Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2А класу (укр.м. навчання)
За підручником «Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Н. Будної, Т.Гладюк, С.Заброцької, Л.Лисобей, Н.Шост
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
І семестр__________________
ІІ семестр_________________
Разом _____________________
1 год на тиждень (складова ЯДС)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||
план
|
факт.
|
|||||
І семестр |
||||||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||||
|
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Що вивчає інформатика.с.12-13 |
|
||
|
|
|
Інформація та повідомлення. с.20-21 |
|
||
|
|
|
Як ми сприймаємо інформацію. Правдива і неправдива інформація с.28-29 |
|
||
|
|
|
Інформаційні процеси. с.38-39 |
|
||
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||||
|
|
|
Історія створення комп'ютера.с.46-47 |
|
||
|
|
|
Види сучасних компЁютерів.с.54-55 |
|
||
|
|
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.с.64-65 |
|
||
|
|
|
Комп'ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.с.74-75 |
|
||
|
|
|
Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп'ютера. Зміна мовних режимів.с82-83 |
|
||
|
|
|
Безпека персональних даних.с.92-93 |
|
||
|
|
|
Використання комп'ютерних пристроїв для навчання.с100-101 |
|
||
Тема 3. Об’єкти. Властивості об'єктів. |
||||||
|
|
|
Об'єкти навколишнього світу.с.108-109 |
|
||
|
|
|
Властивості об'єктів.с.116-117 |
|
||
|
|
|
Значення властивостей.с.126-127 |
|
||
|
|
|
Інформаційні об'єкти.с.134-135 Порівняння та впорядкування об’єктів |
|
||
|
|
|
|
|
||
ІІ семестр |
||||||
Тема 4. Комп'ютерні програми, меню та інструменти |
||||||
|
|
|
Що таке комп'ютерна програма.с.12-13 |
|
||
|
|
|
Меню комп'ютерної програми.с.20-21 |
|
||
|
|
|
Програми створення малюнків.с.30-31 |
|
||
|
|
|
Інструменти графічного редактора Scratch.с.38-39 |
|
||
|
|
|
Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch.с.50-51 |
|
||
|
|
|
Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch.с.58-59 |
|
||
|
|
|
Інтернет.с.62-63 |
|
||
|
|
|
Створення малюнків у графічному редакторі Scratch.с.66-67 |
|
||
|
|
|
Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбування малюнків. с.76-77 |
|
||
|
|
|
Поняття моделі.с.82-83 |
|
||
|
|
|
Інформаційна модель.с.92-93 |
|
||
|
|
|
Моделювання як спосіб пізнання.с.98-99 |
|
||
Тема 6. Лінійні алгоритми |
||||||
|
|
|
Поняття виконання команди та виконавця.с.106-107 |
|
||
|
|
|
Поняття алгоритму.с.116-117 |
|
||
|
|
|
Алгоритми у твоєму житті.с.126-127 |
|
||
|
|
|
Складання алгоритмів. Орнамент.с.134-135 |
|
||
|
|
|
Комп’ютерне середовище виконавців. Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. |
|
||
|
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами. |
|
||
|
|
|
Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект. |
|
||
|
|
|
Презентація проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
||
|
|
Всього |
|
|||
|
|
|
|
|||