Урок |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|||
Повторення |
||||||||||||
1. |
|
Знову до школи. У класі |
Іменники с. 4 |
Present Simple Present Continuous |
Впр.3,4, с 4 |
Впр.1, с.4 |
Впр.2, с.4 |
Впр.4, с. 5 |
Впр.5, с.5 |
|||
2. |
|
Знову до школи. У класі |
|
Структури there is / are:стверджувальнапитальна,заперечна форми |
|
|
Впр.6, с. 6 |
Впр.7, с. 6 |
Впр.8 с. 6 |
|||
3. |
|
Спогади про літні канікули |
|
Present Simple Present Continuous |
Впр.2, с.7-8 |
|
Впр. 1, с.7 |
Впр.3, с. 8 |
Впр.4, с. 8–9 |
|||
4. |
|
Спогади про літні канікули |
photo,scared,see, T-shirt, hot, great |
Present Simple Present Continuous |
|
|
|
Впр.1,2, с. 9-10 |
Впр.3, с. 10 |
|||
Тема 1: « Сім’я та друзі» (15 годин) |
||||||||||||
5. |
|
Уподобання моїх друзів |
activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present Simple |
Впр.1b, с. 13 |
Впр.1a, с. 12 |
Впр.2,с.13
|
Впр.3, с. 13 |
Впр.4, 5, с. 14 |
|||
6. |
|
Уподобання моїх друзів |
What, which, where, when, why, how, who |
Present Simple Питальні слова у Present Simple |
Впр.2, с.14–15 |
Впр.1, с. 14, впр.4, с.16
|
Впр.3, с. 16 |
Впр.3a, с.16 |
Впр. 3b, с.16 (письмово) |
|||
7. |
|
Мої захоплення та уподобання моїх друзів |
What, which, where, when, why, how, who |
Правила вживання Present Simple та Present Continuous |
Впр.1, 2, с.17-18 |
|
|
Впр.3, 4, 5, с. 19–20 |
Впр. 6, 7, с. 20–21 |
|||
8. |
|
Я, моя сім’я та друзі |
«Do you like» -questions. Wh-questions |
Present Simple |
|
|
Впр.1, 2, 3, с.21
|
Впр.4, с.22 |
Впр.5, 6, с.22 (на вибір) |
|||
9. |
|
Я, моя сім’я та друзі |
|
Present Simple. Present Continuous |
|
|
|
Впр.1-2, с.23 |
Впр.1, с.23 (розповідь) |
|||
10. |
|
Звичайна сім’я |
beard, earring, ponytail, plump, selfish,serious, shy |
|
Впр. 3, с. 24–25 |
|
Впр.1,с.24впр.4, с.26 |
Впр.2, с. 24 |
Впр.5, с.26 |
|||
11. |
|
Я, моя сім’я та друзі |
What, which, where, when, why, how, who |
Possessive Case. Питальні слова у Present Simple |
|
Впр.1,2, с. 26–27 |
|
Впр.3, с.28 |
Впр.4, с.28 |
|||
12. |
|
Риси характеру. Зовнішність |
braid, moustache brave, naughty, hard-working, rude skinny, slim, weak |
What does he (she) look like?What is he (she like? Правила утворення прислів- ників способу дії |
|
Впр.2, с.30
|
Впр.1, с.28-29 |
Впр.3, 4, с.30 |
Впр.5, 6, с.31 |
|||
13. |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
|
|
Впр.1,2,3,4, с.32–33 |
Впр.5,6, с.33-34 Підготуватися до проектної роботи |
|||
14. |
|
Проектна робота «Я та моя сім’я» |
|
|
|
|
|
Впр.1, с.34, впр.2, с.35 |
Розповідати про свою сім’ю |
|||
15. |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
cousin, grandparents, uncle, aunt, parents, pet |
Правила утворення прислівників способу дії. Ступені порівняння прикметників. Present Simple. Present Continuous |
|
|
|
Впр.1, 2, 3, с.36 |
Впр.4,5, с.37 |
|||
16. |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
Впр.6,7, с.37-38 |
|
|
Впр.8, с.38 |
Впр.8, с.38 (розповідати) |
|||
17. |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
Впр.9,10, с.38-39 |
|
Впр.11b, с.39 |
Впр.11а, с.39 |
Впр.12, с.40 |
|||
18. |
|
Урок домашнього читання. Казка Ш. Перро «Попелюшка» |
a stepmother, a godmother, a carriage, at midnight, evil, jealous, mean, ugly |
Present Simple |
Впр.1, с.41–42 |
Впр.1, с.41–42 |
Впр.2,4, с.42-43
|
Впр.3,5, с.43 |
Впр.6, с.43 |
|||
19. |
|
Узагальнюючий урок за темою «Сім’я та друзі» |
|
Стор.44-45 |
|
|
|
|
Заповнити таблицю с.46 |
|||
Тема 2: « Шкільне життя» (11 годин) |
||||||||||||
20. |
|
Моє шкільне життя |
creature, culture, globe, literature, fascinating, divide, multiply, subtract |
|
Впр.1,2a, с.48-49 |
Впр. 2b, с. 48–49 |
Впр.5,с.50
|
Впр.3,4, с.49
|
Впр.6, с.51 |
|||
21. |
|
Корисні поради |
|
Модальні дієслова |
|
|
Впр.1,с.52 |
Впр.2, с.52 |
Впр.3, с.52 |
|||
22. |
|
Корисні поради |
|
Модальні дієслова |
Впр.4,с.53 |
Впр.7, с.54 |
|
Впр.5, с.53 |
Впр.6, с.54 |
|||
23. |
|
Школа та вчителі |
allow, composition, conversation |
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
|
Впр.1,3,6с.55-60
|
Впр. 2, с. 56-57 |
Впр.4, с.59 |
Впр.5, с.59 |
|||
24. |
|
Школа та вчителі |
connect, correct, international, improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
Впр.2, с.61
|
|
Впр.3, с.62 |
Впр.1, c. 61 |
Впр.4, с.62–63 |
|||
25. |
|
Школа. Шкільні предмети |
|
Present Simple. Present Continuous |
Впр.5а,b, с.63–64 |
|
|
Впр.5с, с. 63–64 |
Впр.6, с.64 |
|||
26. |
|
Школа. Шкільні правила |
|
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
Впр.1, с.65 |
|
|
|
Впр.1, с.65 (письмово) |
|||
27. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
За завданням вчителя |
Підготуватися до проектної роботи |
||||||
28. |
|
Проектна робота «Моє шкільне життя» |
|
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
Впр.2, с.65 |
|
|
|
Впр.2, с.65 |
|||
29. |
|
Чому важливо вивчати іноземні мови? |
skills, foreign, international, improve, study, use, connect, understand, learn, listen |
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
|
|
Впр. 2, 3, с. 80–81
|
Впр.1,4, с.80-81
|
Впр.5, с.82 |
|||
30. |
|
Узагальнюючий урок за темою «Моє шкільне життя» |
|
|
За завданням вчителя |
Повторити вивчений матеріал |
||||||
Тема 3: «Спорт» (10 годин) |
||||||||||||
31. |
|
Спорт |
individual sports, water sports, games, field events, track events |
Утворення іменни- ків за допомогою суфікса -er та закін чення -ing від дієслів |
Впр.2, с.66 |
|
|
Впр.1, с.66 |
Впр.3, с.67 |
|||
32. |
|
Спорт |
athletics, event, goal, goalkeeper match, net, race to kick, to roll, to win a game, to loose a match |
|
Впр. 1, с. 67–68
|
|
Впр. 1, с. 67–68 |
Впр.2,с.68 Впр.4, с.69 |
Впр.3, с.68 |
|||
33. |
|
Спорт |
soccer, rugby, cricket, rowing, cycling, bat, oar, helmet |
|
Впр.2,с.70
|
Впр.1,3,6, с.69-71
|
Впр.6, с.73 |
Впр.4,с.71
|
Впр.5, с.72–73 |
|||
34. |
|
Спорт |
|
Present Simple. Present Continuous. Питальні слова у Present Simple |
Впр.5, с.75 |
|
Впр.4,7, с.75-76 |
Впр.1,2,3, с.74 |
Впр.6, с.76 |
|||
35. |
|
Мої спортивні уподобання |
athlete, coach, field, stadium, famous |
|
|
|
Впр.1,2,3, с.76-77
|
Впр. 2, с. 76 |
Впр.4, с.77–78 |
|||
36. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
My favourite sport is… I became interested in… My favourite champion is… I hope… in future. I’d like to...I think… |
За завданням вчителя |
Підготуватися до проектної роботи |
||||||
37. |
|
Проєктна робота за темою «Спорт в Україні» |
|
|
Впр.1, с.78 |
|
|
Впр.2, с.79 |
Впр.1, с.78 |
|||
38. |
|
Мої спортивні уподобання |
|
|
Впр.7, с.83
|
Впр.7,9, с. 83-84 |
Впр. 6,8, с. 83-84 |
|
Впр.10, с.85 |
|||
39. |
|
Урок домашнього читання. Байка Езопа «Черепаха та Заєць» |
|
|
Впр.1, с.86
|
Впр.1, с.86
|
Впр.3, с.87 |
Впр.2, с.87 |
Впр.4, с.87 |
|||
40. |
|
Узагальнюючий урок за темою «Спорт у моєму житті» |
|
Стор.88-89 |
|
|
|
|
Заповнити таблицю с.89 |
|||
41. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
За завдан- ням вчителя |
|
|
|
Повторити лекс.матеріал |
|||
42. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
За завданням вчителя |
Повторити грам.матеріал |
|||
43. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
За завдан -ням вчителя |
|
|
Підготувати повідомлення |
|||
44. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
За завдан -ням вчителя |
|
Повторити вивч. матеріал |
|||
45. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
Робота над помилками |
|||
46. |
|
Підсумково-узагальнюючий урок за І семестр |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
|
Завдання вчителя |
- |
|||