Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі
за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (3 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Урок по підручнику |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
ІІ семестр. Тема 4 : Природа і клімат |
||||||||||||||
49 |
|
Природні дива |
Урок 2 |
|
|
Ex.2 p. 104-105 |
Ex. 1 p. 104 |
|
Ex. 3p. 105 |
Ex. 4 p. 105 |
||||
50 |
|
Вживання артикля з географічними назвами |
Урок 2 |
Ex.7 p. 106 |
Articles, p. 106 |
Ex.8 p. 107 |
|
Ex. 10 p. 107 |
Ex. 6 p.106 |
Ex. 9 p.107 |
||||
51 |
|
Наше майбутнє в наших руках
|
Урок 3 |
Ex.1,2 p. 108 |
|
Ex.4, p. 109 |
Ex.6 p. 109 |
|
Ex. 3p.108 |
Ex. 5 p.109 |
||||
52 |
|
Розвиток навичок граматики |
Урок 3 |
|
Future Tenses, Ex.8 p. 110 |
|
|
Ex. 10 p. 111 |
|
Ex. 9 p. 111 |
||||
53 |
|
Проблеми, які треба розв’язати людству. |
Урок4 |
Ex.2,3 p.112 |
Time Clauses |
Ex. 5 p. 113 |
Ex.9 p. 114 |
Ex.7 p. 114 |
Ex. 1p. 112 |
Ex. 7 p. 114 |
||||
54 |
|
Правило 3R; reduce, reuse, recycle |
Урок 5 |
Ex.4 p.116 |
|
Ex. 6 p. 117 |
|
Ex. 5, p.117 |
Ex. 3p.116 |
Ex. 7 p.118 |
||||
55 |
|
Утворення в англійській мові. |
Урок 5 |
|
Word Formation |
|
Ex.12 p.119 |
|
Ex. 10 p.118 |
Ex. 11 p.119 |
||||
56 |
|
Погода створює клімат |
Урок 6 |
Ex.1-3 p.120 |
|
Ex. 4 p.120 |
|
Ex. 2p.120 |
|
Ex.6 p. 122 |
||||
57 |
|
Природа і погода. |
Урок 6 |
Ex.5 p. 120 |
A Complex Subject |
|
Ex. 10 p.123 |
|
Ex. 7p. 122 |
Ex. 8p.123 |
||||
58 |
|
Урок самооцінювання Написання ел.листа-скарги |
Test p.124-126 |
Ex.1,2 p. 124 |
|
Ex.6 p. 125 |
|
Ex.1 p. 124 |
|
Ex.5 p. 125 |
||||
59 |
|
Наше житло. Традиційні англійські помешкання |
Culture note |
|
|
Ex. 3p. 127 |
|
Ex.4,6 p.128 |
Ex.5 p.128 |
Ex. 7p. 128 |
||||
60 |
|
Узагальнюючий урок з теми “Nature and Climate”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 5: Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||
61 |
|
Наука – це знання |
Урок 1 |
p. 130 |
Noun Formation |
Ex. 6p.131-132 |
Ex. 5p.131 |
Ex. 5 p.131 |
Ex. 2, 3p.130 |
Ex. 11p.133 |
||||
52 |
|
Досягнення технічного прогресу |
Урок 2 |
p.134 |
|
Ex.5 p.135-136
|
|
Ex. 6, p. 136 |
Ex. 4 p.135 |
Ex.7 p.136 |
||||
63 |
|
Банк граматичних знань. Підрядні речення. |
Урок 2 |
|
The Relative Pronoun |
|
Ex. 10 p.137 |
Ex. 9 p.137 |
Ex. 8 p.137 |
Ex. 11p.137 |
||||
64 |
|
Інтернет. |
Урок 3 |
|
|
Ex. 7 p.139-140 |
Ex.5,6 p.139 |
Ex. 1p. 138 |
Ex. 2, 3p.138-139 |
Ex.8 p.140 |
||||
65 |
|
Комп’ютерні технології |
Урок 3 |
|
The Participle Clauses |
|
|
Ex. 3, 4 p.139 |
Ex.9 p.141 |
Ex.10 p.141 |
||||
66 |
|
Компютерне обладнання |
Урок 4 |
Ex.1,2 p.142 |
Conjunctions |
Ex. 4p. 143-144 |
Ex. 6p. 144 |
Ex. 3p.143 |
Ex.5, 9p.144-145 |
Ex.10 p.145 |
||||
67 |
|
Визначні винахідники |
Урок 5 |
|
|
Ex.1 p. 146-147 |
Ex. 4p. 147 |
Ex. 7, 8p. 149 Pair Work |
Ex. 5p.148 |
Ex.7 p.149 |
||||
68 |
|
Найважливіші инаходи людства |
Урок 5 |
|
The Passive voice\
|
Ex.2p. 147 |
|
Ex.3 p 147 |
Ex. 6 p.149 |
Ex.9 p.149 |
||||
69 |
|
Діти-вундеркінди |
Урок 6 |
Ex.1,2 p. 150 |
|
Ex. 3 p 150-151. |
Ex. 5,6 p.152 |
Ex.7 p.152 |
|
Ex. 4 p.152 |
||||
70 |
|
Поповнення банку граматичних знань |
Урок 6 |
|
Exclamatory Srtuctures |
Ex. 8 p.153 |
|
|
Ex.9 p.153 |
Ex.10 p.153 |
||||
71
|
|
Наука і технічний прогрес. |
Тест |
Ex.4 p. 155 |
|
Ex.5p. 155 |
|
Ex.2 ,3 p.154 |
Ex.4 p. 155
|
Ex. 5 p. 155 Ex. A p.156 |
||||
72 |
|
Великі міста Британії |
Куль-тура
|
|
|
Ex.3 p.157-158 |
|
Ex. 6 p. 158 |
Ex.2 p.157 |
Ex. 6p.158 |
||||
73 |
|
Узагальнюючий урок з теми “Science and Progress” |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. B,C p.156 |
||||
Тема 6: Освіта і професії
|
||||||||||||||
74 |
|
Шкільне життя. Розмаїття шкіл |
Урок 1 |
Ex.1 p.160 |
|
Ex. 3, 4, 5 p.161 |
|
Ex.11 p.163 |
Ex. 2 p. 160
|
Ex.6 p.162 |
||||
75 |
|
Розвиток навичок граматики. Модальні дієслова. |
Урок 1 |
|
Modal Verbs of Obligation, Necessity and Permission |
|
Ex.9,10 p.163 |
Ex.7 p.162 |
Ex.8 p.163 |
Ex.12 p.163 |
||||
76 |
|
Освіта в Україні та за кордоном. Рік на роздуми |
Урок 2 |
Gap year Ex.1,2 p.164
|
|
Ex. 3-4 p.165 |
Ex.6 p.166 |
|
|
Ex. 5 p.165 |
||||
77 |
|
Розвиток навичок граматики. Вживання конструкцій “It’s time/ It’s high time/ It’s about time” |
Урок 2 |
Do / Make |
It’s time/ It’s high time/ It’s about time |
|
|
Ex.10 p.167 |
Ex.8 p.167 Ex.9 p.167 |
Ex. 11 p.167 |
||||
78 |
|
Майбутня професія |
Урок 3 |
Ex. 1 p. 168
|
|
Ex.3,4 p.169 |
Ex.6, 8 p.170 |
|
|
Ex.7 p.170 |
||||
79 |
|
Розвиток навичок письма. Вивання конструкції “Have something done” |
Урок 3 |
|
Have something done |
|
|
Ex.12 p.171 |
Ex.9, 10 p.171 |
Ex.11 p.171 |
||||
80 |
|
Робота моєї мрії |
Урок 4 |
Ex.1,2 p.172
|
Job, work, occupation, profession
|
Ex.3-4 p.172-173
|
Ex.6,7,8 p. 173 |
|
|
Ex.5 p. 173 |
||||
81 |
|
Банк граматичних знань. Умовні речення |
Урок 4 |
|
Conditionals |
|
|
Ex.15 p.175 |
Ex.10 p.174 Ex.13 p.175 |
Ex.11,12 p. 175 |
||||
82 |
|
Бажання і можливості Твої амбіції |
Урок 5 |
Ex.5,6 p.177 |
|
Ex.1-3 p.176-178 |
|
|
|
Ex.6 p.177 |
||||
83 |
|
Банк граматичних знань. |
Урок 5 |
|
Wish and If only |
|
Ex.9 p.179 |
Ex.11 p.179 |
Ex. 7 p. 178 |
Ex.8 p.178 |
||||
84 |
|
Вимоги до майбутньої професії
|
Урок 6 |
Ex.1-4 p.180 |
|
Ex.5,6 p.181 |
Ex.11 p.183 |
|
|
Ex.7 p.181 |
||||
85 |
|
Розвиток навичок граматики. Складний присудок. |
Урок 6 |
|
Complex object |
|
|
Ex.12 p.183 |
Ex.8,9, 10 p.182 |
Ex.13 p.183 |
||||
86 |
|
Подорож Великою Британією. |
|
|
Ex.2 p.187-188 |
|
Ex.1 p. 187 |
Ex.3 p.188 |
Ex.4 p.188 |
|||||
87 |
|
Освіта та робота.
|
|
|
|
Ex.4 p.185 |
|
|
Ex.1 p.184 Ex.2 p. 184
|
Ex.BC p.186 |
||||
88 |
|
Узагальнюючий урок з теми “Education and Job” |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
||||
|
|
|
Тема 7: Огляд країн |
|
|
|
|
|
||||||
89 |
|
Україна. Географічний огляд Природні ресурси |
|
Ex.1,2 p.11-12 |
Articles with proper names Ex.3 p.12-13 |
Ex.6 p.14 |
|
Ex.7 p.15 |
Ex.4-5 p.14 |
Ex.8 p.15 My native place |
||||
90 |
|
Адміністративний устрій країни |
|
|
Prepositions Ex.5 p.14 |
Ex.3 p.33 |
Ex.1,2 p.35 |
Ex.4 p.34 |
Ex.5 p.34 |
Ex.6 p.34 Write a letter |
||||
91 |
|
Україна. Державні свята |
|
|
|
Ex.3 p.21 |
Ex.1-2 p.24 |
Ex.6 p.24 |
Ex.3 p.23 |
Ex.7 p.24 |
||||
92 |
|
Сторінки історії Британії |
Culture |
Ex.2 p.38 |
|
Ex.1 p.37 |
Ex.4 p.38 |
Ex.3. p.38 |
Ex.5 p.38 |
Ex.6 p.38 |
||||
93 |
|
Політичний устрій Великобританії |
Culture |
|
|
Ex.2 p.68 |
Ex.3 p.68 |
Ex.1 p.67 Ex.4 p.68 |
|
Ex. 5 p.68 |
||||
94 |
|
Дозвілля Британців
|
Culture |
Ex.4 p. 98 |
|
Ex.2 p.97 |
Ex.5 p.98 |
Ex.1 p.97 |
|
Ex.6 p.98 |
||||
95 |
|
Житло Британців |
Culture |
Ex.5 p.128 |
|
Ex.3 p.127 |
|
Ex.1,2 p. 127 |
Ex.4 p.128 |
Ex.7 p.128 |
||||
96 |
|
Міста Великобританії |
Culture |
|
|
Ex.2,3 p.157 |
|
Ex.1 p.157 Ex.6 p.158 |
Ex.4 p.158 |
Ex.5 p.158 |
||||
97 |
|
Подорожуючи Британією |
Culture |
|
|
Ex.2 p.187 |
|
Ex.1 p.187 |
Ex.4 p.187 |
Підготувати повідомлення |
||||
98 |
|
Узагальнюючий урок з теми “Сountries” |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||||
99 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
||||
100 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення |
||||
101 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю аудіювання |
||||
102 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
103 |
|
Мої плани на літо. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
104 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269). Тема Україна вивчається за посібником «Focus on Ukraine», автор Погарська Т.В.