Календарно-тематичне планування уроків читання і письма за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу» ( 7 годин)

Про матеріал
1 клас. НУШ. Календарно-тематичне планування уроків читання і письма за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу» (буквар «Я читаю» - у 2-х частинах, зошит «Я пишу» - у 2-х частинах, посібник «Я дружу зі словом») 7 годин на тиждень. І та ІІ семестри.
Перегляд файлу

F:\Календарні 1 клас  (мої)\s1200.jpg 

 

 

 

Острівчанська  початкова  школа

 

                      ЗАТВЕРДЖЕНО:

В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2018р.

 

 

В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.

    «_____»_____________2019р.

 

 

 

уроків читання і письма

за комплектом з навчання грамоти 

«Я читаю і пишу»

(буквар «Я читаю» - у 2-х частинах,

зошит «Я пишу» - у 2-х частинах,

посібник «Я дружу зі словом»)

 

                                                                                       Вчитель:        

                                              Гончаренко Людмила Петрівна

 

 

РОЗГЛЯНУТО

на  засіданні  методичного об’єднання

вчителів початкових класів

Протокол № 1 від 31.08. 2018 року

Голова ШМО  ______ С.В.Нетреба

 

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=08863e9e1f5650f1086a498fdda759de&n=33&h=215&w=226І семестр

16 тижнів х 7 годин =112 годин

(56 години читання, 56 години письма)

 

Читання

Письмо

№ уроку,

сторінка в букварі

 

Дата прове-

дення

 

Корек-ція

Тема

№ уроку,

cторінка в зошиті, посібнику

Дата прове-дення

 

Корекція

Тема

Добукварний період

1

с. 1-3

 


 

 

Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці

 

1

с. 1-2

 


 

 

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтува-ння на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

2

с. 4-5

 

 

Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя

2

с. 3

 

 

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)

3

с. 6-7

 

 

Слова, які відповідають на питання хто? Сім’я

3

с. 4

 

 

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії

4

с. 8-9

 

 

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор

4

с. 5

 

 

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці

5

с. 10-11

 

 

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня

5

с. 6

 

 

Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова)

6

с. 12-13

 

 

Речення. Відпочинок на природі (пікнік)

6

с. 7

 

 

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна)

7

с. 14-15

 

 

Службові слова в реченні. Природа навколо нас

7

с. 8

 

 

Похила лінія (коротка, подовжена)

8

с. 16-17

 

 

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Дитячі ігри

8

с. 9

 

 

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

9

с. 18-19

 

 

Поділ слів на склади. Посуд. Сімейний обід

9

с. 10

 

 

Подовжена похила лінія із заокругле-нням унизу і вгорі

10

с. 20-21

 

 

Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою

10

с. 11-12

 

 

Подовжена похила лінія з петлею внизу. РЗМ  (Навчальне приладдя)

11

с. 22-23

 

 

Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти

11

с. 13

 

 

Подовжена похила лінія з петлею вгорі

12

с. 24-25

 

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Зоряне небо

12

с. 14

 

 

Півовал (малий, великий)

 

13

с. 26-27

 

 

Звукові схеми слів. Птахи

13

с. 15

 

 

Овал (малий, великий)

14

с. 28-29

 

 

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку

 

14

с. 16

 

 

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання)

15

с. 30-31

 

 

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати?

15

с. 17-18

 

 

Повторення вивчених елементів букв.

16

 

 

 

Робота з дитячою книжкою

16

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки)

Букварний період

17

с. 32-33

 

 

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками

17

с. 19

 

 

Написання малої букви а

18

с. 34-35

 

 

Велика буква А. Розповідь за малюнками

18

с. 20

 

 

Написання великої букви А

 

19

с. 36-37

 

 

Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками

19

с. 21

 

 

Написання малої букви о

20

с. 38-39

 

 

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками

20

с. 22

 

 

Написання великої букви О

 

21

с. 40-41

 

 

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками

21

с. 23

 

 

Написання малої букви у

22

с. 42-43

 

 

Велика буква У. Складання речень за малюнками

22

с. 24

 

 

Написання великої букви У

 

23

с. 44-45

 

 

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Робота з дитячою книжкою

23

с. 25-26

 

 

Написання букви и. Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти)

24

с. 46-47

 

 

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками

24

с. 27

 

 

Написання малої букви і

25

с. 48-49

 

 

Велика буква І. Складання речень за малюнками

25

с. 28

 

 

Написання великої букви І

 

26

с. 50-51

 

 

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками

26

с. 29

 

 

Написання малої букви е

27

с. 52-53

 

 

Велика буква Е. Складання речень за малюнками

27

с. 30

 

 

Написання великої букви Е

 

28

с. 54-55

 

 

Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л

28

с. 31

 

 

Написання малої букви л і складів з нею

29

с. 56-57

 

 

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

29

с. 32

 

 

Написання великої букви Л, складів і слів з нею

30

с. 58-59

 

 

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

30

с. 33-34

 

 

Написання малої букви м, складів,  слів і речень з вивченими буквами.

РЗМ (Сім’я)

31

с. 60-61

 

 

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами

31

с. 35

 

 

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивче-ними буквами

32

с. 62-63

 

 

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами

32

с. 36

 

 

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивче-ними буквами

33

с. 64-65

 

 

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами

33

с. 37

 

 

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

34

с. 66-67

 

 

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами

34

с. 38

 

 

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами

35

с. 68-69

 

 

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами

35

с. 39

 

 

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

36

с. 70-71

 

 

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами

36

с. 40

 

 

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами

37

с. 72-73

 

 

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

37

с. 41-42

 

 

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. РЗМ (Одяг і взуття)

38

с. 74-75

 

 

Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

38

с. 43

 

 

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами

39

с. 76-77

 

 

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)

39

с. 44

 

 

Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

 

40

с. 78-79

 

 

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

40

с. 45

 

 

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами

41

с. 80-81

 

 

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами

41

с. 46

 

 

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

42

с. 82-83

 

 

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами

42

с. 47

 

 

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

43

с. 84-85

 

 

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літера-ми. Робота з дитячою книжкою

43

с. 48-49

 

 

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буква-ми. РЗМ (Посуд)

44

с. 86-87

 

 

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполу-чень і речень з вивченими літерами

44

с. 50

 

 

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами

45

с. 88-89

 

 

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

45

с. 51

 

 

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

46

с. 90-91

 

 

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

46

с. 52

 

 

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами

47

с. 92-93

 

 

Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

47

с. 53

 

 

Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

48

с. 94-95

 

 

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

48

с. 54

 

 

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

49

с. 96-97

 

 

Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

49

с. 55

 

 

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивче-ними буквами

50

с. 98-99

 

 

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

50

с. 56-57

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. РЗМ (Меблі)

51

с. 100-101

 

 

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літера-ми. Уявлення про слова, протилежні за значенням

51

с. 58

 

 

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

52

с. 102-103

 

 

Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

52

с. 59

 

 

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивчени-ми буквами. Спи-сування друкова-ного речення

53

с. 104-105

 

 

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літе-рами. Уявлення про залежність значе-ння слова від зміни наголосу в ньому

53

с. 60

 

 

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення

54

с. 106-107

 

 

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

54

с. 61

 

 

Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивчени-ми буквами. Спи-сування друкова-ного речення

55

с. 108-109

 

 

Закріплення вміння читати

 

55

с. 62-63

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

56

с. 110-112

 

 

 

Закріплення вміння читати

Робота з дитячою книжкою. Підсумковий урок за семестр.

 

56

с. 63- 64

 

 

Написання розділових  знаків ! ? , . Записування речень з ними

РЗМ (Побутова техніка) Підсумковий урок за семестр.

ІІ СЕМЕСТР

18 тижнів х 7 годин = 126 годин

(63 години читання, 63 години письма)

Читання

Письмо

№ уроку,

сторінка в букварі

 

Дата прове-

дення

 

Корекція

Тема

№ уроку,

Сторін-ка в зошиті, посіб-нику

Дата прове-дення

 

Корекція

Тема

1

с. 3-5

 

 

Закріплення вміння читати

 

1

с. 1-3

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

2

с. 6-7

 

 

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

2

с. 4

 

 

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

3

с. 8-9

 

 

Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

3

с. 5

 

 

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

4

с. 10-11

 

 

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

4

с. 6

 

 

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

5

с. 12-13

 

 

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

5

с. 7-9

 

 

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення.

РЗМ (Спорт)

6

с. 14-15

 

 

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами

6

с. 10-11

 

 

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

7

с. 16-17

 

 

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

7

с. 12-13

 

 

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

8

с. 18-19

 

 

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

8

с. 14

 

 

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

9

с. 20-21

 

 

Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

9

с. 15

 

 

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

10

с. 22-23

 

 

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

10

с. 16

 

 

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення

11

с. 24-25

 

 

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів.

Робота з дитячою книжкою

11

с. 17-19

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. РЗМ (Звірі)

12

с. 26-27

 

 

Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

12

с. 20-21

 

 

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Віднов-лення деформо-ваних слів. Спису-вання друкованого речення

13

с. 28-29

 

 

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

13

с. 22-23

 

 

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

14

с. 30-31

 

 

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

14

с. 24-25

 

 

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

15

с. 32-33

 

 

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова

15

с. 26-27

 

 

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

16

с. 34-35

 

 

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

16

с. 28-30

 

 

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Птахи)

17

сс. 36-37

 

 

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

17

с. 31-32

 

 

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

18

с. 38-39

 

 

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами

18

с. 33-34

 

 

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованоо речення

19

с. 40-41

 

 

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів)

19

с. 35-36

 

 

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

20

с. 42-43

 

 

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

20

с. 37-38

 

 

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

21

с. 44-45

 

 

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами

21

с. 39-40

 

 

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

22

с. 46-47

 

 

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

22

с. 41

 

 

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

23

с. 48-49

 

 

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

23

с. 42-44

 

 

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення (Пори року)

24

с. 50-51

 

 

Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

24

с. 45

 

 

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

25

с. 52-53

 

 

Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

25

с. 46

 

 

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-

вання друкованого речення. Віднов-лення деформо-ваного речення

26

с. 54-55

 

 

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

26

с. 47-48

 

 

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

27

с. 56-57

 

 

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

27

с. 49-50

 

 

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

28

с. 58-59

 

 

Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами

28

с. 51-52

 

 

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

29

с. 60-61

 

 

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

29

с. 53-54

 

 

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

30

с. 62-63

 

 

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

30

с. 55-56

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. РЗМ(Явища природи)

31

с. 64-65

 

 

Звуки https://lh3.googleusercontent.com/pzNAoCsDoL7vlcyxWPJwUqKcBWELJGuU56DvpA6rvfDfQpJkHSaQpgnIQhpROZprOR5WKkh1zqwEHOKjEC87bpxrQ3Kq25gBxUt8kNMuHWIH7S4rneihuonJDhlP3FEYYSboQTY76WkWVE0tXw, https://lh6.googleusercontent.com/h7Jte7oCBCCyzc61bjhMC47R1NljNii3rKE0UZkecnhoyAfulV64VdMKGgLNLtZaZEfKpyLFACw1L5oZzCKCyTgUpOYs9KmRSF9rtHrVn6_serLy2Xo2kRDHz-BdLwLUN_BtddF4Ix1PLX560g, буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами

31

с. 57-58

 

 

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

32

с. 66-67

 

 

Звук https://lh6.googleusercontent.com/WJRKk6CEnBXM9XaZBdgBf9gcpHEiXh7pogLCb2aPTvJFAN8vW04j-Ah_NFq779Ji9F_MxymlqGGGDKw2PA0Qrc0P_0hSPnoZs75QacLlrsrYoOthKoXd3YVeLV1oCCb9iephR8AW6gjt3UO51w, буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

32

с. 59-60

 

 

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень

33

с. 68-69

 

 

Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

33

с. 61-62

 

 

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень

34

с. 70-71

 

 

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

34

с. 63-64

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

 

 

Післябукварний період

35

с. 72-73

 

 

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

35

с. 3-5

(у посіб-нику)

 

 

Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства

36

с. 74-75

 

 

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

36

с. 6-7

 

 

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

37

с. 76-77

 

 

Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

Робота з дитячою книжкою

37

с. 8-9

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (Професії)

38

с. 78-79

 

 

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

38

с. 10-11

 

 

Написання слів зі звуками https://lh6.googleusercontent.com/WJRKk6CEnBXM9XaZBdgBf9gcpHEiXh7pogLCb2aPTvJFAN8vW04j-Ah_NFq779Ji9F_MxymlqGGGDKw2PA0Qrc0P_0hSPnoZs75QacLlrsrYoOthKoXd3YVeLV1oCCb9iephR8AW6gjt3UO51w, https://lh3.googleusercontent.com/pzNAoCsDoL7vlcyxWPJwUqKcBWELJGuU56DvpA6rvfDfQpJkHSaQpgnIQhpROZprOR5WKkh1zqwEHOKjEC87bpxrQ3Kq25gBxUt8kNMuHWIH7S4rneihuonJDhlP3FEYYSboQTY76WkWVE0tXw, https://lh6.googleusercontent.com/h7Jte7oCBCCyzc61bjhMC47R1NljNii3rKE0UZkecnhoyAfulV64VdMKGgLNLtZaZEfKpyLFACw1L5oZzCKCyTgUpOYs9KmRSF9rtHrVn6_serLy2Xo2kRDHz-BdLwLUN_BtddF4Ix1PLX560g. Складання і записування речень

39

с. 80-81

 

 

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

39

с. 12-13

 

 

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень.

40

с. 82-83

 

 

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

40

с. 14-15

 

 

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

41

с. 84-85

 

 

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

41

с. 16-17

 

 

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

42

с. 86-87

 

 

Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

42

с. 18-19

 

 

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

43

с. 88-89

 

 

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

43

с. 20-21

 

 

Поділ слів для переносу з рядка в рядок

44

с. 90-91

 

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

Робота з дитячою книжкою

44

с. 22-23

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (Транспорт)

45

с. 92-93

 

 

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

45

с. 24-25

 

 

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

46

с. 94-95

 

 

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

46

с. 26-27

 

 

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Склада-ння і записування речень

47

с. 96-97

 

 

Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

47

с. 28-29

 

 

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

48

С. 98-99

 

 

Виразне читання віршів про дні тижня

48

с. 30-31

 

 

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

49

с. 100-101

 

 

Робота на оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського

49

С. 32-33

 

 

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

50

с. 102-103

 

 

Виразне читання віршів про місяці.

Робота з дитячою книжкою

50

с. 34-35

 

 

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

51

с. 104-105

 

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.

51

с. 36-37

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (Рослини)

52

с. 106-107

 

 

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

52

с. 38-39

 

 

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

53

с. 108-109

 

 

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

53

с. 40-41

 

 

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

54

с. 110-111

 

 

Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

54

с. 42-43

 

 

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

55

с. 112-113

 

 

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

55

с. 44-45

 

 

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

56

с. 114-115

 

 

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

56

с. 46-47

 

 

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

57

с. 116-117

 

 

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

57

с. 48-49

 

 

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

58

с. 118-119

 

 

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги.

Робота з дитячою книжкою

58

с. 50-51

 

 

Розвиток зв’язного мовлення (Ввічливі слова)

59

с. 120-121

 

 

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

59

с. 52-53

 

 

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

60

с. 122-123

 

 

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

60

с. 54-55

 

 

Читання й записування речень зі знаком оклику

61

с. 124-125

 

 

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

61

с. 56-57

 

 

Складання і записування розповіді з поданих речень

62

с. 126-127

 

 

Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової

62

с. 58-59

 

 

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

63

с. 128

 

 

Підсумковий урок

 

63

с. 60-63

 

 

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок

 

docx
Додано
20 січня 2019
Переглядів
3675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку