До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (за підручником Алли Несвіт) 2017-2018 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у І та ІІ семестрах для учнів 1 класу (зі змістовими лініями). Підручник А.Несвіт. Відповідно до діючої програми.(1 год)....

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування згідно змін до навчальної програми

(Наказ № 572 від 10.06.2011)з англійської мови для 1-го класу за підручником А. Несвіт на 2017-2018 н.р.

Дата

Тема уроку

Мовленннєві функції

Фонетичний матеріал

Лексичний

матеріал

Граматичний матеріал

Мовлення

Примітка

 

UNIT 1: Я, моя сім’я та друзі  (18 годин)

1

 

 

Привіт!

Привітатись зі своїми товаришами, називати своє ім’я

[ai]

Hello! Hi!

I am… Bunny, Goodbye! Bye!

 

Hello! Hi! I am… Bunny, Goodbye! Bye!Ex. 1-2, pp. 4-5

 

2

 

 

 

Приємно познайомитись

Привітатись, попрощатись, сказати своє їмя та представити інших

[ai] [ә]

Ex.2,3 p.6

Hello! Hi!

Goodbye! Bye!

This is…

Ex.1 p.6

This is

Ex.3 p.6,Ex.4, p.7 Розучування вірша «Hello, Hello..»; Ex. 5, P.7

Family and friends 1

 

3

 

 

 

Як тебе звати?

Привітатися, представити своїх друзів; запитувати імена

[ә], [o], [ei]

Ex.1,3 p.8

 

Hello! This is…

What is your name?

My name is…

Nice to meet you!

What is..? =  What’s..?

I am…= I’m

Ex.2,4 p.8

 

 

 

4

 

 

Як справи?

Вітатися, запитувати як справи; представлятися та питати імена

[au], [ai], [әe]

Ex.1 p.10

Ex.3 p.11

Hello! How are you?

I’m fine, thank you. This is…

 

Ex.2 p.10

Ex.4, p.11

Розучування рифмовки на звуки: [au],

 

5

 

 

 

 

У мене є друг

Мій друг

Розповідати про своїх друзів

[ai], [әe]

Ex.1p.12

 

I’m from Ukraine.

He is from the USA.

She is from the UK.

Where are you from?

I`m=I am

He is=He`s\She`s

Ex.2 p.12

 

Рифмівка: Anny plays with a doll, Jimmy plays with a ball

6

 

 

 

 

 

Скільки тобі років?

 

Запитувати товариша скільки років; розповідати коротко про себе та свого друга

[әe]

Ex.1,2 p.14

 

Numbers: 1-8.

This is… S/he is 6.

Ex.1 p.14

 

 

Ex.3 p.14

 

Family and friends 1

 

7

 

 

Моя сімя

Представляти членів своєї родини; називати їх імена

[ә]

Ex.1,3 p.16

 

A father, a mother,

 a sister, a brother

I have got…Ex.1 p.16

Is it..? – Yes, it is. / No, it isn’t.

Ex.5  p.17

Ex.2 p.16

 

 

 

8

 

Ми щасливі

Представляти членів своєї родини; запитувати товари-ша про його родину

[ә], [i:]

Ex. 2, P.18

We are happy / nice 

/kind

My family

She\He is… We are

Ex. 4, 5, P.19

 

9

 

 

Ми разом

 

Розповідати про свою родину

[α:]

Ex.1,  p.20

An aunt, an uncle, a granny, a grandpa

 

Ex.3 p.20

 

 

 

UNIT 2: Дозвілля (іграшки, на прогулянці) 14 година

10

 

Я маю багато іграшок

Називати іграшки

[ɔ:]

Ex. 2, P. 22 Ex.4 p.23

An apple, a doll, a dog, a ball, a bird, a teddy bear   Ex.2 p.22

What is this?- It `s a teddy bear.- Wow!

Ex.4,6 p.23

 

 

11

 

 

 

 

Давайте пограємось!

Називати власні іграшки; пропонувати другу погратися разом

Ex.1, p.24

 

A car, a cat, a kite, a frog. Let’s play!

Ex. 2  p.24

 

What’s this?

Ex. 3  p.24

Ex. 5,6  p.25

 

Family and friends 1

 

12

 

 

Він - фіолетовий

Описувати коротко іграшки; називати кольори

Ex. 1  p.26

 

Colours

Ex. 1, p.26

 

 

Ex. 2,3  p.26

Ex. 4b  p.27

 

 

13

 

 

 

 

Якого кольору

Розповідати про улюблену іграшку; називати якого кольору речі

Ex. 1,3  p.28

 

 

Mrs

Ex. 1  p.28

 

What colour is it?

Ex. 2  p.28

 

 

Family and friends 1

 

14

 

 

У неї є лялька

 

Розповідати про власні іграшки та іграшки своїх друзів

Ex. 1a  p.30

Ex. 2  p.31

 

This / That

What’s this?

What’s that?

 

Ex. 1b  p.30

Ex. 3  p.31

 

 

15

 

 

 

 

З Новим роком!

Описувати новорічну ялинку; називати іграшки та кольори

Ex. 1,2 p.33

 

A snake, a star, a tiger

Ex. 1  p.33

 

What do you see? – I see...

Ex. 3 p.33

Ex. 5  p.34

 

16

 

 

 

Де Санта Клаус?

Підсумковий урок

Описувати новоріч-ні подарунки; називати іграшки та кольори

Ex. 1  p.35

 

Look !

Santa Claus, too

 

I’ve got...

Закритий склад з голосними: o, e, a, y, i

Ex. 2 p.35

Ex. 3  p.36

Вивчення віршу на звуки

 

UNIT 3: Природа (тварини) 12 годин

 

17

 

 

 

 

Це - дерево

Запитувати про розміщення предметів та називати предмети та місце їх розташування

Ex. 1,2  p.38

 

A nut, a necklace, an umbrella

Прийменники місця in, under, on.

Структура

Where is..? / Where are..?

Ex. 5  p.39

 

Ex. 3  p.38

Вивчення віршів на літери: A, B.

Ex. 5, P.23

Написання літер алфавіту: A, B.

Family and friends 1

 

18

 

 

 

Я вмію стрибати

Розповідати про те, що вмієш робити; ставити запитання про предмети та відповідати

Ex. 2,3  p.40

 

Elephant, a frog, a goat

Модальне дієслово can.

Прийменники місця in, under, on.

 

Ex. 6  p.41

Ex. 1  p.40

Вивчення віршів на літери: E, F, G.

Ex. 5  p.29

Написання літер алфавіту: E, F, G.

 

 

19

 

Я вмію стрибати

Розповідати про те, що вмієш робити; ставити запитання про предмети та відповідати

Ex. 4  p.41

A  happy hare, a new IPod, a purple kite

Прийменники місця in, under, on.

 

 

Ex. 7  p.41

Ex. 5, P. 32, Ex. 5, P.41

Написання літер алфавіту: H, I, J,  K.

 

20

 

 

У зоопарку

Називати тварин у зоопарку, давати коротку інформацію

Ex. 1  p.42

 

The Zoo,

big, small, tall, a monkey, a lion

Числівники 1 – 10.

Питальні речення з дієсловом can.

Ex. 5 p.44

 

Ex. 2  p.42

Вивчення віршів на літери: L, M.

Ex. 4  p.44

Написання літер алфавіту:

L l

M m

 

21

 

Я вмію плавати

Розповідати про те, що вмієш робитти; називати тварин та вказувати,  що вони вміють робити

Ex. 1  p.45

 

I can

swim, climb, play

Модальне дієслово can.

 

Ex. 5 p.46

 

Ex. 2  p.45

 

Ex. 4 b, P..27, Ex. 4b, P. 39

Написання літер алфавіту:

N n

O o

Family and friends 1

 

22

 

 

 

Пори року

Називати пори року; називати кольори

Ex. 3  p.49

 

Winter, spring, summer, autumn

Дієслово to be.

In … winter, spring, summer, autumn

 

 

Ex. 6  p.50

 

Ex. 4b,   p.27 Написання літер алфавіту:

P p, Q q

 

23

 

Моя улюблена пора року

Розповідати про улюблену пору року

Ex.2, P.51

ЛО теми

«Я люблю природу»: spring, summer, autumn, winter.

Present Simple.

I / we like…

Do you like..?

Yes, I do. / No, I don’t.

 

Ex. 6,7  p.53

Написання літер алфавіту: R. Ex. 5, P. 55

 

UNIT4: Свята і традиції (Свята. Вітання) 12 годин

 

24

 

 

 

 

 

 

 

Рік, наповнений святами

Називати свято та пору року, коли ми святкуємо

Ex. 1,2  p.54

 

New Year Day, Christmas, Easter,  birthday, presents

Присвійний відмінок іменників: My mum`s dress

Ex. 6*  p.55

Ex. 3  p.54

 

Написання літер алфавіту: S, T. Ex. 4 b, P. 34  

Family and friends 1

 

25

 

Рік, наповнений святами

Називати свято та пору року, коли ми святкуємо

Ex. 4  p.55

New Year Day, Christmas, Easter,  birthday, presents

Присвійний відмінок іменників

 

Ex. 7  p.55

 

Написання літер алфавіту: U, V. Ex. 4 b, P. 39, Ex.3, P. 46

 

26

 

 

 

 

 

 

Дні тижня

Називати дні тижня; розповідати про те що зазвичай робимо

Ex. 1,2  p.56

 

Days of the week

Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple

Ex. 6  p.58

 

Ex. 3  p.57

 

Написання літер алфавіту: W, X. Ex. 4, P. 49.

Family and friends 1

 

27

 

 

 

 

 

Свято наближається

Описувати підготовку до свята; будувати міні – діалоги

Ex. 1,3  p.59

 

Clean the room, bake a cake, have a party, give presents

Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple

Ex. 5*  p.61

 

Ex. 2  p.59

Ex. 4  p.60

 

Написання літер алфавіту: Y, Z. Ex. 5, P. 58, Ex. 4, P. 46

 

28

 

 

 

Мій день народження

Розповідати про свій та дні народження рідних, традиції святкування

Ex. 1,  p.62

 

Happy birthday!

dance, sing, eat,

give presents

Розповідні речення  у Present Simple

Ex. 4*  p.63

 

Ex. 3  p.63

 

 

Family and friends 1

 

29

 

 

 

Щасливого Великодня!

Розповідати про Великдень, підготовку до свята

Ex. 1,2  p.65

 

Easter Bunny,

Easter eggs,

the Easter basket

Розповідні речення  у Present Simple

Ex. 5*  p.67

 

Ex. 3,4  p.66

 

Ex. 5b  p.67

 

 

Unit 5: Школа (Шкільне приладдя) 8 годин

 

30

 

 

 

 

 

 

Я люблю ходити до школи

Розповідати про школу; називати дні тижня

Ex. 1  p.70

 

A school,a door, a teacher,

a classroom, children, a window, a pupil

Порядок слів у розповідному реченні

Ex. 5*  p.72

 

Ex. 2  p.70

Ex. 4  p.71

 

 

Family and friends 1

 

31

 

 

Мої шкільні речі

Називати шкільні речі, вказувати на їх колір

Ex. 1,2,3  p.73

 

A bag, a book, a pen, a pencil, a ruler

Неозначений артикль а.

Ex. 5*  p.75

Ex. 4  p.74

Ex. 6  p.75

Ex. 5  p.75

Z z

 

32

 

 

 

 

На уроках

Розповідати про школу, розпові-дати про те чим займаєшся у школі

Ex. 1,3  p.76

 

Read, write, count, play games

Речення  у Present Simple

Ex. 5*  p.78

 

Ex. 2  p.76

Ex. 4  p.77

Ex. 6  p.78

Ex. 5  p.78

 

Family and friends 1

 

33

 

Я люблю англійську мову

Описувати клас; називати шкільні речі

Ex. 1, 2  p.79

 

English books,

sing a song

Речення  у Present Simple

Ex. 4*  p.80

Ex. 5  p.80

 

Ex. 4  p.80

 

 

34

 

 

 

Після уроків

Розповідати, що ти робиш після уроків

Letters and Sounds

 

Речення  у Present Simple.

Дієслово to be.

Ex. 4* p.84

 

Ex. 1,2,3  p.83

Ex. 5 p.85

Ex. 4a p.84

 

 

35

 

 

 

 

Ми переходимо в 2-й клас

Підсумковий урок

Будувати діалоги за малюнками; розповідати про школу, називати шкільні речі

Ex. 5 p.88

Ex. 6 p.89

 

Letters and Sounds Ex. 7 p.89

 

Present Simple.

Дієслово to be.

 

Ex. 5* p.88

 

Ex. 1,2 p.86

Ex. 3 p.87

 

 

 

Family and friends 1

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 січня
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку