КЗ КОР «БОГУСЛАВСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
ІМЕНІ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»
Конспект заняття з іноземної мови
на тему «Яка ти особистість?»
для студентів 11групи
сп. «Дошкільна освіта. Початкова освіта»
викладача іноземної (англійської) мови та методики навчання іноземної мови в дитячому садку, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії Надія ЗАІЧЕНКО
Богуслав 2022
Дата: 19.10.2022
Тема: Яка ти особистість?
Мета:
Систематизувати та активізувати лексико-граматичний матеріал теми.
Ознайомити студентів із значенням нових лексичних одиниць, тренувати їх вживання в усному та писемному мовленні.
Удосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Практикувати навички читання з метою розуміння загального змісту тексту та з метою детального розуміння.
Розвивати креативне мислення, комунікативні навички студентів, вміння працювати в парах, групах.
Виховувати культуру спілкування.
Мотивувати студентів до самостійного вивчення іноземної мови.
Вчити користуватися інтернет-ресурсами з метою самоосвіти.
Забезпечення заняття: платформа дистанційного навчання Teams, презентація, підручник Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: «Лібра Терра», 2011р. – 244с.
Хід заняття
Warm-up
Do you think you have a strong personality?
What personality types are you attracted to?
What word would sum up your personality?
What are the personality differences between you and other family members?
ІІ. Виконання практичних завдань здобувачами освіти (додаються):
Reading
Студенти встановлюють відповідність між прикметниками та їхніми визначеннями.
Match the personality adjectives with their definitions.
generous – willing to give money, spend time
reliable – capable of being trusted or dependent on
talkative – liking to talk a lot
patient – able to wait calmly for a long time
sensitive – easily offended by things that people say
mean – unkind or unwilling to share
envious – wanting something that someone else has
honest – never lying
ІІI. Поточний контроль виконання здобувачами освіти практичних завдань.
ІV. Підведення підсумків практичного заняття: досягнення мети навчального заняття, оцінювання і коригування навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.