Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 5 класі на ІІ семестр

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на ІІ семестр 2024-2025 навчального року

(відповідно до модельної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти

для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С.О.)

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 5 класі 

на ІІ семестр 2024-2025 навчального року

(відповідно до модельної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти

для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С.О.)

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

№ уроку

Дата

Зміст навчального

матеріалу

Види

навчальної

діяльності

Очікувані

результати

навчання

Напрями корекційно-

розвиткової роботи

 

Текстові документи

33.

 

Інструктаж з БЖД. Текстові документи. Основні об’єкти текстового документи.

Пояснення з демонстрацією. Обговорення з опорою на наочність, приклади із життєдіяльності.

Складання словника термінів. Розгадування кросвордів, ребусів з основних понять теми.

Виконання вправ, тестових завдань.

Складання алгоритму дій стосовно виконання практичного завдання. Виконання практичних вправ і завдань в програмі Блокнот: введення окремих слів, словосполучень, речень, великих і прописних літер, знаків пунктуації з використання груп клавіш (алфавітно-цифрові клавіші, спеціальні клавіші).

Редагування тексту (клавіші видалення символів праворуч і ліворуч, клавіші управління

курсором для роботи з об’єктами тексту).

Введення тексту за зразком Введення цифр з додаткової цифрової клавіатури.

Вправи на «клавіатурному тренажері».

 

Практика управління комп’ютером за допомогою комп’ютерних ігор. Комп’ютерні ігри і вправи  на розвиток і корекцію пізнавальних процесів.

Вправи на комп’ютерних тренажерах.

Учень/учениця:

- розуміє призначення текстових редакторів;

- виділяє основні об’єкти тексту;

- вміє завантажувати текстовий редактор Блокнот;

- знає основні елементи вікна текстового редактора Блокнот;

- розуміє правила і прийоми роботи з текстом;

- виконує практичні завдання в текстовому редакторі за допомогою клавіатури;

- розуміє призначення деяких груп клавіш на клавіатурі;

- використовує у своєму мовленні слова-терміни з інформатики.

 

 

 

 

 

 

Учень/учениця:

- розуміє правила і прийоми гри;

- розуміє послідовність виконання правил гри;

- усвідомлює ігрові цілі; вміє користуватися

меню гри.

Корегувати недоліки мислення, мовлення, пам'яті, уваги, сприйняття.

Розвивати полісенсорне сприймання.

Формувати уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування.

Розвивати дрібну моторику

Формувати навички використання особистого досвіду дитини.

Розвивати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях.

Розвивати навички

шукати позитивне в будь- якому результаті.

Формувати навички орієнтування у вікні програми, зошиті, завданнях.

 

 

 

 

 

 

 

 

Формувати елементарні навички управління

комп'ютером.

Розвивати дрібну моторику.

Розвивати прагнення до

самостійності у виконанні завдань.

34.

 

Інструктаж з БЖД. Призначення текстових редакторів. Знайомство з можливостями найпростішого текстового редактора Блокнот, з основними елементами вікна програми.

35.

 

Інструктаж з БЖД. Знайомство з етапами роботи з текстовим документом на комп

Комп’ютерні ігри. Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх. Меню гри.

36.

 

Інструктаж з БЖД. Правила введення тексту.

Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

37.

 

Інструктаж з БЖД. Редагування текстового документу.

Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

38.

 

Інструктаж з БЖД. Створення текстового документу за зразком.

Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

39.

 

Інструктаж з БЖД. Виконання практичних завдань в програмі Блокнот: введення окремих слів, словосполучень, речень.

Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

40.

 

Інструктаж з БЖД.  Виконання практичних вправ і завдань в програмі Блокнот: введення  великих і прописних літер, знаків пунктуації з використання груп клавіш

(алфавітно-цифрові клавіші, спеціальні клавіші).

Вправи на клавіатурному тренажері.

41.

 

Інструктаж з БЖД. Виконання практичних вправ і завдань в програмі Блокнот з використанням алфавітно-цифрових клавіш, спеціальних клавіш.

Вправи на клавіатурному тренажері.

42.

 

Інструктаж з БЖД. Редагування тексту (клавіші видалення символів праворуч і ліворуч, клавіші управління курсором для роботи з об’єктами тексту).

Вправи на клавіатурному тренажері.

43.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту за зразком. Вправи на «клавіатурному тренажері».

44.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту за зразком. Вправи на «клавіатурному тренажері».

45.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту за зразком. Вправи на «клавіатурному тренажері».

46.

 

Інструктаж з БЖД. Введення цифр з додаткової цифрової клавіатури.

47.

 

Інструктаж з БЖД. Введення цифр з додаткової цифрової клавіатури.

48.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту за зразком.

49.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту за зразком.

50.

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану). Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх. Меню гри.

51.

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану). Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх. Меню гри.

52.

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану). Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх. Меню гри.

53.

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану). Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх. Меню гри.

54.

 

Інструктаж з БЖД.  Узагальнення з теми «Текстові документи».

Мережеві технології та Інтернет. Безпека та відповідальність

55.

 

Інструктаж з БЖД.  Початкові уявлення про Інтернет.

Пояснення з демонстрацією. Обговорення з опорою на приклади із життєдіяльності.

Складання словника термінів.

Складання алгоритму дій стосовно виконання практичного завдання. Добір ключових слів, для пошуку потрібної інформації в Інтернеті.

Пошук в Інтернеті зображень, відео, карт.

Виконання та ілюстрування правил безпеки в Інтернеті.

Виконання вправ, тестових завдань.

Практика управління комп’ютером за допомогою комп’ютерних ігор. Комп’ютерні ігри і вправи  на розвиток і корекцію пізнавальних процесів.

Вправи на комп’ютерних тренажерах.

Учень/учениця:

- має уявлення про світову мережу Інтернет;

- розуміє можливості використання глобальної мережі Інтернет;

- розуміє основи роботи з браузером для роботи в Інтернеті;

- розуміє правила пошуку інформації в Інтернеті;

- за допомогою вчителя добирає ключові слова, здійснює пошук інформації різних типів в мережі Інтернет;

- виконує правила і алгоритм дій безпечного

користування Інтернетом.

Учень/учениця:

- розуміє правила і прийоми гри;

- розуміє послідовність виконання правил гри;

- усвідомлює ігрові цілі; вміє користуватися

меню гри.

Розвивати пізнавальний інтерес щодо оволодіння способами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет

Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.

Залучати учнів в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду здобувача освіти.

 

Формувати елементарні навички управління

комп'ютером.

Розвивати дрібну моторику.

Розвивати прагнення до

самостійності у виконанні завдань.

56.

 

Інструктаж з БЖД.  Браузери, як програми для пошуку інформації в Інтернеті.

57.

 

Інструктаж з БЖД.  Вікно браузера. Основи роботи з браузером.

58.

 

Інструктаж з БЖД.  Правила пошуку інформації в Інтернеті.

59.

 

Інструктаж з БЖД.  Ключові слова та запити.

Практична робота. Пошук інформації в Інтернеті.

60.

 

Інструктаж з БЖД.  Правила безпечної роботи в Інтернеті.

61.

 

Інструктаж з БЖД.  Добір ключових слів для пошуку потрібної інформації в Інтернеті.

62.

 

Інструктаж з БЖД.  Пошук в Інтернеті зображень.

63.

 

Інструктаж з БЖД.  Пошук в Інтернеті відео.

64.

 

Інструктаж з БЖД.  Пошук в Інтернеті карт.

65.

 

Інструктаж з БЖД.  Виконання та ілюстрування правил безпеки в Інтернеті.

66.

 

Інструктаж з БЖД.  Виконання та ілюстрування правил безпеки в Інтернеті.

67.

 

Інструктаж з БЖД.  Комп’ютерні ігри для розвитку та вдосконалення практики управління комп’ютером.

68.

 

Інструктаж з БЖД.  Комп’ютерні ігри для розвитку та вдосконалення практики управління комп’ютером.

69.

 

Інструктаж з БЖД.  Виконання вправ, тестових завдань, розгадування ребусів.

70.

 

Інструктаж з БЖД. 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку