Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі (3години на тиждень) за підручником О. Д. Карп’юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2017.
І семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
І семестр |
|||||||||||
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (11 год.) |
|||||||||||
|
01.09 |
Повторення. Ми - підлітки |
|
|
|
Ст.5, |
Ст.4 |
|
Впр.1, ст.6 (усно) |
|
|
|
03.09 |
Повторення. Люди навколо нас |
Although, injustice, digital, thesenseofhumor |
|
|
впр.1, ст.6 |
Впр.2, ст.6-7 |
|
Впр.4, ст.8 |
|
|
|
06.09 |
Повторення. Яка ти особистість? |
Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
|
Ст.9 (питання) |
Впр.5, ст.8 |
Впр.6, 7, ст.8-9 |
Впр.8, ст.10 |
Впр.10, ст.11 |
|
|
|
08.09 |
Дізнайся більше про себе
|
|
|
|
Впр.8б), ст.10 |
|
Впр.9а), ст.10 |
Впр.11, ст.11 |
|
|
|
10.09 |
Давайте поговоримо |
|
Gerund |
|
Впр.1, 2 ст13 |
|
Впр.3, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
|
|
|
13.09 |
Ми такі різні
|
|
Gerund |
|
Впр.5, ст.14 |
|
Впр.4, ст.14 |
|
|
|
|
15.09 |
Мій найкращий друг |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove |
|
Впр.5а) ст.22 |
Впр.5с), 6 ст.23 |
Впр.5б, ст.22-23 |
|
Впр.7, ст.23 |
|
|
|
17.09 |
Здоровий спосіб життя |
Freak, wizard, couch potato |
Saying email addresses |
|
Впр.1, 2 ст.20 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.1, ст.19 |
|
|
|
20.09 |
Моя персональна інформація
|
|
Giving your date of birth |
Впр.1,2, 3 ст 15-16 |
Впр.2,ст.16 |
Впр.1, ст 15-16 |
Впр.4, ст.17 |
Впр.4, ст.17 |
|
|
|
22.09 |
Написання автобіографії
|
|
|
|
Ст. 25 |
Впр.1, ст.24 |
Ст.26 |
Написати автобіографію |
|
|
|
24.09 |
Підсумковий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Молодіжна культура (11 год.) |
|||||||||||
|
27.09 |
Течії молодіжної культури |
|
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, tograb, toirritate, casual, fascinated, picky |
Впр.1,ст.27 |
Впр.3, Ст.29 |
Впр.2, ст.28 |
Впр.4, ст.30 |
Впр.5а, ст.30 |
|
|
|
29.09 |
Захоплення молоді |
Gerund |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime, |
|
Впр.5б, ст.31 |
впр.3, ст.34 |
Впр.2, ст.33 |
Впр.1, ст.32 |
|
|
|
01.10 |
Розповідь про мої захоплення |
Would you mind… |
|
Впр.5, ст.34 |
Впр.6, ст.34 |
|
Впр.4, ст.34 |
Впр.7, ст.35 |
|
|
|
04.10 |
Мода |
|
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve |
Впр.2б, ст.36 |
Впр.5а, ст.38 |
Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37 |
Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38 |
Впр.3, 4, ст.38 |
|
|
|
06.10 |
Модний одяг молоді |
|
Fuss, give in, pick, glittery |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.1, ст.39 |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.2б, с ст.40 |
Впр.2д, ст.41 |
|
|
|
08.10 |
Молодіжні клуби |
|
|
|
Впр.3, 5 ст.41 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.2, ст.42 |
|
|
|
11.10 |
Молодіжні стилі |
|
|
|
впр.1б, ст.44 |
Впр.2а, ст.43 |
Впр.1, ст.43 |
Впр.3, ст.45; |
|
|
|
13.10 |
Спілкування молоді |
|
|
|
Впр.8, ст.49 |
Впр.6, ст.47 |
Впр.8б, ст.50 |
Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48 |
|
|
|
18.10 |
Молодіжні культури
|
|
|
|
Впр.12, ст.53 |
Впр.11, ст.52 |
|
Впр.1б, ст.54 |
|
|
|
20.10 |
Молодіжні течії |
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
|
Впр.1а, б ст.54 |
Впр.1б, ст.54 |
Впр.2а, ст.57 |
Впр.3, ст.57 |
|
|
|
22.10 |
Підсумковий урок з теми «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Засоби масової інформації (10 год.) |
|||||||||||
|
23.10 |
Телевізійні стереотипи |
|
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
|
Впр.1а, ст.62 |
Впр.1б, ст.62 |
Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64 |
впр.5, ст.66 |
|
|
|
01.11 |
Типи телевізійних програм
|
|
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual
|
|
Впр.4, ст.65 |
Впр.6, ст. 66 |
Впр.7а, ст.68 |
Впр.8, ст.69 |
|
|
|
03.11 |
Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
|
|
Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71 |
Впр.2а, ст.70 |
Впр.2б, ст.70 |
Впр.2с, ст.71 |
Впр.3, ст.71 |
|
|
|
05.11 |
Телевізійні новини
|
Relative Clause |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey |
Впр.4б, ст.72 |
Впр.4а, ст.72 |
Ст.73-74 |
Впр.2а, ст.74 |
Впр.2б, ст.75 |
|
|
|
08.11 |
Що? Де? Коли? |
Non-DefiningRelativeClause |
|
|
|
Ст75 |
Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76 |
Впр.5, ст.76 |
|
|
|
10.11 |
Спілкування у мережі Інтернет |
|
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78 |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.6, ст.76 |
Впр.2с, ст.79 |
|
|
|
12.11 |
Сторінками телепрограм |
|
|
|
Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80 |
Впр.3, ст.79-80 |
|
|
|
|
|
15.11 |
Моя улюблена телепередача |
|
|
|
Впр.5, ст.81 |
Впр.6, ст.81 |
|
|
|
|
|
17.11 |
Роль ЗМІ в нашому житті |
|
|
|
Впр.7, ст.82 |
|
Впр.2, ст.82 |
Впр.1, ст.82 |
|
|
|
19.11 |
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Робота і професії (16 год.) |
|||||||||||
|
22.11 |
Навички роботи |
|
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed |
|
Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86 |
Впр.1, ст.83 |
Впр.4, ст.86 |
Впр.2, ст.86 |
|
|
|
24.11 |
Робота і професії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.11 |
Незвичні професії |
|
|
Впр.2, ст.88 |
Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88 |
Впр.5а, ст.86 |
Впр.5б, ст.87 |
Впр.6, ст.87 |
|
|
|
29.11 |
Активні підлітки |
|
|
Впр.4, ст.88 |
Впр.5б, ст.89 |
Впр.6, ст.89 |
Впр.5а, ст.89 |
Впр.6, ст.90 |
|
|
|
01.12 |
Граматика. Relative pronouns |
RelativePronouns |
|
|
Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91 |
|
Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92 |
Впр.6, ст.92 |
|
|
|
03.12 |
Важливі професії |
|
|
Впр.2, ст.94 |
Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94 |
Впр.1а, ст.93 |
Впр.1б, ст.94 |
Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs» |
|
|
|
06.12 |
Співбесіда |
|
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard |
Впр.5а, ст.99 |
Впр.1а, ст.98 |
Впр.6, ст.100 |
Впр.2, ст.98 |
Впр.5, ст.95 підготувати діалоги |
|
|
|
08.12 |
Найпоширеніші програми
|
|
Owner, funds, license fee, |
Впр.10, ст.103 |
Впр.7б, ст.102 |
Впр.7а, ст101 |
Впр.8, ст.102 |
Впр.9, ст.103 |
|
|
|
10.12 |
Світпрофесій |
|
Exhausted, skilful, rewarding |
|
Впр.11, ст.104 |
Впр.12а, ст.104 |
Впр.12б, ст.105 |
Впр.13а,б ст.105-107 |
|
|
|
13.12 |
Урок позакласного читання |
|
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions
|
Впр.2, ст.108 |
Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112 |
Впр.1,2, ст.108 |
Впр.3, ст.112 |
|
|
|
|
15.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
|
17.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
||||||
|
20.12 |
Контроль письма |
|
|
|
||||||
|
22.12 |
Контроль читання |
|
|
|
||||||