Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк (3 год. на тиждень) із змістовими лініями 2017 – 2018 н.р. ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі

за підручником ENGLISH ” автора О. Карпюк (3 год. на тиждень) із змістовими лініями 2017 – 2018 н.р.

ІІ семестр.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі

за підручником ENGLISH ” автора О. Карпюк  (3 год. на тиждень)  2017 – 2018 н.р. ІІ семестр.

 

№ п/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика ситуатив

ного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

граматика

лексика

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Онлайн взаємодія

Усне продуку

вання

Писемне продуку

вання

Тема.  Свята і традиції.

 

1

 

 

Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати слова у реченнях.

 

Учень повинен використовувати мод.слово must  у реченні.

 

 

 

Повинен розповісти про свої улюблене свято.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Свята. Різдво

 

Порівнює різні свята і традиції в різних країнах

 

 

Прийменники часу § 1 (2), с. 254 Модальне дієслово must §7,с.264

clean up, delicious, tasty, after, before

 

В.1,2 с. 116

В.5,с. 118

Впр.5,

с.118

 

В.З, 4, с. 117

 

 Переказати в.2, ст.. 116

2

 

Передсвяткові клопоти

Пояснює необхідність прибирання за собою під час підготовки до Різдвяних свят

 

 

 

 Прийменники часу § 1 (2), с. 254 Модальне дієслово must §7,с.264

Thanksgiving, mean, excited

 

 

 

 

 

В.1,2,З,с. 119 В.3, с. 120

 

В.2, с. 119

3

 

Свята і традиції

 

 

 

Обговорює традиції святкування свят.

 Модальне дієслово must §7,с.264

clean up, delicious, tasty, after, before, never mind, make a mass…

Впр.1в,с.120

Впр.3,с.120

Впр. “ Do You Know” с.121

Впр.4,5,с.121

 

 

Впр.2,с.120

 

 

Повторити слова, колядку впр.5,с.121

4

 

Улюблені свята.

 

 

 

 

Past Simple-§ 2, с. 254

Remember с.122

Впр.2а, с.122

 To mean, excited, set the  table…

Впр.4,с. 123

 

Впр.5,с.124

Впр.3,с.123

 

 

Впр.2в, с. 122

Впр.5, с. 124

 

Впр.6,с. 124

Впр.8.с.124,впр. 9, с.125

5

 

Наші спогади

 

 

 

 

 

 

 

Впр.1,с.125

 

Впр. 2,с. 125

 

 

 

Дописати впр.2,с.125

6

 

Паска в Україні

 

 

 

 

 

 

Впр.2,с.222

Впр.5,с.224

 

 

 

 

Впр.1,с.222

Впр.3,с.223

Впр.4,с.223

 

Диктант

Переказати  с.223

7

 

Свята і традиції

Перевірка домашнього читання

 

 

 

 

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty підр.            О. Карп’юк «English», С.140-141

 

 

 

 

 

 

 

В.2,З, с. 141

8

 

Улюблені свята

Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

Матеріал вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику.

 

Тема.  Природа ( Погода)

9

 

Учень повинен вміти розповідати  про прогноз погоди.

Прогноз  погоди

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

 

centigrade, degree, forecast, expect, report

 

В.1,с. 147

В.1,2, с. 146

В.3, с. 147

 

В.1,2, с. 146

 

 В.2, с. 149

10

 

Погодні умови

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Часи дієслова

 

 

В.3, с. 149 В.1,с. 150

 

В.2, с. 150

 

 

 

Диктант

 В.3,с. 151

11

 

Учень повинен вміти розповідати  про погодні умови  в Ангії

Зима в Англії

Робить повідомлення про погодні умови  в Ангії

 

 

 

 

climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside

 

В.1,2,с. 151

В.3,с.152

В.4,с. 152

 

 

 

 

 В.5,с. 153

12

 

Учень повинен розповісти про свої зимові канікули, розваги взимку.

Зимові канікули

 

 

 

 

 

clothes, careful, slippery, tomorrow

В.3,с. 154

В.4, с. 135

В.1,с. 153

 

 

 

Диктант

 В.4,с. 155

13

 

Учень повинен описати сьогоднішню погоду.

Погода сьогодні

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовище на здоров’я людей свого регіону.

 

 

bloom, flood, melt, soil, thunderstorm

 

 

В.6,с. 156

В.2,с. 157

 

 

 

 В.1,с. 156

14

 

 

Краса природи

 

 

 

 

 

berry, nest, blossom, blow, mild

 

 

В.2, с. 178

В.1,с. 178

 

 

 

диктант

 В.3,4, с. 179

15

 

 

Пори року

 

 

 

 

 

the Earth

В.2,с. 180

В.5,с. 181

В.1,3, с. 180

 

 

В.3,с.180

 

 В.4, с. 181

16

 

Учень повинен дати відповіді до прочитаного тексту.

Турбота про природу Перевірка домашнього читання

 

 

 

 

Обговорює  ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

За матеріалами  тексту  казки О.Уальда”The Selfish Giant  ” підр.            О. Карп’юк «English», С.186-187

 

 

В.1,2 ,З, с. 182

В.1,2, с. 182

 

 

В.3,с.182

Диктант

 В.2, с. 182

17

 

Учень повинен узагальнити знання по вивченій темі

 

Пори року

 

 

 

 

 

 

Впр.1 с.183

Впр.4,с.184

Впр.3а, с.183

Впр.5,6,7,8,с.185

 

Впр.2,с.183

 

Впр.7,8,с.183

 

Впр.9, с.185

18

 

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

Краса природи Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

Завдання вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику.

Тема.  Одяг.  Відпочинок та дозвілля.

 

19

Учень повинен описати одяг до відповідної погоди.

Погода і одяг

 

 

 

 

 

 

 

В.4, с. 136

В.1,с. 158

В.4, с. 159

 

 

 

 В.3,с. 159

 

20

Учень повинен віміти активізувати нові ЛО у реченні.

Збираємось до школи

 

 

 

 

 

event, size, enjoy, try on, finally

 

В.1,с. 147

В.4,с. 161

В.3,с. 161

 

 

 

 В.2,с. 160

 

21

Учень повинен вміти описати стиль одягу своїх друзів.

Стильний одяг

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

Часи дієслова.

fashion, borrow, light

В.2,3, с. 162

В.3, с. 149

В.1,с. 162

 

 

В.1,с. 150

 

 В.2 с. 162

 

22

Учень повинен описати свій улюблений стиль одягу.

Мій улюблений одяг

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

 

 

В.5,с. 164

В.3,с.152

В.1,2 ,З, с. 163  

В.1,2, с. 165

 

 

 

Диктант

 В. 4, с. 164

 

23

Учень повинен описати свій відпочинок.

Активний відпочинок

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,

 

 

 

 

В.3,4, с. 169

В.1,2, с. 168

 

 

 

 

 В.4, с. 169

 

24

 

Види відпочинку

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

 

activity, cabin countryside, shelter, cosy, brave, sick, comfortable

 

В.2, с. 170

В,1,с. 170 В.4,с. 172

 

 

 

 

 В.3,с. 171

 

25

Учень повинен вивчити й активізувати у реченні прийменники місця.

Минулі канікули: пригоди

 

 

 

 

Прийменники місця § 1,с.260

 

 

В.1, с. 172

 

В.4,5, с. 174

 

 

 

 В.2,3, с. 173

 

26

Учень повинен вміти розповісти про свій улюблений вид відпочинку.

Мій улюблений вид відпочинку

 

 

 

 

 

 

В.2,с. 174

В.5, с. 175

В.1,с. 174 В.3, с. 175

В.1,с. 176

 

 

 

диктант

В.4,6, с. 175 

 

27

Учень повинен вміти розповідати про свій відпочинок з сімєю у минулому часі

Відпочинок з сім'єю Перевірка домашнього читання

 

 

 

 

 

За матеріалами  тексту  А. Мілена  «Eyores Birthday», підр. О. Карп’юк «English»,    С.86-87

 

В.1,с. 177

 

 

В.2, с. 177

В.2,З,4, с. 176

 

 В.5, с. 177

 

28

Учень повинен вміти описати свій улюблений одяг.

Мій улюблений одяг

 

 

 

 

 

 

 

В.4, с. 135

В.1,3, с. 166 В.4, с. 167

В.6,с. 167

 

 

 

 В.5, с. 167

 

29

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

Контрольна робота

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику.

Тема.  Рідне місто.

 

30

Учень повинен вивчити нові слова та вирази та вміти застосовувати їх у реченнях

Подорож по місту

 

 

 

 

 

crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, ibrary,

 

В.1,З, с. 192 В.5, с. 193

В.2, 4, с. 192

 

 

 

 

 В.6,  с. 184

 

31

Учень повинен вміти розповідати про визначні місця

Визначні місця

 

 

 

 

 

 

В.1, с. 194

В.2,с. 196

В.3, с. 196

В.5,с. 197

 

 

 

 В.4, с. 197

 

32

Учень повинен вміти розповідати про рідне місто.

Місце, де я живу

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

 

 

 

В.2, с. 198

В.1, с. 197            В.3, с. 199

В.1,с. 201

 

 

диктант   

 В.4, с. 200

 

33

Учень повинен вміти написати кілька порад для туристів.

Поради туристам

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

 

 

 

 

 

 

В.5, 6, с. 200

В.2, с. 201

 

 

 

 В.7, с. 201

 

34

Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Україну.

Містами України

 

планує подорож

 

 

 

 

 

В.5, с. 220

В.5(b), с.221

 

 

 

 

В.6, с. 221

 

35

 Учень повинен вивчити майбутній неозначений час, вміти ставити запитання та відповідати на них

Плани на літо

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

Future Simple § 3, c. 262

actor, actress, practice, pretend, promise

 

В.2, с. 232

В.1,с.232

В.1,с.235

 

В.3,4,5, с.234

 

 В.3, с. 236

 

36

Учень повинен вміти скласти речення провідпосинок у майбутньому.

Відпочинок майбутнього

 

 

 

 

 

 

 

В.6, 7, с. 237

В.2, с. 235

В.4, с. 236

 

 

 

 В.5, с. 236

 

37

Учень повинен вміти, виконувати завдання після прочитаного тексту

Планування подорожі Перевірка домашнього читання

 

 

 

 

 

 

За матеріалами  тексту  «Holidays», підр.                    О. Карп’юк «English»,    С.247-249

В.1, с. 194

 

В.3, с. 238

 

В.5, с. 239  

В.4, с. 239

диктант

В.6, с. 239 

 

38

Учень повинен вміти використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал.

Місце, де я живу

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

В.1, 3, с. 244

В.5, 6, с. 246

В.7, с. 246

 

 

 

В.4, с. 245

 

Тема.  Подорож  11 год.

 

39

Учень повинен вивчити нові слова та вміти активізувати їх у  реченні

ВідкриваємВеликобританію

Обговорює  питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі

 

 

 

 

 

cross, unite, kingdom, consist

 

 

В.2, с. 202 В.3, с. 203

В.1,с.202 

В.6, с. 205

 

В.4, с. 204

 

В.5, с. 204 

 

40

Учень повинен вміти розповідати про визначні місця

Відкриваємо Великобританію

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

 

 

Present Perfect § 5, c. 263

 

 

В.2, с. 206

В.5, с. 208

В.1,с.206

 

 

 

В.З,4,с.207 

 

41

Учень повинен вміти розповідати про подорож.

Рушаємо у подорож

 

 

Пояснює життєву важливу потребу дотримання правил безпеки руху та користування транспортом

 

 

 

В.1,с.208

В.2, с. 209

В.З,4, с, 209

 

 

В.5, 6, с.210

 диктант

 В.7, с.210

 

42

Учень повинен вміти розповісти про цікаве місце де подорожував.

Цікаві місця світу

 

 

 

 

 

 

 

В.2,с.211

В.1, с.211

 

 

 

 

 В.3,с.213

 

43

Учень повинен вміти розповідати кілька речень про Великобританію

Дорогами Великобританії

 

 

 

 

 

 

 

 

В.4, 5, с.214

В.1, с.214

 

В.1,2, с.215

 

 В. З, с.215

 

44

 Учень повинен вивчити теперішній доконаний час, вміти ставити запитання та відповідати на них

Ми - українці

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Часи дієслова

independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region

 

В.1.с.218 В.2,с.219

 

В.З,с.219

 

 

 

 В.4, с. 220,повторити нові слова

 

45

Учень повинен знати правила вживання теперішнього доконаного часу

Мої враження від подорожей

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні

 

 

 

Часи дієслова

 

 

В.1,с.224

В.5, с. 225

В.2, с. 225

 

 

 

 В.3,4, с. 225

 

46

Учень повинен вміти виконувати завдання після прочитаного тексту

Подорож до України

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

advice, trip, agency, dish

 

В.7, с. 226

В.6, с. 226

В.1,с.231

 

В.1,с.227   В.4, с. 228

 

 В.2, 3, с. 228

 

47

Учень повинен вміти описувати визначні місця своєї країни.

Моя країна -Україна

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору

 

 

 

 

В.8, с. 230

 

В.5, 6, с. 229

В.2,с.,231

 

 

 

 В.7, с. 230

 

48

Учень повинен вміти виконати завдання після прочитаного тексту.

Подорож

Перевірка домашнього читання

 

 

 

 

 

За матеріалами  тексту  Travelling” посібник Томаєва В.І. “ Topical Texts”с.22-23

 

 

 

 

 

 

диктант

Впр.1-5

С.172-173

 

49

Учень повинен вміти застосувати вивчене на письмі

 

Подорож узагальнююче  повторення

 

 

 

 

Повторення вивчених граматичних часів

 

 

В.1,З, с. 192

 

 

 

В.5, с. 193

 

Повторити вивчену лексику та граматику

 

50

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені грама тигра часові форми.

 

51

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО.

 

52

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до контролю говоріння.

 

53

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику.

 

54

 

Аналіз результатів контролю

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Danileyko Diana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Rymar Irina
    щиро вдячна за Вашу роботу)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Новік Галина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 січня 2018
Переглядів
6773
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку