«Інформатика»
(до підручника «Я досліджую світ» частина 2
М. Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька)
№ |
Дата |
Тема уроку |
||
1 |
|
Вступ. Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями |
||
2 |
|
Абетка поведінки та безпеки |
||
3 |
|
Інформація та повідомлення |
||
4 |
|
Дії з інформацією |
||
5 |
|
Що таке символи і як їх кодувати |
||
6 |
|
Як винайшли комп’ютер |
||
7 |
|
Комп’ютер і його пристрої |
||
8 |
|
Як працювати з клавіатурою |
||
9 |
|
Як працювати з клавіатурою |
||
10 |
|
Що таке файл і папка |
||
11 |
|
Що таке інтернет |
||
12 |
|
Безпека в інтернеті |
||
13 |
|
Що важливо знати про інтернет |
||
14 |
|
Що таке текстовий редактор |
||
15 |
|
Як вводити текст |
||
16 |
|
Підсумковий урок за семестр |
||
17 |
|
Як редагувати текст |
||
18 |
|
ІІ семестр Працюємо з фрагментами тексту |
||
19 |
|
Як форматувати текст |
||
20 |
|
Як вставити зображення |
||
21 |
|
Що таке інформаційна модель |
||
22 |
|
Що таке комп’ютерна презентація |
||
23 |
|
Працюємо зі слайдами презентації |
||
24 |
|
Працюємо з текстовими об’єктами |
||
25 |
|
Працюємо з графічними об’єктами |
||
26 |
|
Створення власної презентації |
||
27 |
|
Створюємо презентацію-фотоальбом |
||
28 |
|
Команди і виконавці. Алгоритми |
||
29 |
|
Як подаються алгоритми |
||
30 |
|
Середовище програмування Скретч |
||
31 |
|
Створення програми у Скретч |
||
32 |
|
Як переміщуватися сценою |
||
33 |
|
Логічні висловлювання |
||
34 |
|
Відкриваємо секрети програмування |
||
35 |
|
Повторення і узагальнення вивченого. |
||
36 |
|
Підсумковий урок за рік |
||