Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 4 класі НУШ на 2021-2022 навчальний рік

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури на 2021-2022 навчальний рік 4 клас НУШ 3 години на тиждень Типова освітня програма початкової освіти. Цикл ІІ (3-4класи) під керівництвом Р.Б.Шияна Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Перегляд файлу

                                   Календарно-тематичне планування уроків

                                                       фізичної культури

                                           на 2021-2022 навчальний рік

                                                            4 клас НУШ

                                                    3 години на тиждень                                                                                                                         Типова освітня програма початкової освіти. Цикл ІІ (3-4класи) під керівництвом Р.Б.Шияна

№ з/п

  Дата

                            Зміст навчального матеріалу

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                                            

1

 

№1 місяць вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ»

Вступний інструктаж.1.Фізичне виховання в Запорізькій Січі. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу».

2

 

Первинний інструктаж.

1.Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість і тривалість виконання вправ). Основні прийоми самоконтролю. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. 5.Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Театр звірів».

3

 

1.Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобігання плоскостопості, захворювання очей. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень;  для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 5.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу».

4

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Кваша Альона Сергіївна (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів шиї: нахили та повороти голови. 5.Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Мак».

5

 

1.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу: згинання та розгинання рук, пружні рухи, нахили, викрути. 5.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух».

6

 

1.Організовучі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Переліт птахів».

7

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Краснянська Ірина Василівна (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). 5.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Секретне завдання».

8

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Заборонений рух».

9

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі, у шерензі, у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною».

10

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Перешкура Валерій Валерійович (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2). 5.Рухливі ігри «Жива скульптура», «Тихо – гучно».

11

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. 4.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Чотири стихії».                                                                

12

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. 4.Рухлива гра «Фігури». 5.Підсумковий урок.

13

 

№2 місяць жовтень «Машина часу»

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 5.Рухлива гра «Фігури».

14

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). 4. Рухлива гра «Займи вільне місце».

15

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 4.Рухлива гра «Займи вільне місце».

16

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Атамась Володимир Миколайович (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухлива гра «Слухай музику».

17

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч.        

2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухлива гра «Слухай музику».

18

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 4.Рухливі ігри за бажанням дітей.

19

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№3). 4.Естафети.

20

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Чернявський Іван Єремійович (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 5.Естафети.

21

 

1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети.

22

 

1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети.

23

 

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ.  2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах. 4.Естафети. 

24

 

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в парах. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок.

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                                 

25

 

№3 місяць листопад «Чарівні перетворення»

Первинний інструктаж.

1.Олімпійська слава Черкащини: Хіміч Андрій Іванович (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). 4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Кульку за смугу», «Садіння картоплі».

26

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). 3.ЗРВ: у русі: кроки, ходьба, біг із поворотами тулуба, вправи на координацію. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів».

27

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухливі ігри «Винахідливе коло», «Альпіністи».

28

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Шапочка Юрій Павлович (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). 4.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухливі ігри «Танцювальна фігура, замри!», «Квач».

29

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».

30

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею.  4.Комплекс фізкультурної паузи.5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухливі ігри «Допомога другу», «Білі ведмеді».

31

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Мотузенко Олександр Олексійович (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Рухлива гра «Естафета звірів».

32

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Дискотека», «Повінь».                                                                      

33

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 6.Рухлива гра «Виклик».

34

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди стрибків, бігу, ходьби (по спіралі; шеренговим кроком; за зміною напрямку за зоровим сигналом). 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Виклик». 6.Рухливі ігри «Ямки», «Наступ».

35

 

1.Організовуючі вправи: шикування, основна стійка, команди, повороти. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби, бігу (із різних вихідних положень: сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині; зі зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом), стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 6.Рухлива гра «Естафета по колу».

36

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Звіроаеробіка: різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Виклик». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. 7.Підсумковий урок.

37

 

№4 місяць грудень «Факти і таємниці»

Первинний інструктаж.

1.Олімпійська слава Черкащини: Сатановський Петро Васильович (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками; підкидання і ловіння м’яча після поворотів. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Артбол» (ускладнений), «Передав – сідай!».

38

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням; підкидання і ловіння м’яча після присідань. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Боротьба за м’яч».

39

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною; підкидання і ловіння м’яча після оплесків. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Захист фортеці». 

40

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Горб Тетяна Вікторівна (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах; підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Вибивний».

41

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м  – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3-4 м на дальність відскоку. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «М’яч середньому», «М’яч у колі».                          

42

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м; метання м’яча з різних вихідних положень. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Влучно в ціль», «У горизонтальну мішень».

43

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3.

44

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6.

45

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча; елементи баскетболу: ведення м’яча правою і лівою руками зі зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «М’яч сусідові». 

46

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: кидки м’яча у кошик із близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Міні-баскетбол.

47

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Міні-баскетбол.

48

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Фітбол-аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Міні-баскетбол. 7.Підсумковий урок за I семестр.

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                                

49

 

№5 місяць січень «Світ невідомий»                                                                                          Первинний інструктаж.

1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; нахили, повороти, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи); перекати у групуванні; перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. 7.Рухлива гра «Заборонений рух». 8.Вправа на релаксацію «Лінива кішечка».

50

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: перекид уперед; два перекиди вперед злито. 6.Рухлива гра «Жива скульптура». 7.Вправа на релаксацію «Пустівні щічки».

51

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.                                                  3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, піднімання із положення лежачи в положення сидячи; перехід із положення лежачи у положення сидячи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами; «міст» із положення лежачи; «міст» із положення стоячи (з допомогою). 6.Рухлива гра «Секретне завдання». 7.Вправа на релаксацію «Лимон».

52

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі; підтягування на перекладині з вихідного положення лежачи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на голові й руках із зігнутими ногами. 6.Рухлива гра «Займи вільне місце». 7.Вправа на релаксацію «Палуба».                                            

53

 

1.Організовуючі  вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір учителя). 6.Рухлива гра «Чотири стихії». 7.Вправа на релаксацію «Пташки».   

54

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги); нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на п’ятах із нахилом в упор лежачи на стегнах; пружні нахили у положенні сіду з різними положеннями ніг. 6.Рухлива гра «Слухай музику». 7.Вправа на релаксацію «Повітряна кулька».                                         

55

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота, тулуба: з різних вихідних положень, вправи на рівновагу, статичні вправи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні); перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом; перехід із сіду в упор сидячи ззаду. 6.Рухлива гра «Фігури». 7.Вправа на релаксацію «Незвичайна веселка».

56

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота, тулуба: з різних вихідних положень, вправи на рівновагу, статичні вправи. 4.Вправи на положення тіла у просторі: сіди: сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопчики). 5.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». 7.Вправа на релаксацію «Сопілочка».

57

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах); згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; упор на низьких паралельних брусах. 5.Рухлива гра «Займи вільне місце». 6.Вправа на релаксацію «Пташки». 7.Підсумковий урок.

58

 

№6 місяць лютий «Світ невидимий»                                                                                1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: обруч. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях);  перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопчики); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчатка). 5.Рухлива гра «Світлофор». 6.Вправа на релаксацію «Тихе озеро».     

59

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: обруч (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: упор на перекладині; із упору на низькій перекладині, обертаючись уперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; із упору на низькій перекладині (хлопчики) і на нижній жердині (дівчатка) зіскок із поворотом на 90 гр. 5.Рухлива гра «Чотири стихії». 6.Вправа на релаксацію «Дощ у лісі».

60

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (стоячи, лежачи); підтягування у висі лежачи; вис на зігнутих руках; вис кутом. 5.Рухлива гра «Слухай музику». 6.Вправа на релаксацію «Водоспад».

61

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.                                                  3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (на зігнутих руках, стоячи позаду, зависом однією ногою, зависом двома ногами); розмахування у висі на високій перекладині. 5.Рухлива гра «Фігури». 6.Вправа на релаксацію «Квітка добра».

62

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі, у висі лежачи); піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. 5.Рухлива гра «Займи вільне місце». 6.Вправа на релаксацію «Пухнасті хмарки».

63

 

1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. 6.Естафети з лазінням та перелізанням.

64

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 5.Танцювальні імпровізаційні вправи: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з витягнутою стопою, «маятник»; ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід. 6.Рухливі ігри «Квач», «Дискотека».                 

65

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по горизонтальній та похилій  (кут 20 гр.) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по похилій лаві, встановленій під кутом 45 гр., в упорі присівши; по похилій гімнастичній лаві (кут 45 гр.) однойменним та різнойменним способами; лазіння по вертикальному канату у три прийоми. 6.Танцювальні імпровізаційні вправи: переступання, крок польки; ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж; кроки з притупуванням, «припадання», «полька на місці», бокові кроки. 7.Естафети з лазінням та перелізанням.                                         

66

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способами; лазіння по горизонтальному канату. 6.Танцювальні імпровізаційні вправи: «галоп», «полька на місці»; основні кроки з носка та на повну стопу танцю – модерн; ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). 7.Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Дискотека».

67

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці у різних напрямках; по гімнастичній стінці різнойменним та однойменним способами (угору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті); подолання лазінням, перелітанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальна аеробіка. 7.Рухливі ігри «Естафета звірів», «Дискотека».                                                      

68

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки; подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальна аеробіка. 7.Рухлива гра «Дискотека».

69

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Логоаеробіка: ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 80 см; підлізання під перешкодою; по гімнастичній стінці з вантажем на голові (книжка); подолання лазінням, перелітанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальна аеробіка. 7.Рухлива гра «Естафета по колу». 8.Підсумковий урок.                                            

70

 

№7 місяць березень «Як це влаштовано і як це працює?»

Первинний інструктаж.                                                                                1.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.Гра на формування уваги «Виклик». 5.ЗРВ: на місціі (з м’ячем). 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 100 см; підлізання під перешкодою; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод. 7.Естафети з лазінням та перелізанням.

71

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком у кроці; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні; удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; зупинки м’яча стегном. 5.Рухливі ігри «М’яч у колі», «Артбол».

72

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу; удари внутрішньою та середньою частинами підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м); ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стойок); ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок; ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. 5.Рухливі ігри «У горизонтальну мішень», «Артбол».

73

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: вкидання м’яча в ноги партнеру з місця; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка); удари вивченими способами на точність; фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». 5.Міні-футбол.

74

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Осадча Лілія Семенівна (волейбол). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 5.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: повторення раніше вивчених вправ; зупинки ’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб; віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.

6.Міні-футбол.

75

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: ловіння м’яча двома руками; кидок м’яча зігнутою рукою зверху. 5.Рухливі ігри «М’яч у колі», «Передав – сідай!».

76

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). 5.Рухливі ігри «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

77

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: ведення м’яча правою і лівою руками. 5.Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Вибивний». 

78

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем).4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей.                                        

79

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Литвиненко Леонід Дмитрович (десятиборство: стрибки). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу; стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однієї та двома ногами; з розбігу способом «переступання». 6.Рухлива гра «У річку – гоп!», «Гречка». 

80

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (в парах). 4.Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись; застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг; застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см); серійні вистрибування з упору присівши. 5.Рухливі ігри «Переправа через річку», Пень». 6.Підсумковий урок.

 

 

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».                                              

81

 

№8 місяць квітень «Енергія»

Первинний інструктаж.                                                                               1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах; стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах із проміжними стрибками на місці. 5.Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Через купини та пеньки».

82

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Юрков Олександр Валерійович (десятиборство: стрибки). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Стрибки зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. 6.Рухлива гра «Кружилиха».

83

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад із проміжними та без проміжних стрибків. 5.Рухлива гра «Переміна місць».

84

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед; обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук. 5.Рухлива гра «Піймай жабу».

85

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається, вперед; на одній нозі; на двох ногах; обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухлива гра «Кружилиха».    

86

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Опорні стрибки: настрибування на гімнастичний місток (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Переміна місць».

87

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Опорні стрибки: із розбігу 5-7 м застрибування на гімнастичного козла (коня) у ширину в упор стоячи на колінах – перехід в упор присівши – зіскок вигнувшись (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Піймай жабу».

88

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Опорні стрибки: із розбігу 5-7 м застрибування на гімнастичного козла (коня) у ширину в упор присівши – зіскок вигнувшись (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Кружилиха».

89

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Стрибки у довжину: з місця; з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; стрибки «по купинах»; з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». 5.Рухлива гра «Переміна місць».                                                     

90

 

1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 5.Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід. 6.Рухлива гра «Піймай жабу».

91

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах; метання м’яча з різних вихідних положень. 6.Рухлива гра «Корфбол».                                                       

92

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3-4 м на дальність з відскоку. 6.Рухлива гра «Корфбол».

93

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м ) з відстані 10-12 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність і з місця. 6.Рухлива гра «Бадмінтон». 7.Підсумковий урок.

94

 

№9 місяць травень «Можливості людей»

Первинний інструктаж.                                                                                           1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Міні-футбол.                                                       

95

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: фінти «відходом», «ударом», «зупинкою»; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Міні-футбол.

96

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. 5.Міні-футбол (хл.). 6.Рухлива гра «Бадмінтон» (дівч.).

97

 

1.Олімпійська слава Черкащини: Стяжкіна Тетяна Анатоліївна (велоспорт: шосе). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг 30 м. 6.Естафети з елементами туризму.  

98

 

1.Рух у похідному строю, зміна темпу руху. Визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. 6.Естафети з елементами туризму.

99

 

1.Подолання природних перешкод. Самоконтроль під час туристської подорожі. Гігієнічні вимоги туриста. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Чергування ходьби та бігу до 1000 м. 6.Естафети з елементами туризму.

100

 

1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.«Човниковий» біг 4×9 м. 6.Естафети.

101

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети. 5.Підсумковий урок.

102

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. 5.Підсумковий урок за II семестр, навчальний рік.

103

 

Резервний урок.

104

 

Резервний урок.

105

 

Резервний урок.

 

                       

                              

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваль Любов Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 серпня 2021
Переглядів
25936
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку