КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас
(автор О. Д. Карпюк)
ІІ семестр
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
|
|||||||||
|
|
У магазині. Гроші |
How much/how many |
|
Ex. 1-2, 4 p62 |
ex 1 p62 |
ex 2,4 p62 |
|
Громадянськавідповідальність: розвитоквучнівготовностідовзаємодіїчерезспільнудіяльність; усвідомленнянеобхідностіпрацювати в команді, допомагати один одному
|
|
|
День народження |
|
for good luck, I can`t wait to … |
Ex. 1, 3, p. 64-65 |
Ex. 1, p. 64 |
Ex. 4, p.65 |
Ex. 5, p.65 |
|
|
|
Час цікавих історій |
|
|
Ex. 1, p. 66 |
|
Ex. 2, 4, p. 66-67 |
Ex. 3, p. 66 |
|
|
|
Час все повторити |
But who is to pay? |
cheap |
Ex 3 p66 |
Ex. 1 p66
|
Ex. 2 p. 66 |
|
|
|
|
Час усе повторити |
|
|
Ex. 5, p. 67 |
Ex. 5, p. 66 |
Ex 4 p 67 |
|
|
|
|
Моє портфоліо |
|
|
Ex. 1 p. 69 |
|
Ex. 1, p. 69
|
Ex. 2, 3, p. 69 |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|||||||
Розділ 4:Здоров’я та догляд за тілом |
|||||||||
54 |
|
Бути здоровим – це круто |
|
recipe, health, dirty, medal, skip |
Ex. 1, 2, p. 70 |
Ex. 1, p. 70 |
Ex. 5, 6, p. 71 |
Ex. 4, p. 71 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; уважне ставлення до кожного; усвідомлювати унікальності кожної людини; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки; необхідність правильного харчування та дотримання режиму для життєдіяльності людини.
|
|
|
Бути здоровим – це круто |
I often / sometimes / never … |
habit, spinach, lollipops, couch potato |
Ex. 3 p. 70 |
Ex. 2p. 70
|
Ex. 1, 5-6p. 70-71
|
Ex. 4, p. 71
|
|
|
|
Їжа та наші вподобання |
You should … |
Keep fit |
Ex. 6 p. 72 |
Ex. 2,4 p. 72
|
Ex. 1, p. 72 |
Ex. 5 p. 72 |
|
|
|
Будьмо здорові |
|
aid, proverb, if |
Ex. 1 p. 73 |
Ex. 3 p. 73 |
Ex., 3, p. 73 |
Ex. 2p. 73
|
|
|
|
Здоров’я дорожче багатства |
Let`s call the doctor! |
stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat |
Ex. 4-5 p.75 |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 1-3 p. 75 |
|
|
|
|
Я захворів! |
What`s the matter with you? |
|
Ex. 3-4 p. 77 |
Ex. 1, p. 76 |
Ex. 5 p. 77 |
|
|
|
|
Поради хворим |
|
|
Ex. 4, p. 78 |
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 2-4 p. 78 |
|
|
|
|
Візит до лікаря |
I`ve got a runny nose |
runny nose, paper tissues, hanky, towel |
Ex. 3 p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 3p. 80
|
Ex. 4 p. 79 |
|
|
|
Візит до лікаря |
|
flu, bad tooth |
Ex. 1, p. 80 |
Ex. 2 p. 80 |
Ex. 4,6 p. 80 |
Ex. 5 p. 80 |
|
|
|
Піклуємося про своє здоров’я |
I know what the matter is. I can`t believe it! |
a supply teacher, to be disappointed, lucky |
Ex. 1,p. 81 |
Ex. 2, p. 82
|
Ex. 2 p. 81 |
Ex. 3 p. 81 |
|
|
|
Час цікавих історій |
|
advice |
|
ex 1 p82 |
Ex. 1, p. 85 |
|
|
|
|
Час цікавих історій |
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 25
|
ex 3-5 p82 |
|
|
|
|
Час усе повторити |
|
|
|
ex 6 p 86 |
ex 1-2 p85 |
|
|
|
|
Час усе повторити |
|
|
Ex. 6, p. 86
|
Ex 6 p 86 |
Ex. 4, p. 86 |
|
|
|
|
Моє портфоліо |
|
|
|
Ex. 1, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|||||||
Розділ 5: Світ природи |
|||||||||
|
|
Ось і зима прийшла до нас! |
|
ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman |
Ex. 2, p. 88 |
Ex. 1, p. 88 |
|
Ex. 3, p. 89
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до природи; розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду; цінує та бережливо ставиться до природи. Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини. Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
|
|
Зима – улюблена пора року! |
Past Simple structures |
|
|
Ex. 5, p. 89 |
|
Ex. 4, p. 89
|
|
|
|
Погода в Англії |
It is colder than … |
|
Ex. 2, p. 90
|
Ex. 1, p. 90
|
|
Ex. 3, p. 90 |
|
|
|
Яка погода в Україні? |
It is colder than … |
|
|
Ex.6, p. 91 |
Ex. 5, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
|
|
|
Наш дім один на всіх. Планета Земля |
|
Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 1, 3,p. 92 |
|
|
|
|
|
Україна – моя країна! |
Sahara is the driest place on Earth |
|
|
|
Ex. 5,p. 93 |
Ex. 4, 6,p. 93 |
|
|
|
Планета Земля та її розмаїття |
|
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down |
Ex. 2, 3, p. 94 |
Ex. 1, p. 94 |
|
|
|
|
|
Будемо берегти нашу Землю! |
|
|
|
|
Ex 4 p95 |
Ex 5 p95 |
|
|
|
Час цікавих історій. На фермі |
|
sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse |
Ex 1 p 96 |
Ex 1,2 p 96 |
Ex. 4,p. 95 |
Ex. 3, p. 97 |
|
|
|
На фермі |
|
field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Ex. 2, p. 98 |
Ex. 1, 3, p. 98 |
|
|
|
|
|
На фермі мого дядька |
The house looks nicer The cows are cleaner. The farmhouse is more comfortable |
|
Ex. 6, p. 100 |
|
Ex. 7, p. 100 |
Ex. 4, 5, p. 99-100 |
|
|
|
Цей цікавий світ тварин |
Chameleon is the most interesting lizard |
izard chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent, |
Ex. 2, 3, p. 101 |
Ex. 1, 101 |
Ex. 4, p. 102 |
Ex. 3, p. 101 |
|
|
|
Тварини тропічних лісів |
|
to stay alive |
Ex. 2, p. 103
|
Ex. 1, p. 103 |
Ex. 2, p. 103 |
Ex. 3, p. 103 |
|
|
|
Час все повторити |
|
domestic |
Ex. 4, p. 104 |
|
Ex. 5, 6,p. 104 |
|
|
|
|
Моє портфоліо |
|
|
|
|
Ex.1, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
|
|
|
Тематична діагносту вальна робота |
|||||||
Розділ6: Вирушаймо в путь! |
|||||||||
|
|
Люблю подорожувати
|
|
by car, by plane, by train, by boat, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
|
Ex. 1, p. 106 |
Ex. 2, p. 106 |
|
Підприємливістьіфінансоваграмотність:уміннявикористовуватиматематичнідані (цифри) для виконанняпоставленихзавдань і досягненняцілей. Громадянськавідповідальність: рособливості і унікальністькожноїкраїни; розвиток в учнівготовності до взаємодії через спільнудіяльність; розумінняважливостінаціональноїспадщинирізнихкраїн; готовністьдопомагатиіншим; розвиток в учнівготовності до взаємодії; шанобливеставлення до різнихкраїн та їхунікальності. Здоров'я та безпека: обиратибезпечний шлях пересування |
|
|
Засоби пересування |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 107 |
|
|
|
|
Ти їдеш до школи на автобусі? |
|
|
|
Ex. 3, p. 108
|
Ex. 3, p. 108 |
Ex. 1, 2, p. 108 |
|
|
|
На вокзалі |
… is going to … |
arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 109 |
Ex. 2, p. 109 |
Ex. 3, p. 110 |
|
|
|
|
До нас їде дідусь |
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5, p. 110 |
|
|
|
Давайте подорожувати разом! |
|
ticket, passenger, suitcase, to pack |
Ex. 2, p. 111 |
Ex. 1, p. 111 |
|
Ex. 3, p. 111 |
|
|
|
Подорож починається з … |
|
on, by |
|
|
Ex. 5, p. 112 |
Ex. 4, p. 112 |
|
|
|
У довідковому бюро |
When does the train to …leave? It leaves at … |
luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station |
|
Ex. 1, p. 113
|
Ex 2, p. 113 |
|
|
|
|
Міські види транспорту |
I would like a … . When are you going to leave? Have a nice trip! |
|
Ex. 3, 5, p. 114 |
|
Ex. 4, p. 114 |
|
|
|
|
Як дістатися до вокзалу? |
How can we get to … ? You can take a … |
tram, trolleybus |
Ex. 2, p. 115
|
Ex. 1, p. 115 |
Ex. 4, p. 114 |
Ex. 3,p. 115 |
|
|
|
Гість з України |
Guess what! Right you are! |
|
|
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116 |
|
|
|
|
Визначні місця Лондону |
|
The London Eye, Piccadilly Circus, Madame Tussauds museum, the Houses of Parliament, open-top bus, Oxford Street |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 4, p. 117 |
|
|
|
|
|
Час цікавих історій |
It`s over there! Be quick! |
a coach bus, miss, need, railway station, just, to go on a hike, a good way, to be keen on trips |
Ex. 2, 4, p. 118- 119 |
Ex. 1, p. 118 |
Ex. 3, p. 119 |
|
|
|
|
Повторення теми «Вирушаймо в путь!» |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 120 |
|
|
|
|
Час усе повторити |
|
Heathrow, the busiest, Europe |
Ex. 3, 5, 6, p. 121-122 |
|
Ex. 4, p. 121 |
Ex. 7, p. 122 |
|
|
|
Час усе повторити |
|
|
Ex. 1, p. 123 |
|
|
Ex. 2, p. 123 |
|
|
|
Мовне портфоліо |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 123 |
|
|
|
|
Тематична діагностуввальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення і узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|