До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарно-тематичне планування уроків біології для 7 класу на ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків біології для 7-го класу на ІІ семестр, складено відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, до підручника біологія 7 клас, авторами якого є

Л. І. Остапченко, П. Г. Балан та ін.

Перегляд файлу

                                                         Погоджено

                                                                          Заступник директора

                                                                               ________­­­____________

БІОЛОГІЯ

7 клас

 (70 годин – 2 години на тиждень, з них  6 годин – резервних)

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

№ п/п

уроку

Тема уроку

Практичні роботи,

Лабораторні дослідження,

Міні-проекти

Дата проведен-ня уроку

Приміт-ка

 

Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин (16 год. + 1 год.)

32

 

 

Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.

 

 

 

33

Різноманітність травних систем.

 

 

 

34

Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.

 

 

 

35

Транспорт речовин  у тварин.   Незамкнена та замкнена кровоносні системи.

Практична робота:

4.Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин

 

 

36

Кров, її основні функції.

 

 

 

37

Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.

 

 

 

38

Опора і рух. Види скелета.

 

 

 

39

Значення опорно-рухової системи.

 Практична робота:

5.Порівняння будови скелетів хребетних тварин.

 

 

40

Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.

 

 

 

41

Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції.   

 

Лабораторне дослідження:

особливостей покривів тіла

тварин.

 

 

Тематична № 1

42

Органи чуття їх значення.

 

Міні-проект

Як бачать тварини.

 

 

43

Нервова система, її значення.

 

 

 

44

Розвиток нервової системи у різних тварин.

Практична робота 6.Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях)

 

 

45

Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.

 

 

 

46

   Статеві клітини та запліднення.

 

 

 

47

Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин.

 

Лабораторні дослідження:

визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).

 

 

48

Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин»

 

 

 

Тема 3. Поведінка тварин (10 год. + 3 год.)

49

Поведінка тварин, методи її вивчення.

 

 

 

50

Вроджена і набута поведінка.

Лабораторні дослідження:

спостереження за поведінкою тварин (вид   визначається учителем).

 

 

51

Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.

 

 

 

Тематична № 2

52

Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна.

 

 

 

53

Форми поведінки тварин: репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна.

 

 

 

54

 Соціальна поведінка тварин.

 

Практичні роботи:

8. Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео матеріалами або описом).

 

 

55

Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі.

 

 

 

56

Комунікація тварин.

 

 

 

57

Представлення міні-проектів.

Міні-проект (за вибором):

Чому мігрують тварини.

 

 

58

Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність.

 

 

 

59

Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.

 

 

 

60

Узагальнення знань з теми «Поведінка тварин»

 

 

 

61

Контрольна робота

 

 

 

Тематична № 3

Тема 4. Організми і середовище існування (6 год. + 1 год.)

62

 Поняття про екосистему та чинники середовища. 

 

 

 

63

Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.

 

 

 

64

Співіснування організмів в угрупованнях. 

 

 

 

65

 

Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.

 

 

 

66

Природоохоронні території.

 

 

 

67

Червона книга України.

 

 

 

68

Міні-проект :

Заповідні території України.

 

 

 

Узагальнення (2 год.)

69-70

Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності живої  природи

 

 

 

Тематична № 4

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
11 січня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку