Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

Про матеріал
календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі на другий семестр 3 години.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(З години) II семестр

до підручника О.Карпюк Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема 5 : Тварини (13)

 

 

Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин. Лексична гра «Хто запам’ятав найбільше тварин ?»

ЛО уроку

Артикль

а/ап.

Впр.1 с.62

Впр.2 с.62

Впр.З с.63

Впр.6 с.63

Списати назви тварин та вивчити

 

 

Опис тваринок за прочитаними текстами. Опрацювання граматичних структур: I am, I have got.

ЛО уроку

I am=I’m I have got= I’ve got

Впр.5 с.63 Впр.2 с.64

Впр.1 с.64

Впр.З с.64

Впр.4 с.64

Впр.5 с.64 Представ свою тваринку

 

 

Усні розповіді про улюблену тваринку. Правило читання буквосполучень. Множина іменників.

ЛО

Tooth-teeth

Foot-feet

Впр.2-4 с.65

Впр.1 с.65

Монолог

Впр.З с.65

Читати, • перекладати Впр.5 с.65

 

 

 

Частини тіла. Введення та опрацювання нової лексики. Рбзучування віршика.

Впр.1 с.66

I have got

Впр.З с.66

Впр.1,2 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Виготовити постер із підписами частин тіла

 

 

Складання діалогів- розпитувань про частини тіла із питальним словом - скільки.

ЛО теми

I’ve got

Впр.1 с.67

Впр.2 с.67

Діалог

Впр.4 с.67

Дописати по зразку впр.4 с.67

 

 

Робота в групах. Навчаюче читання текстів, робота над змістом прочитаного.

Повторення

ЛО

 

Впр.4,5 с.68

Впр.1 с.68

 

Впр.З с.68

Вивчити 1 із текстів Впр.5 с.68

 

 

Складання різних типів запитань до малюнків. Робота

Повторення

I see ...

How many ...

Впр.2 с.69

Впр.1 с.69

Впр.1 с.69

Складання

запитань

Скласти +-?

 


 

 

 

в парах. Структура : я бачу...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування навичок аудіювання. Робота над текстом «Тварини Африки». Розігрування історії.

Повторення

Повторення

Bnp.2 c.70

Bnp.l c.70

Bnp.4 c.70

Картки

Зразкове читання історії за ролями

 

 

 

Урок-практикум. Виготовлення монстрика та складання усної розповіді про нього.

Повторення

Повторення

Bnp.2 c.71

Bnp.l c.71

 

 

Впр.7 с.71

 

 

Письмові описи монстрів. Складання загадок по аналогії. Гра «Відгадай тваринку».

 

It is..

It has got... It can..

Bnp.2 c.72

Bnp.l c.72

Монологи

Впр.З c.72

Скласти

загадку

 

 

Діагностична робота по темі «Тварини».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6 Вільний час (12)

 

 

Робочий день. Фонетичне опрацювання нової групи лексики. Складання усної розповіді за малюнками.

Впр.1 с.74

Present

Simple

Bnp.4 c.75

Bnp.l,5 C.74- 75

Bnp.4 c.75

ЛО

Вивчити

слова

 

 

Дні тижня. Час за годинником. Що я роблю кожного ранку. Бесіда за малюнками.

Впр.1 с.76 Дні тижня

Present

Simple

Bnp.l c.76

Bnp.1-3 c.76

Розповідь за малюнками

У словник

Написати та вивчити дні тижня

 

 

Сьогодні неділя. Читання тексту, його переклад. Вживання займенників.

ЛО уроку

I - my You-your

-ea

-ng

Bnp.l c.77

Впр.2 c.77

Впр.З с.77

Впр.6 с.77 Перепиши, заповнюючи пропуски

 

 

Вільний час. Фонетичне опрацювання дієслів дій. Гра «скажи та покажи мімікою та жестами дії».

ЛО уроку

V+ing

Bnp.l c.78

Bnp.2 c.78

 

Дієслова

Вивчити

дієслова

 

 

Складання речень у теперішньому тривалому часі за малюнками.

ЛО уроку

Present

Continuous

Bnp.2 c.79

Bnp.l c.79

Впр.З c.79

Речення

Впр.2 с.79 Добери правильні речення

 

 

Як ми проводимо свій вечір. Навчаюче читання тексту,

Впр.1 с.80

Present

Continuous

Bnp.5 c.80

Bnp.4 c.80

-alk

-all

Впр.З с.80

Зразкове

читання

 


 

 

 

робота над змістом прочитаного.

 

 

 

 

 

 

тексту

 

 

Наші сімейні вихідні. Ведення бесіди за малюнками. Складання запитань по зразку.

ЛО

Is he V+ing?

 

 

Bnp.l c.81

Bnp.4 c.81

Дописати по зразку

 

 

Формування навичок аудіювання. Читання діалогу та інсценізація його за ролями.

Повторення

Повторення

Bnp.3 c.82

Bnp.1,2 c.82

Bnp.4 c.82

Речення

+-?

Діалог за ролями

 

 

У рок-практикум. Виготовлення книжечки 3 малюнками «Мій ранок».

 

 

Bnp.l c.83

 

 

Bnp.4 c.83

Вивчити вірш

 

 

Усні розповіді про ранок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота по темі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Вільний час».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7 їжа та покупки (13)

 

 

 

Фонетичне опрацювання назв продуктів. Складання діалогів-розпитувань про уподобання у їжі.

С.86

I like...

I don’t like Do you like

Bnp.3 c.86

Bnp.3 c.86

Bnp.4 c.86

Речення

Впр.6 с.87 Відповіді, Вчити слова

 

 

Аудіювання діалогу та його драматизація. Складання стверджувальних, заперечних та питальних речень.

Продукти

I like...

I don’t like Do you like

Bnp.2 c.86

Bnp.l c.86

Слова

Речення

Зразкове

читання

діалогу

 

 

Фрукти. Введення та опрацювання нової лексики. Вживання неозначеного артикля.

Впр.1 с.88

a/an

Bnp.2,3 c.88

Bnp.l c.88

Bnp.1,3 c.88

Впр.5 с.88

Дописати

 

 

Меню для дітей. Ведення бесіди по темі. Складання речень по зразку.

Desserts

Drinks

Hike

I don’t like

Bnp.l c.89 -ch

Bnp.2,4 c.89

Bnp.1,3 c.89

Впр.5 с.89

Скласти меню

 

 

Овочі. Нова лексика. Розігрування ситуації «У магазині», вживаючи структуру - Сап І.,.

Fruit

Can I have ...?

Bnp.l c.90

Bnp.1,2 c.90

Bnp.4 c.90

Впр.2 с.90

Слова,

розіграти

ситуацію

 

 

Прийоми їжі. Складання письмових розповідей про їжу

Breakfast, lunch, dinner

I eat...

I drink...

Bnp.l c.91

Bnp.2,3 c.91

Моя їжа

Впр.4 с.91

Впр.5 с.91 Намалювати і

 


 

 

 

протягом дня.

 

 

...for lunch

 

 

 

 

розказати про прийоми їжі

 

 

Що я маю на сніданок, обід та вечерю. Усні розповіді по темі. Тренувальні вправи.

ЛО теми

Present

Simple

 

 

Монологи

+ - ? речення

Впр.2 с.91 Речення по зразку

 

 

Що любить Макс. Читання тексту, відповіді на запитання. Лексико- граматичні вправи.

ЛО уроку

What

Where

When

-wh

-ir, -er, -ur

Впр.2,4 с.92

Впр.1 с.92

Структура

запитань

Впр.4 с.92 Відповіді на запитання

 

 

Уподобання в їжі. Складання речень за малюнками. Загальні запитання. Розучування римівки.

ЛО

;

likes

Does ...?

Bnp.l c.93

Впр.2 с.93

Впр.4 с.93 Діалоги

Впр.З с.93

Впр.6 с.93 Картки

 

 

Формування навичок аудіювання. Робота над змістом тексту про Люка.

Повторення

Повторення

Bnp.2 C.94- 95

Впр.1 с.94- 95

Впр.З с.94

+ - ? речення

Зразкове

читання

тексту

 

 

У рок-практикум. Виготовлення карток про уподобання в їжі друга. Робота в парах.

Повторення

Do you like...?

Bnp.2 c.96

 

Впр.З с.96

Картки

Повторити слова, типи речень

 

 

Діагностична робота по темі «їжа та покупки».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 8 Пори

 року та одяг (12)

 

 

 

Пори року та погода. Фонетичне опрацювання нової лексики. Розучування віршика.

Пори року Погода

It is =it’s

Впр.1,2 с. 100

Впр.1,2 с. 100

Впр.З с. 100

Опис погоди

Впр.2 (вірш) Впр.5(п) с.100

 

 

Читання коротких текстів та опис погоди у різні пори року за малюнками. Тренувальні вправи.

ЛО уроку

Can

Впр.2 с.101

Впр.1 с.101

Вірш

Речення

Впр.5 с.101

 

 

Моя улюблена пора року. Складання діалогів- розпитувань по темі.

ЛО уроку

What season do you like?

-ght

Впр.1 с. 102

Впр.5 с. 102

Впр.З с.102

Діалог

 

 

Одяг. Введення та опрацювання нової лексики.

A jacket, sandals,...

Her

His

Впр.1 с. 103

Впр.2.с.103

Впр.6 с. 103

Впр.7 с. 103

Вчити слова

 

 

Якого кольору одяг?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Який одяг кладе Люк у

A cap,

is /are

Впр.4 с. 104

Впр.5 с. 104

Опис

Впр.7 с. 104

Дописати по

 


 

 

 

чемодан? Складання речень за таблицею.

shorts,...

 

 

 

картинок

 

зразку

 

 

У що ти вдягнений сьогодні? Нова група лексики. Складання діалогів- розпитувань по темі.

Впр.1 с.105

What are you wearing?

Впр.1 с.105

Bnp.l,4 c.105

Діалог

Слова

Діалог

 

 

У що вдягнені мої однокласники? Опис одягу дітей по аналогії.

ЛО уроку

What is

he/she

wearing?

-ir

-оа

-ear, -air,-ere

Bnp.l c.106

Опис одягу

Впр.5 с.106

Намалювати друга та описати одяг

 

 

Одяг у різні пори року. Складання коротких текстів- описів. Лексична гра «Відгадай».

ЛО уроку

Are you wearing...?

Bnp.2 c.107

Bnp.l c.107

Гра

Опис

картинок

Написати про себе

 

 

Формування навичок аудіювання. Читання та драматизація коротких діалогів.

Повторення

Повторення

Bnp.2 c.108

Bnp.l c.108

Впр.З с.108

 

Впр.4 с.108

Зразкове

читання

 

 

У рок-практику м. Виготовлення колекції одягу для ляльки у різні пори року. Захист презентацій. Усні розповіді про колекцію одягу.

Повторення

Повторення

Bnp.l c.109

Bnp.l c.109

Впр.4 с.109 (монолог)

Впр.З,6 с.109

Впр.6

с.109розкажи

 

 

Діагностична робота з «Пори року та одяг»

 

 

Bnp.8 c.lll (читання)

 

 

Впр.7 с.111 (письмо)

 

 

 

Контрольна робота:письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота: читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота: аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота: говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 січня 2021
Переглядів
1435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку