Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі на ІІ семестр 2017-2018н.р. до підручника А. Несвіт( 3 год на тиж.)з урахуванням вимог оновленої програми та змістовими лініями.
Календарне планування
Англійська мова
5 клас
«Погоджую» |
Укладено згідно «Навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
Календарно- тематичне планування уроків англійської мови, 5-й клас (четвертий рік навчання ), 3 години на тиждень. (Підручник ,English 5 автор А.Несвіт) Млинівської ЗОШ І - ІІІ ст..№1 на 2017-2018 н.р. вчитель- Н.В.Хвас |
№ ур. |
Дата |
Пр |
Тема, підтема |
Лексика |
Граматика |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||
Тема : Holidays and Traditions. Свята та традиції. |
||||||||||||||||||||||
49 |
|
|
Свята |
A New Year Tree (aChristmas Tree), decorate,relatives, favourite holiday, occasion, inviting, take place |
Cardinal and Ordinal Numerals |
Впр.4,ст. 167 |
Впр.3,ст. 167 |
Впр.5,ст. |
Впр.2,ст. 166 |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
|
|
|||||||||
50 |
|
|
Українські традиції: Різдво. |
to decorate a Chri-stmas Tree ,to ga-ther for a holiday dinner , to sing carols |
Prepositions on or in |
Впр.1,ст. 161 |
Впр.2,ст. 169 |
Впр.5,ст. |
Впр.3,ст. 170 |
|
|
|
|
|||||||||
51 |
|
|
Різдво в Великобританії |
to cook a turkey , to make / send holiday cards ,to hang up a stocking, to make acake |
|
Впр.4,ст. 170 |
Впр.7,ст. 171 |
Впр.8,ст. 171 |
Впр.6,ст. 171 |
Розповідає про необ-хідність дотримання чистоти під час святкування |
|
|
|
|||||||||
52 |
|
|
Свята в Британії |
to cook holiday meals, to prepare a Х-tmas pudding |
|
|
Впр.1,ст. 172 |
Впр.6,ст. |
Впр.4,5,ст. 173 |
|
Порівнює традиції Великобританії та України. |
|
|
|||||||||
53 |
|
|
Свята в Британії День Святого Валентина |
Ст. 174 |
|
Впр.2,ст. 174 |
Впр.3,ст. 175 |
Впр.7,ст. 176 |
Впр.1,ст. 174 |
|
Порівнює традиції Великобританії та України. |
|
|
|||||||||
54 |
|
|
Свята в Україні |
|
|
Впр.5,ст. 175 |
Впр.4,ст. 175 |
Впр.8,ст. 176 |
Впр.6,ст. 176 |
|
|
Розповідає правила поведінки під час свят та канікул. |
Складає список витрат на свята. |
|||||||||
55 |
|
|
Святкування Пасхи в Україні та Великобрита-нії. |
to bring chocolate eggs, to give presents to wear special clothes |
|
Впр.2,ст. 177 |
Впр.3,ст. 177 |
Впр.6,ст. 178 |
Впр.1,ст. 177 |
Розповідає про не-обхідність дотри-мання чистоти під час святкування на природі |
Обговорює необхідні-сть дотри-мання тра-дицій як показниканаціональної самобутнос |
|
|
|||||||||
56 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Прийменники міс-ця.Загальне та спе-ціальне запитання |
|
Впр.1,ст. 179,впр.5,ст. 180 |
Впр.2,3, |
Впр.4,ст. 180 |
|
|
|
|
|||||||||
57 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
|
Впр.2,ст. 180,впр.4,5,ст. 182 |
Впр.6,7, |
Впр.1,ст. 180,впр.3,ст. 181 |
|
|
|
|
|||||||||
58 |
|
|
Моє улюблене свято – це… |
|
|
|
Р.182-183 |
Project work ст. 71-73 |
ст.182-183 |
|
|
Розповідає правила поведінки під час свят та канікул. |
|
|||||||||
Тема: Nature and Weather. Природа та погода |
||||||||||||||||||||||
59 |
|
|
Погода |
cloud / cloudy, cold, hot, fog / foggy, wind / windy, rain / rainy, snow /snowy, storm, sun / sunny, warm |
|
Впр.1, ст. 98 |
Впр.3, ст. 99 Впр.4, ст. 100 |
Впр.6, ст. 101 |
Впр.2, ст. 99 Впр.5, ст. 100 |
Розглядає при-роду як цілісну систему. |
|
|
|
|||||||||
60 |
|
|
Пори року |
Skate, go skiing, mountains, gosnow-boarding, It’sgetting warmer, grass in the fields, afterwards, countryside is fresh and green again, it’s foggy, all day long, beach, |
|
Впр.1, ст..101 |
Впр.2,3, ст.101 |
Впр.4,6, Ст.102 |
Впр.5, ст. 102 |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
|||||||||
61 |
|
|
Примхи погоди у Великобританії |
It’s freezing. The temperature is zero degrees. |
|
Впр.1,3,ст. |
Впр.4, ст. 104 |
Впр.7, |
Впр.2, ст. 103 |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
|
|||||||||
62 |
|
|
Пори року. Погода в Україні |
melt, field, wood, raindrop, heavily, shower, rainbow, thunderstorm, mountain resorts |
|
|
Впр.2, ст. 106 |
Впр.6 |
Впр.1,3, ст. 106 |
|
|
Усвідомлює важ-ливість відповідності одягу до приро-дних умов. |
|
|||||||||
63 |
|
|
Прогноз погоди. Погода сьогодні |
|
Modal Verb Should |
Впр.2, ст. 108 |
Впр.3, ст. 108 |
Впр.6, ст. 110 |
Впр.1, ст. 107 |
|
|
|
Обирає вид про-ведення дозвілля відповідно до погоди. |
|||||||||
64 |
|
|
У природи не має поганої погоди |
thunderstorms, they are really exciting, snowstorm |
Future Will or Going to Do Smth |
Впр.1, ст. 110-111 |
|
Впр.3,4,ст. 112впр.6,ст. 113 |
Впр.5, ст. 112 |
Розглядає при-роду як цілісну систему. |
|
|
|
|||||||||
65 |
|
|
Природні явища: Веселка. Грім. Блискавка |
Rays, indigo(dark purple-blue), pass, through, raindrop, Lightning and thun-der, cause, faster, flat, fluffy, to float, in motion, |
|
Впр.1,ст. 113 |
Впр,3,4, ст. 114 |
Впр.6, ст. 115 |
Впр.2,ст. 114 |
|
Розглядає клімат своєї країни як сприятливий для життя й гармонійного розвитку. |
|
|
|||||||||
66 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Present|Past Simple,Present Perfect |
Впр.2, ст. 116 |
|
Впр.3-4, ст. 116впр.5, ст. 117 |
Впр. 1, ст. 115 |
Уміє оцінити вплив погодних умов на нав-колишнє середовище. |
|
|
|
|||||||||
67 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
|
Впр.3, ст. 118 |
Впр.6,7,8,ст. 120 |
Впр.1-2, ст. 118 |
|
|
|
|
|||||||||
Тема: Around Great Britain and Ukraine.Навколо Британії та України |
||||||||||||||||||||||
68 |
|
|
Великобританія |
The United King-dom of Great Bri-tain and Northern Ireland , England / London Wales / Cardiff, Scotland / Edinburgh Northern Ireland / Belfast, British Isles, an island, the official language |
Ступені порів. прикметника |
Впр.1, ст. 122 |
Впр.3, ст. 123 |
Впр.5,ст |
Впр.2, ст. 123 |
Описує види еко-туризму.
|
|
|
Розповідає про можливості подорожей до Великобританії. |
|||||||||
69 |
|
|
Англія |
to meet new friends, to enjoy nature, to eat tradi-tional British food, to visit museums and art galleries |
Артикль з географічними назвами |
Впр.7,ст. 124 |
Впр.6,ст. 124 |
Впр.8,ст. 125 |
Впр.4,ст. 124 |
|
Порівнює Великобританію та Україну.
|
|
|
|||||||||
70 |
|
|
Цікаві місця Великобританії |
guided tour, to go camping, to have a picnic, to go ski-ing, to go sailing, to ride a bike, to go walking, to go boa-ting, to watch the swans |
Article THE with Place Names |
|
Впр.1,2,ст. 126 |
Впр.5,ст. 128 |
Впр.3,ст. 127 |
|
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
|||||||||
71 |
|
|
Національний парк Британії |
The Union Jack, citizens, respect |
|
|
Впр.4,ст. 127 |
Впр.7,ст. 128 |
Впр.6,ст. 128 |
Розповідає про природні над-бання. |
|
|
|
|||||||||
72 |
|
|
Україна – наша Батьківщина |
the north, the south, the east, the west, the south-east, the southwest, the northeast, the northwest, |
Артикль з географічними назвами |
Впр.2,ст. 129 |
Впр.3,ст. 129 |
Впр.6,ст. 130 |
Впр.1,ст. 129 |
|
Розглядає Україну в складі ЄС.Порів-нює Вели-кобританію та Україну. |
|
|
|||||||||
73 |
|
|
Цікаві місця України. Робота над проектом |
Reserve, the north, the south, the east, the west, the sou-theast, the south-west, the northeast, the northwest, the highest peak |
|
|
Впр.4,ст. 130 |
|
Впр.5,ст. 130 |
|
Усвідомлює унікальність своєї держави |
|
|
|||||||||
74 |
|
|
Національні символи України |
The Natinal Flag The National Coat of Arms / The Trident The Ukrainian Anthem , An excu-rsion, along, mean, clear, peaceful, citizens, respect |
|
Впр.2,ст. 131 |
Впр.2,ст. 131 |
Впр.4,ст. 132 |
Впр.1,ст. 131 |
Розповідає про державні символи, |
|
|
|
|||||||||
75 |
|
|
Національні символи |
|
|
|
Впр.2,ст. 131 |
Впр.6,с.132 |
Впр.3,ст. 132 |
Складає перелік місць для еко-туризму. |
|
|
|
|||||||||
76 |
|
|
Географічне положення України |
Ст.133 |
Артикль з географічними назвами |
Впр.1,ст. 133 |
Впр.4,ст. 134 |
|
Впр.3,ст. 134 |
|
|
|
|
|||||||||
77 |
|
|
Подорож Украї-ною. Захист проекту «Цікаві місця України» |
|
|
Впр.2,ст. 133 |
Впр.2,ст. 133 |
Впр.7,ст. 134 |
Впр.5,6,ст. 134 |
|
|
|
|
|||||||||
78 |
|
|
Граматичний коментар |
|
Неправ.дієслова Present Perfect |
|
|
Впр.1,3, |
Впр.2,ст. 135 |
|
|
|
|
|||||||||
79 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Present Simple| Continious, Past Simple |
|
2 с. 137 |
3, 4 с. 138, test 6 |
|
|
|
|
|
|||||||||
80 |
|
|
Позакласне читання |
Sneakers, tents, rucksacks,acamera, sunglasses, |
|
Впр.2,ст. 137 |
Впр.2,ст. 137 |
Впр.3,4, |
Впр.1,ст. 137 |
|
|
|
|
|||||||||
Тема: The place where I live . Місце , де я живу. |
||||||||||||||||||||||
81 |
|
|
Місто, в якому я живу |
a post office, a bus stop / a bus station, a café,a railway station, a supermar-ket, a market place,school,museum, a cathedral, a church, |
There is/ There are |
Впр.1,ст. 140 |
Впр.4,ст. 141 |
Впр.5,с141,впр |
Впр.2,ст. 140 |
|
|
|
Розповідає про туристичні місця в своєму місті. |
|||||||||
82 |
|
|
Моє рідне місто ( село ) |
a bridge, a castle, a park, a hotel, att-raction, is situated, coast, humour, |
|
Впр.3,ст. 143 |
Впр.2,ст. 143 |
Впр.5,7, |
Впр.1,ст. 142, впр.4,ст. 143, впр.6,ст. 144 |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
|
|
|
|||||||||
83 |
|
|
Міські площі |
is full of,architec-tural and cultural sights, Stairs, Boulevard, beach |
Article THE with Place Names |
Впр.1,ст. 145 |
Впр.3,4,ст. 146 |
Впр.6,ст. |
Впр.2,ст. 146 |
|
Порівнює визначні місця рідного міста з іншими. |
|
|
|||||||||
84 |
|
|
Обласні центри України |
A fountain, |
|
Впр.2,ст. 148 |
Впр.4,ст. 148 |
Впр.6,ст. 149 |
Впр.1,ст. 147впр.3,ст. 148 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки Києва. |
|
|
|||||||||
85 |
|
|
Парки |
|
Article THE with Place Names |
|
Впр.2,3,ст. 150 |
Впр.5,ст. 151 |
Впр.1,ст. 149 |
Усвідомлює не-обхідність дотри-мання чистоти вгромад-ських місцях. |
|
Розповідає про правила поведінки в парках. |
|
|||||||||
86 |
|
|
Рівне |
a cinema, a square,a park ,a taxi rank, a bank , a monument, |
|
|
Впр.2,ст. 152,впр.3,ст. 153 |
Впр.4,ст. 153 |
Впр.1,ст. 152 |
|
Визначає схід України як її територіальну частину. |
|
|
|||||||||
87 |
|
|
Туристичні міста України |
a travel agency |
|
Впр.1,ст. 154 |
Впр.2,ст. 155,впр.5,ст. 156 |
Впр.4,6ст.155-156 |
Впр.3,ст. 155 |
|
|
|
Визначає орієнтовну варті-сть подо-рожі Укра-їною. |
|||||||||
88 |
|
|
Життя у місті і селі |
Ст. 156 |
|
Впр.3,ст.157 |
Впр.2,ст. 156 |
Впр.6,ст. 158 |
Врп.1,ст. 156 |
|
|
|
|
|||||||||
89 |
|
|
Граматичний коментар.Трену-вальні вправи |
|
Article |
Впр.1,ст. 158 |
Впр.2,ст. 159 |
Впр.3,4, |
Впр.5,ст. 160 |
|
|
|
|
|||||||||
90 |
|
|
Розвиток нави-чок читання |
|
|
|
Впр.2,ст. 161впр.3,ст. 162 |
Впр.5,ст.162впр.6,ст. 163 |
Впр.1,ст. 160 |
|
Визначає Крим як частину України. |
|
|
|||||||||
91 |
|
|
Моє рідне село/місто. Основні істори-чні та культурні відомості |
|
|
|
|
Test №7 |
|
|
Сприймає Україну як цікаву й унікаль-ну державу. |
|
|
|||||||||
Тема 9. School life .Шкільне життя |
||||||||||||||||||||||
92 |
|
|
Школа. Шкільне приладдя |
a school bag ,a mobile telephone,a textbook, a ruler,a watch,a CD ,an era-ser ,a pair of scissors a bottle of glue a marker ,a diary,stapler, a pencil sharpener ,a dictionary, to cut, to stick,to rub,to carry,to keep |
General and Wh-question |
Впр.1,ст. 184 |
Впр.4,ст. 185 |
Впр.5,ст. |
Впр.3,ст. 184,впр.6,ст. 186 |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|||||||||
93 |
|
|
Навчальні предмети |
Music,History ,ArtMathematics, Natu-re Study ,English |
Present|Past Simple,Present Perfect |
|
Впр.1,2,ст. 187,впр.8,ст. 189 |
Впр.6,ст. 188 |
Впр.3,4,5,ст. 188,впр.7,ст. 189 |
|
Пропонуєваріанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
|||||||||
94 |
|
|
Розпорядок дня у школі |
calculating ,doing the sums,reciting poems,reading stories,singingsong,drawing flowers ,playinggames,writing compositions jumping and run-ning ,(not) to be good at, to be quite good at, to be very good at,to like doing something, can ..... very well |
Present|Past Simple |
|
Впр.3,ст. 190,впр.7,ст. 192 |
Впр.5,ст. 191 |
Впр.1,2,ст.190,впр.4,ст.191,впр.6,ст. 192 |
|
|
|
|
|||||||||
95 |
|
|
Розклад уроків |
to change class-rooms,to prepare things for the next lesson, to relax after the lesson,to have lunch in the school canteen,to have a walk in the corridors/ sco-ol yard, to have a talk with friends / classma-tes , to ha-ve a rest between the lessons |
|
Впр.1,5,ст. |
Впр.6,ст. 194 |
Впр.7,ст. 195 |
Впр.2,3,4,ст. 193 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Обговорює шкільні правила поведінки. |
|
|||||||||
96 |
|
|
Улюблені шкільні предмети |
|
|
|
Впр.2,ст.195,впр.3,ст. 196 |
Впр.6,ст. 197 |
Впр.1,ст.195,впр.4,5,ст. 196 |
|
Висловлює пова-гу до вчителів. |
|
|
|||||||||
97 |
|
|
Навчання в Великобританії |
to write exerci-ses / tests / stories /compositions,the textbook is niсe-we read about.,the teacher is good /knows the subject well, homework is / isn’t large,there is a lot of writing, there is / isn’t a lot to learn by heart |
|
Впр.1,2,ст. 198 |
Впр.3,ст.198,впр.6,ст. 199 |
Впр.8,ст. 200 |
Впр.4,5,7,ст. 199 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
Вміє планувати свій час. |
|
|||||||||
98 |
|
|
Граматичний коментар |
|
Present|PastSimple,Present Perfect, займенники |
Впр.4,ст. 201 |
Впр.2,ст. 200 |
Впр.3,6, |
Впр.1,ст. 200,впр.5,ст. 201 |
Усвідомлює не-обхідністьвивче-ння іноземної мови. |
|
|
|
|||||||||
99 |
|
|
Розвиток навичок читання |
|
|
|
Впр.2,ст. 202,впр.3,ст. 203 |
Впр.4,5, |
Впр.1,ст. 202 |
|
|
|
|
|||||||||
100 |
|
|
Школа моєї мрії |
Закріплення ЛО |
Робота над проектом с. 204 – 205.Захист проектних робіт |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
101 |
|
|
Контроль сформованих навичок з аудіювання |
|
|
|
|
|
Знає ключові освітні функції. |
|
|
|||||||||||
102 |
|
|
Контроль сформованих навичок з читання |
|||||||||||||||||||
103 |
|
|
Контроль сформованих навичок з письма |
|||||||||||||||||||
104 |
|
|
Контроль сформованих навичок з говоріння |
|||||||||||||||||||
105 |
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||