Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІІ семестр

Про матеріал

Промпоную календарне планування до підручника Карпюк О. на 2 семестр зі змістовими лініями 3 год. на тиждень.Планування розроблене згідно чинної програми. Буду вдячна за відгуки =))

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(3 години) ІІ семестр

Вчитель:Согуйко Юлія Леонідівна

до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

 

2 Form ( 2семестр/ 3 години)

English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання

 

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Unit 5: How Many Legs?

 

47

 

Тварини в зоопарку.

 

Називає тваринок в зоопарку

In the jungle there are.. … Look at this

 

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, hippo crocodile, jungle, animal,stripes

 

CB ex.1-4 p.62-63

CB ex.5p.63

 

АВ p.52 РВ .p.15-16

PB t.6 - p.63

AB t.1 - p.52

 

Громадянська відповідальність

 

48

 

Опис тварини. Частини тіла

 

Розповідає про домашнього улюбленця

I’m ...  I’ve got ...

 

ee [I:]

 g [dz]

feet, mouth, teeth, short, tall, big, fat, small, long, body, neck

I’ve got ..

PB t.1,2 - p.64

PB t.2,3,5 - p.64

AB t.2 - p.53

PB t.4 - p.64

AB t.1,2 - p.53

Громадянська відповідальність

 

49

 

У мене є…

 

Правила читання. Фонікс Th

It has got ... I’ve got ..

 

th [θ] three, tooth tree, teeth,

Hear, dange-rous, angry, thirsty ,three, thanks, tooth, foot, feet, goose, geese

It has got

PB t.1,2,4 - p.65

AB t.1 - p.54

PB t.1 - p.65

PB t.2,4,5 - p.65

PB t.3 - p.65

AB t.1,2 - p.54

Громадянська відповідальність

 

50

 

Частини тіла .

 

Розповідає про тварину

 

How many … can you see? I can

ee [i:]

 

 

shoulders, knees,

head, eyes,

one, two

How many

 

PB t.1,3 - p.66

 

PB t.3 - p.66

AB t.1,2 - p.55

PB t.1,2 - p.66

Громадянська відповідальність

 

51

 

Скільки пальців на моїх руках?

 

Ставить запитання та дає відповіді

How many toes have you got?            I’ve got

 

fingers, hand, arm, toes, ear, leg, tail

 

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.6 - p.67

AB t.1 - p.56

PB t.4 - p.67

AB t.2 - p.56

 

Громадянська відповідальність

 

52

 

Фото в зоопарку

 

Розповідає про свої уподобання

Has it got a …? Yes, it has./No, it

hasn’t. It is … (tall ).

see …

 

ph [f] photo

ou/ow [4U]

 

g [dz] giraffe

ph [f] elephant

ou [aU] mouth

ow [aU] brown

Has it got..

PB t.1,4 - p.68

 

PB t.1-3,5 - p.67

PB t.3 - p.68

AB t.1,2 - p.57

HPB pp. 18-19

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

11

 

12

 

13

 

14

15

53

 

Скільки твари -нок ти бачиш?

 

Запитує про чиїсь уподобання

How many … can you see? I can It has got…

 

 

 

 

PB t.1,2 - p.69

AB t.1,2 - p.58

AB t.1 - p.58

 

 

54

 

Story Time

 

Розповідає історію за малюками

What other animals live in Africa? I’m

scared. We must be careful.

 

coconut, careful

 

PB t.1 - p.70

PB t.4 - p.70

AB t.1,2 - p.70

PB t.3 - p.70

AB t.1 - p.59

AB t.1 - p.59

Громадянська відповідальність

 

55

 

Розкажи про тваринку

 

Розповідає про тварин

It can/cannot

 

 

It can/cannot

PB t.1 - p.71

PB t.1,4, - p.71

PB t.2 - p.71

PB t.3, - p.71

Громадянська відповідальність

56-57

 

Що це за тваринка?

 

Ставить запитання та дає відповіді про домашнього улюбленця

Its name is..

 

 

 

AB t.1 - p.60

PB t.,6 - p.71

 

PB t.5,7 - p.71

Громадянська відповідальність

 

58

 

Тепер ти можеш!

 

Повторити лексико-граматичений- матеріал

What animal is it?

 

 

 

 

PB t.4 - pp.72

PB t.2 - p.72

 

PB t.3 - p.72

 

Громадянська відповідальність

 

59

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

PB t.1 - p.72

PB t.,4 - pp.73

AB t.1 - p.61

AB t.2 - p.61

Громадянська відповідальність

 

Unit 6:  Doing Things

 

 

60

 

Як я вранці збираюся до школи

 

Розповідає як збирається до школи

It’s late. Wash your/my face. Clean

your/my teath. Put on your/my

clothes. This is the way I wash my face.

 

bed, bathroom, face, clothes, school-bag, silly

Put on your/my

clothes

PB t.1,2,4,5 - pp.74-75

PB t.3-5 - pp.74-75

AB t.1,2 - p.62

AB t.1,2 - p.62

Громадянська відповідальність

 

61

 

Я іду до школи..

 

Розмова з однолітками

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

 

catch, bus,

 

 

PB t.1-3 - p.76

PB t.1,3,4 - p.76

AB t.1,2 - p.63

AB t.1,2 - p.63

Громадянська відповідальність

 

62

 

Дні тижня

 

Називає дні тижня

No school!

ea [i:] teacher    ng [ŋ] pudding

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

PB t.1,2,4 - p.77

AB t.1 - p.64

PB t.1- p.77

PB t.2,4,5 - p.77

 

PB t.3,6 - p.77

AB t.2 - p.64

HPB pp. 19-21

Громадянська відповідальність

 

63

 

Я плаваю як рибка. Вчимося співати.

 

 

I’m playing with a dog.

 

meat, please, my, your, bat

I’m playing…

PB t.1 - p.78

AB t.2 - p.65

PB t.1-3 - p.78

 

AB t.1, - p.65

Громадянська відповідальність

 

64

 

Що він зараз робить?

 

Ставить запитання та дає відповіді

She is looking at photos.

 

sleep, to make faces

She`s going..

PB t.1 - p.79

AB t.1 - p.66

PB t.3 - p.79  PB t.1 - p.79

PB t.2 - p.79

 

Громадянська відповідальність

 

65

 

Сьогодні понеділок. 

 

 

I love you.

alk [c:k] talk all [c:l] ball o [^] monkey

love

 

PB t.1,2,4 - p.80

PB t.1 - p.80

 

PB t.2,4,5 - p.80  AB t.2 - p.67

PB t.3 - p.80

AB t.1,2 - p.67

HPB pp. 21-22

Громадянська відповідальність

 

66

 

Чим займа-ються члени моєї родини?

 

Розмовляє з однолітком про членів своєї родини

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding!

 

to fish

Is he/she…

PB t.1,p.81

PB t.2 p.81

AB t.1 - p.68

AB t.1 - p.68

Громадянська відповідальність

 

67

 

Моя сімя на відпочин-ку.

 

Називає чле-нів родини. Розповідає про уподобання

What are you doing? Let me see.

 

 

 

 

PB t.2,p.81

PB t.3,4  p.81

AB t.2 - p.68

AB t.2 - p.68

Громадянська відповідальність

 

68

 

Story time.

 

Розповідає історію за малюками

Who

is this? What’s your dad doing here?

Wow, that looks good! We call it the

African dream

 

river, pool, sundae, to call, dream

Who

is this?

PB t.1-2  p.82

PB t.2-4p.81

PB t.3 - p.82

AB t.2 - p.69

Громадянська відповідальність

 

69-70

 

Який це день тижня?

 

Ставить запитання та дає відповіді

Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth.

 

 

quickly, picture

 

PB t.1 - p.83

PB t.1 - p.83

 

PB t.2,3 - p.83

Громадянська відповідальність

 

71

 

Тепер ти можеш!

 

Повторити лексико-граматичений- матеріал

Time for school. I am

making my bed

 

book, to comment

 

PB t.1 - p.84

PB t.4, - pp.84

PB t.6 - p.85

 

PB t.2,3 - p.84

 

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10 a

11 y

12 zor

13 puc

14

15

72

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

I’m here. Come here! It’s lunch time

 

 

Dad is talking over the phone

 

 

PB t.5,- pp.85

AB t.2 - p.71

AB t.1 - p.71 HPB pp. 22-23

 

Громадянська відповідальність

 

 

 Unit 7: Do You Like Carrots?

73

 

Запрошен-ня на день народжен-ня.

 

 

Can I have some lemonade? Here you are.

 

chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice

Can I have some..

PB t.1-3,5 - pp.86

PB t.2,3,5 - pp.86-87

AB t.1 - p.72

PB t.6 - p.87 AB t.1 - p.72 HPB pp. 23-24

Громадянська відповідальність

 

74

 

Чи любиш ти салат?

 

Ставить запитання та дає відповіді

Can I have some.. garden

ch [tS] chi-cken

desserts, drinks

Can I have some…

PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73

PB t.4 - p.88

AB t.2 - p.73 

 

PB t.5 - p.88    AB t.2 - p.73 HPB p.24

Громадянська відповідальність

 

75

 

Фрукти

 

Називає фрукти

We have a picnic in the I like ... but

 

pear, strawberry, cherry, picnic

I like…

PB t.1,3 - p.89

PB t.1-3 - p.88

PB t.1-4 - p.89

PB t.5 - p.89  AB t.1,2 - p.74 HPB pp.24-25

Громадянська відповідальність

 

76

 

Овочі

 

Розповідає про свої уподобання

 

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers

 

vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

Three tomatoes

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90    PB t.1-3 - p.90

AB t.1 - p.75

AB t.1,2 - p.75

Громадянська відповідальність

 

77

 

Дитяче меню

 

Розповідає про свої уподобання

Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet

 

breakfast, lunch, dinner, sweet

.. for lunch/ dinner

PB t.1-3 - p.91

AB t.1 - p.76

PB t.1,3,5 - p.91

 

PB t.4 - p.91

Громадянська відповідальність

 

78

 

У магазині

 

Розповідає про покупки

What do you like?

wh [w] white ir, er, ur [з:] bird, her, surna-me

when, what, where

I like…

PB t.1-3 - p.92

PB t.4 - p.92

PB t.2-4 - p.92

AB t.2 - p.77

AB t.1,2 - p.77

HPB pp.25-26

Громадянська відповідальність

 

79

 

Мій режим харчування.

 

Розповідає про свій режим

 

He/She likes ... Does he/she like ...?Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

 

jelly

He/She likes…

PB t.1,2 - p.93

PB t.4,5 - p.93   PB t.1,3,6 - p.93

 

PB t.6 - p.93AB t.1 - p.78 HPB pp.26-27

Громадянська відповідальність

 

80

 

Що я їм на сніданок

 

Розмовляє з однолітками про сніданок

 

When do you get up? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having.. for breakfast/ lunch/dinner

 

plate

When do you get up?

PB t.1,2 pp.94

PB t.1,2,  pp.94

 

PB t.2 - p.94

AB t.1 - p.79

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

81-82

 

Story time. Похід в магазин

 

Розповідає історію за малюками

He’s buying a mango

 

shop, to buy, mango, lemon,vanilla ice-cream, to shine, to mix

 

PB t.5 - pp.95

PB t.5 - pp.94

AB t.1 - p.80

PB t.2 - p.96  PB t.3 - p.96

Громадянська відповідальність

 

83

 

Тепер ти можеш!

 

Повторити лексико-граматичений- матеріал

table, shopping game

 

 

When do you get up?

PB t.6 - p.99

PB t.3 - p.97

 

PB t.1,2 - p.97

 

Громадянська відповідальність

 

84

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 king, prince, princess

 

 

I like… He/She likes…

 

PB t.1,4,5,6,- pp.97

PB t.7 - p.99

AB t.1 - p.81

Громадянська відповідальність

 

 

Unit 8 Seasons and Clothes

85

 

Коли твій день народжен-ня?.

 

Ставить запитання та дає відповіді

When is your birthday? It’s in …

 

Spring, summer, autumn, winter

When is your birthday?

PB t.1-3 - p.100

PB t.5 - p.100

AB t.1 - p.82

AB t.1-3 - p.82

Громадянська відповідальність

 

86

 

Пори року. Погода

 

Називає пори року

 

It’s cold/hot. It’s raining/ snowing.

 

season, holidays, with

It’s…

PB t.1,3 - p.101

PB t.5 - p.102

PB t.1,2 - p.101 AB t.1 - p.83

AB t.1,2 - p.83 HPB p.27

Громадянська відповідальність

 

87

 

Чим я займаюся кожної пори року.

 

Розповідає про уподобання

It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman

 

night, eighteen, right, light, tight,

 

 

PB t.1-3 - p.102

PB t.5 - p.102

PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84

AB t.1,2 - p.84 HPB p.27

Громадянська відповідальність

 

88

 

Що він/вона покладе в свою валізу?

 

Ставить запитання та дає відповіді

His / Her T-shirt is white

 

Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket,jeans, sandals, mask, trainers

Вживан-ня his/her,  is/are

PB t.1-5 - pp.103-104

PB t.2,4,6 - pp.103

PB t.1 - p.103

PB t.7 - p.104 AB t.1 - p.85

Громадянська відповідальність

 

89

 

Одяг

 

Називає предмети одягу

 

My favourite clothes are…

 

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat

My favourite clothes are…

PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105

 

AB t.1,2 - p.86

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

90

 

У що ти сьогодні одягнений?

 

Ставить запитання та дає відповіді

What are you wearing today? I am wearing…

 

to count, holiday, to pack, suitcase,jacket, sandals, bikini, jeans,

 

I am wearing…

PB t.1,2,4 - p.106

 

PB t.2,3,5 - p.106 AB t.2 - p.87

AB t.1 - p.87 HPB pp.28-29

Громадянська відповідальність

 

91

 

Предмети одягу

 

Називає предмети одягу

 

What is he/she wearing? Where are her socks?

 

T-shirt, mask, trainers, her, his, cap,shorts

What is he/she wearing?

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

PB t.2 - p.107 AB t.1,2 - p.88

AB t.1,2 - p.88

Громадянська відповідальність

 

92-93

 

Моя улюблена пора року

 

Розповідає про улюблену пору року

 

What is the weather like in spring?

 

sun, sky, flower, cloud, grass, tree

My favourire.

PB t.1,2 - p.108

PB t.3 - p.108

PB t.2 - p.108

AB t.1 - p.89

Громадянська відповідальність

 

94

 

Story time. Чим займа-ються члени моєї родини?

 

Розповідає історію за малюками

I’m checking the tyres. Off we go!

 

.

 

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2,4,6 - p.109

AB t.1 - p.90

PB t.3,5 - p.109

Громадянська відповідальність

 

95

 

Відгадай, у що я одягнений

 

Розповідає про  свій одяг

 

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m

not

 

 

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2,4,6 - p.109

AB t.1 - p.90

PB t.3,5 - p.109

Громадянська відповідальність

 

96-97

 

Моє портфоліоВивчення пісні “I put on my hat”

 

Виконує вказівки

Put on your..

 

 

Put on your…

PB t.1,110

PB t.5,- pp.110

 

PB t.8 - p.111

PB t.2,4, - p.110

Громадянська відповідальність

 

98

 

Тепер ти можеш!

 

 Повторити лексико-граматичений- матеріал

My favourire. I am wearimg..

 

 

I am wearimg..

PB t2p.110

PB t.7 - pp.111

PB t.3,6,8 - pp.110-111

PB t.5 -p.110

Громадянська відповідальність

 

99

 

Узагальнення вивченого матеріалу 

 

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 

100

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Контроль навичок аудіюван-ня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за рік

 

 

 

                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                

 

 

 

 

          

 

                                                                                                                                                                          мат

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Король Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Sinenok Evgenia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лимар Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 січня 2020
Переглядів
5270
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку