Календарно-тематичне тематичне планування за новою програмою, рівень стандарт, 2 години на тиждень, зі змістовими лініями.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11-А класі
(за підручником А.М.Нерсисян, А.О.Піроженко, 2 години)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||
1. |
Я, моя родина та друзі |
|
|
|
|
2. |
Харчування |
|
|
|
|
3. |
Природа і довкілля |
|
|
|
|
4. |
Мистецтво |
|
|
.- дискутує навколо питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.
|
|
5. |
Наука і технічний прогрес
|
- обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. - аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. |
-
|
|
|
6. |
Україна в світі |
|
|
|
|
7. |
Країни виучуваної мови |
|
|
|
|
8. |
Шкільне життя |
|
|
|
|
9. |
Робота і професії |
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11-А класі
(за підручником М.А.Нерсисян, А.О. Піроженко)
І семестр (2 години)
№ з\п
|
Дата гр.1 |
Дата гр.2 |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
|
Іспити, професія, робота |
||||||||||
1 |
|
|
Активізація мовленнєвої діяльності за темою «Моє майбутнє, мій вибір» |
Минулі часи |
ЛО з теми |
|
|
My last summer |
Plans for the coming year |
|
Скл.діалог |
2. |
|
|
Життя студентів. Активізація ЛО з теми. |
|
Впр.1.с.5 |
|
Впр.7.8.с.7 |
Впр.2.с.5 |
Впр.3.с.6 |
Впр.5,6 с.7 |
Впр.10,13 с.8 |
3. |
|
|
Розвиток навичок усної інтеракції за темою «Вчимося подорожуючи» |
Present perfect|Past Simple |
Впр.1.с.10 |
|
Впр.9,10 с.13 |
Впр.3.с.10 |
Впр.8.с.12 Впр.11.с.13 |
Впр.6.с.11 |
Впр.12 с.13 |
4. |
|
|
Робота з текстом «Міжнародні освітні програми» |
Герундій, інфінітив |
Впр.1,3 с.14 |
|
|
Впр.3.с.15 |
Впр.7.с.17 |
Впр.5. с.16 |
впр.8,10 с.17 |
5. |
|
|
Формування навичок зорового сприймання та робота з текстом «Міжнародні мовні іспити» |
Теперішній доконаний і доконано-тривалий час |
Впр.1,3 с.18 Впр.5.с.20 |
|
Впр.7,8.с.20 |
Впр.4.с.19 |
Впр.10.с.21 |
Впр.2.с.18 Впр.9.с.21 |
Впр.12.с.21 |
6. |
|
|
Опрацювання лексичного інвентарю за темою «На біржі праці » |
Злічувальні та незлічувальні іменники |
Впр.1,3,4 с.22 Впр.8.с.24 |
|
|
Впр.6,7 .с.23 |
Впр.2.с.22 |
Впр.5.с.23 Впр.11с.25 |
Впр.10 с.24 Впр.12 с.25 |
7. |
|
|
Розвиток навичок усної інтеракції за темою « Обираємо професію» |
Вирази used to\would\Past Simple |
|
|
|
Впр.1.с.26 |
Впр.9,10 с.29 |
Впр.5.с.28 |
Впр.2.с.27 |
8 |
|
|
Формування граматичних навичок. Вживання прийменників. |
Прийменники |
Впр.1.с.30 Впр.4.с.31 |
|
Впр.9 с.37 |
Впр.2 с.30 |
Впр.3.с.31 Впр.5.с.32 |
Впр. 6.с.33 |
Впр.7 с.33 Впр.8 с.33 |
9. |
|
|
Активізація вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
|
Впр.2.с.34 |
|
Впр.3 с.38 Впр.1 с.40 |
Впр.3.с.35 |
|
Впр.4.с.35 |
Впр.5 с.35 |
|
Молодь і взаємини. Молодіжні культури. |
||||||||||
10 |
|
|
Введення та опрацювання ЛО за темою «Зовнішність» |
Прикметник |
Впр.1,2 с.40 Впр.4.с.40 |
|
Впр.12, 13 с.43 |
Впр.8, с. 41 |
Впр.10 с.42 |
Впр.11 с.43 |
Впр1.5 с.43 |
11 |
|
|
Удосконалення навичок роботи з текстом «стежимо за модою» |
Прислівник |
Впр.1,2,4 с.44 |
|
Впр.12 с.47 |
Впр.5,6 с45 |
Впр.11 с.47 |
Впр.9,10 с.47 |
Впр.13 с.47 |
12 |
|
|
Робота із новими ЛО за темою «Родинні справи» |
|
Впр.2,3 с.48 |
|
Впр.9,10 с.49 |
Впр.6.с.49 Впр.12 с.50 |
Впр.11 с.49 Впр.13 с.50 |
Впр.5.с.48 Впр.7.с.49 |
Впр.10,11 с.54 Впр.15 с.51 |
13 |
|
|
Удосконалення навичок роботи з текстом «Люди у твоєму житті» |
Прикметники на –ing та -ed |
Впр.1.с.52 |
|
Впр.1.с.55 |
Впр.2,3 с.52 |
Впр.7,8 с.57 Впр.10 с.55 |
Впр.8 с.54 Впр.9.с.55 |
Впр.5с.53 Впр.10 с.57 |
14 |
|
|
Формування граматичних навичок |
Модальні дієслова |
Впр.1.с56 Впр.5.с.57 |
|
Впр.10 с.59 |
Впр.3,4 с.56 Впр.7.с.58 |
|
Впр.4,5 с.59 |
Впр.11 с.59 |
15 |
|
|
Формування навичок усного продукування за темою «Підлітки у суспільстві» |
Сполучні слова та фрази |
Впр.1,2 с.60 |
|
Впр.4,5 с.61 |
Впр.7.с.61 |
Впр.12 с.63 |
Впр.11 с.63 |
Впр.9.с.62 |
16 |
|
|
Державний устрій Великобританії |
|
Впр.2.с67 |
|
|
Впр.3.с 67 |
Впр.3.с.68 |
|
Впр.5.с.68 |
17 |
|
|
Узагальнення вивченого за темою |
|
Впр.5.с.65 |
|
|
Впр.3.с.64 |
Впр.1,2 с.64 |
|
Впр.6 с.65 |
|
Англомовні країни |
||||||||||
18 |
|
|
Введення нових ЛО з теми «Мистецтво та митці» |
Складні іменники |
Впр.1 с.70 Впр.3 с.71 |
|
Впр.6, 7 с.72 |
Впр.4,5 с.71-72 |
Впр.11с.73 |
Впр.2.с.71 Впр.8 с.73 |
Впр.9.с.73 Впр.12 с.73 |
19 |
|
|
Формування граматичних навичок . Непряма мова. Узгодження часів. |
Непряма мова. Узгодження часів. |
Впр.1.с.74 Впр.4.с75 |
|
Впр.9.с.77 |
Впр.2.с.74 Впр.5.с.75 |
Впр.6.с.75 Впр.10.с.77 |
Впр.11 с.77 |
Впр.3.с.74 Впр.8.с.76 |
20 |
|
|
Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом «Кіноіндустрія» |
|
Впр.1,2 с.78 |
|
Впр.6,7 с.79 |
Впр.3.с.78 |
Впр.4.с.78 Впр.10 с.81 |
Впр.8 с.80 |
Впр.11,12 с.81 |
21 |
|
|
Удосконалення навичок сприймання на слух за темою «Відвідування музею» |
Прийменники |
Впр.1.с.82 |
|
Впр.6,7 с.84 |
Впр.1.с.82 |
Впр.11.с.85 |
Впр.8,9,10 с.85 |
Впр.3,4 с.83 Впр.13.с.85 |
22 |
|
|
Закріплення вивчених ЛО з теми «Графіті: мистецтво чи вандалізм?» |
|
Впр.1.с.86 |
|
Впр.8,9 с.89 |
Впр..2.с.86 Впр.3.с.87 |
Впр.4.с.87 |
Впр.6.7 с.88 |
Впр.10,11 с.89 |
23 |
|
|
Розвиток навичок усного продукування за темою «Телезірки» |
Словотвір |
Впр.1.с.90 |
|
Впр.4,5,6 с.91 |
Впр.7 с.92 |
Впр.8.с.92 Впр.12 с.93 |
Впр.9.с.93 |
Впр.3.с.91 Впр.10 с.93 |
24 |
|
|
Британці на відпочинку Удосконалення навичок інтеракції |
|
|
|
|
Впр.2 с.97 |
Впр.6.с.98 |
Впр.4.с.98 |
Впр.3.с.98 |
25 |
|
|
Узагальнення вивченого з теми Удосконалення граматичних навичок |
|
Впр.3.с.95 |
|
|
|
Впр.1.с.94 |
Впр.4.с.95 |
Впр.2.с.94 |
26 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|