Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
(3,5 години на тиждень – 122 години на рік) за підручником О. Карп’юк.
II семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Це твоя планета |
|
|||||||||||||||||
31 |
|
Людина і довкілля. |
|
ст.135
|
Впр.3 ст.133 |
Впр.1ст.132 аудіододаток |
Впр.2 ст.133 |
Впр.1- b ст.136 |
Впр.4 ст.137 |
|
||||||||
32 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
|
ст. 139 Впр.3 ст.140 |
Впр.6-b ст. 137 |
|
впр.5-6- а ст. 137
|
ст.137 таблиця
|
Впр.4 ст.141 |
|
||||||||
33 |
|
Проблеми екології. |
Пасивний стан Впр.1-3 ст.142 |
ст. 140-141 |
|
Збірник1 |
|
Впр.4 ст.143
|
Впр.5 ст. 143 ст. 143 вивчити |
|
||||||||
34 |
|
Довкілля. Складові частини. |
Інфінітив ст. 143 |
Ст. 144 Впр.2 ст.144 |
|
Впр. 3 ст.144 |
Впр.4 ст.145 |
Впр.1 ст.144 Скласти mind-map |
Впр.5 ст.145 |
|
|
|||||||
35 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. |
Інфінітив
|
Ст. 146 Впр.3 ст.148
|
Впр.2 ст.146
|
|
Впр.2 ст.146 драматизація |
Впр.3 ст.148 письмово
|
Впр.4 ст.149
|
|
||||||||
36 |
|
Молодь захищає довкілля. |
Пасивний стан
|
Впр.2 ст.151
|
Впр 3-4 ст. 152
|
|
Впр.4-b ст.153
|
Впр.1 ст.151
|
Впр 5, ст.153 . |
|
||||||||
37 |
|
Проектна робота ЕКО акції. |
Пасивний стан
|
|
Впр 6, ст.154
|
Збірник |
ГМО- продукти за чи проти обговорення |
Впр 6 (2) ст.154
|
Оформити постер
|
|
||||||||
38 |
|
Твій вклад в захист довкілля. Ессе. |
|
Ст.155-156
|
Впр 1, ст.155
|
|
Впр 4 ст.156
|
Впр 4 ст 156
|
Впр 5, a-b ст 157
|
|
||||||||
39 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. |
|
Ст.157
|
Впр 6, ст.157 |
Збірник |
Впр 7, ст.158
|
Впр 5-с, ст.157 Впр 7-b, ст.159
|
Впр 8,ст.160
|
|
||||||||
40 |
|
Написання ессе |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
41 |
|
Позакласне читання. Наслідки діяльності людини. |
Аналіз часових форм дієслів |
Лексика за текстом читання
|
Текст за вибором учителя |
|
Переказ фрагментів тексту
|
|
Екологія мого регіону (написати 180-200 слів) |
|
||||||||
42 |
|
Екологія твого регіону. |
Пасивний стан систематизація часових форм
|
Узагальнен- ня лексики теми
|
|
Збірник |
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
Тестові завдання
|
Екологія мого міста (села) (підготувати листівку) |
|
||||||||
43 |
|
Екологія мого міста (села)
|
Впр 2 ст.161 |
Впр 1 ст.161 |
Впр 4, ст.163 |
Впр 3, ст.162
|
Зміни клімату. Переказ |
Впр 1, ст.161 |
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
|
||||||||
44 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Поговоримо про мистецтво
|
|
|||||||||||||||||
45 |
|
Види мистецтва. |
|
Впр 2 ст.165 Ст. 168 |
Впр 4 ст. 165
|
Впр 4 ст. 165 аудіододаток |
Впр .2-3 ст.165
|
Впр .1,ст.165 (відповіді) |
Впр .5, ст.168
|
|
||||||||
46 |
|
Опис творів живопису.
|
|
|
Впр 8, ст. 169
|
|
Впр 6-7,ст.169 Впр 10 ст.170 |
Впр 9, ст.170
|
Описати твір живопису. |
|
||||||||
47 |
|
Мистецтво в житті людини |
|
Впр 1 ст.171 Впр 4, ст.172 |
Впр 2 ст.171 |
|
Описати твір живопису. |
Впр. 3 ст.172 |
Впр 5 ст.172
|
|
||||||||
48 |
|
Видатні англійські митці. |
Дієприкметн. Впр 1, ст.173 Впр 3ст.174 |
|
Впр 2 ст.173 |
|
|
Впр 4-5, ст.174-175 |
ст. 173 вивчити Впр 7, ст.175 |
|
||||||||
49 |
|
Улюблений фільм |
Дієприкметн. Впр 6 ст.175 |
ст.173 ст.178 |
Впр 1, ст. 176 |
Впр 2-3, ст. 176 |
Впр 5, ст.178
|
|
Впр 4, ст.177
|
|
||||||||
50 |
|
Після вистави |
Дієприкметн. |
ст.181 |
Вп. 2 ст.180
|
Впр 6, ст.179
|
Впр 7, ст.179
|
Впр 1, ст. 180
|
Впр. 2, ст.180 Драматизація в парах |
|
||||||||
51 |
|
Теaтральні програми та афіші. |
Антоніми
|
ст. 181
|
Впр 3-b ст.182-183 |
|
Впр 3-b ст.182-183 |
Впр 3-а ст.181 |
Оформити афішу шкільної вистави |
|
||||||||
55 |
|
Видатні українські митці. |
|
Впр 4, ст.184
|
Впр. 1, ст. 186
|
Збірник |
Впр. 5, ст.185
|
Впр. 1, ст. 186
|
Впр. 3, ст. 187
|
|
||||||||
56 |
|
Жанри мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
57 |
|
Кіномистецтво |
|
|
Впр. 4, ст. 188
|
|
Впр. 5, ст. 189 Впр. 7, ст. 190 Впр. 8,ст. 191 |
Впр. 4, ст.189 (письмові відповіді) |
Впр. 6,ст. 189 (драматизація в парах) |
|
||||||||
58 |
|
Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві. |
Wh-questions. |
Використання лексики теми
|
Впр. 9 (1), ст. 191
|
|
Впр. 9 (6-7), ст. 192
|
Впр. 9 (3-5), ст. 192
|
Впр. 1-2 ст. 193 Підготувати тези |
|
||||||||
59 |
|
Рецензія на улюблений фільм. |
|
ст. 195
|
Впр.3, ст.194
|
|
Впр.4-, b ст.195
|
Впр. 4-а, ст. 194 (письмово) |
Впр.5, ст.195
|
|
||||||||
60 |
|
Кінонагороди.
|
Впр.2, ст.196
|
Впр.1, ст.196
|
Впр.4, ст.197
|
Впр.3, ст.197
|
Кіно премія «Оскар» |
Впр.2, ст.196 (письмово) |
Молодіжне кіно. (Знайти інформацію) |
|
||||||||
61 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Молодь в центрі уваги.
|
|
|||||||||||||||||
62 |
|
Молодь та суспільство |
Часи групи Simple |
Ст. 199 Впр.2,ст.201
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.1ст. 199
|
Впр.2-b, ст. 201
|
Впр.2,ст. 199 переказ |
|
||||||||
63 |
|
Проблема СНІД в Україні |
Часи групи Continuous |
Word file ст. 202
|
Впр.3, ст. 202 Впр.5, ст. 203 |
Збірник |
Впр.6,ст. 204
|
Впр.4,ст. 203
|
Впр.7, ст. 205
|
|
||||||||
64 |
|
Працевлашту- вання молоді. |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208
|
Словотворен. антоніми Впр.1, ст. 206
|
Впр.2, ст. 208 Впр.1, ст. 209 |
|
Впр.4,ст. 207 Впр.4,ст. 209
|
Впр.3, ст. 207 Впр.3, ст. 209
|
Впр.5,ст. 209
|
|
||||||||
65 |
|
Емоції |
Часи групи Perfect |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.2-a, ст. 210 |
Впр.3,ст.211 |
Впр.1,ст. 210. |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.3- b, ст. 111 |
|
||||||||
66 |
|
Уміння керувати емоціями |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 212 |
Впр.4-а, ст. 212
|
Впр.6, ст. 214
|
Впр.5, ст. 212 Впр.4-с, ст. 213 |
Впр.4- b, ст. 213
|
Емоції людини (Скласти таблицю) |
|
||||||||
67 |
|
Проблеми молоді.
|
Інфінітив vs герундій2 |
Word file ст. 215 |
Впр.4, ст. 217
|
Збірник |
Впр.2, ст. 215 Впр.3, ст. 217
|
Впр.2, ст.215-216 (письмово) |
Впр.4, ст. 217
|
|
||||||||
68 |
|
Психологічна допомога молоді |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
69 |
|
Допомога молоді з боку влади |
Словотворення |
Word file ст. 221 |
Впр.4, ст. 221
|
|
Впр.3, ст. 220
|
Впр.2, ст.220
|
Впр.5, ст.223
|
|
||||||||
70 |
|
Молодіжні організації та громади |
Питальні речення. |
Useful phrases ст. 225 |
Впр.6, ст. 224
|
Збірник |
Впр.6-7,ст. 224
|
Поставити питання до окремих речень |
Впр.8, ст. 225
|
|
||||||||
71 |
|
Груповий проект Здоровий спосіб життя. |
Пасивний стан |
Ст 226-227 |
Впр.9, ст. 226
|
|
|
Оформлення постеру |
Палити. За чи проти. |
|
||||||||
72 |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура |
|
|
Тексти за вибором учителя
|
|
Палити. За чи проти. Обговорення. Презентація постерів. |
|
ст.228 вивчити Впр.1, ст. 228 Заповнити таблицю |
|
||||||||
73 |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення |
Умовні речення |
Useful phrases ст. 231 |
Впр.3 ст. 229
|
Збірник |
Впр.4ст. 231
|
Впр.4, ст. 231 (заповнити таблицю)
|
Впр.5, ст. 231
|
|
||||||||
74 |
|
Молодіжні організації |
Інфінітив vs герундій |
Впр.1, ст.232
|
Впр.4, ст.233 |
Впр.3,ст.233
|
Скаути Переказ |
Впр.2, ст. 232
|
Впр.4, ст.133 переказ |
|
||||||||
75 |
|
Молодіжні організації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
76 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Людина та суспільство |
|
|||||||||||||||||
77 |
|
Україна-незалежна держава. |
|
ст. 237 Word file ст. 239 |
Впр.2, ст. 137
|
Впр.2, ст. 137
|
Впр.4, ст. 240
|
Впр3, ст. 239
|
Впр 5, ст. 240
|
|
||||||||
78 |
|
Політична система в Британії |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Policyvs politics Joinvs unite |
Впр.8, ст. 242
|
|
Впр6-7, ст. 241 Впр.2, ст. 242 |
Впр.2, ст. 242 (питання для інтерв’ю)
|
Впр.1, ст. 243 Впр.8, ст. 242 переказ |
|
||||||||
79 |
|
Політична система США |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
80 |
|
Декларація про державний суверенітет України. |
Неособові форми дієслова Впр1, ст. 246
|
Словотворення Синоніми Впр.3-4, ст. 245 |
Впр.2, ст. 244
|
Збірник |
Декларація про державний суверенітет України. Переказ |
Впр.2, ст. 246
|
Впр.3-4, ст. 247
|
|
||||||||
81 |
|
Міжнародні організації: ЄС |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 248
|
|
Впр.2-3, ст. 248
|
Впр.1, ст. 248
|
Впр.2-b, ст. 248 таблиця |
Україна та Рада Європи. Усне повідомлення. |
|
||||||||
82 |
|
Конституція — Основний закон країни. |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 251
|
Впр.2, ст. 251
|
Впр.5, ст. 250 |
Впр.4, ст. 249 Україна та Рада Європи. |
Впр.1, ст. 251 (пісьмово) |
Впр.3-а, ст. 252
|
|
||||||||
83 |
|
Міжнародні організації: ООН. |
Типи питань |
ст. 254
|
Впр.4, ст. 254
|
|
Впр.4, ст. 254 Інсценувати інтерв’ю. Робота в парах |
Впр.3-b, ст. 253 (пісьмово) |
Знайти інформацію про міжнародні організації: |
|
||||||||
84 |
|
Міжнародні організації: UNESCO
|
|
|
|
Збірник |
Міжнародні організації: UNESCO Презентація інформації |
Впр.3-b, ст.253 (письмово) |
|
|
||||||||
85 |
|
Міжнародні організації: UNISEF. |
|
|
|
|
|
|
Вибори Президента України 2010 |
|
||||||||
86 |
|
Вибори на Україні.
|
Герундій |
ст. 255
|
Впр.1, ст. 255
|
|
Впр.3, ст. 256 Робота в парах та групах |
Впр.2, ст. 256
|
Впр 4, ст. 256
|
|
||||||||
87 |
|
Україна та демократія.
|
|
Впр.7-b, ст. 260
|
Впр.6-а, ст. 258
|
|
Впр.5, ст. 258
|
Впр.6-b, ст. 258
|
Впр.7-c, ст.261
|
|
||||||||
88 |
|
Семінар. Людина та суспільство |
Ст. 262 Useful tips
|
|
Впр.8, ст. 261
|
|
Впр.8, ст. 261 Груповий проект |
|
Впр.1, ст. 263 Вивчити Впр.7-а, ст. 260 переказ |
|
||||||||
89 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
|
ст. 266
|
Впр.2, ст. 263 Впр.3, ст. 264
|
Збірник |
Впр.7-а, ст. 260 Переказ Впр.3, ст. 264 |
Впр.4, ст. 265 Впр.5,ст. 266
|
Впр.6, ст. 266
|
|
||||||||
90 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
Повторити граматичні часи |
Повторити лексику (тем 5,6,7,8)
|
|
|
|
|
Відомі українські політики. . |
|
||||||||
91 |
|
Державний устрій України
|
Неособові форми дієслів |
Впр.1, ст. 267
|
Впр.4, ст. 269
|
Впр.3, ст. 268
|
Міжнародна політика України |
Впр.2, ст. 268
|
Впр. 4, ст. 269 переказ |
|
||||||||
92 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
93 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
94 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
95 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
||||||||
96 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
97 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
98 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||