Календарно-тематичне планування уроків для 8 класу за підручником О.Карп’юк
ІІ семестр
(3 години на тиждень)
Музика |
||||||
№ уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
|
Домашнє завдання |
Примітка |
1. |
|
|
|
Музика. Введення нових ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
|
2. |
|
|
|
Музичні стилі. Вдосконалення лексичних вмінь. |
|
|
3. |
|
|
|
Музичні інструменти. Розвиток умінь говоріння. |
|
|
4. |
|
|
|
Яка твоя улюблена музична група?Вдосконалення умінь сприймання на слух та усного продукування. |
|
|
5. |
|
|
|
На концерті. Розвиток умінь зорового сприйняття. |
|
|
6. |
|
|
|
Мій улюблений український виконавець. Вдосконалення умінь діалогічного мовлення. |
|
|
7. |
|
|
|
Українські музичні радіо- та телепередачі. Розвиток умінь діалогічного та монологічного мовлення. |
|
|
8. |
|
|
|
Як стати хорошим музикантом?Вдосконалення умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
9. |
|
|
|
Важливість музики в нашому житті. Дискусійний клуб. |
|
|
10. |
|
|
|
Музична подія,яку я нещодавно відвідав. Розвиток навичок письма. |
|
|
11. |
|
|
|
Портрет мого кумира. Вдосконалення умінь монологічного мовлення |
|
|
12 |
|
|
|
Урок домашнього читання. Робота з тематичним текстом |
|
|
13. |
|
|
|
Куточок граматики(Past Simple Passive)/Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
14. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
Засоби масової інформації |
||||||
№ уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
|
|
|
15. |
|
|
|
Засоби масової інформації. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
|
16. |
|
|
|
Створення газет. Вдосконалення умінь зорового сприйняття. |
|
|
17. |
|
|
|
Які газети та журнали ми читаємо в Україні. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
18. |
|
|
|
Засоби масової інформації в Британії. Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
19. |
|
|
|
Чому ми читаємо газети? Дискусійний клуб. |
|
|
20. |
|
|
|
Шкільна газета. Розвиток умінь письма. |
|
|
21. |
|
|
|
Улюблені газети та журнали членів моєї сім’ї. Вдосконалення умінь говоріння. |
|
|
22. |
|
|
|
Написання замітки в газету чи журнал. Розвиток навичок письма. |
|
|
23. |
|
|
|
Коротка презентація власної газети чи журналу. Проектна робота. |
|
|
24. |
|
|
|
Коротка презентація власної газети чи журналу. Проектна робота. |
|
|
25. |
|
|
|
Куточок граматики(Mixed Tenses).Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
26. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі |
|
|
Велика Британія |
||||||
№ уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
|
|
|
27. |
|
|
|
Країни та континенти. Введення нових ЛО та МЗ |
|
|
28. |
|
|
|
Країни та їх столиці. Сторони світу. Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
29. |
|
|
|
Що ми знаємо про Ірландію. Розвиток умінь говоріння. |
|
|
30. |
|
|
|
Велика Британія. Загальні факти. Вдосконалення умінь сприймання на слух та усного продукування. |
|
|
31. |
|
|
|
Міста Великої Британії. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
32. |
|
|
|
Географічне положення та клімат Британії. Розвиток умінь читання та говоріння. |
|
|
33. |
|
|
|
Лондон - столиця Британії. Вдосконалення умінь діалогічного та монологічного мовлення. |
|
|
34. |
|
|
|
Шотландія. Загальні факти. Вдосконалення умінь монологічного мовлення. |
|
|
35. |
|
|
|
Уельс. Вдосконалення умінь говоріння. |
|
|
36. |
|
|
|
Проектна робота «Міста Великої Британії» |
|
|
37. |
|
|
|
Урок домашнього читання. |
|
|
38. |
|
|
|
Куточок граматики(Present Perfect Passive). Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
39. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі |
|
|
Україна |
||||||
№ уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
|
|
|
40. |
|
|
|
Україна. Введення нових ЛО та МЗ |
|
|
41. |
|
|
|
Географічне положення та клімат України. Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
42. |
|
|
|
Географічне положення та клімат України. Вдосконалення умінь діалогічного мовлення. |
|
|
43. |
|
|
|
Говоримо про природу України. Дискусійний клуб. |
|
|
44. |
|
|
|
Київ- столиця України. Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
45. |
|
|
|
Звичаї і традиції українців. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
46. |
|
|
|
Україна та Британія. Спільне та відмінне. Розвиток навичок письма. |
|
|
47. |
|
|
|
Проектна робота «Міста України» |
|
|
48. |
|
|
|
Проектна робота «Міста України» |
|
|
49. |
|
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
50. |
|
|
|
Куточок граматики(Present Perfect Passive). Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
51. |
|
|
|
Куточок граматики(Present Perfect Passive). Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
52. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
53. |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
54. |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
55. |
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
56. |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
57. |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
58. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу в ІІ семестрі. |
|
|
59. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік. |
|
|