Промпоную календарне планування до підручника Карпюк О. на 2 семестр зі змістовими лініями 3 год. на тиждень.Планування розроблене згідно чинної програми. Буду вдячна за відгуки =))
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(3 години) ІІ семестр
Вчитель:Согуйко Юлія Леонідівна
до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
2 Form ( 2семестр/ 3 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
|||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Лексика
|
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Зорове сприймання
|
Писемне продукування |
Дом. завд. |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||||||||||||
Unit 5: How Many Legs?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Тварини в зоопарку. |
|
Називає тваринок в зоопарку |
In the jungle there are.. … Look at this |
|
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, hippo crocodile, jungle, animal,stripes |
|
CB ex.1-4 p.62-63 |
CB ex.5p.63 |
|
АВ p.52 РВ .p.15-16 PB t.6 - p.63 AB t.1 - p.52
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
48 |
|
Опис тварини. Частини тіла |
|
Розповідає про домашнього улюбленця |
I’m ... I’ve got ...
|
ee [I:] g [dz] |
feet, mouth, teeth, short, tall, big, fat, small, long, body, neck |
I’ve got .. |
PB t.1,2 - p.64 |
PB t.2,3,5 - p.64 |
AB t.2 - p.53 |
PB t.4 - p.64 AB t.1,2 - p.53 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
49 |
|
У мене є… |
|
Правила читання. Фонікс Th |
It has got ... I’ve got ..
|
th [θ] three, tooth tree, teeth, |
Hear, dange-rous, angry, thirsty ,three, thanks, tooth, foot, feet, goose, geese |
It has got |
PB t.1,2,4 - p.65 AB t.1 - p.54 |
PB t.1 - p.65 |
PB t.2,4,5 - p.65 |
PB t.3 - p.65 AB t.1,2 - p.54 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
50 |
|
Частини тіла . |
|
Розповідає про тварину
|
How many … can you see? I can |
ee [i:]
|
shoulders, knees, head, eyes, one, two |
How many
|
PB t.1,3 - p.66 |
|
PB t.3 - p.66 AB t.1,2 - p.55 |
PB t.1,2 - p.66 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
51 |
|
Скільки пальців на моїх руках? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
How many toes have you got? I’ve got … |
|
fingers, hand, arm, toes, ear, leg, tail |
|
PB t.1,2,5 - p.67 |
PB t.6 - p.67 |
AB t.1 - p.56 |
PB t.4 - p.67 AB t.2 - p.56
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
52 |
|
Фото в зоопарку |
|
Розповідає про свої уподобання |
Has it got a …? Yes, it has./No, it hasn’t. It is … (tall ).… see …
|
ph [f] photo ou/ow [4U]
|
g [dz] giraffe ph [f] elephant ou [aU] mouth ow [aU] brown |
Has it got.. |
PB t.1,4 - p.68 |
|
PB t.1-3,5 - p.67 |
PB t.3 - p.68 AB t.1,2 - p.57 HPB pp. 18-19 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10
|
11
|
12
|
13
|
14 |
15 |
|||||||||||||||||
53 |
|
Скільки твари -нок ти бачиш? |
|
Запитує про чиїсь уподобання |
How many … can you see? I can It has got… |
|
|
|
|
PB t.1,2 - p.69 |
AB t.1,2 - p.58 |
AB t.1 - p.58 |
|
|
|||||||||||||||||
54 |
|
Story Time |
|
Розповідає історію за малюками |
What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful. |
|
coconut, careful |
|
PB t.1 - p.70 |
PB t.4 - p.70 |
AB t.1,2 - p.70 PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59 |
AB t.1 - p.59 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
55 |
|
Розкажи про тваринку |
|
Розповідає про тварин |
It can/cannot |
|
|
It can/cannot |
PB t.1 - p.71 |
PB t.1,4, - p.71 |
PB t.2 - p.71 |
PB t.3, - p.71 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||
56-57 |
|
Що це за тваринка? |
|
Ставить запитання та дає відповіді про домашнього улюбленця |
Its name is.. |
|
|
|
AB t.1 - p.60 |
PB t.,6 - p.71 |
|
PB t.5,7 - p.71 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
58 |
|
Тепер ти можеш! |
|
Повторити лексико-граматичений- матеріал |
What animal is it? |
|
|
|
|
PB t.4 - pp.72 |
PB t.2 - p.72
|
PB t.3 - p.72
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
59 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
|
|
|
PB t.1 - p.72 |
PB t.,4 - pp.73 |
AB t.1 - p.61 |
AB t.2 - p.61 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
Unit 6: Doing Things
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Як я вранці збираюся до школи |
|
Розповідає як збирається до школи |
It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teath. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face. |
|
bed, bathroom, face, clothes, school-bag, silly |
Put on your/my clothes |
PB t.1,2,4,5 - pp.74-75 |
PB t.3-5 - pp.74-75 |
AB t.1,2 - p.62 |
AB t.1,2 - p.62 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
61 |
|
Я іду до школи.. |
|
Розмова з однолітками |
Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus! |
|
catch, bus,
|
|
PB t.1-3 - p.76 |
PB t.1,3,4 - p.76 |
AB t.1,2 - p.63 |
AB t.1,2 - p.63 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
62 |
|
Дні тижня |
|
Називає дні тижня |
No school! |
ea [i:] teacher ng [ŋ] pudding |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64 |
PB t.1- p.77 |
PB t.2,4,5 - p.77
|
PB t.3,6 - p.77 AB t.2 - p.64 HPB pp. 19-21 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
63 |
|
Я плаваю як рибка. Вчимося співати. |
|
|
I’m playing with a dog. |
|
meat, please, my, your, bat |
I’m playing… |
PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65 |
PB t.1-3 - p.78 |
|
AB t.1, - p.65 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
64 |
|
Що він зараз робить? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
She is looking at photos. |
|
sleep, to make faces |
She`s going.. |
PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66 |
PB t.3 - p.79 PB t.1 - p.79 |
PB t.2 - p.79 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
65 |
|
Сьогодні понеділок. |
|
|
I love you. |
alk [c:k] talk all [c:l] ball o [^] monkey |
love |
|
PB t.1,2,4 - p.80 |
PB t.1 - p.80
|
PB t.2,4,5 - p.80 AB t.2 - p.67 |
PB t.3 - p.80 AB t.1,2 - p.67 HPB pp. 21-22 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
66 |
|
Чим займа-ються члени моєї родини? |
|
Розмовляє з однолітком про членів своєї родини |
Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding! |
|
to fish |
Is he/she… |
PB t.1,p.81 |
PB t.2 p.81 |
AB t.1 - p.68 |
AB t.1 - p.68 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
67 |
|
Моя сім’я на відпочин-ку. |
|
Називає чле-нів родини. Розповідає про уподобання |
What are you doing? Let me see.
|
|
|
|
PB t.2,p.81 |
PB t.3,4 p.81 |
AB t.2 - p.68 |
AB t.2 - p.68 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
68 |
|
Story time. |
|
Розповідає історію за малюками |
Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream |
|
river, pool, sundae, to call, dream |
Who is this? |
PB t.1-2 p.82 |
PB t.2-4p.81 |
PB t.3 - p.82 |
AB t.2 - p.69 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
69-70 |
|
Який це день тижня? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth.
|
|
quickly, picture |
|
PB t.1 - p.83 |
PB t.1 - p.83 |
|
PB t.2,3 - p.83 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
71 |
|
Тепер ти можеш! |
|
Повторити лексико-граматичений- матеріал |
Time for school. I am making my bed |
|
book, to comment |
|
PB t.1 - p.84 |
PB t.4, - pp.84 |
PB t.6 - p.85
|
PB t.2,3 - p.84
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 a |
11 y |
12 zor |
13 puc |
14 |
15 |
|||||||||||||||||
72 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
I’m here. Come here! It’s lunch time
|
|
Dad is talking over the phone |
|
|
PB t.5,- pp.85 |
AB t.2 - p.71 |
AB t.1 - p.71 HPB pp. 22-23
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
Unit 7: Do You Like Carrots? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Запрошен-ня на день народжен-ня. |
|
|
Can I have some lemonade? Here you are. |
|
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice |
Can I have some.. |
PB t.1-3,5 - pp.86 |
PB t.2,3,5 - pp.86-87 |
AB t.1 - p.72 |
PB t.6 - p.87 AB t.1 - p.72 HPB pp. 23-24 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
74 |
|
Чи любиш ти салат? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
Can I have some.. garden |
ch [tS] chi-cken |
desserts, drinks |
Can I have some… |
PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73 |
PB t.4 - p.88 |
AB t.2 - p.73
|
PB t.5 - p.88 AB t.2 - p.73 HPB p.24 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
75 |
|
Фрукти |
|
Називає фрукти |
We have a picnic in the I like ... but |
|
pear, strawberry, cherry, picnic |
I like… |
PB t.1,3 - p.89 |
PB t.1-3 - p.88 |
PB t.1-4 - p.89 |
PB t.5 - p.89 AB t.1,2 - p.74 HPB pp.24-25 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
76 |
|
Овочі |
|
Розповідає про свої уподобання
|
Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers |
|
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
Three tomatoes |
PB t.1-3 - p.90 |
PB t.4 - p.90 PB t.1-3 - p.90 |
AB t.1 - p.75 |
AB t.1,2 - p.75 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
77 |
|
Дитяче меню |
|
Розповідає про свої уподобання |
Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet |
|
breakfast, lunch, dinner, sweet |
.. for lunch/ dinner |
PB t.1-3 - p.91 AB t.1 - p.76 |
PB t.1,3,5 - p.91 |
|
PB t.4 - p.91 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
78 |
|
У магазині |
|
Розповідає про покупки |
What do you like? |
wh [w] white ir, er, ur [з:] bird, her, surna-me |
when, what, where |
I like… |
PB t.1-3 - p.92 |
PB t.4 - p.92 |
PB t.2-4 - p.92 AB t.2 - p.77 |
AB t.1,2 - p.77 HPB pp.25-26 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
79 |
|
Мій режим харчування. |
|
Розповідає про свій режим
|
He/She likes ... Does he/she like ...?Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
|
jelly |
He/She likes… |
PB t.1,2 - p.93 |
PB t.4,5 - p.93 PB t.1,3,6 - p.93 |
|
PB t.6 - p.93AB t.1 - p.78 HPB pp.26-27 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
80 |
|
Що я їм на сніданок |
|
Розмовляє з однолітками про сніданок
|
When do you get up? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having.. for breakfast/ lunch/dinner |
|
plate |
When do you get up? |
PB t.1,2 pp.94 |
PB t.1,2, pp.94
|
PB t.2 - p.94 |
AB t.1 - p.79 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||||||||||||
81-82 |
|
Story time. Похід в магазин |
|
Розповідає історію за малюками |
He’s buying a mango |
|
shop, to buy, mango, lemon,vanilla ice-cream, to shine, to mix |
|
PB t.5 - pp.95 |
PB t.5 - pp.94 |
AB t.1 - p.80 |
PB t.2 - p.96 PB t.3 - p.96 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
83 |
|
Тепер ти можеш! |
|
Повторити лексико-граматичений- матеріал |
table, shopping game |
|
|
When do you get up? |
PB t.6 - p.99 |
PB t.3 - p.97 |
|
PB t.1,2 - p.97
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
84 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
king, prince, princess |
|
|
I like… He/She likes… |
|
PB t.1,4,5,6,- pp.97 |
PB t.7 - p.99 |
AB t.1 - p.81 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
Unit 8 Seasons and Clothes |
|||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Коли твій день народжен-ня?. |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
When is your birthday? It’s in … |
|
Spring, summer, autumn, winter |
When is your birthday? |
PB t.1-3 - p.100 |
PB t.5 - p.100 |
AB t.1 - p.82 |
AB t.1-3 - p.82 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
86 |
|
Пори року. Погода |
|
Називає пори року
|
It’s cold/hot. It’s raining/ snowing. |
|
season, holidays, with |
It’s… |
PB t.1,3 - p.101 |
PB t.5 - p.102 |
PB t.1,2 - p.101 AB t.1 - p.83 |
AB t.1,2 - p.83 HPB p.27 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
87 |
|
Чим я займаюся кожної пори року. |
|
Розповідає про уподобання |
It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
night, eighteen, right, light, tight,
|
|
PB t.1-3 - p.102 |
PB t.5 - p.102 |
PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84 |
AB t.1,2 - p.84 HPB p.27 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
88 |
|
Що він/вона покладе в свою валізу? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
His / Her T-shirt is white |
|
Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket,jeans, sandals, mask, trainers |
Вживан-ня his/her, is/are |
PB t.1-5 - pp.103-104 |
PB t.2,4,6 - pp.103 |
PB t.1 - p.103 |
PB t.7 - p.104 AB t.1 - p.85 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
89 |
|
Одяг |
|
Називає предмети одягу
|
My favourite clothes are… |
|
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
My favourite clothes are… |
PB t.1-3 - p.105 |
PB t.4 - p.105 |
|
AB t.1,2 - p.86 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||||||||||||
90 |
|
У що ти сьогодні одягнений? |
|
Ставить запитання та дає відповіді |
What are you wearing today? I am wearing… |
|
to count, holiday, to pack, suitcase,jacket, sandals, bikini, jeans,
|
I am wearing… |
PB t.1,2,4 - p.106 |
|
PB t.2,3,5 - p.106 AB t.2 - p.87 |
AB t.1 - p.87 HPB pp.28-29 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
91 |
|
Предмети одягу |
|
Називає предмети одягу
|
What is he/she wearing? Where are her socks? |
|
T-shirt, mask, trainers, her, his, cap,shorts |
What is he/she wearing? |
PB t.1 - p.107 |
PB t.3 - p.107 |
PB t.2 - p.107 AB t.1,2 - p.88 |
AB t.1,2 - p.88 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
92-93 |
|
Моя улюблена пора року |
|
Розповідає про улюблену пору року
|
What is the weather like in spring? |
|
sun, sky, flower, cloud, grass, tree |
My favourire. |
PB t.1,2 - p.108 |
PB t.3 - p.108 |
PB t.2 - p.108 |
AB t.1 - p.89 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
94 |
|
Story time. Чим займа-ються члени моєї родини? |
|
Розповідає історію за малюками |
I’m checking the tyres. Off we go! |
|
. |
|
PB t.1,2 - p.109 |
PB t.1,2,4,6 - p.109 |
AB t.1 - p.90 |
PB t.3,5 - p.109 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
95 |
|
Відгадай, у що я одягнений |
|
Розповідає про свій одяг
|
Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not |
|
|
Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m |
PB t.1,2 - p.109 |
PB t.1,2,4,6 - p.109 |
AB t.1 - p.90 |
PB t.3,5 - p.109 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
96-97 |
|
Моє портфоліоВивчення пісні “I put on my hat” |
|
Виконує вказівки |
Put on your.. |
|
|
Put on your… |
PB t.1,110 |
PB t.5,- pp.110
|
PB t.8 - p.111 |
PB t.2,4, - p.110 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
98 |
|
Тепер ти можеш! |
|
Повторити лексико-граматичений- матеріал |
My favourire. I am wearimg.. |
|
|
I am wearimg.. |
PB t2p.110 |
PB t.7 - pp.111 |
PB t.3,6,8 - pp.110-111 |
PB t.5 -p.110 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
99 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||||||||
100 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
101 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
102 |
|
Контроль навичок аудіюван-ня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
103 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
104 |
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за рік
мат |
|||||||||||||||||||||||||||||