Острівчанська початкова школа
ЗАТВЕРДЖЕНО:
В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2018р.
В.о. директора школи______Гончаренко Л.П.
«_____»_____________2019р.
уроків читання і письма
за комплектом з навчання грамоти
«Я читаю і пишу»
(буквар «Я читаю» - у 2-х частинах,
зошит «Я пишу» - у 2-х частинах,
посібник «Я дружу зі словом»)
Вчитель:
Гончаренко Людмила Петрівна
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від 31.08. 2018 року
Голова ШМО ______ С.В.Нетреба
І семестр
16 тижнів х 7 годин =112 годин
(56 години читання, 56 години письма)
Читання |
Письмо |
||||||||
№ уроку, сторінка в букварі |
Дата прове- дення
|
Корек-ція |
Тема |
№ уроку, cторінка в зошиті, посібнику |
Дата прове-дення
|
Корекція |
Тема |
||
Добукварний період |
|||||||||
1 с. 1-3
|
|
|
Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці
|
1 с. 1-2
|
|
|
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтува-ння на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) |
||
2 с. 4-5 |
|
|
Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя |
2 с. 3 |
|
|
Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) |
||
3 с. 6-7 |
|
|
Слова, які відповідають на питання хто? Сім’я |
3 с. 4 |
|
|
Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії |
||
4 с. 8-9 |
|
|
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор |
4 с. 5 |
|
|
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці |
||
5 с. 10-11 |
|
|
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня |
5 с. 6 |
|
|
Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова) |
||
6 с. 12-13 |
|
|
Речення. Відпочинок на природі (пікнік) |
6 с. 7 |
|
|
Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) |
||
7 с. 14-15 |
|
|
Службові слова в реченні. Природа навколо нас |
7 с. 8 |
|
|
Похила лінія (коротка, подовжена) |
||
8 с. 16-17 |
|
|
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Дитячі ігри |
8 с. 9 |
|
|
Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі |
||
9 с. 18-19 |
|
|
Поділ слів на склади. Посуд. Сімейний обід |
9 с. 10 |
|
|
Подовжена похила лінія із заокругле-нням унизу і вгорі |
||
10 с. 20-21 |
|
|
Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою |
10 с. 11-12 |
|
|
Подовжена похила лінія з петлею внизу. РЗМ (Навчальне приладдя) |
||
11 с. 22-23 |
|
|
Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти |
11 с. 13 |
|
|
Подовжена похила лінія з петлею вгорі |
||
12 с. 24-25 |
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Зоряне небо |
12 с. 14 |
|
|
Півовал (малий, великий)
|
||
13 с. 26-27 |
|
|
Звукові схеми слів. Птахи |
13 с. 15 |
|
|
Овал (малий, великий) |
||
14 с. 28-29 |
|
|
Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку
|
14 с. 16 |
|
|
З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) |
||
15 с. 30-31 |
|
|
Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? |
15 с. 17-18 |
|
|
Повторення вивчених елементів букв. |
||
16
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
16
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки) |
||
Букварний період |
|||||||||
17 с. 32-33 |
|
|
Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками |
17 с. 19 |
|
|
Написання малої букви а |
||
18 с. 34-35 |
|
|
Велика буква А. Розповідь за малюнками |
18 с. 20 |
|
|
Написання великої букви А
|
||
19 с. 36-37 |
|
|
Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками |
19 с. 21 |
|
|
Написання малої букви о |
||
20 с. 38-39 |
|
|
Велика буква О. Складання розповіді за малюнками |
20 с. 22 |
|
|
Написання великої букви О
|
||
21 с. 40-41 |
|
|
Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками |
21 с. 23 |
|
|
Написання малої букви у |
||
22 с. 42-43 |
|
|
Велика буква У. Складання речень за малюнками |
22 с. 24 |
|
|
Написання великої букви У
|
||
23 с. 44-45 |
|
|
Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Робота з дитячою книжкою |
23 с. 25-26 |
|
|
Написання букви и. Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти) |
||
24 с. 46-47 |
|
|
Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками |
24 с. 27 |
|
|
Написання малої букви і |
||
25 с. 48-49 |
|
|
Велика буква І. Складання речень за малюнками |
25 с. 28 |
|
|
Написання великої букви І
|
||
26 с. 50-51 |
|
|
Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками |
26 с. 29 |
|
|
Написання малої букви е |
||
27 с. 52-53 |
|
|
Велика буква Е. Складання речень за малюнками |
27 с. 30 |
|
|
Написання великої букви Е
|
||
28 с. 54-55 |
|
|
Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л |
28 с. 31 |
|
|
Написання малої букви л і складів з нею |
||
29 с. 56-57 |
|
|
Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами |
29 с. 32 |
|
|
Написання великої букви Л, складів і слів з нею |
||
30 с. 58-59 |
|
|
Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
30 с. 33-34 |
|
|
Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. РЗМ (Сім’я) |
||
31 с. 60-61 |
|
|
Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами |
31 с. 35 |
|
|
Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивче-ними буквами |
||
32 с. 62-63 |
|
|
Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами |
32 с. 36 |
|
|
Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивче-ними буквами |
||
33 с. 64-65 |
|
|
Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами |
33 с. 37 |
|
|
Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
34 с. 66-67 |
|
|
Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами |
34 с. 38 |
|
|
Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
35 с. 68-69 |
|
|
Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами |
35 с. 39 |
|
|
Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
36 с. 70-71 |
|
|
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами |
36 с. 40 |
|
|
Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
37 с. 72-73 |
|
|
Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
37 с. 41-42 |
|
|
Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. РЗМ (Одяг і взуття) |
||
38 с. 74-75 |
|
|
Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами |
38 с. 43 |
|
|
Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
39 с. 76-77 |
|
|
Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) |
39 с. 44 |
|
|
Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
|
||
40 с. 78-79 |
|
|
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
40 с. 45 |
|
|
Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
41 с. 80-81 |
|
|
Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами |
41 с. 46 |
|
|
Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
42 с. 82-83 |
|
|
Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами |
42 с. 47 |
|
|
Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
43 с. 84-85 |
|
|
Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літера-ми. Робота з дитячою книжкою |
43 с. 48-49 |
|
|
Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буква-ми. РЗМ (Посуд) |
||
44 с. 86-87 |
|
|
Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполу-чень і речень з вивченими літерами |
44 с. 50 |
|
|
Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
45 с. 88-89 |
|
|
Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
45 с. 51 |
|
|
Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
46 с. 90-91 |
|
|
Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
46 с. 52 |
|
|
Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
47 с. 92-93 |
|
|
Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
47 с. 53 |
|
|
Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
48 с. 94-95 |
|
|
Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням |
48 с. 54 |
|
|
Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
49 с. 96-97 |
|
|
Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
49 с. 55 |
|
|
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивче-ними буквами |
||
50 с. 98-99 |
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
50 с. 56-57 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. РЗМ (Меблі) |
||
51 с. 100-101 |
|
|
Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літера-ми. Уявлення про слова, протилежні за значенням |
51 с. 58 |
|
|
Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
52 с. 102-103 |
|
|
Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
52 с. 59 |
|
|
Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивчени-ми буквами. Спи-сування друкова-ного речення |
||
53 с. 104-105 |
|
|
Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літе-рами. Уявлення про залежність значе-ння слова від зміни наголосу в ньому |
53 с. 60 |
|
|
Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення |
||
54 с. 106-107 |
|
|
Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
54 с. 61 |
|
|
Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивчени-ми буквами. Спи-сування друкова-ного речення |
||
55 с. 108-109 |
|
|
Закріплення вміння читати
|
55 с. 62-63 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
56 с. 110-112
|
|
|
Закріплення вміння читати Робота з дитячою книжкою. Підсумковий урок за семестр.
|
56 с. 63- 64 |
|
|
Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними РЗМ (Побутова техніка) Підсумковий урок за семестр. |
||
ІІ СЕМЕСТР 18 тижнів х 7 годин = 126 годин (63 години читання, 63 години письма) |
|||||||||
Читання |
Письмо |
||||||||
№ уроку, сторінка в букварі |
Дата прове- дення
|
Корекція |
Тема |
№ уроку, Сторін-ка в зошиті, посіб-нику |
Дата прове-дення
|
Корекція |
Тема |
||
1 с. 3-5 |
|
|
Закріплення вміння читати
|
1 с. 1-3 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
||
2 с. 6-7 |
|
|
Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
2 с. 4 |
|
|
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
3 с. 8-9 |
|
|
Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
3 с. 5 |
|
|
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
||
4 с. 10-11 |
|
|
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
4 с. 6 |
|
|
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
5 с. 12-13 |
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
5 с. 7-9 |
|
|
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення. РЗМ (Спорт) |
||
6 с. 14-15 |
|
|
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
6 с. 10-11 |
|
|
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
7 с. 16-17 |
|
|
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
7 с. 12-13 |
|
|
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
8 с. 18-19 |
|
|
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
8 с. 14 |
|
|
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
9 с. 20-21 |
|
|
Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
9 с. 15 |
|
|
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
10 с. 22-23 |
|
|
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
10 с. 16 |
|
|
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-вання друкованого речення |
||
11 с. 24-25 |
|
|
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів. Робота з дитячою книжкою |
11 с. 17-19 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. РЗМ (Звірі) |
||
12 с. 26-27 |
|
|
Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
12 с. 20-21 |
|
|
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Віднов-лення деформо-ваних слів. Спису-вання друкованого речення |
||
13 с. 28-29 |
|
|
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
13 с. 22-23 |
|
|
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
14 с. 30-31 |
|
|
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
14 с. 24-25 |
|
|
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
||
15 с. 32-33 |
|
|
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова |
15 с. 26-27 |
|
|
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
16 с. 34-35 |
|
|
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
16 с. 28-30 |
|
|
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Птахи) |
||
17 сс. 36-37 |
|
|
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
17 с. 31-32 |
|
|
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
||
18 с. 38-39 |
|
|
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
18 с. 33-34 |
|
|
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованоо речення |
||
19 с. 40-41 |
|
|
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів) |
19 с. 35-36 |
|
|
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
||
20 с. 42-43 |
|
|
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
20 с. 37-38 |
|
|
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
||
21 с. 44-45 |
|
|
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
21 с. 39-40 |
|
|
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
22 с. 46-47 |
|
|
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
22 с. 41 |
|
|
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
||
23 с. 48-49 |
|
|
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
23 с. 42-44 |
|
|
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення (Пори року) |
||
24 с. 50-51 |
|
|
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
24 с. 45 |
|
|
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
||
25 с. 52-53 |
|
|
Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
25 с. 46 |
|
|
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису- вання друкованого речення. Віднов-лення деформо-ваного речення |
||
26 с. 54-55 |
|
|
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
26 с. 47-48 |
|
|
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
27 с. 56-57 |
|
|
Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
27 с. 49-50 |
|
|
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
||
28 с. 58-59 |
|
|
Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
28 с. 51-52 |
|
|
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
||
29 с. 60-61 |
|
|
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
29 с. 53-54 |
|
|
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
||
30 с. 62-63 |
|
|
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
30 с. 55-56 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. РЗМ(Явища природи) |
||
31 с. 64-65 |
|
|
Звуки , , буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами |
31 с. 57-58 |
|
|
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
||
32 с. 66-67 |
|
|
Звук , буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
32 с. 59-60 |
|
|
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
||
33 с. 68-69 |
|
|
Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
33 с. 61-62 |
|
|
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
||
34 с. 70-71 |
|
|
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
34 с. 63-64 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
||
|
|
Післябукварний період |
|||||||
35 с. 72-73 |
|
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) |
35 с. 3-5 (у посіб-нику) |
|
|
Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
||
36 с. 74-75 |
|
|
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
36 с. 6-7 |
|
|
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
37 с. 76-77 |
|
|
Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
37 с. 8-9 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (Професії) |
||
38 с. 78-79 |
|
|
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта |
38 с. 10-11 |
|
|
Написання слів зі звуками , , . Складання і записування речень |
||
39 с. 80-81 |
|
|
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
39 с. 12-13 |
|
|
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. |
||
40 с. 82-83 |
|
|
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
40 с. 14-15 |
|
|
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
||
41 с. 84-85 |
|
|
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
41 с. 16-17 |
|
|
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
||
42 с. 86-87 |
|
|
Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
42 с. 18-19 |
|
|
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
||
43 с. 88-89 |
|
|
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
43 с. 20-21 |
|
|
Поділ слів для переносу з рядка в рядок |
||
44 с. 90-91 |
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
44 с. 22-23 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (Транспорт) |
||
45 с. 92-93 |
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
45 с. 24-25 |
|
|
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
||
46 с. 94-95 |
|
|
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
46 с. 26-27 |
|
|
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Склада-ння і записування речень |
||
47 с. 96-97 |
|
|
Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
47 с. 28-29 |
|
|
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
||
48 С. 98-99 |
|
|
Виразне читання віршів про дні тижня |
48 с. 30-31 |
|
|
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
||
49 с. 100-101 |
|
|
Робота на оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського |
49 С. 32-33 |
|
|
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
||
50 с. 102-103 |
|
|
Виразне читання віршів про місяці. Робота з дитячою книжкою |
50 с. 34-35 |
|
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
||
51 с. 104-105 |
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. |
51 с. 36-37 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (Рослини) |
||
52 с. 106-107 |
|
|
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко |
52 с. 38-39 |
|
|
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
||
53 с. 108-109 |
|
|
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
53 с. 40-41 |
|
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
||
54 с. 110-111 |
|
|
Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
54 с. 42-43 |
|
|
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
||
55 с. 112-113 |
|
|
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
55 с. 44-45 |
|
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
||
56 с. 114-115 |
|
|
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
56 с. 46-47 |
|
|
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
||
57 с. 116-117 |
|
|
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
57 с. 48-49 |
|
|
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
||
58 с. 118-119 |
|
|
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою |
58 с. 50-51 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (Ввічливі слова) |
||
59 с. 120-121 |
|
|
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк |
59 с. 52-53 |
|
|
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
||
60 с. 122-123 |
|
|
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя |
60 с. 54-55 |
|
|
Читання й записування речень зі знаком оклику |
||
61 с. 124-125 |
|
|
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
61 с. 56-57 |
|
|
Складання і записування розповіді з поданих речень |
||
62 с. 126-127 |
|
|
Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової |
62 с. 58-59 |
|
|
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
||
63 с. 128 |
|
|
Підсумковий урок
|
63 с. 60-63 |
|
|
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок |
||