to be famous for, to be proud of
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - В класі / 3 год./тижд. Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
| ||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п | Дата | При-мітка | Тема уроку | Лексичний матеріал | Граматичний матеріал | Аудію-вання | Читан-ня | Пись- мо | Гово- ріння | Дом. завдання | Skills | |||||||||||||||||||
Тема 6. Природа (15 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. | 14/01 | Unit 4. Lesson 1 Природа. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 140-141 | centigrade, degree, forecast, to expect, to report | В.1,2; с.140 | В.1,с.141; WB p.72 | В.3, с.141 | Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.) | |||||||||||||||||||||||
2. | 17/01 | Традиції святкування зимових свят. Назви свят. Формування навичок говоріння та письма. ст.112-121 | Назви свят; Thanksgiving, to mean, excited, set the table | В.4,с.119 | В.4,с.119 | В.1,с.121; WB p.58 | В.2, с. 121 (написати лист про канікули); WB Ex.7,p.60 | A short letter about your favourite holiday. | ||||||||||||||||||||||
3. | 18/01 | На зимових канікулах в гостях у бабусі. Формування навичок аудіювання та граматичних навичок. ст.122-127 | Past Simplе Ст.125 | В.2, с.122 В.2, с.130 | В.3,с.126; В.6, с.127 В.2,с.130 | В.1,с.125; В.4,с.126; В.5, с127 WB p.67 | В.3,с.123; В.4,с.126 | В.3, с.129 (напис. речен) В.1,2; с.130 (усн.) | Interview the members of the family about their childhood. | |||||||||||||||||||||
4. | 21/01 | Примхи погоди. Активізація лексики та формування навичок читання. ст. 140-142 | Види погоди | В.1,с.140 | В.1b, с.142 | В.1a, с.141; WB p.73- 74 | В.2,с.140; В.3, с.141 | В.2, с. 143 (пис. відповіді); WB Ex.2,p.75 | ||||||||||||||||||||||
5. | 24/01 | Погодні умови. Зима в Англії. Розвиток навичок аудіюван-ня та граматичних навичок. ст. 143-147 | the North, the East, the West, the South sunbathe, various | Часові форми дієслова Ст.144 | В.1,2; с.145 | В.3,с.143 В.3,с.146 | В.1,2; с.144; В.4,с.146; WB p.76-78 | В.4b, с.146 | В.3, с.145 (напис. запит. інтерв'ю); В.5, с.147 (вивч. пісню) WB Ex.9,p.77 | The weather report / forecast. A Song p.147 | ||||||||||||||||||||
6. | 25/01 | Погода сьогодні. Розвиток навичок монололічн та діалогічного мовлення та навичок письма. ст. 147-151 | climate, frosty, heavily freezing clothes, careful, slippery, tomorrow | В.3,с.148 В.6,с.150 | В.2,с.147 В.2,с.151 | В.1,с.150 WB Ex.2, p.85 | В.1,с.147; В.4,5; с.149 | В.4,с. 149 (усно допов. реч за зразк); В.2b, с.151 (напис. лист) | An e-mail to a friend about the weather in your town. | |||||||||||||||||||||
7. | 28/01 | Unit 4. Lesson 3 Справи на свіжому повітрі та види активного відпочинку. Активізація лексики та розвиток навичок читання. ст.162-166 | Види діяльності; go sailing, go skating, etc. activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick | В.3,4; с.163 В.1,2; с.164 | В.3,с.165; WB р.85, Ex.4, p.86-87 | В.1,2; с.162 В.4,с.166 | вивч. слова до дикт ст.163; В.2, с.164 (вир. чит.); В.3,с.165 (пис. реч) | |||||||||||||||||||||||
8. | 29/01 | Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок аудіювання та формування граматичних навичок ст.168-169 | poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant | Прийменники місця та часу, Ст.166, 167 Питальні слова | В.2,с.168; В.4, с.169 | В.1, с.166; В.2,с.168 | В.2,с.167; В.4,с.168; WB p.88-89 | В.2,3; с.167 В.4,5; с.168 В.1,3; с.168 | Вивч. словосп. з прийменникам; В.6, с.169 (письм.) *В.4, с.170 (підгот. фото) | A photo of your holidays outdoors. | ||||||||||||||||||||
9. | 01/02 | Відпочинок з сім'єю. Робота над запитанням та розвиток навичок письма. ст.170-171 | В.1, с.171 | В.1, с.171; В.5, с.171 | В.2,З,4; с.170 | WB Ex.9,p.91; В.3, с.170 (вивч. запит); *В.2, с.171 (напис. листівку) | A postcard from a holiday place. | |||||||||||||||||||||||
10. | 04/02 | Unit 4. Lesson 4 Краса природи. Пори року. Розвиток лексичних навичок та навичок читання. ст.172-173 | Назви пір року, назви місяців; bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm | В.1,с.172 | В.2,с.172 | WB p.92-94 WB p.96 | В.3,с.173 | Вивч. слова; В.2,с.172 (письм. переклад); WB p.95 | ||||||||||||||||||||||
11. | 07/02 | Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання. ст. 174-175 | berry, nest, to blossom, to blow, mild | В.2,с.174 | В.5,с.175; WB p.97 | В.1,3; с.174 ; В.5, с.175 | В.4, с. 175 (вивч. реч.); вир. чит вірша с.175 | A description of nature in each season. | ||||||||||||||||||||||
12. | 08/02 | Турбота про природу. Вдосконалення навичок говоріння та письма. ст. 176 | the Earth, to take care of | В.З,с.176 | WB p.99 | В.1,2,3; с.176 | В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року) | A paragraph about your favourite season. | ||||||||||||||||||||||
13. | 11/02 | «Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 | a giant, selfish | В.1, с.180 В.2,З, с. 181 | В.1,с.180 | В.1,с. 180 | В.2, с.181 (пис. відпов) В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками) | |||||||||||||||||||||||
14. | 14/02 | Виконання проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 | В.3,с.177 | В.1, с.177 В.4,с.178 | В.2, с.177 | В.5,7,8; с.179 | В.8, с.179 (усн.); робота в словнику | |||||||||||||||||||||||
15. | 15/02 | Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.182 | с.182 | В.9, с.179 (висловл. на тему); | ||||||||||||||||||||||||||
Тема 7. Одяг (8 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||
16. | 18/02 | Одяг та види одягу. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 152-153 | Назви одягу | В.2,с.152; В.3,с.153 | WB p.79 | В.1,с.152 | вивч. слова; В.3, с. 153 (встав. слово); WB Ex.3,p.80 | |||||||||||||||||||||||
17. | 21/02 | Формування грамат. та лексичних навичок по темі. ст. 152-153 | Present Simple, Pesent Continuous, Past Simple; p.153 | В.4а, с.153; WB p.80 | В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі) | |||||||||||||||||||||||||
18. | 22/02 | Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання. ст. 154-155 | event, size, to enjoy, to try on, finally, be in a hurry, go back | В.2,с.154 | В.1,2; с.154 | WB p.81 | В.3,с.155 | В.2, с.154 (чит, перекл); *В.4, с.155 (переказ) | ||||||||||||||||||||||
19. | 25/02 | Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання. ст. 156 | fashion, to borrow, light | В.2,3; с.156 | В.4,с.156; WB p.82 | В.1,с.156 | В.3, с.156 (пис. відпов.); WB Ex.9,p.84 | A descript-tion of somebody's clothes | ||||||||||||||||||||||
20. | 28/02 | Погода в нашій країні. Розвиток навичок говоріння. ст. 157-158 | В.5,с.158 | В.5,с.158 | В.4,с.158 | В.1,2,3; с.157 | В. 4, с. 158 (скл. речення за картинк.) | |||||||||||||||||||||||
21. | 01/03 | Мій улюблений одяг. Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення. cт. 159 | Розд матер | WB p.83 | В.6,с.159 | Напис. діалог; *вивч. діалог; WB Ex.10,p.84 | ||||||||||||||||||||||||
22. | 04/03 | Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма. ст. 159 | В.1, с.159 | В.1; с.159 | В.2, с.159 (письм.), підготув. фото | A Leaflet for Tourists. | ||||||||||||||||||||||||
23. | 07/03 | Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст. 160-161 | В.1, с.160 | В.2, с.160 | В.4b,6; с.161 | В.4, с.161 | В.6, с.161 (фото, опис одягу) | A photo and description of people's clothes. | ||||||||||||||||||||||
Тема 8. Рідне місто (8 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||
24. | 11/03 | Unit 5. Lesson 1 Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 184 | Назви будівель; village, guide, crossroad, traffic, traffic lights, | В.3,с.184; WB p.100-101 | В.1,2; с.185 | Вивч. слова; В.5, с.185 (переклад тексту) | ||||||||||||||||||||||||
25. | 14/03 | По місту. Формування навичок читання та перекладу. ст.184-185 | train station, opposite, modern, library , square, | В.5, с.185 | В.4, с.184 | В.4, с.184 | В.6, с.186 (пис. True / False); WB Ex.3a,p.102 | |||||||||||||||||||||||
26. | 15/03 | Огляд визначних місць. Розвиток навичок аудіювання. ст. 186-189 | В.1,с.186; В.4,5; с.189 | В.1, с.186 | В.2,с.188 WB p.102 | В.3,с.189 | В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ) WB Ex.3b,p.102 | |||||||||||||||||||||||
27. | 18/03 | Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння. ст. 189-191 | Розд. матеріал | В.2,с.190 | В.3, с.191 | В.1, с.189 | В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху); * повідомл. | |||||||||||||||||||||||
28. | 21/03 | Карта місцевості. Вдосконалення навичок письма. ст.192-193 | В.4,с.192 | В.5,с.192 | В.6,с.192 | В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.); WB Ex.4,p.103 | Drawing A Plan. | |||||||||||||||||||||||
29. | 22/03 | План міста. Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі. ст.197-200 | Present Perfect Tence, ст.197 | В.3,с.192 | В.1,с.198; WB p.104-105 | В.2,с.198 | Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.; В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно) | |||||||||||||||||||||||
30. | 01/04 | Поради туристам. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207 | due to, to explore | В.3,с.207 Розд. матер | В.4,с.207 | WB p.106-107 | В.1,2; с.207 | В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108 | A call to a friend. | |||||||||||||||||||||
31. | 04/04 | Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст.207 | Розд. матер | WB p.109-110 | Розд. матер | Розпов. про своє місто, робота в словнику | ||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Подорож (16 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||
32. | 05/04 | Unit 5. Lesson 2 Великобританія. Введення ЛО, формування лексичних навичок та навичок читання. ст.194-196 | cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated to blink | В.2,с.194 В.3,с.195; | WB p.111-112 | В.1,с.194 В.4, с.196 | Вивч. слова; В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад) | |||||||||||||||||||||||
33. | 08/04 | Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння. ст.196-197 | В.5,с.196 | В.6,с.197 | В.4, с.196 | В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112 | ||||||||||||||||||||||||
34. | 11/04 | Тур Європою. Формування навичок аудіювання та граматичних навичок. ст. 197-202 | Назви країн Європи | Present Perfect Tense, ст.197 | В.1,с.200; В.2,с.201 | В.2, с.201; В.2,с.198; WB p.113-114 | В.З,4; с.201 В.5,с.200 | Повт. неправ. дієсл.; В.6, с.202 (пис.); В.4,с.201 (пис.) | A Poem (The Beaches of Mexico) | |||||||||||||||||||||
35. | 12/04 | Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток навичок говоріння. та письма. ст.203-206 | Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment stay-at-home person | В.2,с.203 В.3,с.205 В.1, с.206 | В.1,4; с.206; WB p.115-116 | В.1, с.203 | В.3,с.205 (вир. чит.); В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118 | |||||||||||||||||||||||
36. | 15/04 | Я знаю про Великобританію. Розвиток навичок переказу. ст.208-209 | reserved, to queue, a lawn | В.6,с.208 | В.5,с.208 | В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120 | ||||||||||||||||||||||||
37. | 18/04 | Подорож Україною. Активізація лексики по темі. ст. 210 | independence, territory, foreign, ancient, national, independent, region, the Carpathians | Розд. матер | В.1, с.210 | WB Ex.1, p.121 | вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.) | |||||||||||||||||||||||
38. | 19/04 | Загальні відомості про Україну та міста України. Розвиток навичок читання. ст. 212-213 | Розд. матер | В.4,с.212 В.5а, с.212 | В.3, с.211 WB Ex.2, p.121 | В.2,с.211 В.5(b), с.213 | В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122 | |||||||||||||||||||||||
39. | 22/04 | Традиції та свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання. ст. 214-216 | Назви свят в Україні | В.2, с.214 | В.З,4; с.215 | WB p.123 | В.1, с.214 | В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято); WB Ex.7,p.125 | A photo of celebrating a holiday | |||||||||||||||||||||
40. | 25/04 | Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння та граматичних навичок. ст. 216-219 | advice, agency, trip, dish | Past Simple and Present Perfect, ст.216 | В.1,с.216 В.7, с.218 | В.2,3; с.217; WB p.126-127 | В.5, с.217 | В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком); В.7b,с. 219 (письм.) | ||||||||||||||||||||||
41. | 26/04 | Історичні відомості про Україну. Розвиток діалогічного мовлення та навичок письма. ст. 220-223 | В.2,3; с.220 В.4, с.220 | WB p.127 В.1, с.223 | В.1, с.219 В.6, с.221 | В.5, с.221 (напис. відповіді), В.2, с.223 (повідомл. про міста); WB Ex.12,p.128 | A Fact File of the City | |||||||||||||||||||||||
42. | 29/04 | Unit 5. Less0n 4 Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних та граматичних навичок. ст. 224-226 | actor, actress, practice, to pre-tend, to promise go surfing, put the play away | В.2,с.224 В.2,с.224 | WB p.129 WB p.130 | В.1,с.224 В.3,с.226. | В.2, с. 224 (чит., перекл.); WB Ex.2b,p.130 вивч. пісню ст.222 | Song “The Ink Is Black” | ||||||||||||||||||||||
43. | 02/05 | Планування подорожі. Вдосконалення навичок аудіювання та говоріння. ст. 227-233 | sparkling, an intention | В.1,2; с.230 | В.4,с.228; В.3, с.233 | В.5, с.228 В.3,с.230; В.1,с.232 | В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні) | |||||||||||||||||||||||
44. | 03/05 | Листівка другу. Вдосконалення граматичних навичок та практичних навичок написання листівки. ст.234-235 | Future Simple Tense, ст.227 | В.1,с.227; В.3,7; с. 229 | В.1,с.234; WB p.131-133 | В.6, с.234 | В.7, с.229 (чит. та порівн.); В.2, с.235 (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії) | A Letter about what you are planning to do. | ||||||||||||||||||||||
45. | 06/05 | Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237 | В.1,3; с.236 | В.3b, с.237; WB p.134 | В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135 | |||||||||||||||||||||||||
46. | 10/05 | Виконання та презентація проектів по темі. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.237-239 | В.4, с.237 | В.5, с.238 WB p.136-137 | В.6, с.238 с.239 | В.7, с.238 (вигот. марку, розповідь) WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику | A Stamp for the Country | |||||||||||||||||||||||
47. | 13/05 | Контроль навичок письма. | ||||||||||||||||||||||||||||
48. | 16/05 | Контроль навичок говоріння. | ||||||||||||||||||||||||||||
49. | 17/05 | Контроль навичок аудіювання. | ||||||||||||||||||||||||||||
50. | 20/05 | Контроль навичок читання. | ||||||||||||||||||||||||||||
51. | 23/05 | Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. | ||||||||||||||||||||||||||||
52. | 24/05 | Підсумковий урок за рік. |
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - В класі / 3 год./тижд. Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
При-мітка |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудію-вання |
Читан-ня |
Пись- мо |
Гово- ріння |
Дом. завдання |
Skills |
|||||||||||||||||||
Тема 6. Природа (15 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
14/01 |
|
Unit 4. Lesson 1 Природа. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 140-141 |
centigrade, degree, forecast, to expect, to report |
|
В.1,2; с.140 |
|
В.1,с.141; WB p.72 |
В.3, с.141 |
Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.) |
|
|||||||||||||||||||
|
17/01 |
|
Традиції святкування зимових свят. Назви свят. Формування навичок говоріння та письма. ст.112-121 |
Назви свят; Thanksgiving, to mean, excited, set the table |
|
В.4,с.119 |
В.4,с.119 |
В.1,с.121; WB p.58 |
|
В.2, с. 121 (написати лист про канікули); WB Ex.7,p.60 |
A short letter about your favourite holiday. |
|||||||||||||||||||
|
18/01 |
|
На зимових канікулах в гостях у бабусі. Формування навичок аудіювання та граматичних навичок. ст.122-127 |
|
Past Simplе Ст.125 |
В.2, с.122 В.2, с.130 |
В.3,с.126; В.6, с.127 В.2,с.130 |
В.1,с.125; В.4,с.126; В.5, с127 WB p.67
|
В.3,с.123; В.4,с.126 |
В.3, с.129 (напис. речен) В.1,2; с.130 (усн.)
|
Interview the members of the family about their childhood. |
|||||||||||||||||||
|
21/01 |
|
Примхи погоди. Активізація лексики та формування навичок читання. ст. 140-142 |
Види погоди |
|
В.1,с.140 |
В.1b, с.142 |
В.1a, с.141; WB p.73- 74 |
В.2,с.140; В.3, с.141 |
В.2, с. 143 (пис. відповіді); WB Ex.2,p.75 |
|
|||||||||||||||||||
|
24/01 |
|
Погодні умови. Зима в Англії. Розвиток навичок аудіюван-ня та граматичних навичок. ст. 143-147 |
the North, the East, the West, the South sunbathe, various |
Часові форми дієслова Ст.144 |
В.1,2; с.145 |
В.3,с.143 В.3,с.146
|
В.1,2; с.144; В.4,с.146; WB p.76-78 |
В.4b, с.146 |
В.3, с.145 (напис. запит. інтерв’ю); В.5, с.147 (вивч. пісню) WB Ex.9,p.77 |
The weather report / forecast. A Song p.147 |
|||||||||||||||||||
|
25/01 |
|
Погода сьогодні. Розвиток навичок монололічн та діалогічного мовлення та навичок письма. ст. 147-151 |
climate, frosty, heavily freezing clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
В.3,с.148 В.6,с.150 |
В.2,с.147 В.2,с.151 |
В.1,с.150 WB Ex.2, p.85 |
В.1,с.147; В.4,5; с.149 |
В.4,с. 149 (усно допов. реч за зразк); В.2b, с.151 (напис. лист) |
An e-mail to a friend about the weather in your town. |
|||||||||||||||||||
|
28/01 |
|
Unit 4. Lesson 3 Справи на свіжому повітрі та види активного відпочинку. Активізація лексики та розвиток навичок читання. ст.162-166 |
Види діяльності; go sailing, go skating, etc. activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick |
|
|
В.3,4; с.163 В.1,2; с.164 |
В.3,с.165; WB р.85, Ex.4, p.86-87 |
В.1,2; с.162 В.4,с.166 |
вивч. слова до дикт ст.163; В.2, с.164 (вир. чит.); В.3,с.165 (пис. реч) |
|
|||||||||||||||||||
|
29/01 |
|
Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок аудіювання та формування граматичних навичок ст.168-169 |
poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant
|
Прийменники місця та часу, Ст.166, 167 Питальні слова
|
В.2,с.168; В.4, с.169 |
В.1, с.166; В.2,с.168 |
В.2,с.167; В.4,с.168; WB p.88-89 |
В.2,3; с.167 В.4,5; с.168 В.1,3; с.168 |
Вивч. словосп. з прийменникам; В.6, с.169 (письм.) *В.4, с.170 (підгот. фото) |
A photo of your holidays outdoors. |
|||||||||||||||||||
|
01/02 |
|
Відпочинок з сім'єю. Робота над запитанням та розвиток навичок письма. ст.170-171 |
|
|
|
В.1, с.171 |
В.1, с.171; В.5, с.171 |
В.2,З,4; с.170 |
WB Ex.9,p.91; В.3, с.170 (вивч. запит); *В.2, с.171 (напис. листівку) |
A postcard from a holiday place. |
|||||||||||||||||||
|
04/02 |
|
Unit 4. Lesson 4 Краса природи. Пори року. Розвиток лексичних навичок та навичок читання. ст.172-173 |
Назви пір року, назви місяців; bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm |
|
В.1,с.172 |
В.2,с.172 |
WB p.92-94 WB p.96 |
В.3,с.173
|
Вивч. слова; В.2,с.172 (письм. переклад); WB p.95 |
|
|||||||||||||||||||
|
07/02 |
|
Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання. ст. 174-175 |
berry, nest, to blossom, to blow, mild |
|
В.2,с.174 |
|
В.5,с.175; WB p.97 |
В.1,3; с.174 ; В.5, с.175 |
В.4, с. 175 (вивч. реч.); вир. чит вірша с.175 |
A description of nature in each season. |
|||||||||||||||||||
|
08/02 |
|
Турбота про природу. Вдосконалення навичок говоріння та письма. ст. 176 |
the Earth, to take care of |
|
|
В.З,с.176 |
WB p.99 |
В.1,2,3; с.176 |
В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року) |
A paragraph about your favourite season. |
|||||||||||||||||||
|
11/02 |
|
«Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 |
a giant, selfish
|
|
В.1, с.180 В.2,З, с. 181 |
В.1,с.180
|
В.1,с. 180 |
|
В.2, с.181 (пис. відпов) В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками) |
|
|||||||||||||||||||
|
14/02 |
|
Виконання проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 |
|
|
В.3,с.177 |
В.1, с.177 В.4,с.178 |
В.2, с.177 |
В.5,7,8; с.179
|
В.8, с.179 (усн.); робота в словнику |
|
|||||||||||||||||||
|
15/02 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.182 |
|
|
|
|
|
с.182 |
В.9, с.179 (висловл. на тему); |
|
|||||||||||||||||||
Тема 7. Одяг (8 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
18/02 |
|
Одяг та види одягу. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 152-153 |
Назви одягу |
|
|
В.2,с.152; В.3,с.153 |
WB p.79 |
В.1,с.152 |
вивч. слова; В.3, с. 153 (встав. слово); WB Ex.3,p.80 |
|
|||||||||||||||||||
|
21/02 |
|
Формування грамат. та лексичних навичок по темі. ст. 152-153 |
|
Present Simple, Pesent Continuous, Past Simple; p.153 |
|
|
В.4а, с.153; WB p.80 |
|
В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі) |
|
|||||||||||||||||||
|
22/02 |
|
Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання. ст. 154-155 |
event, size, to enjoy, to try on, finally, be in a hurry, go back |
|
В.2,с.154 |
В.1,2; с.154 |
WB p.81 |
В.3,с.155 |
В.2, с.154 (чит, перекл); *В.4, с.155 (переказ) |
|
|||||||||||||||||||
|
25/02 |
|
Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання. ст. 156 |
fashion, to borrow, light |
|
В.2,3; с.156 |
|
В.4,с.156; WB p.82 |
В.1,с.156 |
В.3, с.156 (пис. відпов.); WB Ex.9,p.84 |
A descript-tion of somebody’s clothes |
|||||||||||||||||||
|
28/02 |
|
Погода в нашій країні. Розвиток навичок говоріння. ст. 157-158 |
|
|
В.5,с.158 |
В.5,с.158 |
В.4,с.158 |
В.1,2,3; с.157 |
В. 4, с. 158 (скл. речення за картинк.) |
|
|||||||||||||||||||
|
01/03 |
|
Мій улюблений одяг. Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення. cт. 159 |
|
|
|
Розд матер |
WB p.83 |
В.6,с.159 |
Напис. діалог; *вивч. діалог; WB Ex.10,p.84 |
|
|||||||||||||||||||
|
04/03 |
|
Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма. ст. 159 |
|
|
|
|
В.1, с.159 |
В.1; с.159 |
В.2, с.159 (письм.), підготув. фото |
A Leaflet for Tourists. |
|||||||||||||||||||
|
07/03 |
|
Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст. 160-161 |
|
|
В.1, с.160 |
В.2, с.160 |
В.4b,6; с.161 |
В.4, с.161 |
В.6, с.161 (фото, опис одягу) |
A photo and description of people’s clothes. |
|||||||||||||||||||
Тема 8. Рідне місто (8 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
11/03 |
|
Unit 5. Lesson 1 Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 184 |
Назви будівель; village, guide, crossroad, traffic, traffic lights, |
|
|
|
В.3,с.184; WB p.100-101 |
В.1,2; с.185 |
Вивч. слова; В.5, с.185 (переклад тексту) |
|
|||||||||||||||||||
|
14/03 |
|
По місту. Формування навичок читання та перекладу. ст.184-185 |
train station, opposite, modern, library , square, |
|
|
В.5, с.185 |
В.4, с.184 |
В.4, с.184 |
В.6, с.186 (пис. True / False); WB Ex.3a,p.102 |
|
|||||||||||||||||||
|
15/03 |
|
Огляд визначних місць. Розвиток навичок аудіювання. ст. 186-189 |
|
|
В.1,с.186; В.4,5; с.189 |
В.1, с.186 |
В.2,с.188 WB p.102 |
В.3,с.189 |
В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ) WB Ex.3b,p.102 |
|
|||||||||||||||||||
|
18/03 |
|
Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння. ст. 189-191 |
|
|
Розд. матеріал |
В.2,с.190 |
В.3, с.191 |
В.1, с.189 |
В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху); * повідомл. |
|
|||||||||||||||||||
|
21/03 |
|
Карта місцевості. Вдосконалення навичок письма. ст.192-193 |
|
|
|
В.4,с.192 |
В.5,с.192 |
В.6,с.192 |
В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.); WB Ex.4,p.103 |
Drawing A Plan. |
|||||||||||||||||||
|
22/03 |
|
План міста. Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі. ст.197-200 |
|
Present Perfect Tence, ст.197 |
|
В.3,с.192 |
В.1,с.198; WB p.104-105 |
В.2,с.198 |
Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.; В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно) |
|
|||||||||||||||||||
|
01/04 |
|
Поради туристам. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207 |
due to, to explore |
|
В.3,с.207 Розд. матер |
В.4,с.207 |
WB p.106-107 |
В.1,2; с.207 |
В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108 |
A call to a friend. |
|||||||||||||||||||
|
04/04 |
|
Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст.207 |
|
|
|
Розд. матер |
WB p.109-110 |
Розд. матер |
Розпов. про своє місто, робота в словнику |
|
|||||||||||||||||||
Тема 9. Подорож (16 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
05/04 |
|
Unit 5. Lesson 2 Великобританія. Введення ЛО, формування лексичних навичок та навичок читання. ст.194-196 |
cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated to blink |
|
|
В.2,с.194 В.3,с.195; |
WB p.111-112 |
В.1,с.194 В.4, с.196 |
Вивч. слова; В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад) |
|
|||||||||||||||||||
|
08/04 |
|
Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння. ст.196-197 |
|
|
|
В.5,с.196 |
В.6,с.197 |
В.4, с.196 |
В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112 |
|
|||||||||||||||||||
|
11/04 |
|
Тур Європою. Формування навичок аудіювання та граматичних навичок. ст. 197-202 |
Назви країн Європи
|
Present Perfect Tense, ст.197
|
В.1,с.200; В.2,с.201 |
|
В.2, с.201; В.2,с.198; WB p.113-114 |
В.З,4; с.201 В.5,с.200 |
Повт. неправ. дієсл.; В.6, с.202 (пис.); В.4,с.201 (пис.) |
A Poem (The Beaches of Mexico) |
|||||||||||||||||||
|
12/04 |
|
Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток навичок говоріння. та письма. ст.203-206 |
Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment stay-at-home person |
|
|
В.2,с.203 В.3,с.205 В.1, с.206 |
В.1,4; с.206; WB p.115-116
|
В.1, с.203 |
В.3,с.205 (вир. чит.); В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118 |
|
|||||||||||||||||||
|
15/04 |
|
Я знаю про Великобританію. Розвиток навичок переказу. ст.208-209 |
reserved, to queue, a lawn |
|
|
|
В.6,с.208 |
В.5,с.208 |
В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120 |
|
|||||||||||||||||||
|
18/04 |
|
Подорож Україною. Активізація лексики по темі. ст. 210 |
independence, territory, foreign, ancient, national, independent, region, the Carpathians |
|
Розд. матер |
В.1, с.210 |
WB Ex.1, p.121 |
|
вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.) |
|
|||||||||||||||||||
|
19/04 |
|
Загальні відомості про Україну та міста України. Розвиток навичок читання. ст. 212-213 |
|
Розд. матер |
В.4,с.212 В.5а, с.212 |
В.3, с.211 WB Ex.2, p.121 |
В.2,с.211 В.5(b), с.213 |
В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122 |
|
||||||||||||||||||||
|
22/04 |
|
Традиції та свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання. ст. 214-216 |
Назви свят в Україні |
|
В.2, с.214 |
В.З,4; с.215 |
WB p.123 |
В.1, с.214 |
В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято); WB Ex.7,p.125 |
A photo of celebrating a holiday |
|||||||||||||||||||
|
25/04 |
|
Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння та граматичних навичок. ст. 216-219 |
advice, agency, trip, dish |
Past Simple and Present Perfect, ст.216
|
|
В.1,с.216 В.7, с.218 |
В.2,3; с.217; WB p.126-127 |
В.5, с.217 |
В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком); В.7b,с. 219 (письм.) |
|
|||||||||||||||||||
|
26/04 |
|
Історичні відомості про Україну. Розвиток діалогічного мовлення та навичок письма. ст. 220-223 |
|
|
|
В.2,3; с.220 В.4, с.220 |
WB p.127 В.1, с.223 |
В.1, с.219 В.6, с.221 |
В.5, с.221 (напис. відповіді), В.2, с.223 (повідомл. про міста); WB Ex.12,p.128 |
A Fact File of the City |
|||||||||||||||||||
|
29/04 |
|
Unit 5. Less0n 4 Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних та граматичних навичок. ст. 224-226 |
actor, actress, practice, to pre-tend, to promise go surfing, put the play away |
|
|
В.2,с.224 В.2,с.224 |
WB p.129 WB p.130 |
В.1,с.224 В.3,с.226. |
В.2, с. 224 (чит., перекл.); WB Ex.2b,p.130 вивч. пісню ст.222
|
Song “The Ink Is Black” |
|||||||||||||||||||
|
02/05 |
|
Планування подорожі. Вдосконалення навичок аудіювання та говоріння. ст. 227-233 |
sparkling, an intention |
|
В.1,2; с.230 |
|
В.4,с.228; В.3, с.233 |
В.5, с.228 В.3,с.230; В.1,с.232 |
В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні) |
|
|||||||||||||||||||
|
03/05 |
|
Листівка другу. Вдосконалення граматичних навичок та практичних навичок написання листівки. ст.234-235 |
|
Future Simple Tense, ст.227
|
|
В.1,с.227; В.3,7; с. 229 |
В.1,с.234; WB p.131-133 |
В.6, с.234 |
В.7, с.229 (чит. та порівн.); В.2, с.235 (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії) |
A Letter about what you are planning to do. |
|||||||||||||||||||
|
06/05 |
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237 |
|
|
|
В.1,3; с.236 |
В.3b, с.237; WB p.134 |
|
В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135 |
|
|||||||||||||||||||
|
10/05 |
|
Виконання та презентація проектів по темі. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.237-239 |
|
|
|
В.4, с.237 |
В.5, с.238 WB p.136-137 |
В.6, с.238 с.239 |
В.7, с.238 (вигот. марку, розповідь) WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику |
A Stamp for the Country |
|||||||||||||||||||
|
13/05 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
16/05 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
17/05 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
20/05 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
23/05 |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
24/05 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||