Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(З години) II семестр
до підручника О.Карпюк Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||
Тема 5 : Тварини (13) |
|||||||||
|
|
Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин. Лексична гра «Хто запам’ятав найбільше тварин ?» |
ЛО уроку |
Артикль а/ап. |
Впр.1 с.62 |
Впр.2 с.62 |
Впр.З с.63 |
Впр.6 с.63 |
Списати назви тварин та вивчити |
|
|
Опис тваринок за прочитаними текстами. Опрацювання граматичних структур: I am, I have got. |
ЛО уроку |
I am=I’m I have got= I’ve got |
Впр.5 с.63 Впр.2 с.64 |
Впр.1 с.64 |
Впр.З с.64 |
Впр.4 с.64 |
Впр.5 с.64 Представ свою тваринку |
|
|
Усні розповіді про улюблену тваринку. Правило читання буквосполучень. Множина іменників. |
ЛО |
Tooth-teeth Foot-feet |
Впр.2-4 с.65 |
Впр.1 с.65 |
Монолог |
Впр.З с.65 |
Читати, • перекладати Впр.5 с.65 |
|
Частини тіла. Введення та опрацювання нової лексики. Рбзучування віршика. |
Впр.1 с.66 |
I have got |
Впр.З с.66 |
Впр.1,2 с.66 |
Впр.2 с.66 |
Впр.4 с.66 |
Виготовити постер із підписами частин тіла |
|
|
|
Складання діалогів- розпитувань про частини тіла із питальним словом - скільки. |
ЛО теми |
I’ve got |
Впр.1 с.67 |
Впр.2 с.67 |
Діалог |
Впр.4 с.67 |
Дописати по зразку впр.4 с.67 |
|
|
Робота в групах. Навчаюче читання текстів, робота над змістом прочитаного. |
Повторення ЛО |
|
Впр.4,5 с.68 |
Впр.1 с.68 |
|
Впр.З с.68 |
Вивчити 1 із текстів Впр.5 с.68 |
|
|
Складання різних типів запитань до малюнків. Робота |
Повторення |
I see ... How many ... |
Впр.2 с.69 |
Впр.1 с.69 |
Впр.1 с.69 |
Складання запитань |
Скласти +-? |
|
|
в парах. Структура : я бачу... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування навичок аудіювання. Робота над текстом «Тварини Африки». Розігрування історії. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.2 c.70 |
Bnp.l c.70 |
Bnp.4 c.70 |
Картки |
Зразкове читання історії за ролями |
|
|
|
|
Урок-практикум. Виготовлення монстрика та складання усної розповіді про нього. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.2 c.71 |
Bnp.l c.71 |
|
|
Впр.7 с.71 |
|
|
Письмові описи монстрів. Складання загадок по аналогії. Гра «Відгадай тваринку». |
|
It is.. It has got... It can.. |
Bnp.2 c.72 |
Bnp.l c.72 |
Монологи |
Впр.З c.72 |
Скласти загадку |
|
|
|
Діагностична робота по темі «Тварини». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6 Вільний час (12) |
||||||||||
|
|
Робочий день. Фонетичне опрацювання нової групи лексики. Складання усної розповіді за малюнками. |
Впр.1 с.74 |
Present Simple |
Bnp.4 c.75 |
Bnp.l,5 C.74- 75 |
Bnp.4 c.75 |
ЛО |
Вивчити слова |
|
|
|
Дні тижня. Час за годинником. Що я роблю кожного ранку. Бесіда за малюнками. |
Впр.1 с.76 Дні тижня |
Present Simple |
Bnp.l c.76 |
Bnp.1-3 c.76 |
Розповідь за малюнками |
У словник |
Написати та вивчити дні тижня |
|
|
|
Сьогодні неділя. Читання тексту, його переклад. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
I - my You-your |
-ea -ng |
Bnp.l c.77 |
Впр.2 c.77 |
Впр.З с.77 |
Впр.6 с.77 Перепиши, заповнюючи пропуски |
|
|
|
Вільний час. Фонетичне опрацювання дієслів дій. Гра «скажи та покажи мімікою та жестами дії». |
ЛО уроку |
V+ing |
Bnp.l c.78 |
Bnp.2 c.78 |
|
Дієслова |
Вивчити дієслова |
|
|
|
Складання речень у теперішньому тривалому часі за малюнками. |
ЛО уроку |
Present Continuous |
Bnp.2 c.79 |
Bnp.l c.79 |
Впр.З c.79 |
Речення |
Впр.2 с.79 Добери правильні речення |
|
|
|
Як ми проводимо свій вечір. Навчаюче читання тексту, |
Впр.1 с.80 |
Present Continuous |
Bnp.5 c.80 |
Bnp.4 c.80 |
-alk -all |
Впр.З с.80 |
Зразкове читання |
|
|
робота над змістом прочитаного. |
|
|
|
|
|
|
тексту |
|
|
Наші сімейні вихідні. Ведення бесіди за малюнками. Складання запитань по зразку. |
ЛО |
Is he V+ing? |
|
|
Bnp.l c.81 |
Bnp.4 c.81 |
Дописати по зразку |
|
|
Формування навичок аудіювання. Читання діалогу та інсценізація його за ролями. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.3 c.82 |
Bnp.1,2 c.82 |
Bnp.4 c.82 |
Речення +-? |
Діалог за ролями |
|
|
У рок-практикум. Виготовлення книжечки 3 малюнками «Мій ранок». |
|
|
Bnp.l c.83 |
|
|
Bnp.4 c.83 |
Вивчити вірш |
|
|
Усні розповіді про ранок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота по темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Вільний час». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7 їжа та покупки (13) |
|
||||||||
|
|
Фонетичне опрацювання назв продуктів. Складання діалогів-розпитувань про уподобання у їжі. |
С.86 |
I like... I don’t like Do you like |
Bnp.3 c.86 |
Bnp.3 c.86 |
Bnp.4 c.86 |
Речення |
Впр.6 с.87 Відповіді, Вчити слова |
|
|
Аудіювання діалогу та його драматизація. Складання стверджувальних, заперечних та питальних речень. |
Продукти |
I like... I don’t like Do you like |
Bnp.2 c.86 |
Bnp.l c.86 |
Слова |
Речення |
Зразкове читання діалогу |
|
|
Фрукти. Введення та опрацювання нової лексики. Вживання неозначеного артикля. |
Впр.1 с.88 |
a/an |
Bnp.2,3 c.88 |
Bnp.l c.88 |
Bnp.1,3 c.88 |
Впр.5 с.88 |
Дописати |
|
|
Меню для дітей. Ведення бесіди по темі. Складання речень по зразку. |
Desserts Drinks |
Hike I don’t like |
Bnp.l c.89 -ch |
Bnp.2,4 c.89 |
Bnp.1,3 c.89 |
Впр.5 с.89 |
Скласти меню |
|
|
Овочі. Нова лексика. Розігрування ситуації «У магазині», вживаючи структуру - Сап І.,. |
Fruit |
Can I have ...? |
Bnp.l c.90 |
Bnp.1,2 c.90 |
Bnp.4 c.90 |
Впр.2 с.90 |
Слова, розіграти ситуацію |
|
|
Прийоми їжі. Складання письмових розповідей про їжу |
Breakfast, lunch, dinner |
I eat... I drink... |
Bnp.l c.91 |
Bnp.2,3 c.91 |
Моя їжа |
Впр.4 с.91 |
Впр.5 с.91 Намалювати і |
|
|
протягом дня.
|
|
...for lunch |
|
|
|
|
розказати про прийоми їжі |
|
|
Що я маю на сніданок, обід та вечерю. Усні розповіді по темі. Тренувальні вправи. |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
Монологи |
+ - ? речення |
Впр.2 с.91 Речення по зразку |
|
|
Що любить Макс. Читання тексту, відповіді на запитання. Лексико- граматичні вправи. |
ЛО уроку |
What Where When |
-wh -ir, -er, -ur |
Впр.2,4 с.92 |
Впр.1 с.92 |
Структура запитань |
Впр.4 с.92 Відповіді на запитання |
|
|
Уподобання в їжі. Складання речень за малюнками. Загальні запитання. Розучування римівки. |
ЛО ; |
likes Does ...? |
Bnp.l c.93 |
Впр.2 с.93 |
Впр.4 с.93 Діалоги |
Впр.З с.93 |
Впр.6 с.93 Картки |
|
|
Формування навичок аудіювання. Робота над змістом тексту про Люка. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.2 C.94- 95 |
Впр.1 с.94- 95 |
Впр.З с.94 |
+ - ? речення |
Зразкове читання тексту |
|
|
У рок-практикум. Виготовлення карток про уподобання в їжі друга. Робота в парах. |
Повторення |
Do you like...? |
Bnp.2 c.96 |
|
Впр.З с.96 |
Картки |
Повторити слова, типи речень |
|
|
Діагностична робота по темі «їжа та покупки». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8 Пори |
року та одяг (12) |
||||||||
|
|
Пори року та погода. Фонетичне опрацювання нової лексики. Розучування віршика. |
Пори року Погода |
It is =it’s |
Впр.1,2 с. 100 |
Впр.1,2 с. 100 |
Впр.З с. 100 |
Опис погоди |
Впр.2 (вірш) Впр.5(п) с.100 |
|
|
Читання коротких текстів та опис погоди у різні пори року за малюнками. Тренувальні вправи. |
ЛО уроку |
Can |
Впр.2 с.101 |
Впр.1 с.101 |
Вірш |
Речення |
Впр.5 с.101 |
|
|
Моя улюблена пора року. Складання діалогів- розпитувань по темі. |
ЛО уроку |
What season do you like? |
-ght |
Впр.1 с. 102 |
Впр.5 с. 102 |
Впр.З с.102 |
Діалог |
|
|
Одяг. Введення та опрацювання нової лексики. |
A jacket, sandals,... |
Her His |
Впр.1 с. 103 |
Впр.2.с.103 |
Впр.6 с. 103 |
Впр.7 с. 103 |
Вчити слова |
|
|
Якого кольору одяг? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Який одяг кладе Люк у |
A cap, |
is /are |
Впр.4 с. 104 |
Впр.5 с. 104 |
Опис |
Впр.7 с. 104 |
Дописати по |
|
|
чемодан? Складання речень за таблицею. |
shorts,... |
|
|
|
картинок |
|
зразку |
|
|
У що ти вдягнений сьогодні? Нова група лексики. Складання діалогів- розпитувань по темі. |
Впр.1 с.105 |
What are you wearing? |
Впр.1 с.105 |
Bnp.l,4 c.105 |
Діалог |
Слова |
Діалог |
|
|
У що вдягнені мої однокласники? Опис одягу дітей по аналогії. |
ЛО уроку |
What is he/she wearing? |
-ir -оа -ear, -air,-ere |
Bnp.l c.106 |
Опис одягу |
Впр.5 с.106 |
Намалювати друга та описати одяг |
|
|
Одяг у різні пори року. Складання коротких текстів- описів. Лексична гра «Відгадай». |
ЛО уроку |
Are you wearing...? |
Bnp.2 c.107 |
Bnp.l c.107 |
Гра |
Опис картинок |
Написати про себе |
|
|
Формування навичок аудіювання. Читання та драматизація коротких діалогів. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.2 c.108 |
Bnp.l c.108 |
Впр.З с.108 |
|
Впр.4 с.108 Зразкове читання |
|
|
У рок-практику м. Виготовлення колекції одягу для ляльки у різні пори року. Захист презентацій. Усні розповіді про колекцію одягу. |
Повторення |
Повторення |
Bnp.l c.109 |
Bnp.l c.109 |
Впр.4 с.109 (монолог) |
Впр.З,6 с.109 |
Впр.6 с.109розкажи |
|
|
Діагностична робота з «Пори року та одяг» |
|
|
Bnp.8 c.lll (читання) |
|
|
Впр.7 с.111 (письмо) |
|
|
|
Контрольна робота:письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота: читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|