Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 3- го класу НУШ (за програмою Савченко, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)
35 год. (1 год. на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
сс. підр. |
сс. зош. |
дата |
|||||
І |
ІІ |
||||||||
Тема «Інформація. Дії з інформацією» |
|||||||||
1 |
Вступний та первинний інструктаж з БЖД учнів під час роботи в комп’ютерному класі. Роль інформації в житті людини. |
|
|
|
|
||||
2 |
Способи подання інформації. Носії повідомлень. |
|
|
|
|
||||
3 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. |
|
|
|
|
||||
4 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. |
|
|
|
|
||||
5 |
Кодування і декодування повідомлень. |
|
|
|
|
||||
6 |
Структурування інформації. Файли. |
|
|
|
|
||||
7 |
Структурування інформації. Папки. |
|
|
|
|
||||
8 |
Мережа Інтернет. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті. |
|
|
|
|
||||
9 |
Програма-браузер, вебсторінка, вебсайт, гіперпосилання. |
|
|
|
|
||||
Тема «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією» |
|||||||||
10 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. |
|
|
|
|
||||
11 |
Пристрої введення та виведення інформації. |
|
|
|
|
||||
12 |
Текстові дані. Введення текстових даних. |
|
|
|
|
||||
13 |
Правила введення текстових даних. |
|
|
|
|
||||
14 |
Редагування текстових даних. |
|
|
|
|
||||
Тема «Об’єкт. Властивості об’єкта» |
|||||||||
16 |
Об’єкт. Види об’єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. |
|
|
|
|
||||
17 |
Властивості об’єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. |
|
|
|
|
||||
18 |
Зміна значень властивостей тексту як об’єкта (колір, шрифт, накреслення) |
|
|
|
|
||||
Тема « Комп’ютерні програми. Меню та інструменти» |
|||||||||
19 |
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. |
|
|
|
|
||||
20 |
Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
|
||||
21 |
Редагування. Основні команди редагування. |
|
|
|
|
||||
22 |
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
|
||||
Тема « Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.» |
|||||||||
23 |
Етапи створення інформаційної моделі. |
|
|
|
|
||||
24 |
Створення текстових інформаційних моделей у табличній формі. |
|
|
|
|
||||
25 |
Комп’ютерні презентації. |
|
|
|
|
||||
26 |
Створення та редагування презентацій. |
|
|
|
|
||||
27 |
Текст і зображення в презентації. |
|
|
|
|
||||
28 |
Форматування презентації. |
|
|
|
|
||||
29 |
Режим показу презентації. |
|
|
|
|
||||
Тема «Лінійні алгоритми» |
|||||||||
30 |
Лінійні алгоритми. |
|
|
|
|
||||
31 |
Знаходження та виправлення помилок в алгоритмах. |
|
|
|
|
||||
32 |
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
|
|
|
||||
33 |
Логічні висловлювання. |
|
|
|
|
||||
34 |
Узагальнення та повторення вивченого. |
|
|
|
|
||||
35 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
||||