Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Карпюк 2018р. Планування розроблене з 3 годинним тижневим навантаженням. Планування містить змістові лінії.
Календарно – тематичне планування з англійської мови для 5 класуза підручником О. Карп’юк
на 2018 – 2019 н. р.
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завдання |
||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Граматика |
Лексика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
|
||||||||||||||||||
Тема 5. Свята і традиції (12годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Веселого Різдва. Урок читання |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|
|
PresentSimple. Прийменник часу on, at |
-Christmas -speech -Norway -BoxingDay -SantaClaus ChristmasTree
|
|
|
Ex.1, 2 p.112 |
Ex. 4 p.113 Ex. 2, 3p.113 |
Впр. 1 с. 115, розповісти про свій найбільш насичений подіями день. |
|||||||||||||||
50 |
|
Святкування особливих днів. Урок аудіювання та письма. |
Модальне дієслово must |
-a virgin -heavenly -tocleanup -tasty -after -delicious -tolooklike |
|
Ex. 1 p.116 Ex. 5 p.117 |
р.117 |
Ex. 2, 3 p. 118 |
Впр. 5, с. 117, вивчити вірш.Виготовити листівку. |
|||||||||||||||||||
51 |
|
Улюблені свята. Урок говоріння |
Порядкові числівники |
Thanksgiving -tomean -excited -setthetable |
|
Ex. 4 p.119 |
Ex. 4 p.119 |
Ex. 5, 7 p. 120 |
Впр. 1, 2 с. 121 |
|||||||||||||||||||
52 |
|
Бабусині історії. Урок читання. |
PastSimple |
- spider - bat - branch -tohide -horror -lightning |
|
Ex. 2 p.122 Ex. 4 p.124 |
Ex. 2 p.122 Ex. 4 p.124 |
Ex. 3 p. 123 Ex. 5, p. 124 |
Впр. 6 с. 124; вивчити слова |
|||||||||||||||||||
53 |
|
Удосконалення граматичних навичок. |
PastSimpleНеправильні дієслова |
Days of the week |
Впр. 4 с. 126 |
Ex.3, 6a p. 126-127 |
p. 125-127 |
Впр. 1-2 с. 125 |
Написати про свої дії минулого вікенду. |
|||||||||||||||||||
54 |
|
У світі казок. Урок аудіювання |
|
|
|
|
PastSimple Неправильні дієслова |
-to wink at |
WB p. 68 |
Ex. 2 p.128 Ex. 7 p.129 |
Ex. 7 p. 129 |
Ex. 4, 6 p.129 |
Впр. 5 с. 129 |
|||||||||||||||
55 |
|
Улюблені казки дитинства. Урок говоріння |
|
|
|
|
Неправильні дієслова у PastSimple |
-childhood -fairytale kindergarten -title -tosplit |
WB p. 69 |
Ex. 2 p. 130 |
Ex. 4 p. 131 |
Ex. 1 p. 130 Ex. 3 p. 131 |
Впр 5, с. 131
|
|||||||||||||||
56 |
|
Свята та родинні традиції. Повторення |
|
|
|
|
PastSimple |
ЛО теми |
WB p. 71 |
Ex. 5 p. 133 |
Ex. 4 p. 132 |
Ex. 1, 2 p. 132 |
Впр . 7 pс 133 |
|||||||||||||||
57 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Сім’я та розпорядок дня (10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Моя сім’я.
|
|
націлює на уміння планувати траєкторію власного життя націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині націлює на уміння наводити приклади взаємодопомоги членам родини націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги
|
націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Присвійний відмінок іменників |
ЛО с. 89 |
Впр. 1, 2 с. 88-89 |
Завдання вчителя |
|
Ex.1, p.88 Ex. 4 p.89 |
Написати про свою родину. |
|||||||||||||||
59 |
|
Професії членів родини. Розвиток навичок аудіювання. |
|
-burglar -dentist -nurse postman -tocatch -repair |
Ex. 4 p. 91 |
Ex.1 p. 90 |
|
Ex. 3 p. 91 |
Розказати про професії членів родини. |
|||||||||||||||||||
60 |
|
Близнюки. Урок читання |
Present Simple |
pain power enjoy growup eachother together |
WB p.48-49 (6-7) |
|
Ex. 3, 4 p.92-93 Ex. 1 p.92 |
Ex. 5 p. 94 |
Написати про братів та сестер. |
|||||||||||||||||||
61 |
|
Удосконалення граматичних навичок |
PresentSimple Present ContinuousTense |
-cook hairdresser -mechanic -taxidriver -write |
WB p. 50- 51 |
Ex. 1 p.95 |
Ex. 1 p.96 |
Ex. 2,3 p.97 Ex. 1 p.97 |
Впр.. 2 с. 97 |
|||||||||||||||||||
62 |
|
Наше здоров’я. Словник |
Множина іменників |
-strawberry watermelon -cherry -pear |
WB p.52 |
|
Ex. 3 p.99 |
Ex. 1, 2 p.98 |
Записати 10 речень з новими ЛО, вивчити слова |
|||||||||||||||||||
63 |
|
Здорове харчування. Урок читання |
PresentSimple |
-crisps -peanuts -bone -health -skin berichin skip a meal |
WB p.53-54 |
|
Ex. 1b p. 100 |
Ex. 1 p. 100 Ex. 3 p. 101 |
Написати міні твір про здорове харчування |
|||||||||||||||||||
64 |
|
Корисна їжа. Урок аудіювання |
PresentSimpleЗлічувані та незлі чувані іменники |
-candy -ice-cream -lunch-box -ham -youghurt |
Ex. 2b p.103 Ex.4 p. 104
|
Ex.1 p. 102 |
|
Ex. 3. p. 103 Ex. 5 p. 104 |
Розповісти про українські страви. |
|||||||||||||||||||
65 |
|
Ідемо за покупками Урок говоріння та аудіювання |
Злічувані та незлічувані іменники |
-milkshake -thechange |
Ex.1b p.105 WB p.55-56
|
Ex. 1a p. 105 Ex. 2 p. 105-106 |
Ex. 3 p. 106 |
Ex.1- 4 p.107-108 |
Впр. 5 с. 107 |
|||||||||||||||||||
66 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу теми. |
Present Simple. Present Continuous |
|
WBp. 57 Ex. 2 p.111 |
Ex. 1ap. 110 |
Ex. 1bp. 110 |
Ex. 1 cp. 110 Ex. 3 p. 111 |
Повторити слова й правила |
|||||||||||||||||||
67 |
|
Урок домашнього читання |
Past Simple |
-a spindle -toprick -tospin |
|
Ex. 1 p. 134-135 |
Ex. 1 p. 134-135 |
Ex. 2, 3 p.135 |
Ex. 3 p 135 |
|||||||||||||||||||
68 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 6. Природа. Погода і одяг. (12 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Погода |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Безособові речення з it |
chilly and foggy Cloudy and snowy Hot and sunny Warm and sunny Wet and rainy |
WB p. 72 Впр. 3 с. 141 |
Ex. 1б p. 142 |
|
Ex. 2, p.140 |
Вивчити слова. Порівняти сьогоднішню погоду з вчорашньою. |
|||||||||||||||
70 |
|
Прогноз погоди.Урок читання. |
Безособові речення з it |
centigrade -degree -forecast -toexpect -toreport |
Ex. 1a p.141 |
Завдання вчителя |
Ex. 3а p. 143 |
Ex. 2, p.143 |
Описати погоду, вивчити слова |
|||||||||||||||||||
71 |
|
Погода. Урок граматики |
|
|
|
|
Безособові речення з it |
ЛО попередніх уроків |
Ex. 2 p.144 |
|
Ex. 1 p.144 |
Ex. 3a p.145 |
Описати погоду в Україні в різні пори року. |
|||||||||||||||
72 |
|
Погода у різних частинах світу. Урок аудіювання |
|
|
|
|
Безособові речення з it |
climate -tosunbathe -freezing -frosty -various -heavily -outside |
WB p.75 |
Ex. 1 p. 145 Ex. 5 p.147 |
Ex.3 p.146 |
Ex. 4 p.146 |
Впр . 5 с.147; вивчити слова |
|||||||||||||||
73 |
|
Прогноз погоди. Урок читання |
|
|
|
|
PresentContinuous |
-clothes -careful -slippery -tomorrow |
WB p. 76 |
Ex.3 p.148 |
Ex.2 p.147-148 |
Ex. 1 p.147 |
Впр. 5, 1 с. 149-150 |
|||||||||||||||
74 |
|
Прогноз погоди.Урок письма |
|
|
|
|
|
|
WB p.77-78 |
|
Ex.2 p. 151 |
Ex.1 p.150 |
Написати імейл про погоду. |
|||||||||||||||
75 |
|
Одяг у різну погоду. |
|
|
|
|
PresentSimple, PresentContinuous, PastSimple |
ЛО теми «Clothes» |
WB p.79 Впр. 4 с. 153 |
|
Ex.2 p.152
|
Ex. 1 p.152 |
Впр. 3 с. 153; вивчити слова |
|||||||||||||||
76 |
|
Одяг. Урок читання |
|
|
|
|
PresentSimple, PresentContinuous |
-event -size -toenjoy -totryon -finally -bein a hurry |
WB p. 80 |
Ex.2 p.154 |
Ex. 1, 2 p.154-155 |
Ex. 3 p.155 |
Впр. 4 с. 155 |
|||||||||||||||
77 |
|
Друзі та одяг. Урок аудіювання |
|
|
|
|
PresentSimple, PresentContinuous |
-fashion -toborrow -light |
WB p.81 |
Ex.2, 3 p.156 |
Ex. 4 p.156 |
Ex.1 p.156 |
Скласти та записати речення про одяг і погоду. |
|||||||||||||||
78 |
|
Різна погода, різний одяг. Урок говоріння |
|
|
|
|
Present Simple |
ЛО теми |
WB p. 82
|
Ex.5 p.158 |
Ex.5 p.158 |
Ex.1, 2, 3 p.157 |
Ex.6 p.159 |
|||||||||||||||
79 |
|
Пори року. Одяг. |
|
|
|
|
Present Simple |
ЛО теми |
WB p.83 Впр. 1 с. 159 |
|
Ex.2 с.160 Ex.5 p.161 |
Ex.1, 3 p.160 |
Повторити слова й правила. |
|||||||||||||||
80 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 7. Активний відпочинок. (10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Види активного відпочинку |
націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі |
|
націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Present Simple |
-goboating -gocamping -goskating -gosailing -gocanoeing |
WB p.84 |
|
Ex.3 p. 163 |
Ex. 1, 2 p.162 |
Впр. 4 с. 163: вивчити слова |
|||||||||||||||
82 |
|
Літній табір відпочинку. Урок читання |
Past Simple |
-activity -countryside -shelter -brave -cosy -sick |
WB p.85 |
|
Ex.1, 2 p.164-165 |
Ex.3 p.165 |
Впр. 4, с. 166 |
|||||||||||||||||||
83 |
|
Активний відпочинок. Урок аудіювання. |
Past Simple. Прийменники місця |
ЛО теми |
WB p.86-87 |
Ex.2 p. 168 Ex.4 p.169 |
Ex.1,2 p.166-167 |
Впр. 4-5 с. 168 |
Написати про свій активний відпочинок. |
|||||||||||||||||||
84 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі.Урок говоріння та письма |
Past Simple |
ЛО теми |
WB 88-89 Впр. 5 с. 171 |
Впр.3, 6 с. 169 |
Ex. 3 p.170 |
Ex 1,.2, p.170 |
Впр. 1,2 с. 171 |
|||||||||||||||||||
85 |
|
Краса природи.. Урок читання |
|
|
|
Present Simple |
-bloom -flood -soil -thunderstorm -tomely |
WB p.94-95 |
|
Ex. 2 p.172-173 |
Ex.1, 3 p.172-173 |
Впр. 4 с. 173; вивчити слова |
||||||||||||||||
86 |
|
Пори року. Урок аудіювання |
|
|
|
Present Simple |
-berry -nest -toblossom -toblow -mild |
WB 96-97 |
Ex.2 p.174 Ex. 5 p.175 |
Ex.4,5 p.175 |
Ex.1 p.174 |
Ex.5 p. 175 Вивчити вірш |
||||||||||||||||
87 |
|
Улюблена пора року. Урок говоріння та письма |
|
|
|
Present Simple |
|
WB p. 97 Ex. 2 p.176 |
|
Ex.1 p.176 |
Ex. 1, 2 p.176 |
Підготувати розповідь про улюблену пору року |
||||||||||||||||
88 |
|
Активний відпочинок. Урок повторення |
|
|
|
|
Present Simple. Past Simple |
ЛО теми |
WB p.98-99 |
Ex. 3 p.177 |
Ex.1 p.177 Ex. 4 p.178 |
Ex. 6, 7 p.179 |
Ex.9 p.179 |
|||||||||||||||
89 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
Past Simple. Типи питальних речень |
-a giant |
|
Ex. 1 p.180 |
Ex.1 p.180 |
Ex. 2, 3 p.181 |
Повторити слова й правила. |
|||||||||||||||
90 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за варіантами |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8. Подорожі. ( годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
У селі, у місті. Урок читання |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
Модальне дієслово can |
-crossroad -modern -library -square -opposite -traffic |
WB p.100-101 |
|
Ex.5 p.185 |
Ex. 1, 2, 3, 6 p.184 |
Написати про місто, в якому живеш; вивчити слова. |
|||||||||||||||
92 |
|
У місті. Урок аудіювання |
Present Simple |
-guide -science museum -to look for -on foot-by bus |
WB p.100 |
Ex. 1 p.186 Ex. 4, 5 p.189 |
Ex. 2 p. 188 |
Ex. 3 p.188 |
Впр.1 с. 189; вивчити слова |
|||||||||||||||||||
93 |
|
Орієнтування у місті. Урок розвитку говоріння |
Present Simple |
-cinema -circus -museum -library -bus stop |
WB p.102-103 |
|
Ex. 2, 4-5 p.190-192 |
Ex. 3 p.191 Ex. 6 p.192 |
Впр. 1-2 с. 193 |
|||||||||||||||||||
94 |
|
Запрошення у Лондон. Урок читання |
The Present Perfect Tense |
-to blink -cross kingdom -to unite to consist of -be situated |
Ex.1 -2 p.198 |
|
Ex.2, 3 p.194-195 |
Ex.4 p.196 |
Впр. 5-6 с. 196-197 |
|||||||||||||||||||
95 |
|
Подорож Європою. Урок аудіювання |
|
|
|
|
The Present Perfect Tense |
-barefoot -pain |
Впр. 3-4 с 199 |
Ex. 1,2 p.200-201 |
Ex. 7 p. 202 |
Ex. 2,3 p.201 Ex. 5 p. 202 |
Впр. 5 с. 200 впр. 6 с. 202 |
|||||||||||||||
96 |
|
Звичаї та традиції англійців. Урок говоріння |
|
|
|
|
The Present Perfect Tense |
-custom -tradition -to appear -to arrive -to discover -to exist -to explore |
Впр. 4 с. 206 завдання вчителя |
|
Впр. 2, 3 с. 203-205 |
Впр. 1 с. 203 |
Впр. 5 с. 206; вивчити слова |
|||||||||||||||
97 |
|
Подорожі приносить втіху. Урок читання та говоріння |
|
|
|
|
The Present Perfect Tense |
ЛО теми |
Завдання вчителя |
|
Впр. 3-4 с. 207 |
Впр. 1-2, 5 с. 207-208 |
Впр. 6 с. 208-209 |
|||||||||||||||
98 |
|
Україна. Урок читання |
|
|
|
|
Past Simple. Present Perfect |
independence territory ancient foreign independent -national |
Завдання вчителя |
|
Впр. 1-3 с. 210-211 |
Впр. 4, 6 с. 212-213 |
Впр. 5 с. 212; вивчити слова |
|||||||||||||||
99 |
|
Звичаї та традиції українців. Урок аудіювання |
|
|
|
|
Past Simple. Present Perfect |
Christmas traditions St. Nicholas’s Day Humour Day Women’s Day |
Впр. 3-4 с. 217 |
|
Впр. 7 с. 218-219 Впр. 2-3 с. 220 |
Впр. 2, 5-6 с. 217-218 Впр.1, 4 с. 219-220 |
Впр. 5 с. 221 |
|||||||||||||||
100 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми
|
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
|
|
|
Підготуватись до кр з аудіювання |
|||||||||||||||
102 |
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
|
|
Підготуватись до кр з читання |
|||||||||||||||
103 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
|
Підготуватись до кр з говоріння |
|||||||||||||||
104 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
Впр. 2 с. 224 |
|||||||||||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 227 |
|
Впр. 2 с. 224-224 Впр. 3 с. 228 |
Впр. 3, 5 с. 226 |
Впр. 4 с. 228 |
|||||||||||||||