Календарно–тематичне планування уроків хімії 11 клас на IІ семестр(рівень стандарту 70 годин на рік, 2 години на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків хімії складене за навчальною програмою з хімії для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту.

Затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.

Адаптовано до підручника з хімії О.Ярошенко.(2019 рік)

Перегляд файлу

ІI семестр

Календарно–тематичне  планування уроків хімії 11 клас  (рівень стандарту 70 годин на рік, 2 години на тиждень)

Складене за навчальною програмою з хімії  для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту.

Затвердженою наказом  Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.

п/п

ДАТА

ЗМІСТ УРОКУ

Демонстрації, лабораторні досліди, домашні експерименти

Очікувані результати навчання

Примітка

11-А

клас

11-Б

клас

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина І) 19 год.

 

31

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрація №7 Зразки неметалів.

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

називає

найпоширеніші у природі металічні й неметалічні елементи;

представників класів неорганічних сполук за систематичною номенклатурою;

пояснює

суть явища алотропії;

відмінності властивостей алотропних модифікацій Оксигену, Сульфуру, Карбону, Фосфору їхнім кількісним складом або будовою;

суть явища адсорбції; антропогенні і природні причини появи в атмосфері оксидів неметалічних елементів;

наводить приклади

алотропних модифікацій Оксигену, Сульфуру, Карбону, Фосфору; сполук неметалічних елементів з Гідрогеном (гідроген хлорид, гідроген сульфід, амоніак);

взаємозв’язків між речовинами.

Ціннісний компонент

робить висновки на основі спостережень;

обґрунтовує

значення алотропних перетворень;

причини існування кислотних і лужних ґрунтів;

оцінює

біологічне значення металічних (Кальцію, Калію, Натрію, Магнію, Феруму) і неметалічних (Оксигену, Нітрогену, Карбону, Фосфору, галогенів) елементів;

найважливіших представників основних класів неорганічних сполук;

доводить

практичну значущість явища адсорбції, металів і неметалів та сполук металічних і неметалічних елементів;

уплив жорсткої води на побутові прилади і комунікації;

висловлює судження

щодо біологічної ролі озону і його застосування, екологічних наслідків викидів в атмосферу оксидів Карбону, Нітрогену, Сульфуру;

кислотних дощів, парникового ефекту, нераціонального використання мінеральних добрив.

 

32

 

 

Явище адсорбції.

Лабораторний дослід №2.Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

33

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрація №8 Моделі кристалічних граток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D –проектування).

 

34

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

 

 

35

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

 

36

 

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідроге-ном. Особливості водних розчинів цих спо-лук,їх застосування.

 

 

37

 

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук,їх застосування.

Самостійна робота.

 

 

38

 

 

Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері.

 

 

39

 

 

Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері.

 

 

40

 

 

Кислоти.

 

 

 

41

 

 

Кислотні дощі.

 

 

42

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною кислотою.

 

 

43

 

 

Особливості взаємодії металів з концентрованою сульфатною кислотою.

 

 

44

 

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Демонстрація №9. Зразки металів та їхніх сплавів.

 

45

 

 

Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

 

 

46

 

 

Залізо: фізичні і хімічні властивості.

Лабораторні досліди №3-6. Виявлення у розчині катіонів Ферум(2+), Ферум(3+), Барію, амонію.

 

47

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

48

 

 

Розв’язування розрахункових задач.

Представлення навчальних проектів.

 

 

49

 

 

Тематичне оцінювання.

 

 

Навчальні проекти

7. Штучні алмази у техніці.

8. Кислотні дощі.

 

 

Тема 5. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина ІІ) 14 год

 

50

 

 

Основи. Властивості , застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

Діяльнісний компонент

складає

рівняння, що підтверджують відновні властивості металів, зокрема алюмінію і заліза (реакцій з неметалами, водою, кислотами і солями в розчинах);

окисні властивості неметалів (кисень, сірка, вуглець, хлор) в реакціях з воднем і металами;

відновні властивості водню й вуглецю в реакціях з оксидами металічних елементів;

реакцій, які характеризують особливості водних розчинів гідроген хлориду (з основами), гідроген сульфіду (з лугами), амоніаку (з кислотами);

реакцій, які характеризують хімічні властивості та одержання оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів;

кислот, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію і Цинку), середніх і кислих солей;

 

реакцій нітратної і концентрованої сульфатної кислот з магнієм, цинком, міддю;

характеризує  

метали і неметали, їхні фізичні властивості та застосування (у тому числі сплавів металів);

застосування гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку;

фізичні та хімічні властивості (взаємодія з магнієм, цинком, міддю) нітратної і концентрованої сульфатної кислот;

застосування гідроксидів Натрію і Кальцію;

поширення солей у природі;

складає план дослідження та експериментально встановлює генетичні зв’язки між неорганічними і органічними речовинами;

порівнює

фізичні та хімічні властивості металів (алюміній і залізо) і неметалів, оксидів металічних і неметалічних елементів;

особливості водних розчинів гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку;

основ (гідроксидів Натрію і Кальцію);

аналізує і тлумачить результати досліджень;

прогнозує рН середовища кислотних і лужних ґрунтів;

установлює генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук;

проводить якісні реакції й визначає в розчинах йони: Феруму(2+), Феруму(3+), осаджуючи їх лугами, Барію, амонію, силікат- і ортофосфат-іони;

досліджує

якісний склад солей;

адсорбційну здатність активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів;

аналізує види жорсткості води і пропонує безпечні способи усунення жорсткості води у побуті;

дотримується правил безпеки під час виконання хімічних дослідів;

обчислює кількість речовини, масу або об’єм продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.

 

51

 

 

 Середні та кислі солі.

Лабораторний дослід №7. Виявлення у розчинах ортофосфат-іонів.

 

52

 

 

Солі. Їх поширення в природі.

 

 

53

 

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

54

 

 

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реа-кції,якщо один з реагентів взято в надлиш-ку.

 

 

55

 

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

56

 

 

 

Сучасні силікатні матеріали.

Лабораторний дослід №8. Виявлення у розчинах силікат-іонів.

 

57

 

 

 

Якісні реакції на деякі йони.

Демонстрація №10. Виявлення у розчині Ферум(2+)(віртуально), Ферум (3+)(віртуально), Барію, амонію.

 

 

58

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

59

 

 

Практична робота №1.

Дослідження якісного складу солей.

 

 

60

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

 

61

 

 

Практична робота №2.

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

 

 

62

 

 

Розв’язування задач і вправ різного рівня складності.

 

 

63

 

 

Узагальнення і систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. Представлення навчальних проектів.

 

 

64

 

 

Тематичне оцінювання.

Контрольна робота №2

 

 

Навчальні проекти

9. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

10. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

11. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

 

 

 

 

Тема 6. Хімія і прогрес людства.(6 год)

 

 

65

 

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів,розвитку нових напрямів технологій.

 

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

наводить приклади застосування хімічних сполук у різних галузях та у повсякденному житті.

Ціннісний компонент

оцінює значення хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем;

усвідомлює

значення нової філософії у хімії і власної громадянської позиції для реалізації концепції сталого розвитку суспільства;

причинно-наслідкові зв’язки у природі та її цінність і цілісність;

право на власний вибір і прийняття рішення;

відповідальність за збереження довкілля від шкідливих викидів;

популяризує хімічні знання;

критично ставиться до хімічної інформації з різних джерел;

висловлює судження

щодо значення хімічних знань як складника загальної культури людини; про вплив діяльності людини на довкілля та охорону його від забруднень;

виробляє власні ставлення до природи як найвищої цінності.

 

66

 

 

Роль хімії у розв’язання продовольчої і сировинної проблем.

 

 

67

 

 

Роль хімії у розв’язанні енергетичної і екологічної проблем.

 

 

68

 

 

Зелена хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

69

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Хімія і прогрес людства».

Захист навчальних проектів.

 

 

70

 

 

Підсумковий урок.

 

 

Навчальні проекти.

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
6 січня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку