Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі

Про матеріал
Даний матеріал містить календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі до підручника English with Smiling Sam О.Карпюк на 1й семестр (3 години на тиждень). Призначено для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі

( 3 години) І семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

 

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема 1 Шкільне життя Знову до школи. (5)

1.

 

Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу.

повторення

 

 

впр.1 с.6

впр.2 с.7

картки

Підготувати розповідь про себе

впр.3 с.7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників.

ЛО уроку

she – her

he - his

Впр.1 с.8

впр.2 с.8

розповідь про себе

Впр.4 с.8

Написати про друга по аналогії

3.

 

Що у портфелі? Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має…

ЛО уроку

He’s got a ..

Впр.1 с.9

Впр.3 с.9

діалог

речення

Написати, які речі є у портфелі

4.

 

Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство».

ЛО уроку

I’m…

This is…

Впр.1 с.10

Впр.1 с.10

Впр.3 с.10

Впр.2 с.10

Впр.4 с.10

5.

 

Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки.

countries

I am from…

Впр.3 с.11

Впр.1 с.11

Впр.4 с.11

Впр.2 с.11

Впр.3 с.11

картку

6.

 

Повторення лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2 Відпочинок і дозвілля (12)

7.

 

Це моє життя. Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей.

Впр.2 с.12

favourite

My favourite ..

Впр.1 с.12

Впр.1 с.12

про себе

Впр.3 с.12

Впр.4 с.12

8.

 

Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників.

ЛО уроку

we – our

they – their

Впр.1 с.13

 

Впр.3 с.14

Впр.2 с.14

Впр.4 с.14

9.

 

Прислівники частотності. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

early, after, before…

always

usually

never

Впр.3 с.16

Впр.5 с.16

впр.2 с.15

Впр.4 с.16

Впр.1b с.15

Впр.3 с.16

+-? до 4 реч

10.

 

Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі.

с.17

does not

Впр.2 с.17

 

Впр.1 с.17

діалог

розіграти діалог

11.

 

Хобі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

Впр.1 с.18

be fond of

be interested in

Впр.1 с.19

Впр.1 с.18

Впр.3 с.19

речення

Впр.2 с.18

12.

 

Робота над проектом «Хобі моєї родини».

ЛО уроку

be good at

Впр.1 с.19

 

Впр.2 с.18

Впр.4 с.18

 Захист проекту

13.

 

Колекціонування. Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів.

Впр.1,3 с.20-21

to act – actor

Впр.3 с.20-21

Впр.1 с.20

Впр.4 с.21

Впр.5 с.21

Впр.3 с.20-21 зразкове читання

14.

 

Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії.

Впр.1 с.23

Present Continuous Tense

Впр.1 с.22

Впр.2 с.23

Впр.2 с.22-23

+ - ?

правило

1 група – 5

2 група – 6

15.

 

Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Питальне слово – що.

ЛО уроку

What

Впр.1 с.24

Впр.2 с.25

Впр.2 с.24

запитання

Впр.3 с.26

16.

 

Ознайомлююче читання тексту, складання запитань до нього. Виконання лексико-граматичних вправ.

Впр.1 с.27

типи запитань

Впр.2 с.27

 

Впр.3 с.27-28

картки

Впр.4 с.28

дом.читання с.30

17.

 

Англійці – спортивна нація. Контроль тексту для домашнього читання.

 

 

Впр.5 с.30

 

 

 

повторити

18.

 

Діагностична робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3 Помешкання (13)

19.

 

Моє місце проживання. Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі.

Впр.1 с.33

there is/are

Впр.1 с.32

Впр.1 с.33

Впр.2 с.32

Впр.3 с.32

діалог

20.

 

Мій будинок/Моя квартира. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

ЛО уроку

there is/are

Впр.2 с.33

діалог

 

Впр.3 с.33

*малюнок і розповідь

21.

 

Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи.

Впр.1 с.34

can

Впр.2 с.34

Впр.1 с.34

розповідь

речення

Впр.4 с.34

22.

 

Назви меблів та місце їх розташування. Складання речень за зразком.

Впр.1 с.35

There is

There are

Впр.3 с.35-36

Впр.2 с.35

Впр.4 с.36

опис кімнати

Впр.6 с.36

23.

 

Кімната моєї мрії. Складання письмової розповіді по темі. Вживання прийменників місця.

ЛО уроку

in the corner,…

Впр.4 с.37

Впр.1 с.37

Впр.2 с.37

Впр.5 с.37

Дописати,

*малюнок

24.

 

Аудіювання коротких текстів-описів дитячих кімнат, відповіді на запитання. Ступені порівняння прикметників.

ЛО уроку

big-bigger

Впр.3 с.39

Впр.1 с.38-39

Впр.2 с.38

Впр.4 с.39

картки

25.

 

Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

neighbor

bakery

let me tell you

Впр.2 с.40

Впр.1 с.40

Впр.3 с.40

речення

Зразкове читання тексту

26.

 

Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком.

gallery, theatre, circus,…

Is there a …?

Where is the…?

Впр.2 с.41

Впр.2 с.42

Впр.1 с.41

Впр.1 с.42

Впр.3,4 с.41

запитання

диктант

27.

 

Орієнтування у місті. Знаходження об’єктів та споруд за картою та інструкціями. Прийменники місця.

cinema, museum, library

behind

opposite

next

Впр.5 с.43

ЛО уроку

 

Впр.4 с.42-43

дописати

*свої речення

28.

 

Лондон та визначні місця. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

bridge

castle

повторення

Впр.2 с.44

Впр.1 с.44

відповіді на запитання

Впр.3 с.45

Усний переказ тексту

29.

 

Усні розповіді про Лондон, його визначні пам’ятки. Виконання лексико-граматичних вправ.

повторення

повторення

 

 

текст

картки

підготувати текст для домашнього читання

30.

 

Дім англійців. Контроль тексту для домашнього читання.

повторення

повторення

Впр.5 с.49

 

 

с.р.

Впр.6 с.49

31.

 

Діагностична робота з теми «Помешкання».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4  Свята і традиції (13)

32.

 

Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники.

Easter, New Year

fourteenth

Впр.2 с.52

 

Впр.1 с.52

Впр.1 с.53

Впр.3 с.53

діалог

Розіграти діалог

33.

 

Моє улюблене свято. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ.

pillow, visit, celebrate

The Numerals

Впр.2 с.53

Впр.4 с.53

діалоги

картки

Впр.4 с.52

34.

 

Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

fireplace

stocking

Present Simple

Впр.2 с.54

Впр.1 с.54

Впр.4 с.55

Впр.3 с.54-55

переказ тексту

35.

 

Завтра неділя. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи.

 

Future Simple

Впр.1 с.56

 

 

+-?

Впр.2 с.56

(до 5 речення)

36.

 

У Джіма завтра день народження. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

party

invite

fancy-dress

 

Впр.2 с.56

Впр.2 с.57

 

Впр.3 с.56

с.57

37.

 

День народження – особливий день для кожної людини. Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники.

special

twenty – ninety

Впр.2 с.58

Впр.1 с.68

Впр.4 с.58

Впр.3 с.58

написати про дні народження родини

38.

 

Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею.

apple pie

fridge

Will you ..?

Впр.2 с.59

Впр.1 с.59

Впр.4 с.59

Впр.3 с.59

вивчити слова

39.

 

Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками.

bar, pack, bottle, jar, bag, carton

There is some..

Впр.4 с.60

Впр.1 с.60

Впр.2 с.60

речення за малюнками

намалювати продукти для ситуації

40.

 

Грошові одиниці Великобританії. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки.

money

a litre of

half a kilo of

How many

How much

Впр.1 с.61

Впр.1 с.62

Впр.2 с.62

Впр.2 с.61

розіграти ситуацію

41.

 

У магазині. Розігрування ситуації. Лексико-граматичні вправи.

need

How many

How much

Впр.1 с.62

Впр.4 с.62

ситуація

картки

дописати

42.

 

Оформлення вітальних листівок та зразок  написання запрошення на день народження.

ЛО уроку

множина іменників

Впр.1 с.64

 

Впр.3 с.65

Впр.2 с.63

с.65

запрошення

43.

 

Наближається свято Нового року. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді.

New Year’s resolutions

повторення

Впр.1 с.66

 

Впр.2 с.66

Впр.4-6 с.67

Впр.3 с.66

44.

 

Діагностична робота з теми «Свята і традиції».

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

Контроль сформованості навичок письма.

46.

 

Контроль сформованості навичок читання.

47.

 

Контроль сформованості навичок аудіювання.

48.

 

Контроль сформованості навичок говоріння.

49.

 

Підсумковий урок.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 30
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Малюк Анастасія Вадимівна
    Дуже вдячна! А є планування на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Козуб Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кобзєва Світлана Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Беньковська Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Панасюк Світлана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Вілігоцька Зінаїда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Арапін Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Буян Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Пономаренко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Chyrkova Alla Ivanivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13.  Liudmila
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Коромисел Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    2.0
  15. Панчишин Світлана Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Сопронюк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Лісова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Лебедюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Костецька Аліна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Надвірнянська Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Петришинець Руслана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Заровна Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Семенюк Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Коляка Руслан Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Любарець Олександр Борисович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Ромашкевич Наталя Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Soloshenko Valeriia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Omelianenko Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Подорога Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Башкірова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 27 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
15 серпня 2021
Переглядів
25124
Оцінка розробки
4.9 (30 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку