Конспект заняття на тему "Яка ти особистість?"

Про матеріал
Конспект заняття розроблено як для дистанційної роботи зі студентами так і для очного навчання для тренування лексико-граматичного матеріалу теми в усному та писемному мовленні. Удосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати навички читання з метою розуміння загального змісту тексту та з метою детального розуміння. Розвивати креативне мислення, комунікативні навички студентів, вміння працювати в парах, групах. Виховувати культуру спілкування. Мотивувати студентів до самостійного вивчення іноземної мови. Вчити користуватися інтернет-ресурсами з метою самоосвіти. Забезпечення заняття: платформа дистанційного навчання Teams, презентація, підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: «Лібра Терра», 2011р. – 244с.
Перегляд файлу

 

 

КЗ КОР «БОГУСЛАВСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

 

ІМЕНІ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з іноземної мови

на тему «Яка ти особистість?»

для студентів 11групи

сп. «Дошкільна освіта. Початкова освіта»

 

 

 

 

викладача іноземної (англійської) мови та методики навчання іноземної мови в дитячому садку, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії Надія ЗАІЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Богуслав 2022

 

 

Дата: 19.10.2022

Тема: Яка ти особистість?

Мета:

Систематизувати та активізувати лексико-граматичний матеріал теми.

Ознайомити студентів із значенням нових лексичних одиниць, тренувати  їх вживання в усному та писемному мовленні.

Удосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення.

Практикувати навички читання з метою розуміння загального змісту тексту та з метою детального розуміння.

Розвивати креативне мислення, комунікативні навички студентів, вміння працювати в парах, групах.

Виховувати культуру спілкування.

Мотивувати студентів до самостійного вивчення іноземної мови.

Вчити користуватися інтернет-ресурсами з метою самоосвіти.

Забезпечення заняття: платформа дистанційного навчання Teams, презентація,  підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: «Лібра Терра», 2011р. – 244с.

 

Хід заняття

  1. Надання вступної інструкції до практичного заняття

Warm-up

Do you think you have a strong personality?

 

What personality types are you attracted to?

 

What word would sum up your personality?

 

What are the personality differences between you and other family members?

ІІ. Виконання практичних завдань здобувачами освіти (додаються):

  1.   Skimming

Reading

Студенти встановлюють відповідність між прикметниками та їхніми визначеннями.

Match the personality adjectives with their definitions.

generous – willing to give money, spend time

reliable – capable of being trusted or dependent on

talkative – liking to talk a lot

patient – able to wait calmly for a long time

sensitive – easily offended by things that people say

mean – unkind or unwilling to share

envious – wanting something that someone else has

honest – never lying

  1. Speaking Студенти відповідають на запитання “What kind of person are you?” по ланцюжку, пропонований варіант відповіді “I think I am…”, інші студенти повинні запам’ятати відповіді своїх партнерів та розповісти про них. Пропонований варіант відповіді “He/she thinks…he/she is...” 
  2. Scanning Ознайомити з способами вираження минулого часу (used to + infinitive). Впр. 2 с. 8.
  3. Speaking Робота в групах. Студентам потрібно опитати трьох студентів  у групі задаючи запитання “What did you use to do when you were a child?”  Пропоновані варіанти відповідей “I used to have short/long hair, play dolls/cars, wear glasses when I was a child”.
  4. Scanning Ознайомити студентів із значенням нових лексичних одиниць Впр. 4 с. 10.
  5. Reading and speaking Студенти тренують вживання нових лексичних одиниць шляхом діалогічного мовлення. Впр. 5 с. 10.
  6. Writing Напишіть твір на тему «Яка ти особистість? » за планом. Впр. 2 с. 11
  7. Listening Прослухайте діалог двічі та відзначте, які речення були згадані. Впр. 3 с. 10

  

ІІI. Поточний контроль виконання здобувачами освіти практичних завдань.

ІV. Підведення підсумків практичного заняття: досягнення мети навчального заняття, оцінювання і коригування навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.

 

doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 січня 2023
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку