Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником Solutions Elementary 3rd edition Oxford University Press

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником Solutions Elementary 3rd edition Oxford University Press для 9 класу, Unit 5-6 (3 години на тиждень).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  за НМК Solutions 3rd edition Elementary,  Units 5 6 (3  години на тиждень), Oxford University Press

9-В клас (1 семестр)

 

 

 

Д А Т А

 

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Комунікативні види діяльності

Рецептивні Продуктивні / інтеракційні

Мовний інвентар

 

 

 

Д/З

Зорове сприймання Reading

Сприймання на слух Listening

Усна взаємодія та усне продукування Speaking

Писемна взаємодія та продукування Writing

Онлайн взаємодія

 

Лексика

 

Граматика

Повторення вивченого

1

 

Повторення вивченого. Тема: «My family and friends»

SB ст. 8-17

Розповідати про власну родину, обов’язки по дому.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

She’s got two cousins.

Have you got a stepbrother?

Are you similar to your brother or sister?

 

Family members,

Housework,

Describing people

Personality adjectives

Present Simple.

Have gpt.

Singular and plural nouns

Повторити лексику та граматику

2

 

Повторення теми «Daily routine», «School subjects»

SB ст.18-29

Розповідати про щоденні справи у школі. Вести розмову про шкільні предмети.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

Saying numbers, dates and times.

 

Daily routine,

 Days of the week,

School subjects,

Adverbs of frequency,

Question words,

Prepositions of time

Present Simple, Should\shouldn’t,

Imperatives

Повторити граматику з теми

3

 

Повторення теми « Одяг. Стиль»

SB ст. 30-39

Описувати та порівнювати вбрання людей, запитувати про деталі одягу.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

 

 

Personally, I think … In my opinion…, To be honest…, In my view…, I agree…, I disagree…

 

Adjectives to describe clothes,

Negative prefix –un,

Common ajectives,

Accessories

Present Simple,

Present C

Повторити граматичний матеріал

 

Unit 5. In the city / У місті

4

 

У місті

SB p. 52-53

Lesson 5A

Описувати місцевість

Пояснює життєво важливу потребу дотриман- ня правил дорож- нього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

Демонст- рує знання та наводить приклади дотриман- ня правил безпеки руху та користу- вання громадсь- ким транспор- том.

SB p. 53, ex. 5

SB p. 52,

ex. 2, 3, 7, 9

WB p. 52, ex. 3

Are there any hotels? Yes, there are.

Are they cheap or expensive? – There’s an expensive hotel and…

Are there any…? Is there a…?

 

Places in towns and cities: airport, bank, bus station, car park, church, cinema, fire station, gym, hospital, hotel, library, mosque, museum, park, police station, post office, etc.

Prepositions of place: behind, between, close to,

in, inside, in front of, near, next to, opposite, etc

There is/ There are. There isn’t/ There aren’t

WB

p. 52

5

 

Все пізнається в порівнянні

SB p. 54

Lesson 5B

Порівнювати речі, предмети, явища

SB p. 54, ex. 2

WB p. 53,

ex. 1

SB p. 54, ex. 7

I think Budapest is more attractive than… I agree/ I disagree.

SB p. 54, ex. 4, 5

WB p. 53

Comparative adjectives

Comparatives SB Grammar Builder 5B

p. 132

WB

p. 53

6

 

Місто чи село? SB p. 55

Lesson 5C

Розповідати про переваги/ недоліки проживання у місті/ селі.

Розпізнавати деталі аудіювання

SB p. 55, ex. 4

Listening for the main ideas

SB p. 55,

ex. 4, 5

WB p. 54,

ex. 2, 3, 4

An advantage of living in ... is that there are… A disadvantage is that... It’s good that you can… It isn’t good that you can’t… I’d like to

move to...because…

 

Crowd, farm, field, hill, lake, office block, street, shopping centre, traffic, valley, village, wood

 

WB

p. 54

7

 

Подорожуємо різними видами транспорту

SB p. 56

Lesson 5D

Описувати варіанти подорожей. Обговорювати різні види подорожей

SB p. 56, ex. 2

 

In your opinion, who’s the most talented singer in the world? Adele. Do you agree? – Yes, I do./ No, I

think…

SB p. 56, ex. 8

WB p. 55

Superlative adjectives Transport: bus, car, coach, motorbike, plane, ship, taxi, tram, underground

Superlatives SB Grammar Builder 5D

p. 132

WB

p. 55

8

 

Як ти їдеш до школи?

SB p. 57

Lesson 5E

Вести розмову про способи проїзду до школи, магазинів, тощо

SB p. 57, ex. 2

 

How do you usually get to school? – I usually go by…/ walk to school.

How do you usually get to the shops?

WB p. 56

Travel collocations:

buy a…, get to/ travel to school/ …, get on/ off a bus/…, get in/ out of a car/…, go up the escalator/…, go by

taxi/…, take a bus/…, etc.

 

WB

p. 56


 

9

 

Незвичані міста SB p. 58-59

Lesson 5F

Розуміти зміст історії про незвичайні міста.

Розповідати про власне місто/ село

Порівнює вартість подорожі різними видами транспор-

ту.

SB p. 59

WB p. 57,

ex. 2, 3, 4

SB p. 59

Curitiba has a population of about

1.7 million. Which city is the most attractive? I

think Curitiba is the most attractive.

 

Compass points: west, east, north, south Continents: Africa, Antarctica, Asia, Australia, Europe, North America, South America

Comparatives and superlatives

WB

p. 57

10

 

Де знаходиться? SB p. 60

Lesson 5G

Запитуємо та пояснюємо напрям

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

Планує краєзнав- чу подорож по Україні.

 

Робить повідом-

SB p. 60, ex. 3

SB p. 60,

ex. 3, 5, 6

WB p. 58,

ex. 2, 4

Where’s the hotel? – It’s opposite the restaurant./ It’s on the corner, next to the police station. Could you speak more slowly, please? Could you repeat that, please? What does …

mean?

catch a tram/ …, miss a train/…, go on foot, ride a scooter/…, lose your way, cross the road, drive to work/…, wait for a bus/…, give somebody a lift, arrive in/at

Giving directions: Go straight on. Go along King’s Road. Take the first left. Cross the road. Location: The… is next to the … It’s between the … and the… It’s opposite the… It’s on the corner. It’s on your right/ left.

SB Vocabulary Builder

p. 119

 

WB

p. 58

11

 

Написання статті про місто

SB p. 61

Lesson 5H

Написати статтю про власне місто/ село за планом

SB p. 61,

ex. 2, 3, 4

WB p. 59,

ex. 1, 3

 

It looks more/ less attractive than my town. … is a very interesting (small) town/ city.

 

Eating out, getting round, entertainment, history, places of interest, places to stay, shopping

SB Vocabulary Builder

p. 119

Comparatives

WB

p. 59

12

 

Туристична інформація WB p. 60

Ukrainian Culture Extra page

Розуміти та написати інформаційну листівку

лення про

основні пам’ятки історії та культури Києва.

WB p. 60,

ex. 2, 3

 

 

WB p. 60,

ex. 4, 5

Fantastic, authentic, polluted, beautiful, fabulous, good-looking, grand, new, historic,

delicious, famous

 

WB

p. 60

13

 

Історичний Київ WB p. 61

Ukrainian Culture Extra page

Описувати історичні місця Києва

WB p. 61,

ex. 2, 3

 

Saint Sophia Cathedral is a striking white building in the

middle of Kyiv.

WB p. 61, ex. 5

Striking, attractive, amazing.

It’s no surprise that… It is worth seeing…

 

WB

p. 61

14

 

Домашнє читання. Розвиток навичок читання

15

 

Виконання лексико-граматичних вправ . Exam Skills Trainer 3 WB p. 62-63

16

 

Розвиток навичок письма.

17

 

Culture: New York SB p. 112

18

 

Розвиток навичок аудіювання

19

 

  Виконання лексико-граматичних вправ Comparatives and superlatives

20

 

Повторення та закріплення знань з теми «In the city / У місті»

21

 

  Контрольна робота з теми. End-of-unit 5 test (Course Tests)

 

 

Unit 6. Going wild / Світ диких тварин

22

 

Дикі тварини

Розповідати

Розглядає

 

SB p. 63,

Which is uglier, a

 

Wild animals: bear, bee,

Comparative

WB

 

SB p. 62-63

про різних

природу

ex. 2, 3, 9, 10

frog or a snake? – A

butterfly, crocodile,

and

p.

 

Lesson 6A

диких тварин

як цілісну

WB p. 64, ex. 4

frog. I agree./ I

dolphin, eagle, giraffe,

superlative

64

 

 

 

систему.

 

don’t agree. I

gorilla, hippo, whale, etc.

forms

 

 

 

 

 

 

think…

Parts of an animal: ear,

 

 

 

 

 

 

 

 

eye, foot (feet), mouth,

 

 

 

 

 

 

 

 

paw, tail, wing, etc.

 

 

 

23

 

Минуле життя SB p. 64

Lesson 6B

Розповідати про події, які відбувалися в минулому

Робить повідом- лення про складні погодні умови.

Розрізняє безпечні та небезпеч- ні ситуації під час активного відпочин- ку.

Демонст- рує розуміння цінності культур- ного розмаїття та необхід- ності жити разом у мирі.

 

Проектує власні повсякден ні дії на захист довкілля.

Робить повідом- лення про тварин, які занесені до Червоної та Зеленої книг України.

SB p. 64,

ex. 1, 5

SB p. 64, ex. 1, 3

This morning, I walked to school. I arrived at school.

WB p. 65

Past tense expressions: last week, last month, ten years ago, three hours ago, this morning, yesterday, a few minutes ago, etc.

Verbs: end, live, start, stop, travel, wait, walk,

want, watch, chat, plan, interrupt, arrive, need.

Past simple (affirmative): regular verbs SB Grammar Builder 6B

p. 134

WB

p. 65

24

 

Національний парк

SB p. 65

Lesson 6C

Розповідати про національні

парки у своїй країні

 

Missing sounds SB p. 65,

ex. 4, 5, 6, 7, 8

WB p. 66,

ex. 3, 4

 

 

Bear, chair, grass, paw, sleeping bag, tent.

Verbs: climb, feed, keep, look, rely, run, take, tell, walk.

Past simple

WB

p. 66

25

 

Минулі події SB p. 66

Lesson 6D

Розповідати про події та факти, які були у минулому

SB p. 66, ex. 1

SB p. 66, ex. 1

Could you swim when you were four? – Yes, I

could./ No, I couldn’t.

WB p. 67

 

Past simple:

be and can

SB Grammar Builder 6D

p. 134

WB

p. 67

26

 

Вижити в тропічних лісах! SB p. 67

Lesson 6E

Преказувати історію за планом

SB p. 67, ex. 2

WB p. 68,

ex. 3

 

Last year he was in the forest, 300 miles from the nearest big town.

 

Prepositions of place: on, in, by.

Prepositions of movement: across, past, down, under, out of, etc.

Past simple

WB

p. 68

27

 

Справжні тварини, які вважалися вигадкою SB p. 68-69

Lesson 6F

Розуміти зміст історій про дивних таврин

SB p. 68-69,

ex. 3, 4

WB p. 69,

ex. 2, 3

SB p. 68, ex. 4

 

 

Occupations:

pilot, sailor, scientist, soldier, explorer, journalist, etc.

Past simple

WB

p. 69

28

 

Відпочинок на природі

SB p. 70

Lesson 6G

Описувати фото про відпочинок на природі

 

SB p. 70,

ex. 3, 4, 6

WB p. 70,

ex. 2, 3

In the centre, there’s…

In the distance, you can see…

 

Natural world: stars, rock, sunrise, sunset, moon, ground, mountains, etc. Actions: climbing, sitting, facing, etc.

SB Vocabulary Builder

p. 120

Present tenses

WB

p. 70

29

 

Написання листівки SB p. 71

Lesson 6H

Написати листівку про екстремаль- ний відпочинок

SB p. 71, ex. 2

WB p. 71,

ex. 1

 

I’m having a great time in… This is my third day in… The weather is OK/ fabulous, terrible. Wish you were

here.

SB p. 71, ex. 7

WB p. 71,

ex. 4, 5

Adventure holiday activities: abseil, cycle, explore, kayak, surf, trek, bungee-jump, kite-surf, go caving, etc.

SB Vocabulary Builder

p. 120

Present tenses

WB

p. 71

30

 

Червона книга України

WB p. 72

Ukrainian Culture Extra page

Розуміти історію про Червону та Зелену книги

України

WB p. 72,

ex. 3, 4

 

 

WB p. 72, ex. 5

Endangered, rare, destroy, protect, extinct, flora, fauna, habitat

 

WB

p. 72

1

 

Чудеса України WB p. 73

Ukrainian Culture Extra page

Розуміти та переказувати текст про природні та штучні чудеса

в Україні

Робить повідом- лення про чудеса України.

WB p. 73,

ex. 3

 

 

WB p. 73, ex. 5

Landscape, scenery, heavy rain, disappear, mountain streams, actually, surface, scientific research

 

WB

p. 73

32

 

Домашнє читання. Розвиток навичок читання

33

 

Виконання лексико-граматичних вправ. Підготовка до написання контрольної роботи. Exam Skills Trainer 3 SB p. 72-73

34

 

Контрольна робота з теми. End-of-unit 6 test (Course Tests)

35

 

Розвиток навичок аудіювання.Culture: Yellowstone National Park SB p. 113.

36

 

Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 6 The Grand Canyon (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets)

37

 

Розвиток навичок письма.

38

 

Контроль навичок письма.

39

 

Контроль навичок читання.

40

 

Контроль навичок аудіювання.

41

 

Контроль навичок говоріння.

42

 

Photocopiable resources:

Unit 6 (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section)

43

 

21st Century Skills Projects: Project 2. Web page: the low-down on our town (Units 3-6)

44

 

Повторення та закріплення знань з теми «Going wild / Світ диких тварин»

45

 

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

docx
Додав(-ла)
Шипоша Олена
Додано
11 вересня
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку