Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години/тиждень) до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam. І та ІІ семестри. Змістові лінії.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години/тиждень)
до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam
I Семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Фонікси |
STARTER. NICE TO SEE YOU AGAIN! Громадянська відповідальність: розуміє важливість уміння співпрацювати з іншими та толерантного ставлення до інших |
||||
1 |
|
Вступ. Привітання. Nice to see you again! Who is he? He is ... |
remember |
|
2 |
|
Перше враження. Початок спілкування. Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk. |
Glad, share |
|
3 |
|
Повторення літер. Let’s remember all the letters. |
|
|
4 |
|
Повторення літер. ABC book |
|
|
5 |
|
Перша літера мого імені. My name bagins with letter... |
begin |
|
UNIT 1. HERE’S MY FAMILY! Громадянська відповідальність:розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення |
||||
6 |
|
Моя родина. Here’s my family. My surname is... They are ... |
Surname, children |
|
7 |
|
Цікаве про себе. What about you? I like… |
pupil |
|
8 |
|
Transcription. Транскрипція |
|
|
9 |
|
Спеціальні запитання. Where is your house? My house is in ... What’s your surname? |
House |
|
10 |
|
Місце знаходження членів родини. Where is your mum? |
At shool, at work, at home |
|
11 |
|
Побудова простого речення. I am Kate. His name is Mike. It’s nice. |
Case, take, nice, smile |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
My family tree. Моє родинне дерево. |
Family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher |
|
13 |
|
Story time. Розповідь про свій дім |
Mummy, daddy |
|
14 |
|
Family portrait. Сімейний портрет. |
Draw, picture |
|
15 |
|
Повторення. Revision |
|
|
UNIT 2. MY FRIENDS! Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
16 |
|
Особові займенники. We play togather. |
I, he, she, we, they |
|
17 |
|
We are friends. Ми – друзі. |
Friend |
|
18 |
|
Спеціальні запитання. Запитання про друзів. Who is your friend? My best friend is... |
Funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
19 |
|
Опис зовнішності та рис характеру найкращого друга. She is pretty. She is clever too. |
Tall, short, good, friend |
|
20 |
|
Дієслова в наказовій формі. Go home! |
Nose |
|
21 |
|
Вподобання друзів. Ann likes... |
|
|
22 |
|
Story time. Who is this? Mum is looking for you |
new |
|
23 |
|
Friendship circle. Коло дружби. |
|
|
24 |
|
Paper friends. |
Meet my friend |
|
25 |
|
Повторення. Revision |
|
|
UNIT 3. IN MY CLASSROOM Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
||||
26 |
|
У моєму класі. In my classroom. |
Door,floor chair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch |
|
27 |
|
Моє місце знаходження. I am in the classroom. |
In the classroom, in the garden, in the room, eleven twelve
|
|
28 |
|
Предмети у класі. Look, it is my desk. |
Shelf, sky, desk |
|
29 |
|
Вказівні займенники this/that. |
This, that, back, hand, knees |
|
30 |
|
Вказівні займенники у множині. These are my pens. Those are my books. |
These, those |
|
31 |
|
Спеціальні запитання. Who are those? |
|
|
32 |
|
Story time. What;s up? Come here! Let’s have a look. No problem. |
Everybody, kitchen, job, Africa, month, far away. |
|
33 |
|
Визначення часу. What’s the time, please? |
Time |
|
34 |
|
Повторення. Revision |
|
|
UNIT 4. WE ARE HAPPY! Громадянська відповідальність: виявляє повагу до близьких та рідних |
||||
35 |
|
Час. Пора доби. It’s dark. Go to bed. |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
|
36 |
|
Самопочуття. I am hot. Are you thirsty? |
Тired, scared, thirsty, hot, cold, dear |
|
37 |
|
Christmas tree. Новорічна ялинка. |
Look at |
|
38 |
|
Merry X-mas! Bеселого Різдва! |
Merry |
|
39 |
|
Прийменники місця. Look on/in/under... Here it is! |
In, on, under, here |
|
40 |
|
Count with me. Числа та рахунок 13-20. |
13-20 |
|
41 |
|
Мої іграшки. My toys. Play with toys. |
Say |
|
42 |
|
Where are my toys? Де мої іграшки? |
They are on the table. It is under the desk. |
|
43 |
|
Count your toys. Полічи свої іграшки. |
Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty
|
|
44 |
|
Присвійні займенники. My toy, your toy, our toys |
My, your, our |
|
45 |
|
Story time. Here we are! It’s hot. Let’s go inside. |
Inside, want |
|
46 |
|
New Year story. Розповідь про святкування Нового року. |
New Year |
|
47 |
|
Повторення. Revision |
|
|
48 |
|
Узагальнення вивченого за І семестр |
|
|
II семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Фонікси |
Unit 5. HOW MANY LEGS? Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин |
||||
49 |
|
How many legs? Скільки ніг? |
Giraffe, hippo, zebra, elephant, snake, monkey, parrot, lion, crocodile |
|
50 |
|
Animals. Тварини. |
Body, short, tall, neck |
|
51 |
|
Reading (th, ee, oo). Читання |
Tooth – teeth, foot - feet |
th, ee, oo |
52 |
|
Parts of the body. Частини тіла |
Head, eyes, fingers, hand, arm, toes |
|
53 |
|
My face. Моє обличчя |
Eyes, nose, mouth, face |
|
54 |
|
Reading (ou, ow, ph). Читання |
Photo, elephant, brown |
ou, ow, ph |
55 |
|
Let’s describe animals! Нумо описувати тварин! |
Has it got a tail? Yes, it has. |
|
56 |
|
Story time (animals). Ілюстрована розповідь про зовнішній вигляд тварини |
|
|
57 |
|
Into your portfolio (animals). |
|
|
58 |
|
Into your portfolio (funny monsters). |
|
|
59 |
|
Revision (animals). Повторення |
|
|
60 |
|
Revision (funny monsters). Повторення |
|
|
Unit 6. DOING THINGS. Здоров’я та безпека: здоровий та активний спосіб життя. |
||||
61 |
|
Doing things. Виконуючи дії |
Bathroom, face, clothes, wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
62 |
|
My day. Time. Мій день. Час |
Wake up, get up, catch the bus, have lunch |
|
63 |
|
Reading (ea, ng). Читання |
I – my, you - your |
ea, ng |
64 |
|
What am I doing now? Що я роблю зараз? |
I’m playing. I’m jumping. |
|
65 |
|
What is he/she doing now? Що він\вона робить зараз? |
He/she is sleeping. |
|
66 |
|
Reading (alk, all, o). Читання |
|
alk, all, o |
67 |
|
Questions and answers (Pres. Cont.) Запитання та відповіді |
Is he fishing? Yes, he is. No, he is’t. |
|
68 |
|
Story time (photo) |
|
|
69 |
|
Into your portfolio (morning chant). |
|
|
70 |
|
Into your portfolio (my picture book). |
|
|
71 |
|
Revision (time). Повторення |
|
|
72 |
|
Revision (my day). Повторення |
|
|
Unit 7. DO YOU LIKE CARROTS? Здоров’я та безпека: здорове харчування. |
||||
73 |
|
Do you like carrots? Тобі подобається морква? |
Chicken, lemonade, juice, sweets, fruit, yogurt, sandwich, cake, pizza, salad |
|
74 |
|
Fruit. Фрукти |
Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange |
|
75 |
|
Kid’s menu. Дитяче меню |
|
|
76 |
|
Vegetables. Овочі |
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
77 |
|
My breakfast, lunch and dinner. Мій сніданок, обід та вечеря. |
|
|
78 |
|
Reading (wh, ir, er, ur). Читання |
|
|
79 |
|
What does he/she like? Що йому\їй подобається? |
Does, doesn’t |
|
80 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про меню друга |
|
|
81 |
|
Into your portfolio (my favourite food). |
|
|
82 |
|
Into your portfolio (I eat healthy food). |
|
|
83 |
|
Revision (fruit face). Повторення |
|
|
84 |
|
Revision (vegetable face). Повторення |
|
|
Unit 8. SEASONS AND CLOTHES. Громадянська відповідальність: належно ставиться до природи |
||||
85 |
|
Seasons. Пори року |
Spring, summer, autumn, winter |
|
86 |
|
Weather. Погода |
It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. |
|
87 |
|
Reading (ght). Читання |
|
ght |
88 |
|
Clothes. Одяг |
Jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers |
|
89 |
|
His/her clothes. Його\її одяг |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
|
90 |
|
Reading (ir, oa, ear, air, ere). Читання |
|
ir, oa, ear, air, ere |
91 |
|
Weather in autumn and winter. Погода восени та взимку |
|
|
92 |
|
Weather in spring and summer. Погода навесні та влітку |
|
|
93 |
|
Weather and clothes. Погода та одяг |
|
|
94 |
|
What do you usually wear in autumn and winter? Що ти зазвичай вдягаєш восени та взимку? |
|
|
95 |
|
What do you usually wear in spring and summer? Що ти зазвичай вдягаєш навесні та влітку? |
|
|
96 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про улюблену пору року |
|
|
97 |
|
Into your portfolio (my favourite season). |
|
|
98 |
|
Into your portfolio (my clothes). |
|
|
99 |
|
Revision (seasons and weather). Повторення |
|
|
100 |
|
Revision (clothes). Повторення |
|
|
101 |
|
Goodbye song. |
|
|
102 |
|
Home reading (healthy food). Домашнє читання |
|
|
103 |
|
Home reading (animals and weather). Домашнє читання |
|
|
104 |
|
Home reading (my day). Домашнє читання |
|
|
105 |
|
Revision. Повторення |
|
|