Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 5 класу на 2018-2019 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2017 року
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 5 класу на 2018-2019 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2017 року
І семестр
Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
- чинної програми, якій надано гриф МОН (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.02.2016 № 73);
- листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
За підручником: Інформатика для 5 класу загальноосвітніх навч. закладів/ Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська.-
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. - 256с.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Фактично проведено |
Тема 1. Інформаційні процеси та системи (8 годин) |
|||
|
06.09 |
Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
|
13.09 |
Апаратна і програмна складові інформаційної системи. |
|
|
20.09 |
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. |
|
|
27.09 |
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. |
|
|
04.10 |
Операційна система та її інтерфейс. |
|
|
11.10 |
Файли, папки та операції над ними |
|
|
18.10 |
Файли, папки та операції над ними |
|
|
25.10 |
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером Тематичне оцінювання |
|
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет (6 годин) |
|||
|
08.11 |
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
|
|
15.11 |
Пошук інформації в Інтернеті. |
|
|
22.11 |
Безпечне користування Інтернетом. |
|
|
29.11 |
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
|
|
06.12 |
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
|
|
13.12 |
Використання мережі Інтернет для навчання |
|
Тема 3. Опрацювання текстових даних (7 годин) |
|||
|
20.12 |
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. Тематичне оцінювання. Підведення підсумків навчання за І семестр. |
|
|
|
Основні об'єкти текстового документа. |
|
|
|
Введення, редагування та форматування символів і абзаців |
|
|
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування. |
|
|
|
Додавання, редагування та форматування таблиць. |
|
|
|
Однорівневі списки. |
|
|
|
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа |
|
Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин) |
|||
|
|
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. |
|
|
|
Способи опису алгоритму. Програма |
|
|
|
Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів |
|
|
|
Лінійні алгоритми. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.. |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями. |
|
|
|
Алгоритмічна структура розгалуження. |
|
|
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
|
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. |
|
|
|
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. |
|
|
|
Цикли з лічильником. |
|
|
|
Цикли з умовою. |
|
|
|
Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. |
|
|
|
Самостійна робота з теми «Алгоритми і програми». Тематичне оцінювання (Підведення підсумків навчання за рік) |
|