Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником Full Blast Plus for Ukraine 6

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником Full Blast Plus for Ukraine 6, (2 семестр), 3,5 годин на тиждень НУШ
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Календарно-тематичне планування  уроків англійської мови за підручником  Full Blast Plus for Ukraine 6 клас

2 семестр

 3,5 годин на тиждень

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

               Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

      Граматика

54

 

Places

Місця, St.B, p. 43

Споруди міста.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

Different places around the world

 

Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті.

Описує власне місто.

WB p. 38 Ex. A

55

 

Places 4 a

Місця, St.B, p. 44

У місті.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

Закликають інших до бесіди.

 

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Places in a town/city

chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,

newsagent’s post office

Other words and phrases

borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival,

get a haircut, Here you are. I’m afraid not.

Let me check. medicine, post (v), stamp,

tidy my room, Would you like anything else?,

You’re welcome.

 

Can / Could / May / Might

Розповідає про речі, які можна або не можна робити.

WB p. 38  Ex. B, C

56

 

Places 4 a

Місця, St.B, p. 45

Орієнтація у місті.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах talk about some situations in the city.

Places in a town/city

Відпрацювання звуків /k/ та /s/.

Can / Could / May / Might

Ex. A p. 47

Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення.

WB p. 39 Ex. D-F

57

 

Places 4 b

Місця, St.B, p. 46

Життя у великому місті.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитись:

 Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер)

 

Directions

Go straight on. How do I get to...?

It’s on your right/left. Turn right/left at the...

Turn right/left into... Street/Road.

Other words and phrases

all the time, bus stop, catch, footbridge,

Need some help? Now what? pedestrian crossing,

petrol station, police station, robber, stop sign,

traffic lights, tunnel.

Prepositions of place

Prepositions of movement

Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. 

WB p.40 Ex. A, B, C

58

 

Places 4 b

Місця, St.B, p. 47

Життя у сільській місцевості.

бере участь у коротких групових дискусіях

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Робота в парах дискусія.

 

Directions

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

Ex.A ,B p. 49

Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого.

Надає вказівки щодо пересування у місті.

WB p. 41 Ex. E, F

59

 

Places 4 c

Місця, St.B, p. 48

Космічний простір.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Types of houses

block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,

houseboat, tree house.

Other words and phrases

annoying, barbecue, boring, busy, comfortable,

cook (v), country, do gardening, each other,

excitement, general, go for a walk, healthy,

home-cooked, ideal, important, lifestyle,

mouse – mice, nature, neighbourhood,

offer (v), peace and quiet, pollution,

prefer, relaxed, this way, useful, Which...?

Comparative forms

(not) as + adjective + as

Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку

WB p. 42   Ex. A-B

60

 

Places 4 c

Місця, St.B, p. 49

Місце, де я живу.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Types of houses

 

Comparative forms

(not) as + adjective + as.

 Ex. A p. 51

Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку.

WB p.42     Ex. C

61

 

Places 4 d

Місця, St.B, p. 50

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Words related to space

Earth, galaxy, moon, outer space, planet,

solar system, star, sun, universe.

Other words

along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat,

heavy, inside, light, million, move,

over, reach, scientist, second (n), sunlight,

temperature, thousand.

Ex.B p. 52

Superlative forms

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p.43    Ex. A-B

62

 

Places 4 d

Місця, St.B, p. 51

Місце, де я живу.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

  Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Обговорити в парах планети та описати їх.

Words related to space

 

Superlative forms

Ex.B p. 53

Вживає лексику уроку, використовує Superlative forms

в усній комунікації.

WB p.43-44  Ex. C-E

63

 

Places 4 e

Місця, St.B, p. 52-53

Моє місце проживання.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.

Прочитати опису міста та створити свій власний опис.

Робота в парах Ex.B p. 29

Places in a city

art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium,

train station.

Other words and phrases

capital, For example,... Give me the chance,

go cycling, sight, top, tourist, view.

Ex. C p. 54

Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі.

WB p.45 Ex. A-C

64

 

Module 4 Round-up St.B, p. 106

Тест 4

Діагностична робота

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 106

Ex. A, B p. 106

Ex. C-F p. 106

 

WB p.46-47 Ex. A-H

65

 

Song 2 St.B, p. 54

 

1 CLIL / History. p. 113

Пісня «Unlucky Day».

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Прослуховування пісні, виконання завдання;

Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником

 

School, bus, cat, hurt, car, driving.

 

 

Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

66

 

Modern World! Сучасний світ, St.B, p. 55

Складові комп’ютера.

бере участь у коротких простих дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

Computer, words related to the environment

 

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій

WB p.48  Ex. A

67

 

Modern World! 5a Cучасний світ, St.B. p. 56-57

Гаджети.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse

Present Progressive, be going to

Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи

WB p. 48 - 49

Ex., B, C

68

 

Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 58

Гаджети у моєму житті.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та обговорення тексту

 

Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console

Present Simple, Future “will”

Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується

WB p. 50 Ex. A, B

69

 

Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 59

Переробка відходів.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах

 

Future “will”

Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі

WB p. 50 Ex. C

70

 

Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 60

Переробка відходів.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

 

To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport

Future “will”, be going to, Present Progressive

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p.51 Ex. A, B

71

 

Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 61

Захист тварин.

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі

 

 

Must, have to

Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону

WB p.51 - 52 Ex. C, D, E

72

 

Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 62

Захист тварин.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions)

Робота в парах, дискусія

Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest

 

Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору

WB p. 53 Ex. A

73

 

Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63

Захист довкілля.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах, обговорення наслідків забруднення

 

 

Conditional Sentences Type I

Обговорює проблеми сучасного світу

 

WB p. 53 Ex. B, C

74

 

Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 64

Захист навколишнього середовища.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Робота в групах щодо обговорення організації заходу

Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища

WB p. 54 Ex. A, B

75

 

Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 65

Захист довкілля.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching act.)

Робота в парах answer the questions

 

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку

WB p. 55 Ex. C

76

 

Module 5 Round-up p.107

Тест 5

Діагностична робота

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication p. 107

Ex.A,B,C p. 107

Ex. D, E, F, G, H p. 107

 

WB p. 56-57 Ex. A-F

77

 

Culture page 3 St.B, p. 66

 

3 CLIL / PE, p. 115

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (встановлення відповідностей)

 

Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding

 

Розповідає про відомі парки світу та види спорту;

Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей

Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66;

Write a short text about your favorite sport

78

 

Healthy Life Здорове життя, St.B, p. 67

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

Eating habits, words related to sport

 

Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя

WB p. 58 Ex. A

79

 

Healthy Life 6 a, Здорове життя, St.B, p. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 58 Ex. B

80

 

Healthy Life 6a, Здорове життя, St.B, p. 69

Здорова та корисна їжа.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування

Food and eating habits

How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little

Розповідає про здорове харчування усно та на письмі

WB p. 59 Ex. C, E

81

 

Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p. 70

Я їм корисну їжу.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

 

Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever

Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу

Висловлює власну думку, вживає лексику уроку

WB p.60 Ex. A, B

82

 

Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p.71

Хвороби.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах дискусія.

Ailments and illnesses

Дієслово should

 

Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях

WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E

83

 

Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 72

Захворювання.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (complete the sentences)

 

Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 62  Ex. A

84

 

Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 73

Загальні факти про спорт.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Machine, fit, work, exercise, instructor

Question tags

Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО

WB p.62 - 63     Ex. B, C, D

85

 

Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 74

Загальні факти про спорт.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та  відповіді на питання

Обговорення в парах

A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту

WB p.64   Ex. A

86

 

Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 75

Футбол.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про улюблену спортивну команду

Words connected with sports

 

Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду

WB p.64 Ex. B

87

 

Healthy Life 6 e, Здорове життя, St.B, p. 76-77

Спортивні ігри.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

Робота в парах

Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose, to take up, to be interested in, to be in good shape, to put on weight

Present Simple, Past Simple, Future be going to

Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі

WB p.65  Ex. A-C

88

 

Module 6 Round-up St.B, p. 108

Тест 6

Діагностична робота

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 108

Ex. A, B p. 108

Ex. C-F p. 108

 

WB p.66-67 Ex. A - G

89

 

Song 3 St.B, p. 78

Активний відпочинок.

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Fire, mind, planet, extinct, wake, something

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

90

 

Teen Life, Життя підлітка St.B, p. 79

Телепрограми.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

TV programmes, words related to the shopping

 

Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків

WB p. 68 Ex. A

91

 

Teen Life 7 а Життя підлітка, St.B, p. 80

Телевізійні програми.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

 

Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 68 Ex. A

92

 

Teen Life 7 a Життя підлітка, St.B, p. 81

Музичні вподобання.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому

 

Present Perfect Simple, time expressions

Описує минулі події, вживаючи Present Perfect

WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D

93

 

Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 82

Музичні смаки.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (Match the pictures with the words), читання тексту та виконання завдання

 

Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи

WB p. 70 Ex. A, B

94

 

Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 83

Спілкування у месенджерах.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах дискусія.

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone

Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід

WB p.70 -  71 Ex. С, D, E,F

95

 

Teen Life 7 c Життя підлітка , St.B, p. 84

Спілкування у месенджерах.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Type, chat room, text message, text, receive, note

 

 Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах

WB p. 72 Ex. A, B

96

 

Teen Life 7 c Життя підлітка, St.B, p. 85

Типи магазинів.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Написання повідомлень

Відпрацювання звуків [u:]

Present Perfect Simple: How long?, for, since

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих та граматичних структур.

WB p. 72 Ex. C, D, E, F

97

 

Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 86

Покупки.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та відповіді на питання

 

Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket, shoe shop, bookshop, electronics shop, clothes shop, pet shop

 

Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів

WB p. 73 Ex. A, B

98

 

Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 87

Вартість товару. Гроші.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Критичне мислення:

структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах, рольова гра

In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products

Too/enough

One/ones

Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації

WB p. 73 - 74 Ex. C - F

99

 

Teen Life 7 e Життя підлітка, St.B, p. 88

Проблеми підлітків.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в парах

 

To feel down, to calm down, to cheer up, to fight

Possessive Pronouns

Надає пораду

WB p. 75 Ex. A, B

100

 

Teen Life 7 e Життя підлітка , St.B, p. 89

Популярні мюзикли.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис

Креативність:

Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

Прочитати текст та дати відповіді на питання

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Пише лист з метою отримання поради

WB p. 75 Ex. C, D

101

 

Module 7 Round-up St.B, p. 109

Тест 7

Діагностична робота

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 109

Ex. A, B p. 109

Ex. C-F p. 109

 

WB p. 76-77 Ex. A-H

102

 

Culture page 4 St.B, p. 90

Популярні мюзикли.

 

4 CLIL/ Music, p.116

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Формування елементарних уявлень про художні цінності

Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці

 

Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up

 

Висловлює власну думку та враження.

Проєктна робота

Make s musical instrument family poster

103

 

Fame

Слава, St.B, p. 91

Популярність підлітків.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

Famous people

 

Ставить та відповідає на питання про відомих людей

 

WB p. 78 Ex. A

104

 

Fame 8 a

Слава, St.B, p. 92

Популярність підлітків.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

Закликають інших до бесіди.

 

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання

 

All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for

 

Знаходить та розуміє нову інформацію.

WB p. 78  Ex. A

105

 

Fame 8 a

Слава, St.B, p. 93

Виступ на сцені.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: складання історій

Adjectives ending -y, -ous, - ful

Relative Pronouns: who, which, that

Defining Relative Clauses

Non-Defining Relative Clauses

Виражає припущення

WB p. 78 - 79 Ex. B - F

106

 

Fame 8 b

Слава, St.B, p. 94

Виступ на сцені. Почуття.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитись:

 Можуть за допомогою записів висловити власну думку

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Описує емоційний стан

WB p.80 Ex. A,

107

 

Fame 8 b

Слава, St.B, p. 95

Періодичні видання.

бере участь у коротких групових дискусіях

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Читання та виконання граматичного завдання, прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в групах дискусія.

 

 

So/neither

Аргументує свій вибір

WB p. 80 - 81 Ex. B - D

108

 

Fame 8 c

Слава, St.B, p. 96

Кінонагороди.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Висловлює власні враження, вживає лексику уроку

WB p. 82   Ex. A

109

 

Fame 8 c

Слава, St.B, p. 97

Улюблені фільми.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах

Mention, sell, save

Present Simple Passive

Пише речення, використовуючи вивчену граматику.

WB p.82     Ex. B, C, D

110

 

Fame 8 d

Слава, St.B, p. 98

Мої улюблені фільми.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання

 

Words related to films

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером

WB p.83    Ex. A

111

 

Fame 8 d

Слава, St.B, p. 99

Похід до кінотеатру.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

  Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Відпрацювання

“silent letters”

Past Simple Passive

Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації.

WB p.83-84  Ex. B - D

112

 

Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101

Улюблені мультфільми.

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та заповнення таблиці

Робота в парах

Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack

Relative Pronouns, the Passive Voice

Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку.

WB p.85 Ex. A-C

113

 

Module 8 Round-up St.B, p. 110

Тест 8

Діагностична робота

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 110

Ex. A, B p. 110

Ex. C-F p. 110

 

WB p.86-87 Ex. A-G

114

 

Song 4 St.B, p. 110

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Words related to music

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

115

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

116

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

117

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

118

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

119

 

Аналіз типових помилок

 

 

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

 

120

 

Підсумковий урок

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

Pair work activities p. 117-118

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Піскун Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Шипоша Олена
Додано
5 січня
Переглядів
2216
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку