Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у І та ІІ семестрах для учнів 1 класу (зі змістовими лініями). Підручник А.Несвіт. Відповідно до діючої програми.(1 год)....
Календарно-тематичне планування згідно змін до навчальної програми
(Наказ № 572 від 10.06.2011)з англійської мови для 1-го класу за підручником А. Несвіт на 2017-2018 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленннєві функції |
Фонетичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Мовлення |
Примітка |
|||||||||||
|
UNIT 1: Я, моя сім’я та друзі (18 годин) |
||||||||||||||||||
1
|
|
Привіт! |
Привітатись зі своїми товаришами, називати своє ім’я |
[ai] |
Hello! Hi! I am… Bunny, Goodbye! Bye! |
|
Hello! Hi! I am… Bunny, Goodbye! Bye!Ex. 1-2, pp. 4-5 |
|
|||||||||||
2
|
|
Приємно познайомитись |
Привітатись, попрощатись, сказати своє їмя та представити інших |
[ai] [ә] Ex.2,3 p.6 |
Hello! Hi! Goodbye! Bye! This is… Ex.1 p.6 |
This is… |
Ex.3 p.6,Ex.4, p.7 Розучування вірша «Hello, Hello..»; Ex. 5, P.7 |
Family and friends 1
|
|||||||||||
3
|
|
Як тебе звати? |
Привітатися, представити своїх друзів; запитувати імена |
[ә], [o], [ei] Ex.1,3 p.8
|
Hello! This is… What is your name? My name is… Nice to meet you! |
What is..? = What’s..? I am…= I’m |
Ex.2,4 p.8
|
|
|||||||||||
4
|
|
Як справи? |
Вітатися, запитувати як справи; представлятися та питати імена |
[au], [ai], [әe] Ex.1 p.10 Ex.3 p.11 |
Hello! How are you? I’m fine, thank you. This is… |
|
Ex.2 p.10 Ex.4, p.11 Розучування рифмовки на звуки: [au], |
|
|||||||||||
5
|
|
У мене є друг Мій друг |
Розповідати про своїх друзів |
[ai], [әe] Ex.1p.12
|
I’m from Ukraine. He is from the USA. She is from the UK. Where are you from? |
I`m=I am He is=He`s\She`s |
Ex.2 p.12
|
Рифмівка: Anny plays with a doll, Jimmy plays with a ball |
|||||||||||
6
|
|
Скільки тобі років?
|
Запитувати товариша скільки років; розповідати коротко про себе та свого друга |
[әe] Ex.1,2 p.14
|
Numbers: 1-8. This is… S/he is 6. Ex.1 p.14
|
|
Ex.3 p.14
|
Family and friends 1
|
|||||||||||
7
|
|
Моя сім’я |
Представляти членів своєї родини; називати їх імена |
[ә] Ex.1,3 p.16
|
A father, a mother, a sister, a brother I have got…Ex.1 p.16 |
Is it..? – Yes, it is. / No, it isn’t. Ex.5 p.17 |
Ex.2 p.16
|
|
|||||||||||
8 |
|
Ми щасливі |
Представляти членів своєї родини; запитувати товари-ша про його родину |
[ә], [i:] Ex. 2, P.18 |
We are happy / nice /kind My family |
She\He is… We are |
Ex. 4, 5, P.19 |
|
|||||||||||
9
|
|
Ми разом
|
Розповідати про свою родину |
[α:] Ex.1, p.20 |
An aunt, an uncle, a granny, a grandpa |
|
Ex.3 p.20
|
|
|||||||||||
|
UNIT 2: Дозвілля (іграшки, на прогулянці) 14 година |
||||||||||||||||||
10 |
|
Я маю багато іграшок |
Називати іграшки |
[ɔ:] Ex. 2, P. 22 Ex.4 p.23 |
An apple, a doll, a dog, a ball, a bird, a teddy bear Ex.2 p.22 |
What is this?- It `s a teddy bear.- Wow! |
Ex.4,6 p.23
|
|
|||||||||||
11
|
|
Давайте пограємось! |
Називати власні іграшки; пропонувати другу погратися разом |
Ex.1, p.24
|
A car, a cat, a kite, a frog. Let’s play! Ex. 2 p.24
|
What’s this? |
Ex. 3 p.24 Ex. 5,6 p.25
|
Family and friends 1
|
|||||||||||
12
|
|
Він - фіолетовий |
Описувати коротко іграшки; називати кольори |
Ex. 1 p.26
|
Colours Ex. 1, p.26
|
|
Ex. 2,3 p.26 Ex. 4b p.27
|
|
|||||||||||
13
|
|
Якого кольору |
Розповідати про улюблену іграшку; називати якого кольору речі |
Ex. 1,3 p.28
|
Mrs Ex. 1 p.28
|
What colour is it? |
Ex. 2 p.28
|
Family and friends 1
|
|||||||||||
14
|
|
У неї є лялька
|
Розповідати про власні іграшки та іграшки своїх друзів |
Ex. 1a p.30 Ex. 2 p.31
|
This / That |
What’s this? What’s that?
|
Ex. 1b p.30 Ex. 3 p.31
|
|
|||||||||||
15
|
|
З Новим роком! |
Описувати новорічну ялинку; називати іграшки та кольори |
Ex. 1,2 p.33
|
A snake, a star, a tiger Ex. 1 p.33
|
What do you see? – I see... |
Ex. 3 p.33 Ex. 5 p.34 |
|
|||||||||||
16
|
|
Де Санта Клаус? Підсумковий урок |
Описувати новоріч-ні подарунки; називати іграшки та кольори |
Ex. 1 p.35
|
Look ! Santa Claus, too
|
I’ve got... Закритий склад з голосними: o, e, a, y, i |
Ex. 2 p.35 Ex. 3 p.36 Вивчення віршу на звуки |
|
|||||||||||
UNIT 3: Природа (тварини) 12 годин |
|
||||||||||||||||||
17
|
|
Це - дерево |
Запитувати про розміщення предметів та називати предмети та місце їх розташування |
Ex. 1,2 p.38
|
A nut, a necklace, an umbrella |
Прийменники місця in, under, on. Структура Where is..? / Where are..? |
Ex. 5 p.39
|
Ex. 3 p.38 Вивчення віршів на літери: A, B. |
Ex. 5, P.23 Написання літер алфавіту: A, B. |
Family and friends 1
|
|||||||||
18
|
|
Я вмію стрибати |
Розповідати про те, що вмієш робити; ставити запитання про предмети та відповідати |
Ex. 2,3 p.40
|
Elephant, a frog, a goat |
Модальне дієслово can. Прийменники місця in, under, on.
|
Ex. 6 p.41 |
Ex. 1 p.40 Вивчення віршів на літери: E, F, G. |
Ex. 5 p.29 Написання літер алфавіту: E, F, G.
|
|
|||||||||
19 |
|
Я вмію стрибати |
Розповідати про те, що вмієш робити; ставити запитання про предмети та відповідати |
Ex. 4 p.41 |
A happy hare, a new IPod, a purple kite |
Прийменники місця in, under, on.
|
|
Ex. 7 p.41 |
Ex. 5, P. 32, Ex. 5, P.41 Написання літер алфавіту: H, I, J, K. |
|
|||||||||
20 |
|
У зоопарку |
Називати тварин у зоопарку, давати коротку інформацію |
Ex. 1 p.42
|
The Zoo, big, small, tall, a monkey, a lion |
Числівники 1 – 10. Питальні речення з дієсловом can. |
Ex. 5 p.44
|
Ex. 2 p.42 Вивчення віршів на літери: L, M. |
Ex. 4 p.44 Написання літер алфавіту: L l M m |
|
|||||||||
21 |
|
Я вмію плавати |
Розповідати про те, що вмієш робитти; називати тварин та вказувати, що вони вміють робити |
Ex. 1 p.45
|
I can… swim, climb, play |
Модальне дієслово can.
|
Ex. 5 p.46
|
Ex. 2 p.45
|
Ex. 4 b, P..27, Ex. 4b, P. 39 Написання літер алфавіту: N n O o |
Family and friends 1
|
|||||||||
22
|
|
Пори року |
Називати пори року; називати кольори |
Ex. 3 p.49
|
Winter, spring, summer, autumn |
Дієслово to be. In … winter, spring, summer, autumn |
|
Ex. 6 p.50
|
Ex. 4b, p.27 Написання літер алфавіту: P p, Q q |
|
|||||||||
23 |
|
Моя улюблена пора року |
Розповідати про улюблену пору року |
Ex.2, P.51 |
ЛО теми «Я люблю природу»: spring, summer, autumn, winter. |
Present Simple. I / we like… Do you like..? Yes, I do. / No, I don’t. |
|
Ex. 6,7 p.53 |
Написання літер алфавіту: R. Ex. 5, P. 55 |
|
|||||||||
UNIT4: Свята і традиції (Свята. Вітання) 12 годин |
|
||||||||||||||||||
24
|
|
Рік, наповнений святами |
Називати свято та пору року, коли ми святкуємо |
Ex. 1,2 p.54
|
New Year Day, Christmas, Easter, birthday, presents |
Присвійний відмінок іменників: My mum`s dress |
Ex. 6* p.55 |
Ex. 3 p.54
|
Написання літер алфавіту: S, T. Ex. 4 b, P. 34 |
Family and friends 1
|
|||||||||
25 |
|
Рік, наповнений святами |
Називати свято та пору року, коли ми святкуємо |
Ex. 4 p.55 |
New Year Day, Christmas, Easter, birthday, presents |
Присвійний відмінок іменників |
|
Ex. 7 p.55
|
Написання літер алфавіту: U, V. Ex. 4 b, P. 39, Ex.3, P. 46 |
|
|||||||||
26
|
|
Дні тижня |
Називати дні тижня; розповідати про те що зазвичай робимо |
Ex. 1,2 p.56
|
Days of the week |
Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple |
Ex. 6 p.58
|
Ex. 3 p.57
|
Написання літер алфавіту: W, X. Ex. 4, P. 49. |
Family and friends 1
|
|||||||||
27
|
|
Свято наближається |
Описувати підготовку до свята; будувати міні – діалоги |
Ex. 1,3 p.59
|
Clean the room, bake a cake, have a party, give presents |
Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple |
Ex. 5* p.61
|
Ex. 2 p.59 Ex. 4 p.60
|
Написання літер алфавіту: Y, Z. Ex. 5, P. 58, Ex. 4, P. 46 |
|
|||||||||
28
|
|
Мій день народження |
Розповідати про свій та дні народження рідних, традиції святкування |
Ex. 1, p.62
|
Happy birthday! dance, sing, eat, give presents |
Розповідні речення у Present Simple |
Ex. 4* p.63
|
Ex. 3 p.63
|
|
Family and friends 1
|
|||||||||
29
|
|
Щасливого Великодня! |
Розповідати про Великдень, підготовку до свята |
Ex. 1,2 p.65
|
Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket |
Розповідні речення у Present Simple |
Ex. 5* p.67
|
Ex. 3,4 p.66
|
Ex. 5b p.67
|
|
|||||||||
Unit 5: Школа (Шкільне приладдя) 8 годин |
|
||||||||||||||||||
30
|
|
Я люблю ходити до школи |
Розповідати про школу; називати дні тижня |
Ex. 1 p.70
|
A school,a door, a teacher, a classroom, children, a window, a pupil |
Порядок слів у розповідному реченні |
Ex. 5* p.72
|
Ex. 2 p.70 Ex. 4 p.71
|
|
Family and friends 1
|
|||||||||
31
|
|
Мої шкільні речі |
Називати шкільні речі, вказувати на їх колір |
Ex. 1,2,3 p.73
|
A bag, a book, a pen, a pencil, a ruler |
Неозначений артикль а. |
Ex. 5* p.75 |
Ex. 4 p.74 Ex. 6 p.75 |
Ex. 5 p.75 Z z |
|
|||||||||
32
|
|
На уроках |
Розповідати про школу, розпові-дати про те чим займаєшся у школі |
Ex. 1,3 p.76
|
Read, write, count, play games |
Речення у Present Simple |
Ex. 5* p.78
|
Ex. 2 p.76 Ex. 4 p.77 Ex. 6 p.78 |
Ex. 5 p.78
|
Family and friends 1
|
|||||||||
33 |
|
Я люблю англійську мову |
Описувати клас; називати шкільні речі |
Ex. 1, 2 p.79
|
English books, sing a song |
Речення у Present Simple |
Ex. 4* p.80 |
Ex. 5 p.80
|
Ex. 4 p.80
|
|
|||||||||
34
|
|
Після уроків |
Розповідати, що ти робиш після уроків |
Letters and Sounds |
|
Речення у Present Simple. Дієслово to be. |
Ex. 4* p.84
|
Ex. 1,2,3 p.83 Ex. 5 p.85 |
Ex. 4a p.84
|
|
|||||||||
35
|
|
Ми переходимо в 2-й клас Підсумковий урок |
Будувати діалоги за малюнками; розповідати про школу, називати шкільні речі |
Ex. 5 p.88 Ex. 6 p.89
|
Letters and Sounds Ex. 7 p.89
|
Present Simple. Дієслово to be.
|
Ex. 5* p.88
|
Ex. 1,2 p.86 Ex. 3 p.87
|
|
Family and friends 1
|
|||||||||