Календарно-тематичне планування за НМК Solutions 3rd edition Elementary, Units 5 – 6 (3 години на тиждень), Oxford University Press
9-В клас (1 семестр)
№ |
Д А Т А |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Комунікативні види діяльності Рецептивні Продуктивні / інтеракційні |
Мовний інвентар |
Д/З |
||||
Зорове сприймання Reading |
Сприймання на слух Listening |
Усна взаємодія та усне продукування Speaking |
Писемна взаємодія та продукування Writing Онлайн взаємодія |
Лексика |
Граматика |
||||||
Повторення вивченого |
|||||||||||
1 |
|
Повторення вивченого. Тема: «My family and friends» SB ст. 8-17 |
Розповідати про власну родину, обов’язки по дому. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
She’s got two cousins. Have you got a stepbrother? Are you similar to your brother or sister? |
|
Family members, Housework, Describing people Personality adjectives |
Present Simple. Have gpt. Singular and plural nouns |
Повторити лексику та граматику |
2 |
|
Повторення теми «Daily routine», «School subjects» SB ст.18-29 |
Розповідати про щоденні справи у школі. Вести розмову про шкільні предмети. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Saying numbers, dates and times. |
|
Daily routine, Days of the week, School subjects, Adverbs of frequency, Question words, Prepositions of time |
Present Simple, Should\shouldn’t, Imperatives |
Повторити граматику з теми |
3 |
|
Повторення теми « Одяг. Стиль» SB ст. 30-39 |
Описувати та порівнювати вбрання людей, запитувати про деталі одягу. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
|
|
Personally, I think … In my opinion…, To be honest…, In my view…, I agree…, I disagree… |
|
Adjectives to describe clothes, Negative prefix –un, Common ajectives, Accessories |
Present Simple, Present C |
Повторити граматичний матеріал
|
Unit 5. In the city / У місті |
|||||||||||
4 |
|
У місті SB p. 52-53 Lesson 5A |
Описувати місцевість |
Пояснює життєво важливу потребу дотриман- ня правил дорож- нього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
Демонст- рує знання та наводить приклади дотриман- ня правил безпеки руху та користу- вання громадсь- ким транспор- том. |
SB p. 53, ex. 5 |
SB p. 52, ex. 2, 3, 7, 9 WB p. 52, ex. 3 |
Are there any hotels? – Yes, there are. Are they cheap or expensive? – There’s an expensive hotel and… Are there any…? Is there a…? |
|
Places in towns and cities: airport, bank, bus station, car park, church, cinema, fire station, gym, hospital, hotel, library, mosque, museum, park, police station, post office, etc. Prepositions of place: behind, between, close to, in, inside, in front of, near, next to, opposite, etc |
There is/ There are. There isn’t/ There aren’t |
WB p. 52 |
5 |
|
Все пізнається в порівнянні SB p. 54 Lesson 5B |
Порівнювати речі, предмети, явища |
SB p. 54, ex. 2 WB p. 53, ex. 1 |
SB p. 54, ex. 7 |
I think Budapest is more attractive than… I agree/ I disagree. |
SB p. 54, ex. 4, 5 WB p. 53 |
Comparative adjectives |
Comparatives SB Grammar Builder 5B p. 132 |
WB p. 53 |
|
6 |
|
Місто чи село? SB p. 55 Lesson 5C |
Розповідати про переваги/ недоліки проживання у місті/ селі. Розпізнавати деталі аудіювання |
SB p. 55, ex. 4 |
Listening for the main ideas SB p. 55, ex. 4, 5 WB p. 54, ex. 2, 3, 4 |
An advantage of living in ... is that there are… A disadvantage is that... It’s good that you can… It isn’t good that you can’t… I’d like to move to...because… |
|
Crowd, farm, field, hill, lake, office block, street, shopping centre, traffic, valley, village, wood |
|
WB p. 54 |
|
7 |
|
Подорожуємо різними видами транспорту SB p. 56 Lesson 5D |
Описувати варіанти подорожей. Обговорювати різні види подорожей |
SB p. 56, ex. 2 |
|
In your opinion, who’s the most talented singer in the world? – Adele. Do you agree? – Yes, I do./ No, I think… |
SB p. 56, ex. 8 WB p. 55 |
Superlative adjectives Transport: bus, car, coach, motorbike, plane, ship, taxi, tram, underground |
Superlatives SB Grammar Builder 5D p. 132 |
WB p. 55 |
|
8 |
|
Як ти їдеш до школи? SB p. 57 Lesson 5E |
Вести розмову про способи проїзду до школи, магазинів, тощо |
SB p. 57, ex. 2 |
|
How do you usually get to school? – I usually go by…/ walk to school. How do you usually get to the shops? |
WB p. 56 |
Travel collocations: buy a…, get to/ travel to school/ …, get on/ off a bus/…, get in/ out of a car/…, go up the escalator/…, go by taxi/…, take a bus/…, etc. |
|
WB p. 56 |
9 |
|
Незвичані міста SB p. 58-59 Lesson 5F |
Розуміти зміст історії про незвичайні міста. Розповідати про власне місто/ село |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспор- ту. |
SB p. 59 WB p. 57, ex. 2, 3, 4 |
SB p. 59 |
Curitiba has a population of about 1.7 million. Which city is the most attractive? I think Curitiba is the most attractive. |
|
Compass points: west, east, north, south Continents: Africa, Antarctica, Asia, Australia, Europe, North America, South America |
Comparatives and superlatives |
WB p. 57 |
10 |
|
Де знаходиться? SB p. 60 Lesson 5G |
Запитуємо та пояснюємо напрям |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Планує краєзнав- чу подорож по Україні.
Робить повідом- |
SB p. 60, ex. 3 |
SB p. 60, ex. 3, 5, 6 WB p. 58, ex. 2, 4 |
Where’s the hotel? – It’s opposite the restaurant./ It’s on the corner, next to the police station. Could you speak more slowly, please? Could you repeat that, please? What does … mean? |
catch a tram/ …, miss a train/…, go on foot, ride a scooter/…, lose your way, cross the road, drive to work/…, wait for a bus/…, give somebody a lift, arrive in/at |
Giving directions: Go straight on. Go along King’s Road. Take the first left. Cross the road. Location: The… is next to the … It’s between the … and the… It’s opposite the… It’s on the corner. It’s on your right/ left. SB Vocabulary Builder p. 119 |
|
WB p. 58 |
11 |
|
Написання статті про місто SB p. 61 Lesson 5H |
Написати статтю про власне місто/ село за планом |
SB p. 61, ex. 2, 3, 4 WB p. 59, ex. 1, 3 |
|
It looks more/ less attractive than my town. … is a very interesting (small) town/ city. |
|
Eating out, getting round, entertainment, history, places of interest, places to stay, shopping SB Vocabulary Builder p. 119 |
Comparatives |
WB p. 59 |
|
12 |
|
Туристична інформація WB p. 60 Ukrainian Culture Extra page |
Розуміти та написати інформаційну листівку |
лення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
WB p. 60, ex. 2, 3 |
|
|
WB p. 60, ex. 4, 5 |
Fantastic, authentic, polluted, beautiful, fabulous, good-looking, grand, new, historic, delicious, famous |
|
WB p. 60 |
13 |
|
Історичний Київ WB p. 61 Ukrainian Culture Extra page |
Описувати історичні місця Києва |
WB p. 61, ex. 2, 3 |
|
Saint Sophia Cathedral is a striking white building in the middle of Kyiv. |
WB p. 61, ex. 5 |
Striking, attractive, amazing. It’s no surprise that… It is worth seeing… |
|
WB p. 61 |
|
14 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання |
|||||||||
15 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ . Exam Skills Trainer 3 WB p. 62-63 |
|||||||||
16 |
|
Розвиток навичок письма. |
|||||||||
17 |
|
Culture: New York SB p. 112 |
|||||||||
18 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|||||||||
19 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ Comparatives and superlatives |
|||||||||
20 |
|
Повторення та закріплення знань з теми «In the city / У місті» |
|||||||||
21 |
|
Контрольна робота з теми. End-of-unit 5 test (Course Tests) |
|||||||||
|
|
||||||||||
Unit 6. Going wild / Світ диких тварин |
|||||||||||
22 |
|
Дикі тварини |
Розповідати |
Розглядає |
|
SB p. 63, |
Which is uglier, a |
|
Wild animals: bear, bee, |
Comparative |
WB |
|
SB p. 62-63 |
про різних |
природу |
ex. 2, 3, 9, 10 |
frog or a snake? – A |
butterfly, crocodile, |
and |
p. |
|||
|
Lesson 6A |
диких тварин |
як цілісну |
WB p. 64, ex. 4 |
frog. – I agree./ I |
dolphin, eagle, giraffe, |
superlative |
64 |
|||
|
|
|
систему. |
|
don’t agree. I |
gorilla, hippo, whale, etc. |
forms |
|
|||
|
|
|
|
|
think… |
Parts of an animal: ear, |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
eye, foot (feet), mouth, |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
paw, tail, wing, etc. |
|
|
23 |
|
Минуле життя SB p. 64 Lesson 6B |
Розповідати про події, які відбувалися в минулому |
Робить повідом- лення про складні погодні умови. Розрізняє безпечні та небезпеч- ні ситуації під час активного відпочин- ку. Демонст- рує розуміння цінності культур- ного розмаїття та необхід- ності жити разом у мирі.
Проектує власні повсякден ні дії на захист довкілля. Робить повідом- лення про тварин, які занесені до Червоної та Зеленої книг України. |
SB p. 64, ex. 1, 5 |
SB p. 64, ex. 1, 3 |
This morning, I walked to school. I arrived at school. |
WB p. 65 |
Past tense expressions: last week, last month, ten years ago, three hours ago, this morning, yesterday, a few minutes ago, etc. Verbs: end, live, start, stop, travel, wait, walk, want, watch, chat, plan, interrupt, arrive, need. |
Past simple (affirmative): regular verbs SB Grammar Builder 6B p. 134 |
WB p. 65 |
24 |
|
Національний парк SB p. 65 Lesson 6C |
Розповідати про національні парки у своїй країні |
|
Missing sounds SB p. 65, ex. 4, 5, 6, 7, 8 WB p. 66, ex. 3, 4 |
|
|
Bear, chair, grass, paw, sleeping bag, tent. Verbs: climb, feed, keep, look, rely, run, take, tell, walk. |
Past simple |
WB p. 66 |
|
25 |
|
Минулі події SB p. 66 Lesson 6D |
Розповідати про події та факти, які були у минулому |
SB p. 66, ex. 1 |
SB p. 66, ex. 1 |
Could you swim when you were four? – Yes, I could./ No, I couldn’t. |
WB p. 67 |
|
Past simple: be and can SB Grammar Builder 6D p. 134 |
WB p. 67 |
|
26 |
|
Вижити в тропічних лісах! SB p. 67 Lesson 6E |
Преказувати історію за планом |
SB p. 67, ex. 2 WB p. 68, ex. 3 |
|
Last year he was in the forest, 300 miles from the nearest big town. |
|
Prepositions of place: on, in, by. Prepositions of movement: across, past, down, under, out of, etc. |
Past simple |
WB p. 68 |
|
27 |
|
Справжні тварини, які вважалися вигадкою SB p. 68-69 Lesson 6F |
Розуміти зміст історій про дивних таврин |
SB p. 68-69, ex. 3, 4 WB p. 69, ex. 2, 3 |
SB p. 68, ex. 4 |
|
|
Occupations: pilot, sailor, scientist, soldier, explorer, journalist, etc. |
Past simple |
WB p. 69 |
|
28 |
|
Відпочинок на природі SB p. 70 Lesson 6G |
Описувати фото про відпочинок на природі |
|
SB p. 70, ex. 3, 4, 6 WB p. 70, ex. 2, 3 |
In the centre, there’s… In the distance, you can see… |
|
Natural world: stars, rock, sunrise, sunset, moon, ground, mountains, etc. Actions: climbing, sitting, facing, etc. SB Vocabulary Builder p. 120 |
Present tenses |
WB p. 70 |
|
29 |
|
Написання листівки SB p. 71 Lesson 6H |
Написати листівку про екстремаль- ний відпочинок |
SB p. 71, ex. 2 WB p. 71, ex. 1 |
|
I’m having a great time in… This is my third day in… The weather is OK/ fabulous, terrible. Wish you were here. |
SB p. 71, ex. 7 WB p. 71, ex. 4, 5 |
Adventure holiday activities: abseil, cycle, explore, kayak, surf, trek, bungee-jump, kite-surf, go caving, etc. SB Vocabulary Builder p. 120 |
Present tenses |
WB p. 71 |
|
30 |
|
Червона книга України WB p. 72 Ukrainian Culture Extra page |
Розуміти історію про Червону та Зелену книги України |
WB p. 72, ex. 3, 4 |
|
|
WB p. 72, ex. 5 |
Endangered, rare, destroy, protect, extinct, flora, fauna, habitat |
|
WB p. 72 |
1 |
|
Чудеса України WB p. 73 Ukrainian Culture Extra page |
Розуміти та переказувати текст про природні та штучні чудеса в Україні |
Робить повідом- лення про чудеса України. |
WB p. 73, ex. 3 |
|
|
WB p. 73, ex. 5 |
Landscape, scenery, heavy rain, disappear, mountain streams, actually, surface, scientific research |
|
WB p. 73 |
32 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання |
|||||||||
33 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ. Підготовка до написання контрольної роботи. Exam Skills Trainer 3 SB p. 72-73 |
|||||||||
34 |
|
Контрольна робота з теми. End-of-unit 6 test (Course Tests) |
|||||||||
35 |
|
Розвиток навичок аудіювання.Culture: Yellowstone National Park SB p. 113. |
|||||||||
36 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 6 – The Grand Canyon (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|||||||||
37 |
|
Розвиток навичок письма. |
|||||||||
38 |
|
Контроль навичок письма. |
|||||||||
39 |
|
Контроль навичок читання. |
|||||||||
40 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|||||||||
41 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|||||||||
42 |
|
Photocopiable resources: Unit 6 (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) |
|||||||||
43 |
|
21st Century Skills Projects: Project 2. Web page: the low-down on our town (Units 3-6) |
|||||||||
44 |
|
Повторення та закріплення знань з теми «Going wild / Світ диких тварин» |
|||||||||
45 |
|
Підсумковий урок за 1 семестр |