Календарно-тематичне планування уроків Інформатики у 2019-2020 н.р. (у курсі “Я досліджую світ”) для 2 класу на рік, програма Савченко, підручник Будна

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків Інформатики (у курсі “Я досліджую світ”) для 2 класу НУШ за програмою О.Я. Савченко на 2019-2020 навчальний рік з сторінками підручника авторського колективу Н.Будна, Т.Гладюк., Л.Лисобей, Н.Шост.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 2А класу (укр.м. навчання)

За підручником «Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Н. Будної, Т.Гладюк, С.Заброцької, Л.Лисобей, Н.Шост

За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

І семестр__________________

ІІ семестр_________________

Разом _____________________

1 год на тиждень (складова ЯДС)

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

план

 

факт.

 

І семестр

Тема 1. Інформація. Дії з інформацією

  1.                     

 

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Що вивчає інформатика.с.12-13

 

  1.                     

 

 

Інформація та повідомлення. с.20-21

 

  1.                     

 

 

Як ми сприймаємо інформацію. Правдива і неправдива інформація с.28-29

 

  1.                     

 

 

Інформаційні процеси. с.38-39

 

Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

  1.                     

 

 

Історія створення комп'ютера.с.46-47

 

  1.                     

 

 

Види сучасних компЁютерів.с.54-55

 

  1.                     

 

 

Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.с.64-65

 

  1.                     

 

 

Комп'ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.с.74-75

 

  1.                     

 

 

Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп'ютера. Зміна мовних режимів.с82-83

 

  1.                

 

 

Безпека персональних даних.с.92-93

 

  1.                

 

 

Використання комп'ютерних пристроїв для навчання.с100-101

 

Тема 3. Об’єкти. Властивості об'єктів.

  1.                

 

 

Об'єкти навколишнього світу.с.108-109

 

  1.                

 

 

Властивості об'єктів.с.116-117

 

  1.                

 

 

Значення властивостей.с.126-127

 

  1.                

 

 

Інформаційні об'єкти.с.134-135 Порівняння та впорядкування об’єктів

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема 4. Комп'ютерні програми, меню та інструменти

  1.                

 

 

Що таке комп'ютерна програма.с.12-13

 

  1.                

 

 

Меню комп'ютерної програми.с.20-21

 

  1.                

 

 

Програми створення малюнків.с.30-31

 

  1.                

 

 

Інструменти графічного редактора Scratch.с.38-39

 

  1.                

 

 

Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch.с.50-51

 

  1.                

 

 

Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch.с.58-59 

 

  1.                

 

 

Інтернет.с.62-63

 

  1.                

 

 

Створення малюнків у графічному редакторі Scratch.с.66-67

 

  1.                

 

 

Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбування малюнків. с.76-77

 

  1.                

 

 

Поняття моделі.с.82-83

 

  1.                

 

 

Інформаційна модель.с.92-93

 

  1.                

 

 

Моделювання як спосіб пізнання.с.98-99

 

Тема 6. Лінійні алгоритми

  1.                

 

 

Поняття виконання команди та виконавця.с.106-107

 

  1.                

 

 

Поняття алгоритму.с.116-117

 

  1.                

 

 

Алгоритми у твоєму житті.с.126-127

 

  1.                

 

 

Складання алгоритмів. Орнамент.с.134-135

 

  1.                

 

 

Комп’ютерне середовище виконавців. Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати.

 

  1.                

 

 

Створення малюнків за готовими алгоритмами.

 

  1.                

 

 

Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект.

 

  1.                

 

 

Презентація проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Олефіренко Наталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пастухова Ірина Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
Додано
6 вересня 2019
Переглядів
18921
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку