НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником Full Blast Plus for Ukraine 6 клас
2 семестр
3,5 годин на тиждень
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
54 |
|
Places Місця, St.B, p. 43 Споруди міста. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
Different places around the world |
|
Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто. |
WB p. 38 Ex. A |
55 |
|
Places 4 a Місця, St.B, p. 44 У місті. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. ■ Закликають інших до бесіди.
|
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Places in a town/city chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market, newsagent’s post office Other words and phrases borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival, get a haircut, Here you are. I’m afraid not. Let me check. medicine, post (v), stamp, tidy my room, Would you like anything else?, You’re welcome.
|
Can / Could / May / Might |
Розповідає про речі, які можна або не можна робити. |
WB p. 38 Ex. B, C |
56 |
|
Places 4 a Місця, St.B, p. 45 Орієнтація у місті. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах talk about some situations in the city. |
Places in a town/city Відпрацювання звуків /k/ та /s/. |
Can / Could / May / Might Ex. A p. 47 |
Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення. |
WB p. 39 Ex. D-F |
57 |
|
Places 4 b Місця, St.B, p. 46 Життя у великому місті. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитись: ■ Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер) |
|
Directions Go straight on. How do I get to...? It’s on your right/left. Turn right/left at the... Turn right/left into... Street/Road. Other words and phrases all the time, bus stop, catch, footbridge, Need some help? Now what? pedestrian crossing, petrol station, police station, robber, stop sign, traffic lights, tunnel. |
Prepositions of place Prepositions of movement |
Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. |
WB p.40 Ex. A, B, C |
58 |
|
Places 4 b Місця, St.B, p. 47 Життя у сільській місцевості. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
|
Робота в парах дискусія.
|
Directions
|
Prepositions of place Prepositions of movement Ex.A ,B p. 49 |
Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті. |
WB p. 41 Ex. E, F |
59 |
|
Places 4 c Місця, St.B, p. 48 Космічний простір. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Types of houses block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm, houseboat, tree house. Other words and phrases annoying, barbecue, boring, busy, comfortable, cook (v), country, do gardening, each other, excitement, general, go for a walk, healthy, home-cooked, ideal, important, lifestyle, mouse – mice, nature, neighbourhood, offer (v), peace and quiet, pollution, prefer, relaxed, this way, useful, Which...? |
Comparative forms (not) as + adjective + as |
Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку |
WB p. 42 Ex. A-B |
60 |
|
Places 4 c Місця, St.B, p. 49 Місце, де я живу. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Types of houses
|
Comparative forms (not) as + adjective + as. Ex. A p. 51 |
Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку. |
WB p.42 Ex. C |
61 |
|
Places 4 d Місця, St.B, p. 50 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Words related to space Earth, galaxy, moon, outer space, planet, solar system, star, sun, universe. Other words along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat, heavy, inside, light, million, move, over, reach, scientist, second (n), sunlight, temperature, thousand. Ex.B p. 52 |
Superlative forms |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p.43 Ex. A-B |
62 |
|
Places 4 d Місця, St.B, p. 51 Місце, де я живу. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Обговорити в парах планети та описати їх. |
Words related to space
|
Superlative forms Ex.B p. 53 |
Вживає лексику уроку, використовує Superlative forms в усній комунікації. |
WB p.43-44 Ex. C-E |
63 |
|
Places 4 e Місця, St.B, p. 52-53 Моє місце проживання. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання. Прочитати опису міста та створити свій власний опис. |
Робота в парах Ex.B p. 29 |
Places in a city art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium, train station. Other words and phrases capital, For example,... Give me the chance, go cycling, sight, top, tourist, view. |
Ex. C p. 54 |
Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі. |
WB p.45 Ex. A-C |
64 |
|
Module 4 Round-up St.B, p. 106 Тест 4 Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 106 |
Ex. A, B p. 106 |
Ex. C-F p. 106 |
|
WB p.46-47 Ex. A-H |
65 |
|
Song 2 St.B, p. 54
1 CLIL / History. p. 113 Пісня «Unlucky Day». |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Прослуховування пісні, виконання завдання; Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником |
|
School, bus, cat, hurt, car, driving.
Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
66 |
|
Modern World! Сучасний світ, St.B, p. 55 Складові комп’ютера. |
■ бере участь у коротких простих дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Computer, words related to the environment |
|
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій |
WB p.48 Ex. A |
67 |
|
Modern World! 5a Cучасний світ, St.B. p. 56-57 Гаджети. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse |
Present Progressive, be going to |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 48 - 49 Ex., B, C |
68 |
|
Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 58 Гаджети у моєму житті. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та обговорення тексту |
|
Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console |
Present Simple, Future “will” |
Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується |
WB p. 50 Ex. A, B |
69 |
|
Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 59 Переробка відходів. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах |
|
Future “will” |
Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі |
WB p. 50 Ex. C |
70 |
|
Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 60 Переробка відходів. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
|
To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport |
Future “will”, be going to, Present Progressive |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p.51 Ex. A, B |
71 |
|
Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 61 Захист тварин. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі
|
|
Must, have to |
Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону |
WB p.51 - 52 Ex. C, D, E |
72 |
|
Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 62 Захист тварин. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions) |
Робота в парах, дискусія |
Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest |
|
Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору |
WB p. 53 Ex. A |
73 |
|
Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63 Захист довкілля. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах, обговорення наслідків забруднення
|
|
Conditional Sentences Type I |
Обговорює проблеми сучасного світу
|
WB p. 53 Ex. B, C |
74 |
|
Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 64 Захист навколишнього середовища. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в групах щодо обговорення організації заходу |
Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища |
WB p. 54 Ex. A, B |
75 |
|
Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 65 Захист довкілля. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching act.) |
Робота в парах answer the questions
|
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку |
WB p. 55 Ex. C |
76 |
|
Module 5 Round-up p.107 Тест 5 Діагностична робота |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication p. 107 |
Ex.A,B,C p. 107 |
Ex. D, E, F, G, H p. 107 |
|
WB p. 56-57 Ex. A-F |
77 |
|
Culture page 3 St.B, p. 66
3 CLIL / PE, p. 115 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (встановлення відповідностей) |
|
Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding |
|
Розповідає про відомі парки світу та види спорту; Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей |
Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66; Write a short text about your favorite sport |
78 |
|
Healthy Life Здорове життя, St.B, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
Eating habits, words related to sport |
|
Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя |
WB p. 58 Ex. A |
79 |
|
Healthy Life 6 a, Здорове життя, St.B, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 58 Ex. B |
80 |
|
Healthy Life 6a, Здорове життя, St.B, p. 69 Здорова та корисна їжа. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування |
Food and eating habits |
How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little |
Розповідає про здорове харчування усно та на письмі |
WB p. 59 Ex. C, E |
81 |
|
Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p. 70 Я їм корисну їжу. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
|
Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever |
Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу |
Висловлює власну думку, вживає лексику уроку |
WB p.60 Ex. A, B |
82 |
|
Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p.71 Хвороби. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах дискусія. |
Ailments and illnesses |
Дієслово should
|
Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях |
WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E |
83 |
|
Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 72 Захворювання. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (complete the sentences) |
|
Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 62 Ex. A |
84 |
|
Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 73 Загальні факти про спорт. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Machine, fit, work, exercise, instructor |
Question tags |
Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО |
WB p.62 - 63 Ex. B, C, D |
85 |
|
Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 74 Загальні факти про спорт. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та відповіді на питання |
Обговорення в парах |
A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту |
WB p.64 Ex. A |
86 |
|
Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 75 Футбол. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про улюблену спортивну команду |
Words connected with sports |
|
Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду |
WB p.64 Ex. B |
87 |
|
Healthy Life 6 e, Здорове життя, St.B, p. 76-77 Спортивні ігри. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання |
Робота в парах |
Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose, to take up, to be interested in, to be in good shape, to put on weight |
Present Simple, Past Simple, Future be going to |
Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі |
WB p.65 Ex. A-C |
88 |
|
Module 6 Round-up St.B, p. 108 Тест 6 Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 108 |
Ex. A, B p. 108 |
Ex. C-F p. 108 |
|
WB p.66-67 Ex. A - G |
89 |
|
Song 3 St.B, p. 78 Активний відпочинок. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Fire, mind, planet, extinct, wake, something |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
90 |
|
Teen Life, Життя підлітка St.B, p. 79 Телепрограми. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
TV programmes, words related to the shopping |
|
Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків |
WB p. 68 Ex. A |
91 |
|
Teen Life 7 а Життя підлітка, St.B, p. 80 Телевізійні програми. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
|
Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 68 Ex. A |
92 |
|
Teen Life 7 a Життя підлітка, St.B, p. 81 Музичні вподобання. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому |
|
Present Perfect Simple, time expressions |
Описує минулі події, вживаючи Present Perfect |
WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D |
93 |
|
Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 82 Музичні смаки. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (Match the pictures with the words), читання тексту та виконання завдання |
|
Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи |
WB p. 70 Ex. A, B |
94 |
|
Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 83 Спілкування у месенджерах. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах дискусія.
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone |
Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід |
WB p.70 - 71 Ex. С, D, E,F |
95 |
|
Teen Life 7 c Життя підлітка , St.B, p. 84 Спілкування у месенджерах. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Type, chat room, text message, text, receive, note |
|
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах |
WB p. 72 Ex. A, B |
96 |
|
Teen Life 7 c Життя підлітка, St.B, p. 85 Типи магазинів. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах Написання повідомлень |
Відпрацювання звуків [u:] |
Present Perfect Simple: How long?, for, since |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих та граматичних структур. |
WB p. 72 Ex. C, D, E, F |
97 |
|
Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 86 Покупки. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та відповіді на питання |
|
Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket, shoe shop, bookshop, electronics shop, clothes shop, pet shop |
|
Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів |
WB p. 73 Ex. A, B |
98 |
|
Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 87 Вартість товару. Гроші. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Критичне мислення: ■ структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах, рольова гра |
In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products |
Too/enough One/ones |
Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації |
WB p. 73 - 74 Ex. C - F |
99 |
|
Teen Life 7 e Життя підлітка, St.B, p. 88 Проблеми підлітків. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах
|
To feel down, to calm down, to cheer up, to fight |
Possessive Pronouns |
Надає пораду |
WB p. 75 Ex. A, B |
100 |
|
Teen Life 7 e Життя підлітка , St.B, p. 89 Популярні мюзикли. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис |
Креативність: ■ Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності; |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Пише лист з метою отримання поради |
WB p. 75 Ex. C, D |
101 |
|
Module 7 Round-up St.B, p. 109 Тест 7 Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 109 |
Ex. A, B p. 109 |
Ex. C-F p. 109 |
|
WB p. 76-77 Ex. A-H |
102 |
|
Culture page 4 St.B, p. 90 Популярні мюзикли.
4 CLIL/ Music, p.116
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Формування елементарних уявлень про художні цінності |
Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці |
|
Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up |
|
Висловлює власну думку та враження. |
Проєктна робота Make s musical instrument family poster |
103 |
|
Fame Слава, St.B, p. 91 Популярність підлітків. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
Famous people |
|
Ставить та відповідає на питання про відомих людей
|
WB p. 78 Ex. A |
104 |
|
Fame 8 a Слава, St.B, p. 92 Популярність підлітків. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. ■ Закликають інших до бесіди.
|
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
|
All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for |
|
Знаходить та розуміє нову інформацію. |
WB p. 78 Ex. A |
105 |
|
Fame 8 a Слава, St.B, p. 93 Виступ на сцені. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: складання історій |
Adjectives ending -y, -ous, - ful |
Relative Pronouns: who, which, that Defining Relative Clauses Non-Defining Relative Clauses |
Виражає припущення |
WB p. 78 - 79 Ex. B - F |
106 |
|
Fame 8 b Слава, St.B, p. 94 Виступ на сцені. Почуття. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитись: ■ Можуть за допомогою записів висловити власну думку |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Описує емоційний стан |
WB p.80 Ex. A, |
107 |
|
Fame 8 b Слава, St.B, p. 95 Періодичні видання. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Читання та виконання граматичного завдання, прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах дискусія.
|
|
So/neither |
Аргументує свій вибір |
WB p. 80 - 81 Ex. B - D |
108 |
|
Fame 8 c Слава, St.B, p. 96 Кінонагороди. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Висловлює власні враження, вживає лексику уроку |
WB p. 82 Ex. A |
109 |
|
Fame 8 c Слава, St.B, p. 97 Улюблені фільми. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах |
Mention, sell, save |
Present Simple Passive |
Пише речення, використовуючи вивчену граматику. |
WB p.82 Ex. B, C, D |
110 |
|
Fame 8 d Слава, St.B, p. 98 Мої улюблені фільми. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
|
Words related to films |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером |
WB p.83 Ex. A |
111 |
|
Fame 8 d Слава, St.B, p. 99 Похід до кінотеатру. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Відпрацювання “silent letters” |
Past Simple Passive |
Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації. |
WB p.83-84 Ex. B - D |
112 |
|
Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101 Улюблені мультфільми. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та заповнення таблиці |
Робота в парах |
Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack |
Relative Pronouns, the Passive Voice |
Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку. |
WB p.85 Ex. A-C |
113 |
|
Module 8 Round-up St.B, p. 110 Тест 8 Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 110 |
Ex. A, B p. 110 |
Ex. C-F p. 110 |
|
WB p.86-87 Ex. A-G |
114 |
|
Song 4 St.B, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Words related to music |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
115 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 |
|
Аналіз типових помилок |
|
■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Підсумковий урок |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Pair work activities p. 117-118 |
|
|
|
|