Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 4 класі за підручником Карп'юк

Про матеріал
Календарно-таматичне планування уроків з англійської мови для учнів 4 класу II семестр Підручник ““ENGLISH WITH SMILING SAM”, автор Карп'юк О.Д. , Тернопіль, видавництво «Libra Terra» 2021 р. 3 години на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас

 (автор О. Д. Карпюк)

ІІ семестр

(3 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Мовленнєвий зразок

 

 

Лексика

Читання

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

 

  1.  

 

У магазині. Гроші

How much/how many

 

Ex. 1-2, 4 p62

ex 1 p62

ex 2,4 p62

 

Громадянськавідповідальність:

розвитоквучнівготовностідовзаємодіїчерезспільнудіяльність;

усвідомленнянеобхідностіпрацювати в команді, допомагати один одному

 

  1.  

 

День народження

 

for good luck,

I can`t wait to …

Ex. 1, 3, p. 64-65

Ex. 1, p. 64

Ex. 4, p.65

Ex. 5, p.65

  1.  

 

Час цікавих історій

 

 

Ex. 1, p. 66

 

Ex. 2, 4, p. 66-67

Ex. 3, p. 66

  1.  

 

Час все повторити

But who is to pay?

cheap

Ex 3 p66

Ex. 1 p66

 

Ex. 2 p. 66

 

  1.  

 

Час усе повторити

 

 

Ex. 5, p. 67

Ex. 5, p. 66

Ex 4 p 67

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

 

Ex. 1 p. 69

 

Ex. 1, p. 69

 

Ex. 2, 3, p. 69

  1.  

 

Тематична діагностувальна робота

Розділ 4:Здоров’я та догляд за тілом

54

 

Бути здоровим – це круто

 

recipe, health,

dirty, medal,

skip

Ex. 1, 2, p. 70

Ex. 1, p. 70

Ex. 5, 6, p. 71

Ex. 4, p. 71

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність;

уважне ставлення до кожного;

усвідомлювати унікальності кожної людини;

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки;

необхідність правильного харчування та дотримання  режиму для життєдіяльності людини.

 

  1.  

 

Бути здоровим – це

круто

I often / sometimes / never …

habit, spinach, lollipops, couch potato

Ex. 3 p. 70

Ex. 2p. 70

 

Ex. 1, 5-6p. 70-71

 

Ex. 4, p. 71

 

  1.  

 

Їжа та наші вподобання

You should …

Keep fit

Ex. 6 p. 72

Ex. 2,4 p. 72

 

Ex. 1,  p. 72

Ex. 5 p. 72

  1.  

 

Будьмо здорові

 

aid, proverb, if

Ex. 1 p. 73

Ex. 3 p. 73

Ex., 3, p. 73

Ex. 2p. 73

 

  1.  

 

Здоров’я дорожче багатства

Let`s call the doctor!

stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat

Ex. 4-5 p.75

Ex. 2, p. 75

Ex. 1-3 p. 75

 

  1.  

 

Я захворів!

What`s the

matter with

you?

 

Ex. 3-4 p. 77

Ex. 1, p. 76

Ex. 5 p. 77

 

  1.  

 

Поради хворим

 

 

Ex. 4, p. 78

Ex. 1, p. 78

Ex. 2-4 p. 78

 

  1.  

 

Візит до лікаря

I`ve got a runny nose

runny nose,

paper tissues,

hanky, towel

Ex. 3 p. 79

Ex. 2, p. 79

Ex. 3p. 80

 

Ex. 4 p. 79

  1.  

 

Візит до лікаря

 

flu, bad tooth

Ex. 1, p. 80

Ex. 2 p. 80

Ex. 4,6 p. 80

Ex. 5 p. 80

  1.  

 

Піклуємося про своє

 здоров’я

I know what the matter is. I can`t believe it!

a supply teacher, to be disappointed, lucky

Ex. 1,p. 81

Ex. 2, p. 82

 

Ex. 2 p. 81

Ex. 3 p. 81

  1.  

 

Час цікавих історій

 

advice

 

ex 1 p82

Ex. 1, p. 85

 

  1.  

 

Час цікавих історій

 

 

 

Ex. 1, 2,  p. 25

 

ex 3-5 p82

 

  1.  

 

Час усе повторити

 

 

 

ex 6 p 86

ex 1-2 p85

 

  1.  

 

Час усе повторити

 

 

Ex.  6, p. 86

 

Ex 6 p 86

Ex. 4, p. 86

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

 

 

Ex. 1, p. 87

Ex. 2, p. 87

Ex. 2, p. 87

  1.  

 

Тематична діагностувальна робота

Розділ 5: Світ природи

  1.  

 

Ось і зима прийшла

до нас!

 

ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman

Ex. 2, p. 88

Ex. 1, p. 88

 

Ex. 3, p. 89

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до природи;

розвиток в учнів готовності

до взаємодії через спільну діяльність,

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду;

цінує та бережливо ставиться до природи.

Здоров’я і безпека:

вплив погоди на життєдіяльність людини.

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

  1.  

 

Зима – улюблена пора року!

Past Simple structures

 

 

Ex. 5, p. 89

 

Ex.  4,  p. 89

 

  1.  

 

Погода в Англії

It is colder than …

 

Ex. 2, p. 90

 

Ex. 1, p. 90

 

 

Ex. 3, p. 90

  1.  

 

Яка погода в Україні?

It is colder than …

 

 

Ex.6,  p. 91

Ex. 5, p. 91

Ex. 4, p. 91

  1.  

 

Наш дім один на всіх.

 Планета Земля

 

Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant

Ex. 2, p. 92

Ex. 1, 3,p. 92

 

 

  1.  

 

Україна – моя країна!

Sahara is the driest place

on Earth

 

 

 

Ex. 5,p. 93

Ex. 4, 6,p. 93

  1.  

 

Планета Земля та її розмаїття

 

top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down

Ex. 2, 3, p. 94

Ex. 1,  p. 94

 

 

  1.  

 

Будемо берегти нашу

Землю!

 

 

 

 

Ex 4 p95

Ex 5 p95

  1.  

 

Час цікавих історій.

На фермі

 

sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse

Ex 1 p 96

Ex 1,2 p 96

Ex. 4,p. 95

Ex. 3, p. 97

  1.  

 

На фермі

 

field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous

Ex. 2, p. 98

Ex. 1, 3, p. 98

 

 

  1.  

 

На фермі мого дядька

The house looks nicer

The cows are cleaner.

The farmhouse is more comfortable

 

Ex. 6, p. 100

 

Ex. 7, p. 100

Ex. 4, 5, p. 99-100

  1.  

 

Цей цікавий світ тварин

Chameleon is the most interesting lizard

izard chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent,

Ex. 2, 3, p. 101

Ex. 1,  101

Ex. 4, p. 102

Ex. 3, p. 101

  1.  

 

Тварини

тропічних лісів

 

to stay alive

Ex. 2, p. 103

 

Ex. 1, p. 103

Ex. 2, p. 103

Ex. 3, p. 103

  1.  

 

Час все повторити

 

domestic

Ex. 4, p. 104

 

Ex. 5, 6,p. 104

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ex.1, p. 105

Ex. 2, p. 105

 

  1.  

 

Тематична діагносту вальна  робота

Розділ6: Вирушаймо в путь!

  1.  

 

Люблю

подорожувати

 

 

by car, by plane, by train, by boat,

by taxi, on foot,

to travel, to stay, 

trip

 

 Ex. 1, p. 106

Ex. 2, p. 106

 

Підприємливістьіфінансоваграмотність:уміннявикористовуватиматематичнідані (цифри) для виконанняпоставленихзавдань і досягненняцілей.

Громадянськавідповідальність:

рособливості і унікальністькожноїкраїни;

розвиток в учнівготовності до взаємодії через спільнудіяльність;

розумінняважливостінаціональноїспадщинирізнихкраїн;

готовністьдопомагатиіншим;

розвиток в учнівготовності до взаємодії;

шанобливеставлення до різнихкраїн та їхунікальності.

Здоров'я та безпека:

обиратибезпечний шлях пересування

  1.  

 

Засоби

пересування

 

 

 

 

Ex. 3,  p. 107

 

  1.  

 

Ти їдеш до школи

на автобусі?

 

 

 

Ex. 3, p. 108

 

Ex. 3, p. 108

Ex. 1, 2, p. 108

  1.  

 

На вокзалі

… is going to …

arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1, p. 109

Ex. 2, p. 109

Ex. 3, p. 110

 

  1.  

 

До нас їде дідусь

 

 

 

 

 

Ex. 4, 5, p. 110

  1.  

 

 

 

Давайте подорожувати разом!

 

ticket, passenger, suitcase, to pack

Ex. 2, p. 111

Ex. 1,  p. 111

 

Ex. 3, p. 111

  1.  

 

Подорож починається

з …

 

on, by

 

 

Ex. 5, p. 112

Ex. 4, p. 112

  1.  

 

 

У довідковому

бюро

When does the train to …leave?

It leaves at …

luggage, ticket

office, timetable board, airport,

bus station

 

 Ex. 1, p. 113

 

Ex 2, p. 113

 

  1.  

 

Міські види транспорту

I would like a … .

When are you going to leave?

Have a nice trip!

 

Ex. 3, 5, p. 114

 

Ex. 4, p. 114

 

  1.  

 

Як дістатися до

вокзалу?

How can we

get to … ?

You can

take a …

tram, trolleybus

Ex. 2, p. 115

 

Ex. 1, p. 115

Ex. 4, p. 114

Ex. 3,p. 115

  1.  

 

Гість з України

Guess what!

Right you

are!

 

 

Ex. 1, p. 116

Ex. 2, 3, p. 116

 

  1.  

 

Визначні місця Лондону

 

The London

Eye, Piccadilly

 Circus,

 Madame

Tussauds

museum, the

Houses of

Parliament,

open-top bus,

Oxford Street

Ex. 5, p. 117

Ex. 4, p. 117

 

 

  1.  

 

Час цікавих історій

It`s over

there!

Be quick!

a coach bus, miss, need, railway

station, just, to go on a hike, a good

way, to be keen on trips

Ex. 2, 4, p. 118- 119

Ex. 1, p. 118

Ex. 3, p. 119

 

  1.  

 

Повторення теми «Вирушаймо в

путь!»

 

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 120

 

  1.    

 

Час усе повторити

 

Heathrow, the

busiest, Europe

Ex. 3, 5, 6, p. 121-122

 

Ex. 4, p.  121

Ex. 7, p. 122

  1.    

 

Час усе повторити

 

 

Ex. 1, p. 123

 

 

Ex. 2, p. 123

  1.    

 

Мовне портфоліо

 

 

 

 

Ex. 3, p. 123

 

  1.    

 

Тематична діагностуввальна

 робота

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Повторення і

узагальнення

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Повторення

вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Піварчук Мар'яна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гипич Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Григорян Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мищак Богданна Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Савицкая Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Kers Tania
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Tertychna Halyna Petrivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Пуха Любов Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
7253
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку