповідаль ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
12 |
Lesson 2 Spell octopus. Pp 26-27 |
Розуміє та виконує вказівки вчителя.
|
Відпрацьовувати навички розуміння та виконання вказівок. |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Вказівки (команди). Відпрацьовувати навички вживання шкільної лексики. |
Презентувати артикль the . Закріплювати навички використання артиклів. |
Навчити читати про себе окремі слова, речення. |
Відпрацьовувати навички написання слів |
||
13 |
Lesson 3 Cars and balls! Pp. 28-29 |
Називає шкільні предмети, вказує на колір та рахує їх.
|
Навчити ідентифікувати та рахувати предмети. |
Закріплювати навички роботи у парах |
Іграшки. Відпрацьовувати навички вживання шкільної лексики, назв кольорів та числа (1-9). |
Презентувати структури What are they? They’re… та іменники у множині. |
Відпрацьовувати навички читання словосполучень та коротких речень. |
Відпрацьовувати навички написання слів та коротких речень (питання та відповідь.). |
||
14 |
Lesson 4 That’s a robot! Pp. 30-31 |
Вітає з Днем народження .
|
Навчити вітати зі святом дня народження. |
Навчити дотримуватись правил поведінки під час рольових ігор. Міжособистісні стосунки. |
Подарунки на день народження. |
Презентувати This is… , That is… Відпрацьовувати вимову /ei/, /t∫/. |
Відпрацьовувати навички розуміння та реагування на прості вказівки,(команди) |
Відпрацьовувати навички написання слів
|
|
|
15 |
Sally’s Story: The frogs! pp. 32-33 |
Представляє себе, характеризує предмет.
|
Навчити представляти себе та надавати елементарну характеристику предмету. |
Закріплювати навички розуміння та виконання дій у класі. |
Відпрацьовувати навички вживання шкільної лексики. |
Відпрацьовувати навички вживання вивчених граматичних структур. |
Відпрацьовувати навички читання словосполучень та коротких речень. |
Відпрацьовувати навички написання короткої розповіді. |
||
16 17 |
The Fly High Review 1 My Project. pp. 34-35 |
Самостїйно виконує завдання. Називає і характеризує предмети, що лежать в сумці.
|
Відпрацьовувати навички виконання завдань. Проект «Що в твоїй сумці» |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики. |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур. |
Практика читання, аудіювання та виконання завдань. |
Практика написання вивчених слів та граматичних структур. |
||
18 |
Reading. |
Читає слова і речення з відкритими і закритими складами.
|
Відпрацьовувати навички читання. |
Навчати вмінню самостійно читати. |
Ревізія рівня засвоєння лексичного матеріалу |
Ревізія рівня засвоєння граматичних конструкцій |
Ревізія рівня засвоєння вивченого матеріалу |
Навички письма |
||
19 |
Я і моя сім’я Me and my family Lesson 5 She’s pretty. Pp 36-37 |
Називає членів своєї сім’ї та вказує на них.
|
Навчити представляти свою родину. |
Міжособистісні стосунки. Навчити дотримуватись правил ввічливості під час спілкування. |
Члени сім’ї.
|
Презентувати I am/ I’m, You are/You’re, He is/He’s, She is/She’s, It is/It’s. Вимова /٨/, /æ/. |
Відпрацьовувати навички читання коротких речень |
Практика написання назв членів сім’ї. |
|
|
20 |
Lesson 6 Is he your grandpa? Pp 38-39 |
Запитує про членів сім'ї свого друга. Представляє себе.
|
Відпрацьовувати уміння представляти себе та інших. |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Члени сім’ї. Навчити запитувати і відповідати про членів сім’ї. |
Презентувати Are you..?, Am I…?, Is he/she..?, Is it..? та стверджувальних і заперечних відповідей. Вимова /d/, -ie, /э:/. |
Відпрацьовувати навички читання коротких діалогів. |
Навчити писати коротку розповідь про себе. |
Громадянсь ка відповідаль ність:формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати. Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання. |
|
21 |
Lesson 7 We are cowboys. Pp 40-41 |
Представляє себе і своїх співрозмовників.
|
Навчити представляти співрозмовників. |
Відпрацьовувати навички роботи у групах. |
Одяг. Повторення назв тварин.
|
Презентувати We are/We’re, You are/You’re, They are/They’re. |
Навчити навичкам читання і виконання завдання – вибір правильної відповіді. |
Практика написання презентованих граматичних структур |
||
22 |
Lesson 8 Are we pirates? Pp 42-43 |
Вміє запитувати і відповідати про себе та інших.
|
Відпрацьовувати уміння представляти співрозмовників. |
Навчити дотримуватись правил поведінки під час рольових ігор. |
Одяг. Навчити запитувати і відповідати про себе та інших. |
Презентувати Are we..?, Are they..? та стверджувальних і заперечних відповідей. |
Відпрацьовувати навички аудіювання і виконання завдання –– вибір правильної відповіді |
Практика написання презентованих граматичних структур |
||
23 |
Sally’s story: The grey duck. pp. 44-45 |
Представляє себе і свою родину.
|
Закріплювати уміння представляти людину. |
Міжособистісні стосунки.
|
Назви тварин. Презентувати прикметники для висловлення почуттів. |
Відпрацьовувати вимову нових слів. Повторення вивченого матеріалу. |
Відпрацьовувати навички читання. |
Відпрацьовувати навички написання короткої розповіді про людину |
||
23 24
|
The Fly High Review 2 My Project pp. 46-47 |
Виконує самостійно завдання. Виготовляє сімейне дерево.
|
Відпрацьовувати навички виконання завдань. Проект «Сімейне дерево» |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур. |
Практика навичок читання, аудіювання та виконання завдань. |
Практика написання вивчених слів та граматичних структур |
||
25 |
Reading |
Вміє читати короткі речення.
|
Навчити представляти свою родину. |
Навчати вмінню самостійно читати. |
Ревізія рівня засвоєння лексичного матеріалу |
Ревізія рівня засвоєння граматичних конструкцій |
Ревізія рівня засвоєння вивченого матеріалу |
|
||
26 |
Fun Time 1 Pp 48-49 |
Вміє використовувати набуті знання і навички у навчальних ситуаціях.
|
Закріплювати навички розуміння та виконання завдань. |
Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях. |
Закріплювати вивчений лексичний матеріал. Закріплювати вміння представляти людину або предмет. |
Закріплювати вивчений граматичний матеріал. |
Відпрацьовувати навички читання та аудіювання. |
|
||
27 |
Reading. |
Вміє читати, працювати і виконувати завдання разом із друзями. |
Закріплювати навички розуміння та виконання завдань у групах. |
Навчати умінню виконувати завдання у групах. |
Закріплювати лексичний матеріал. |
Засвоєння та вживання граматичних конструкцій. |
Засвоєння вивченого матеріалу. |
|
28 |
Я і мої друзі. Me and my friends Lesson 9 It’s his kite Pp 50-51 |
Розповідає про іграшки , які є в ньго і його друзів.
|
Навчити умінню запитувати і розповідати про наявність чогось у певної особи. |
Відпрацьовувати загальні фонетичні здібності та вміння: здатність розрізняти і продукувати звуки. |
Іграшки. Повторення: іграшки, кольори. |
Презентувати присвійні займенники my, your, his,her,its. Відпрацьовувати наголос та вимову -er. |
Відпрацьовувати навички читання і розуміння незнайомих слів з контексту. Аудіювання та вибір правильної відповіді. |
Практика написання присвійних займенників. |
Громадянсь ка відповідаль ність: розуміє важливість допомоги іншим.
Ініціативність і підприємли вість:формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення. |
|
29 |
Lesson 10 They’re our toys. Pp 52-53 |
Розповідає про іграшки, які є в його команді і в іншій команді.
|
Навчити умінню повідомляти про належність чогось декілька особам. |
Повсякденне життя. Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Практика вживання лексичного матеріалу: іграшки, родина. |
Презентувати присвійні займенники your, our, their. Вимова /z/, /wi/,/ai/. |
Практика читання та виконання завдання – вибір правильної відповіді. |
Практика написання короткої розповіді про свої іграшки. |
||
30 |
Lesson 11 I’ve got a pet Pp 54-55 |
Називає частини тіла.
|
Навчити умінню надавати елементарну характеристику тварин та називати частини тіла. |
Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях. |
Назви частин тіла.
|
Презентувати структуру Have got, has got. |
Практика читання та виконання завдання – заповнення пропусків. |
Практика написання назв частин тіла. |
||
31 |
Lesson 12 Have we got all the insects? Pp 56-57 |
Вміє запитувати і відповідає на запитання, |
Відпрацьовувати уміння надавати характеристику комусь або чомусь. |
Розвивати здатність у ролі слухача розуміти звуковий потік й сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів. |
Назви частин тіла. |
Навчити ставити запитання з структурою have got/ has got та надавати відповідь. Практика наголосу. |
Практика читання та виконання завдання – встановлення відповідності. |
Практика написання коротких відповідей з have got/ has got. |
||
32 |
Sally’s Story: Circus boy! Pp 58-59 |
Вміє описувати людину.
|
Закріплювати уміння надавати характеристику чомусь та надавати опис людини. |
Розвивати навички уважного стеження за презентованою інформацією та здатність ії розуміння. |
Відпрацьовувати навички вживання вивченого лексичного матеріалу. |
Відпрацьовувати навички використання вивченого граматичного матеріалу. |
Відпрацьовувати навички читання та виконання завдання – заповнення пропусків. |
Навчити надавати письмовий опис друга. |
||
33 34 |
The Fly High Review 3 My Project Pp 60-61 |
Виконує завдання самостійно. Робить проект. .Малює і описує себе
|
Відпрацьовувати навички виконання завдань. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Закріплювати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур. |
Практика читання та аудіювання, виконання завдань. |
Практика написання короткої розповіді про себе. |
||
35 |
Reading |
Читає і розуміє текст.
|
Відпрацьовувати навички читання . |
Навчати умінню самостійно виконувати завдання |
Ревізія рівня засвоєння лексичного матеріалу |
Ревізія рівня засвоєння граматичних конструкцій |
Ревізія рівня засвоєння вивченого матеріалу |
Навички надавати короткі відповіді . |
||
36 |
Дозвілля. Me and my Hobbies. Lesson 13 There’s a town pр. 62-63 |
Коротко описує місцевість, використовуючи засвоєний лексичний і граматичний матеріал.
|
Навчити умінню надавати короткий опис місцевості. |
Розвивати здатність розуміння завдання і самостійного його виконання. |
Місцевість. Частини міста. |
Презентувати структури There is/ There’s/ There are Практика вимови довгих та коротких звуків /i/, /i:/. |
Практика навичок аудіювання і виконання завдання – заповнення пропусків. |
Практика написання речень с використанням презентованих граматичних структур. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: формують навички відповідального ставлення для збереження довкілля. |
|
37 |
Lesson 14 Where’s Chatter? Pp 64-65 |
Запитує і відповідає про речі, які є на дитячому майданчику.
|
Навчити умінню запитувати інформацію про співрозмовника. |
Розвивати сприятливість до мови та Ії використання. |
Дитячий майданчик. |
Презентувати прийменники місця in, on, under, next to. |
Практика навичок читання і виконання завдання – T/F |
Практика написання короткого опису міста. |
||
38
|
Lesson 15 I can sing Pp 66-67 |
Розповідає, що вміє виконувати.
|
Навчити умінню повідомляти про спроможність виконувати дії.
|
Розвивати здатність єфективно співпрацювати під час парної роботи. |
Активний відпочинок – дієслова . |
Презентувати модальне дієслово can. Вимова /dz/ та німої літери. |
Практика читання та виконання завдання – встановлення відповідності. |
Практика написання речень з використанням can . |
Здоров’я і безпека: формування навичок здорового способу життя. |
|
39 |
Lesson 16 Can you skip? Pp 68-69 |
Запитує співрозмовника, що він вміє робити.
|
Навчити умінню запрошувати інформацію про співрозмовника та його спроможність виконувати дії.
|
Відпрацьовувати навички парної роботи. |
Активний відпочинок – дієслова. |
Навчити надавати запитання з can та відповідати на нього. Вимова німої літери l.. |
Практика аудіювання та виконання завдання – надання правильної відповіді. |
Практика написання презентованої лексики.
|
||
40 |
Sally/s Story: Where’s my mobile phone? Pp 70-71 |
За зразком надає інформацію, що він вміє, а чого не вміє робити. |
Закріплювати уміння надавати опис місця, надавати повідомлення про спроможність виконання дій. |
Розвивати здатність уважного стежити за презентованою інформацією та здатність ії розуміння. |
Шкільне приладдя. Меблі. Відпрацьовувати навички вживання вивченого лексичного матеріалу. |
Відпрацьовувати навички використання вивченого граматичного матеріалу. |
Відпрацьовувати навички читання та виконання завдання – надання правильної відповіді. |
Навчити писати повідомлення про спроможність виконувати дії. |
||
41 42 |
The Fly High Review 4 My Project Pp 72-73 |
Коротко описує за зразком свого друга.
|
Відпрацьовувати навички виконання завдань. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання. Надавати самооцінку своїх досягнень. |
Закріплювати навички вживання засвоєної лексики.. |
Закріплювати навички вимови вивченої лексики та вживання засвоєних граматичних структур. |
Практика читання та аудіювання, виконання завдань. |
Практика написання короткої розповіді про свого друга. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43
|
Reading |
Вміє читати і розуміє прочитане. |
Відпрацьовувати навички читання . |
Розвивати навички розуміння тексту. |
Ревізія рівня засвоєння лексичного матеріалу |
Ревізія рівня засвоєння граматичних конструкцій |
Ревізія рівня засвоєння вивченого матеріалу |
|
|
PB p 116 |
44 45 |
Happy Christmas! p. 114 My project. |
Вітає зі святом . Виготовляє вітальну листівку.
|
Навчити робити привітання зі святом Різдва. |
Розвивати здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях. |
Лексика, пов’язана зі святом Різдва. |
Практика вживання засвоєного граматичного матеріалу. |
Відпрацьовувати навички читання та аудіювання. |
Навчити писати привітання зі святом Різдва. |