Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години/тиждень) до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam. І та ІІ семестри. Змістові лінії.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години/тиждень) до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam. І та ІІ семестри. Змістові лінії.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години/тиждень)

до підручника О.Карпюк  ENGLISH with Smiling Sam

I Семестр

Дата

Тема уроку

Лексика

Фонікси

STARTER. NICE TO SEE YOU AGAIN! Громадянська відповідальність: розуміє важливість уміння співпрацювати з іншими та толерантного ставлення до інших

1

 

Вступ. Привітання.

Nice to see you again! Who is he? He is ...

remember

 

2

 

Перше враження. Початок спілкування.

Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk.

Glad, share

 

3

 

Повторення літер.

Let’s remember all the letters.

 

 

4

 

Повторення літер.

ABC book

 

 

5

 

Перша літера мого імені.

My name bagins with letter...

begin

 

UNIT 1. HERE’S MY FAMILY! Громадянська відповідальність:розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення

6

 

Моя родина.

Here’s my family. My surname is... They are ...

Surname, children

 

7

 

Цікаве про себе.

What about you? I like…

pupil

 

8

 

Transcription. Транскрипція

 

 

9

 

Спеціальні запитання.

Where is your house? My house is in ...

What’s your surname?

House

 

10

 

Місце знаходження членів родини.

Where is your mum?

At shool, at work, at home

 

11

 

Побудова простого речення.

I am Kate. His name is Mike. It’s nice.

Case, take, nice, smile

 

 

 

 

 

 

 

12

 

My family tree. Моє родинне дерево.

Family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher

 

13

 

Story time. Розповідь про свій дім

Mummy, daddy

 

14

 

Family portrait. Сімейний портрет.

Draw, picture

 

15

 

Повторення. Revision

 

 

UNIT 2. MY FRIENDS! Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

16

 

Особові займенники.

We play togather.

I, he, she, we, they

 

17

 

We are friends. Ми – друзі.

Friend

 

18

 

Спеціальні запитання. Запитання про друзів.

Who is your friend? My best friend is...

Funny, clever, nice, pretty, best friend

 

19

 

Опис зовнішності та рис характеру найкращого друга.

She is pretty. She is clever too.

Tall, short, good, friend

 

20

 

Дієслова в наказовій формі.

Go home!

Nose

 

21

 

Вподобання друзів.

Ann likes...

 

 

22

 

Story time. Who is this? Mum is looking for you

new

 

23

 

Friendship circle. Коло дружби.

 

 

24

 

Paper friends.

Meet my friend

 

25

 

Повторення. Revision

 

 

UNIT 3. IN MY CLASSROOM Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

26

 

У моєму класі. In my classroom.

Door,floor chair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch

 

27

 

Моє місце знаходження.

I am in the classroom.

In the classroom, in the garden, in the room, eleven twelve

 

 

 

 

28

 

Предмети у класі.

Look, it is my desk.

Shelf, sky, desk

 

29

 

Вказівні займенники this/that.

This, that, back, hand, knees

 

30

 

Вказівні займенники у множині.

These are my pens. Those are my books.

These, those

 

31

 

Спеціальні запитання.

Who are those?

 

 

32

 

Story time. What;s up? Come here! Let’s have a look. No problem.

Everybody, kitchen, job, Africa, month, far away.

 

33

 

Визначення часу.

What’s the time, please?

Time

 

34

 

Повторення. Revision

 

 

UNIT 4. WE ARE HAPPY! Громадянська відповідальність: виявляє повагу до близьких та рідних

35

 

Час. Пора доби.

It’s dark. Go to bed.

In the morning, at noon, in the evening, in the dark

 

36

 

Самопочуття.

I am hot. Are you thirsty?

Тired, scared, thirsty, hot, cold, dear

 

37

 

Christmas tree. Новорічна ялинка.

Look at

 

38

 

Merry X-mas! Bеселого Різдва!

Merry

 

39

 

Прийменники місця.

Look on/in/under... Here it is!

In, on, under, here

 

40

 

Count with me.

Числа та рахунок 13-20.

13-20

 

41

 

Мої іграшки. My toys.

Play with toys.

Say

 

42

 

Where are my toys? Де мої іграшки?

They are on the table. It is under the desk.

 

43

 

Count your toys. Полічи свої іграшки.

Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

 

 

 

44

 

Присвійні займенники.

My toy, your toy, our toys

My, your, our

 

45

 

Story time. Here we are! It’s hot. Let’s go inside.

Inside, want

 

46

 

New Year story. Розповідь про святкування Нового року.

New Year

 

47

 

Повторення. Revision

 

 

48

 

Узагальнення вивченого за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр

Дата

Тема уроку

Лексика

Фонікси

Unit 5. HOW MANY LEGS? Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин

49

 

How many legs? Скільки ніг?

Giraffe, hippo, zebra, elephant, snake, monkey, parrot, lion, crocodile

 

50

 

Animals. Тварини.

Body, short, tall, neck

 

51

 

Reading (th, ee, oo). Читання

Tooth – teeth, foot - feet

th, ee, oo

52

 

Parts of the body. Частини тіла

Head, eyes, fingers, hand, arm, toes

 

53

 

My face. Моє обличчя

Eyes, nose, mouth, face

 

54

 

Reading (ou, ow, ph). Читання

Photo, elephant, brown

ou, ow, ph

55

 

Let’s describe animals! Нумо описувати тварин!

Has it got a tail? Yes, it has.

 

56

 

Story time (animals). Ілюстрована розповідь про зовнішній вигляд тварини

 

 

57

 

Into your portfolio (animals).

 

 

58

 

Into your portfolio (funny monsters).

 

 

59

 

Revision (animals). Повторення

 

 

60

 

Revision (funny monsters). Повторення

 

 

Unit 6. DOING THINGS. Здоров’я та безпека: здоровий та активний спосіб життя.

61

 

Doing things. Виконуючи дії

Bathroom, face, clothes, wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

 

62

 

My day. Time. Мій день. Час

Wake up, get up, catch the bus, have lunch

 

63

 

Reading (ea, ng). Читання

I – my, you - your

ea, ng

64

 

What am I doing now? Що я роблю зараз?

I’m playing. I’m jumping.

 

65

 

What is he/she doing now? Що він\вона робить зараз?

He/she is sleeping.

 

66

 

Reading (alk, all, o). Читання

 

alk, all, o

67

 

Questions and answers (Pres. Cont.) Запитання та відповіді

Is he fishing? Yes, he is. No, he is’t.

 

68

 

Story time (photo)

 

 

69

 

Into your portfolio (morning chant).

 

 

70

 

Into your portfolio (my picture book).

 

 

71

 

Revision (time). Повторення

 

 

72

 

Revision (my day). Повторення

 

 

Unit 7. DO YOU LIKE CARROTS? Здоров’я та безпека: здорове харчування.

73

 

Do you like carrots? Тобі подобається морква?

Chicken, lemonade, juice, sweets, fruit, yogurt, sandwich, cake, pizza, salad

 

74

 

Fruit. Фрукти

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

 

75

 

Kid’s menu. Дитяче меню

 

 

76

 

Vegetables. Овочі

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

 

77

 

My breakfast, lunch and dinner. Мій сніданок, обід та вечеря.

 

 

78

 

Reading (wh, ir, er, ur). Читання

 

 

79

 

What does he/she like? Що йому\їй подобається?

Does, doesn’t

 

80

 

Story time. Ілюстрована розповідь про меню друга

 

 

81

 

Into your portfolio (my favourite food).

 

 

82

 

Into your portfolio (I eat healthy food).

 

 

83

 

Revision (fruit face). Повторення

 

 

84

 

Revision (vegetable face). Повторення

 

 

Unit 8. SEASONS AND CLOTHES. Громадянська відповідальність: належно ставиться до природи

85

 

Seasons. Пори року

Spring, summer, autumn, winter

 

86

 

Weather. Погода

It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing.

 

87

 

Reading (ght). Читання

 

ght

88

 

Clothes. Одяг

Jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers

 

89

 

His/her clothes. Його\її одяг

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat

 

90

 

Reading (ir, oa, ear, air, ere). Читання

 

ir, oa, ear, air, ere

91

 

Weather in autumn and winter. Погода восени та взимку

 

 

92

 

Weather in spring and summer. Погода навесні та влітку

 

 

93

 

Weather and clothes. Погода та одяг

 

 

94

 

What do you usually wear in autumn and winter?

Що ти зазвичай вдягаєш восени та взимку?

 

 

95

 

What do you usually wear in spring and summer?

Що ти зазвичай вдягаєш навесні та влітку?

 

 

96

 

Story time. Ілюстрована розповідь про улюблену пору року

 

 

97

 

Into your portfolio (my favourite season).

 

 

98

 

Into your portfolio (my clothes).

 

 

99

 

Revision (seasons and weather). Повторення

 

 

100

 

Revision (clothes). Повторення

 

 

101

 

Goodbye song.

 

 

102

 

Home reading (healthy food). Домашнє читання

 

 

103

 

Home reading (animals and weather). Домашнє читання

 

 

104

 

Home reading (my day). Домашнє читання

 

 

105

 

Revision. Повторення

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Кульчицька Тетяна Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравченко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Анастасія Серго
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Федьків Світлана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бульбаха Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Sidenko Liudmyla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 серпня 2021
Переглядів
23872
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку