Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 5 класу (відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 5 класу 35 годин (відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)) (До підручника «Інформатика 5 клас») Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

інформатики

для 5 класу

(відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи»

для закладів загальної середньої освіти

(автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.))

(До підручника «Інформатика 5 клас»)

Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

(35 годин на рік, 1 година на тиждень)

Наказ МОН України від 12.07.2021р. №795

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 4. Текстові документи

ІІ семестр

Учень/учениця знає:

  • пояснювати вибір та використовувати цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач
  • обирати істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  • оцінювати власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем
  • алгоритм створення, редагування та форматування об’єктів текстового документа, готуючи його до друку
  • критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів

Учень/учениця вміє:

  • визначати види завдань, які можна виконати з використанням програми опрацювання текстів
  • визначати об’єкти текстового документа та значення їх властивостей
  • визначати та вибирати інструменти для виконання базових операцій по створенню текстових документів
  • вводити текст з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною та іноземною мовами
  • редагувати текст за зразком та самостійно (операції виділення, пошук та замінювання, перевірка правопису, операції з фрагментами тексту)
  • форматувати текст за зразком та самостійно (символів, абзаців, сторінок)
  • оцінювати створений документ згідно критеріїв оформлення

готувати та друкувати текстовий документ

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Операції з фрагментами тексту. Пошук та заміна фрагментів текстового документа

с. 144-154

урок 24-25

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Форматування символів, абзаців

с. 155-165

урок 26

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Форматування сторінок

с. 165-169

урок 27

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Друкування текстового документа. Практична робота № 4 «Створення, редагування і форматування текстового документа». Узагальнення навчального матеріалу з теми. Тематичне оцінювання

с. 169-175

урок 28-29

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 5. Алгоритми та програми

Учень/учениця знає:

  • поняття та види алгоритму, базових структур, для розв’язання задач
  • процес створення інформаційних продуктів
  • поняття «середовище програмування»
  • візуальні середовища програмування

Учень/учениця вміє:

  • складати і виконувати алгоритми для різних виконавців
  • редагувати алгоритми
  • подавати алгоритми різними способами
  • обґрунтовувати вибір необхідних алгоритмічних структур
  • формулювати висловлювання, істинні і хибні
  • визначати, істинне дане висловлювання чи хибне

складати лінійні проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження. Редагувати, тестувати і налагодження проєкти

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Команди і виконавці. Система команд виконавця

с. 176-180

урок 30

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми

с. 180-182

урок 31

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Різні способи подання алгоритмів. Лінійні алгоритми і програми

с. 182-188

урок 32

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Середовища проектування

с. 189-198

урок 33

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Створення лінійних проєктів

с. 198-208

урок 34-35

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з циклами з лічильником

с. 209-210

урок 36

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з циклами з лічильником

с. 210-217

урок 37-38

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання

с. 218-219

урок 39

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з розгалуженнями

с. 219-221

урок 40

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з розгалуженнями. Практична робота № 5 «Алгоритми та проєкти з циклами і з розгалуженнями»

с. 222-228

урок 41-42

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Виконання навчального проєкту. Узагальнення навчального матеріалу з теми.

Тематичне оцінювання

урок 43-45

Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій

Учень/учениця знає:

  • Принцип роботи у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів
  • Як організувати власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштувати програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб
  •  роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту
  • правила взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту
  • програмні засоби для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів
  • типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі. Зазначає джерела, використані у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
  • правила кібербезпеки, етикету спілкування у цифрових мережах

Учень/учениця вміє:

  • визначати та вибирати ролі для виконання групового проєкту
  • складати план виконання проєкту
  • здійснювати пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз
  • вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів
  • оцінювати якість розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв
  • використовувати онлайн ресурси для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи
  • подавати результати проєкту.

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

с. 229-237

урок 46

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

урок 47-49

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

урок 50-51

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Повторення та узагальнення вивченого

урок 52

 

Учитель:                                                                                               О.М.Давиденко

Погоджено

Заступник  директора                                                                         Т.П.Повидиш

з навчально – виховної роботи 

«__»__________2022р.                                            

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
13 січня 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку