Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі
за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк (3 год. на тиждень) із змістовими лініями 2017 – 2018 н.р.
ІІ семестр.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі
за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р. ІІ семестр.
№ п/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
граматика |
лексика |
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Онлайн взаємодія |
Усне продуку вання |
Писемне продуку вання |
||||||||||||||||
Тема. Свята і традиції. |
||||||||||||||||||||||
1 |
|
Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати слова у реченнях.
Учень повинен використовувати мод.слово must у реченні.
Повинен розповісти про свої улюблене свято.
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Свята. Різдво |
|
Порівнює різні свята і традиції в різних країнах |
|
|
Прийменники часу § 1 (2), с. 254 Модальне дієслово must §7,с.264 |
clean up, delicious, tasty, after, before |
|
В.1,2 с. 116 |
В.5,с. 118 |
Впр.5, с.118 |
|
В.З, 4, с. 117 |
|
Переказати в.2, ст.. 116 |
|||||
2 |
|
Передсвяткові клопоти |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час підготовки до Різдвяних свят |
|
|
|
Прийменники часу § 1 (2), с. 254 Модальне дієслово must §7,с.264 |
Thanksgiving, mean, excited |
|
|
|
|
|
В.1,2,З,с. 119 В.3, с. 120 |
|
В.2, с. 119 |
||||||
3 |
|
Свята і традиції |
|
|
|
Обговорює традиції святкування свят. |
Модальне дієслово must §7,с.264 |
clean up, delicious, tasty, after, before, never mind, make a mass… |
Впр.1в,с.120 Впр.3,с.120 |
Впр. “ Do You Know” с.121 |
Впр.4,5,с.121 |
|
|
Впр.2,с.120
|
|
Повторити слова, колядку впр.5,с.121 |
||||||
4 |
|
Улюблені свята. |
|
|
|
|
Past Simple-§ 2, с. 254 Remember с.122 Впр.2а, с.122 |
To mean, excited, set the table… |
Впр.4,с. 123 |
|
Впр.5,с.124 |
Впр.3,с.123
|
|
Впр.2в, с. 122 Впр.5, с. 124
|
Впр.6,с. 124 |
Впр.8.с.124,впр. 9, с.125 |
||||||
5 |
|
Наші спогади |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1,с.125 |
|
Впр. 2,с. 125 |
|
|
|
Дописати впр.2,с.125 |
||||||
6 |
|
Паска в Україні |
|
|
|
|
|
|
Впр.2,с.222 Впр.5,с.224 |
|
|
|
|
Впр.1,с.222 Впр.3,с.223 Впр.4,с.223
|
Диктант |
Переказати с.223 |
||||||
7 |
|
Свята і традиції Перевірка домашнього читання |
|
|
|
|
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.140-141 |
|
|
|
|
|
|
|
В.2,З, с. 141 |
|||||||
8 |
|
Улюблені свята Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
Матеріал вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику.
|
|||||||
Тема. Природа ( Погода) |
||||||||||||||||||||||
9 |
|
Учень повинен вміти розповідати про прогноз погоди. |
Прогноз погоди |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
centigrade, degree, forecast, expect, report |
|
В.1,с. 147 |
В.1,2, с. 146 |
В.3, с. 147 |
|
В.1,2, с. 146 |
|
В.2, с. 149 |
|||||
10 |
|
Погодні умови |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
|
Часи дієслова |
|
|
В.3, с. 149 В.1,с. 150 |
|
В.2, с. 150
|
|
|
Диктант |
В.3,с. 151 |
||||||
11 |
|
Учень повинен вміти розповідати про погодні умови в Ангії |
Зима в Англії |
Робить повідомлення про погодні умови в Ангії |
|
|
|
|
climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside
|
В.1,2,с. 151 |
В.3,с.152 |
В.4,с. 152 |
|
|
|
|
В.5,с. 153 |
|||||
12 |
|
Учень повинен розповісти про свої зимові канікули, розваги взимку. |
Зимові канікули |
|
|
|
|
|
clothes, careful, slippery, tomorrow |
В.3,с. 154 |
В.4, с. 135 |
В.1,с. 153 |
|
|
|
Диктант |
В.4,с. 155 |
|||||
13 |
|
Учень повинен описати сьогоднішню погоду. |
Погода сьогодні |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовище на здоров’я людей свого регіону. |
|
|
bloom, flood, melt, soil, thunderstorm |
|
|
В.6,с. 156 |
В.2,с. 157 |
|
|
|
В.1,с. 156 |
|||||
14 |
|
|
Краса природи |
|
|
|
|
|
berry, nest, blossom, blow, mild
|
|
В.2, с. 178 |
В.1,с. 178 |
|
|
|
диктант |
В.3,4, с. 179 |
|||||
15 |
|
|
Пори року |
|
|
|
|
|
the Earth |
В.2,с. 180 |
В.5,с. 181 |
В.1,3, с. 180 |
|
|
В.3,с.180 |
|
В.4, с. 181 |
|||||
16 |
|
Учень повинен дати відповіді до прочитаного тексту. |
Турбота про природу Перевірка домашнього читання
|
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
За матеріалами тексту казки О.Уальда”The Selfish Giant ” підр. О. Карп’юк «English», С.186-187 |
|
|
В.1,2 ,З, с. 182 |
В.1,2, с. 182
|
|
В.3,с.182 |
Диктант |
В.2, с. 182 |
||||||
17 |
|
Учень повинен узагальнити знання по вивченій темі
|
Пори року |
|
|
|
|
|
|
Впр.1 с.183 Впр.4,с.184 |
Впр.3а, с.183 |
Впр.5,6,7,8,с.185
|
Впр.2,с.183 |
|
Впр.7,8,с.183 |
|
Впр.9, с.185 |
|||||
18 |
|
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі |
Краса природи Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
Завдання вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику. |
||||||
Тема. Одяг. Відпочинок та дозвілля. |
||||||||||||||||||||||
|
19 |
Учень повинен описати одяг до відповідної погоди. |
Погода і одяг |
|
|
|
|
|
|
|
В.4, с. 136 |
В.1,с. 158 |
В.4, с. 159 |
|
|
|
В.3,с. 159 |
|||||
|
20 |
Учень повинен віміти активізувати нові ЛО у реченні. |
Збираємось до школи |
|
|
|
|
|
event, size, enjoy, try on, finally |
|
В.1,с. 147 |
В.4,с. 161 |
В.3,с. 161 |
|
|
|
В.2,с. 160 |
|||||
|
21 |
Учень повинен вміти описати стиль одягу своїх друзів. |
Стильний одяг |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
Часи дієслова. |
fashion, borrow, light |
В.2,3, с. 162 |
В.3, с. 149 |
В.1,с. 162 |
|
|
В.1,с. 150 |
|
В.2 с. 162 |
|||||
|
22 |
Учень повинен описати свій улюблений стиль одягу. |
Мій улюблений одяг |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
|
|
В.5,с. 164 |
В.3,с.152 |
В.1,2 ,З, с. 163 |
В.1,2, с. 165
|
|
|
Диктант |
В. 4, с. 164 |
|||||
|
23 |
Учень повинен описати свій відпочинок. |
Активний відпочинок |
|
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, |
|
|
|
|
В.3,4, с. 169 |
В.1,2, с. 168 |
|
|
|
|
В.4, с. 169 |
|||||
|
24 |
|
Види відпочинку |
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
|
activity, cabin countryside, shelter, cosy, brave, sick, comfortable |
|
В.2, с. 170 |
В,1,с. 170 В.4,с. 172 |
|
|
|
|
В.3,с. 171 |
|||||
|
25 |
Учень повинен вивчити й активізувати у реченні прийменники місця. |
Минулі канікули: пригоди |
|
|
|
|
Прийменники місця § 1,с.260 |
|
|
В.1, с. 172 |
|
В.4,5, с. 174 |
|
|
|
В.2,3, с. 173 |
|||||
|
26 |
Учень повинен вміти розповісти про свій улюблений вид відпочинку. |
Мій улюблений вид відпочинку |
|
|
|
|
|
|
В.2,с. 174 |
В.5, с. 175 |
В.1,с. 174 В.3, с. 175 |
В.1,с. 176
|
|
|
диктант |
В.4,6, с. 175 |
|||||
|
27 |
Учень повинен вміти розповідати про свій відпочинок з сімєю у минулому часі |
Відпочинок з сім'єю Перевірка домашнього читання
|
|
|
|
|
За матеріалами тексту А. Мілена «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English», С.86-87 |
|
В.1,с. 177 |
|
|
В.2, с. 177 |
В.2,З,4, с. 176 |
|
В.5, с. 177 |
||||||
|
28 |
Учень повинен вміти описати свій улюблений одяг. |
Мій улюблений одяг |
|
|
|
|
|
|
|
В.4, с. 135 |
В.1,3, с. 166 В.4, с. 167 |
В.6,с. 167 |
|
|
|
В.5, с. 167 |
|||||
|
29 |
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі |
Контрольна робота |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику. |
||||||
Тема. Рідне місто. |
||||||||||||||||||||||
|
30 |
Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати їх у реченнях |
Подорож по місту |
|
|
|
|
|
crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, ibrary, |
|
В.1,З, с. 192 В.5, с. 193 |
В.2, 4, с. 192 |
|
|
|
|
В.6, с. 184 |
|||||
|
31 |
Учень повинен вміти розповідати про визначні місця |
Визначні місця |
|
|
|
|
|
|
В.1, с. 194 |
В.2,с. 196 |
В.3, с. 196 |
В.5,с. 197 |
|
|
|
В.4, с. 197 |
|||||
|
32 |
Учень повинен вміти розповідати про рідне місто. |
Місце, де я живу |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
|
|
|
В.2, с. 198 |
В.1, с. 197 В.3, с. 199 |
В.1,с. 201 |
|
|
диктант |
В.4, с. 200 |
|||||
|
33 |
Учень повинен вміти написати кілька порад для туристів. |
Поради туристам |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
|
|
|
|
В.5, 6, с. 200 |
В.2, с. 201 |
|
|
|
В.7, с. 201 |
|||||
|
34 |
Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Україну. |
Містами України |
|
планує подорож |
|
|
|
|
|
В.5, с. 220 |
В.5(b), с.221 |
|
|
|
|
В.6, с. 221 |
|||||
|
35 |
Учень повинен вивчити майбутній неозначений час, вміти ставити запитання та відповідати на них |
Плани на літо |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
Future Simple § 3, c. 262 |
actor, actress, practice, pretend, promise |
|
В.2, с. 232 |
В.1,с.232 |
В.1,с.235 |
|
В.3,4,5, с.234 |
|
В.3, с. 236 |
|||||
|
36 |
Учень повинен вміти скласти речення провідпосинок у майбутньому. |
Відпочинок майбутнього |
|
|
|
|
|
|
|
В.6, 7, с. 237 |
В.2, с. 235 |
В.4, с. 236 |
|
|
|
В.5, с. 236 |
|||||
|
37 |
Учень повинен вміти, виконувати завдання після прочитаного тексту |
Планування подорожі Перевірка домашнього читання
|
|
|
|
|
За матеріалами тексту «Holidays», підр. О. Карп’юк «English», С.247-249 |
В.1, с. 194 |
|
В.3, с. 238 |
|
В.5, с. 239 |
В.4, с. 239 |
диктант |
В.6, с. 239 |
||||||
|
38 |
Учень повинен вміти використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал. |
Місце, де я живу Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
В.1, 3, с. 244 |
В.5, 6, с. 246 |
В.7, с. 246 |
|
|
|
В.4, с. 245 |
|||||
Тема. Подорож 11 год. |
||||||||||||||||||||||
|
39 |
Учень повинен вивчити нові слова та вміти активізувати їх у реченні |
ВідкриваємВеликобританію |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
|
|
|
|
|
cross, unite, kingdom, consist
|
|
В.2, с. 202 В.3, с. 203 |
В.1,с.202 |
В.6, с. 205 |
|
В.4, с. 204 |
|
В.5, с. 204 |
|||||
|
40 |
Учень повинен вміти розповідати про визначні місця |
Відкриваємо Великобританію |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
Present Perfect § 5, c. 263 |
|
|
В.2, с. 206 |
В.5, с. 208 |
В.1,с.206 |
|
|
|
В.З,4,с.207 |
|||||
|
41 |
Учень повинен вміти розповідати про подорож. |
Рушаємо у подорож |
|
|
Пояснює життєву важливу потребу дотримання правил безпеки руху та користування транспортом |
|
|
|
В.1,с.208 |
В.2, с. 209 |
В.З,4, с, 209 |
|
|
В.5, 6, с.210 |
диктант |
В.7, с.210 |
|||||
|
42 |
Учень повинен вміти розповісти про цікаве місце де подорожував. |
Цікаві місця світу |
|
|
|
|
|
|
|
В.2,с.211 |
В.1, с.211 |
|
|
|
|
В.3,с.213 |
|||||
|
43 |
Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Великобританію |
Дорогами Великобританії |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.4, 5, с.214 |
В.1, с.214 |
|
В.1,2, с.215 |
|
В. З, с.215 |
|||||
|
44 |
Учень повинен вивчити теперішній доконаний час, вміти ставити запитання та відповідати на них |
Ми - українці |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Часи дієслова |
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
|
В.1.с.218 В.2,с.219 |
|
В.З,с.219 |
|
|
|
В.4, с. 220,повторити нові слова |
|||||
|
45 |
Учень повинен знати правила вживання теперішнього доконаного часу |
Мої враження від подорожей |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
|
|
|
Часи дієслова |
|
|
В.1,с.224 |
В.5, с. 225 |
В.2, с. 225 |
|
|
|
В.3,4, с. 225 |
|||||
|
46 |
Учень повинен вміти виконувати завдання після прочитаного тексту |
Подорож до України |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
advice, trip, agency, dish |
|
В.7, с. 226 |
В.6, с. 226 |
В.1,с.231 |
|
В.1,с.227 В.4, с. 228 |
|
В.2, 3, с. 228 |
|||||
|
47 |
Учень повинен вміти описувати визначні місця своєї країни. |
Моя країна -Україна |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
|
|
В.8, с. 230 |
|
В.5, 6, с. 229 |
В.2,с.,231 |
|
|
|
В.7, с. 230 |
|||||
|
48 |
Учень повинен вміти виконати завдання після прочитаного тексту. |
Подорож Перевірка домашнього читання
|
|
|
|
|
За матеріалами тексту “ Travelling” посібник Томаєва В.І. “ Topical Texts”с.22-23 |
|
|
|
|
|
|
диктант |
Впр.1-5 С.172-173 |
||||||
|
49 |
Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі
|
Подорож узагальнююче повторення |
|
|
|
|
Повторення вивчених граматичних часів |
|
|
В.1,З, с. 192 |
|
|
|
В.5, с. 193 |
|
Повторити вивчену лексику та граматику |
|||||
|
50 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені грама тигра часові форми. |
|||||
|
51 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО. |
|||||
|
52 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю говоріння. |
|||||
|
53 |
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику. |
|||||
|
54 |
|
Аналіз результатів контролю Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||