Календарне планування уроків з англійської мови 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р)
1 година/тиждень
індивідуальне навчання
1 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
І семестр |
|||||||||||
Тема 1. Я, моя сім’я, друзі (автобіографія) |
|||||||||||
|
|
Ми - підлітки Люди навколо нас Яка ти особистість? Дізнайся більше про себе Давай поговоримо про… Ми такі різні
|
Although, injustice, digital, the sense of humor Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
Gerund |
Ст.9 (питання) |
Ст.5, впр.1, ст.6 Впр.5, ст.8 Впр.8б), ст.10 Впр.1, 2 ст13 |
Ст.4 Впр.2, ст.6-7 Впр.6, 7, ст.8-9 Впр.4, ст.14 |
Впр.8, ст.10 Впр.9а), ст.10 Впр.3, ст.14 |
Впр.1, ст.6 (усно) Впр.4, ст.8 Впр.10, ст.11 Впр.11, ст.11 Впр.6, ст.14 |
|
|
|
|
Мій найкращий друг Здоровий спосіб життя |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy Freak, wizard, couch potato |
|
Впр.5а) ст.22 |
Впр.5с), 6 ст.23 Впр.1, 2 ст.20 |
Впр.5б, ст.22-23 Впр.4, ст.21 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.7, ст.23 Впр.1, ст.19 |
|
|
|
|
Дозвольте представитись… Написання автобіографії
|
|
Giving your date of birth |
Впр.1,2, 3 ст 15-16 |
Впр.2,ст.16 Ст. 25 |
Впр.1, ст 15-16 Впр.1, ст.24 |
Впр.4, ст.17 Ст.26 |
Впр.4, ст.17 Написати автобіографію |
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори)
|
|||||||||||
|
|
Течії молодіжної культури Захоплення молоді Розповідь про мої захоплення Контроль говоріння |
Gerund Would you mind… |
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky ,ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime, |
Впр.1,ст.27 Впр.5, ст.34 |
Впр.3, Ст.29 Впр.5б, ст.31 Впр.6, ст.34 |
Впр.2, ст.28 впр.3, ст.34 |
Впр.4, ст.30 Впр.2, ст.33 Впр.4, ст.34 |
Впр.5а, ст.30 |
|
|
|
|
Мода Модний одяг молоді Молодіжні клуби Молодіжні стилі Контроль аудіювання |
|
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve Fuss, give in, pick, glittery |
Впр.2б, ст.36 Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.5а, ст.38 Впр.1, ст.39 Впр.3, 5 ст.41 впр.1б, ст.44 |
Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37 Впр.2а, ст.39-40 Впр.1, ст.42 Впр.2а, ст.43 |
Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38 Впр.1 ст.42 Впр.2б, с ст.40, |
Впр.3, 4, ст.38 Впр.2д, ст.41 Впр.2, ст.42 Впр.3, ст.45; |
|
|
|
|
Спілкування молоді Молодіжні культури Урок позакласного читання
|
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
|
Впр.8, ст.49 Впр.12, ст.53 Впр.1а, б ст.54 |
Впр.6, ст.47 Впр.11, ст.52 Впр.1б, ст.54 |
Впр.8б, ст.50 Впр.2а, ст.57 |
Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48 Впр.1б, ст.54 Впр.3, ст.57 |
|
|
|
|
Контрольна робота з тем «Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Засоби масової інформації (телебачення, радіо, програми радіопрограма), ведучі, улюблена теле-/ |
|||||||||||
|
|
Телевізійні стереотипи Типи телевізійних програм Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
|
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71 |
Впр.1а, ст.62 Впр.4, ст.65 Впр.2а, ст.70 |
Впр.1б, ст.62 Впр.6, ст. 66 Впр.2б, ст.70 |
Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64 Впр.7а, ст.68 Впр.2с, ст.71 |
впр.5, ст.66 Впр.8, ст.69 Впр.3, ст.71 |
|
|
|
|
How close are relative clauses? Who? Where? When? Спілкування у мережі Інтернет Контроль письма |
Relative Clause Non-Defining Relative Clause |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Впр.4б, ст.72 Впр.2а, ст.78 |
Впр.4а, ст.72 Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78 |
Ст.73-74 Впр.2а, ст.78 |
Впр.2а, ст.74 Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76 |
Впр.2б, ст.75 |
|
|
|
|
Сторінками телепрограм Моя улюблена телепередача Роль ЗМІ в нашому житті Контроль читання |
|
|
|
Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80 Впр.5, ст.81 Впр.7, ст.82 |
Впр.3, ст.79-80 Впр.6, ст.81 |
Впр.2, ст.82 |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Робота і професії (професії, вибір професії) |
|||||||||||
|
|
Навички роботи Незвичні професії чи незвичні люди Активні підлітки |
|
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation |
Впр.2, ст.88 |
Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86 Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88 Впр.5б, ст.89 |
Впр.1, ст.83 Впр.5а, ст.86 Впр.6, ст.89 |
Впр.4, ст.86 Впр.5б, ст.87 Впр.5а, ст.89 |
Впр.6, ст.87 Впр.6, ст.90 |
|
|
|
|
What are Relative Noun! Важливі професії Співбесіда |
|
|
Впр.4, ст.88 Впр.2, ст.94 |
|
|
Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92 Впр.1б, ст.94 |
|
|
|
|
|
Найпоширеніші програми Світ робіт та професій Урок позакласного читання Контрольна робота з теми «Професії»
|
|
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard Owner, funds, license fee, Exhausted, skilful, rewarding |
Впр.5а, ст.99 |
Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94 Впр.1а, ст.98 Впр.7б, ст.102 Впр.11, ст.104 |
Впр.1а, ст.93 Впр.6, ст.100 Впр.7а, ст101 Впр.12а, ст.104 |
Впр.2, ст.98 Впр.8, ст.102 Впр.12б, ст.105 Впр.3, ст.112 |
|
|
|