Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 3-Б класу НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 3 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел "Smart Junior 3"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 3-Б класу НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 3 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел "Smart Junior 3"
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 з англійської мови у 3-Б класі

за підручником Г. К. Мітчел

на ІІ семестр 2020-2021 н. р.

3 години на тиждень

(53 години)

Тема 5 (10 год) Мій будинок

44

28.12

5 My new house,

Sing a song

p.57

Мій будинок

Розповідає, що знаходиться в будинку

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

Кімнати в будинку

Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of

Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку

45

29.12

5 My new house,

Smart kids

p.58

Будинок

Ставити та відповідати на запитання

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall

Where …?

Whose…?

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

46

31.12

5 My new house

Grammar,

p.59

Будинок

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

Предмети одягу

Possessive case

Whose coat is this? It’s Anna’s.

my, your, his, her

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

47

04.01

5 My new house

Our world

p.60

Моя улюблена кімната

Розповідати про улюблену кімнату

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

garden, painting, cushion, flat, dining room, wall

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про улюблену кімнату

48

05.01

5 My new house

Grammar,

p.61

Меблі в кімнаті

Описувати кімнату

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

Повторення лексики попереднього уроку

There is

There are

There isn’t

There aren’t

Продукує короткі фрази з описом власної кімнати

49

25.01

5 My new house

 Let’s play,

p.62

Кімнати в будинку

Описувати кімнати в будинку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Робота в парах “Guessing game”

clock, mat, mirror, radio, slippers

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом кімнати

50

26.01

5 Project,

p.63

Моя кімната

Описувати свій будинок

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про власний будинок

51

28.01

5 Story time, pp. 64-65

Улюблені герої

Обговорення моралі історії

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

52

01.02.

5 Phonics,

p.66

Моя сім’я та мій будинок

Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіо запис та повторює слова

Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки

Називає звуки в словах

tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/

53

02.02

5 Revision/Now I can,

pp.67-68

Повторення та узагальнення матеріалу

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання

(pointing).

Читає та відповідає на запитання

Ставить питання та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку

 

 

Тема 6 (13 годин) Харчування

54

04.02

6 Food, please!

Sing a song

p.69

Продукти харчування

Називає продукти харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing)

Співає пісню

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour

There is some milk.

There are some eggs.

Називає продукти харчування

55

08.02

6 Food, please!

Smart kids,

p.70

Продукти харчування

Називати продукти харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut

There is some…

There are some…

There isn’t any…

Розповідає про продукти харчування

56

09.02

6 Food, please!

Grammar,

p.71

Продукти харчування

Називати овочі та фрукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false)

Робота в парах: «What you want in your omelette”.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Is there any cheese?

Are there any peppers?

There isn’t any cheese in the omelette.

There aren’t any peppers in the omelette.

Називає інгредієнти у стравах

57

11.02

6 Food, please!

Our world,

p.72

Страви в різних країнах світу

Вивчає страви різних країн світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

 

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe

Verb formation in Present Simple

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу

58

15.02

6 Food, please!

Grammar

p.73

Страви в різних країнах світу

Розповідати про свій раціон харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування:

питання-відповідь

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування

59

16.02

6 Food, please!

Let’s play,

p.74

Урок граматики

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

glass, bottle, lemonade

How much…?

How many…?

Використовує how much? How many? в усному мовленні.

60

18.02

6 Project,

p.75

Написати про улюблену страву

Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Читає про улюблену страву Тоні.

Напиши про свою улюблену страву

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вивчення різниці між and, but,  or

Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

61

22.02

6 Story time,

p.76

Кулінарні змагання

Читає та обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

розуміння необхідності докладати зусилля для  досягнення мети

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  “Practice makes perfect”

vegetables

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

62

23.02

6 Story time,

p.77

Кулінарні змагання

Читає та обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

розуміння необхідності докладати зусилля для  досягнення мети

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  “Practice makes perfect”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

63

25.02

6 Phonics,

p. 78

Їжа

Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Називає звуки в словах

caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/z/,

es-/iz/

64

01.03

6 Revision/Now I can,

p.79- 80

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування;

обирати безпечний шлях пересування

Називає продукти харчування та напої.

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає всі продукти харчування та напої.

Ставить та відповідає на питання how much…? How many…?

65

02.03

Smart world 3,

p.81

Страви в різних країнах світу

Вивчає страви в різних країнах світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю

dinner, potato, pancakes, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю

66

04.03

Smart time 3,

p.82

Незвичайні рецепти

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі

 

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви

 

Тема 7 (11 годин) Дозвілля

67

09.03

7 Where were you yesterday?

Sing a song,

 p.83

Вільний час

Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні.

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

Співає пісню

Написати декілька речень про свій вчорашній день

at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening

Past Simple ( was, were)

Ставить питання та надає відповідь

68

11.03

7 Where were you yesterday?

Smart kids,

p.84

Вільний час

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення своїх емоцій

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

scary, funny, boring, delicious, popcorn, film

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

69

15.03

7 Where were you yesterday?

Grammar,

 p.85

Вільний час

Вивчати дієслово to be в минулому часі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Парна робота: ставить запитання та надає відповідь.

Повторює лексику попереднього уроку

Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences)

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

,70

16.03

7 Where were you yesterday?

Our world

 p.86

Природні явища

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

Прослуховує та читає текст про торнадо

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

tornado, dangerous, basement, fast, street sky

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Говорити про природні явища

71

18.03

7 Where were you yesterday?

Grammar

 p.87

Природні явища

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

72

22.03

7 Where were you yesterday?

Let’s play

p.88

Місця для відвідування в місті

Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі повідомлення

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого

73

23.03

7 Project

pp.89

Мій день

Описувати події минулого

Здоров’я і безпека:

розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини

 

Читає історію

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

74

25.03

7 Story time,

p. 90

Мій вихідний день

Описувати події вихідного дня

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

 

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

75

05.04

7 Story time,

p.91

Мій вихідний день

Описувати події вихідного дня

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

76

06.04

7 Phonics,

p.92

Мій учитель

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/,

/ju:/, /eu/

Громадянська відповідальність:

Ставитися до вчителів  з повагою

Прослуховує аудіозапис

Називає звуки в словах

dates, white, rose, teacher, food, computer

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/,

/ju:/, /eu/

 

77

08.04

7 Revision,

p. 93-94

Минулі події

Описувати минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій досвід в минулому

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

Тема 8 (11 годин) Природа. Природні явища.

78

12.04

8 On holiday

Sing a song,

p.95

Природа

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

island, sea, sun, boat, pack

Past Simple

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

79

13.04

8 On holiday

Smart kids,

p.96

Природа

Розповідати про час, проведений на природі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

80

15.04

8 On holiday

Grammar,

p.97

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Irregular verbs

Продукує короткі речення з описом минулих подій

81

19.04

8b Our world,

p.98

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом минулих подій

82

20.04

8с Grammar,

p.99

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Negative sentences

Продукує короткі речення з описом минулих подій

83

22.04

8 Let’s play,

p.100

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Інсценізує діалог

Робота в парах

listen to music

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

84

26.04

8 Project,

p. 101

Канікули 

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

85

27.04

8 Story time,

p.102

Ведмежа

Розповідати історію

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

cub, cave, mountain, vet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

86

29.04

8 Story time,

p.103

Ведмежа

Розповідати про тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

87

06.05

8 Phonics,

p.104

Каченя

Розпізнає та вивчає звуки: /k/,k/,/ŋ/

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує

аудіозапис-чант

Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king

Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

88

11.05

8 Revision,

 pp.105-106

Події минулого

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

Тема 9 (8 годин) Канікули

89

13.05

Smart World 4

 

p.107

Канікули

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до культурної спадщини України

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання

hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

90

17.05

Smart time 4

 

p.108

Час в різних куточках світу

Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

91

18.05

Контроль Письма

 

 

 

 

 

 

 

 

92

20.05

Контроль Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

93

24.05

Контроль Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

94

25.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

95

27.05

Узагальнюючий урок за темою «Природа. Природні явища»

 

 

 

 

 

 

 

 

96

31.05

Узагальнюючий урок за 2 семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 3  for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2021
Переглядів
4095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку