Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 6 класі (відповідно до модельної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів ЗСО)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 6 класі

(відповідно до модельної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти

для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С.О.)

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 6 класі

(відповідно до модельної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти

для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С.О.)

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

№ уроку

Дата

Зміст навчального

матеріалу

Види

навчальної діяльності

Очікувані результати

навчання

Напрями корекційно-

розвиткової роботи

 

Опрацювання тексту на комп’ютері

31.

08/01

Інструктаж з БЖД. Призначення текстових редакторів.

Технологія обробки текстової      інформації. Робота на клавіатурному тренажері.

Пояснення з демонстрацією мультимедійної презентації,

Виконання тестових завдань, вправ, розгадування ребусів з основних понять теми.

Складання словника термінів з інформатики.

Складання алгоритму пошуку програми WordPad.

Керування роботою програм з використанням елементів інтерфейсу та інструментів управління.

Робота з вікном програми: знайомство з меню, панеллю  інструментів, стрічками прокрутки.

Введення тексту. Редагування тексту (прийоми виправлення помилок).

Форматування тексту. Робота з шрифтами: зміна розміру шрифту. Вирівнювання тексту: по лівому краю; по правому краю; по центру; по ширині сторінки.

Форматування фрагменту тексту: застосування жирного,

курсивного накреслення, підкреслення до виділеного

фрагменту тексту. Зміна кольору шрифту.

Робота з деформованим текстом. Доповнення тексту малюнком.

Збереження документу у файлі. Порівняння вікон текстових редакторів Блокнот  і WordPad,       пошук відмінностей. Добір програми для виконання практичного завдання.

Учень/учениця:

вводить слова, речення, прості тексти за зразком, *(з допомогою вчителя);

розуміє призначення та основні можливості текстового редактора;

розуміє основні дії з текстом, які можна виконувати за допомогою текстового редактора;

наводить приклади використання текстового редактора;

вміє завантажувати текстовий редактор; * (з допомогою вчителя);

знає основні елементи вікна текстового редактора;

*(орієнтується);

вміє працювати з

фрагментами тексту; обирати й використовувати потрібний шрифт, змінювати розмір, накреслення та колір символів; * (з допомогою вчителя);

вміє створювати та зберігати текстовий файл; * (з допомогою вчителя);

використовує у мовленні слова-терміни з інформатики.

Формувати уявлення про переваги опрацювання текстів сучасними

електронними пристроями над паперовими засобами.

Корегувати недоліки мислення, мовлення,

пам'яті, уваги, сприйняття.

Розвивати полісенсорне сприймання.

Формувати в учнів навички усвідомленого використання інструментів та можливостей текстового редакторів.

Розвивати  пізнавальний інтерес до використання інформаційних та комунікаційних технологій.

Розвивати логічне, аналітичне мислення.

Розвивати дрібну моторику

32.

 

Інструктаж з БЖД. Основні

можливості програми WordPad. Елементи вікна текстового редактора WordPad (меню, панель інструментів, панель

форматування).  Робота на клавіатурному тренажері.

33.

 

Інструктаж з БЖД. Курсор, текстове поле, лінійки,

стрічки прокрутки. Робота на клавіатурному тренажері.

34.

 

Інструктаж з БЖД. Правила введення тексту. Робота на клавіатурному тренажері.

35.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту.

Редагування тексту. Робота на клавіатурному тренажері.

36.

 

Інструктаж з БЖД. Введення тексту.

Редагування тексту. Робота на клавіатурному тренажері.

37.

 

Інструктаж з БЖД. Форматування тексту. Прийоми форматування тексту: виділення, копіювання, переміщення, видалення і вставлення фрагментів тексту. Робота на клавіатурному тренажері.

38.

 

Інструктаж з БЖД. Форматування тексту. Прийоми форматування тексту: виділення, копіювання, переміщення, видалення і вставлення фрагментів тексту. Робота на клавіатурному тренажері.

39.

 

Інструктаж з БЖД. Прийоми доповнення тексту малюнком.

40.

 

Інструктаж з БЖД. Робота з деформованим текстом.

Редактор презентацій

41.

 

Інструктаж з БЖД. Поняття презентації. Використання презентацій.

Пояснення з демонстрацією

мультимедійної презентації.

Перегляд і обговорення тематичного відео.

Обговорення з опорою на приклади із життєдіяльності.

Виконання тестових завдань, розгадування ребусів з основних понять теми.

Складання словника термінів з інформатики.

Знайомство з середовищем редактора презентацій. Складання орієнтовної системи дій форматування об’єкту

презентації. Виконання

практичного завдання: основні операцій над об’єктами слайда; опрацювання об’єктів на слайдах за зразком. Створення презентації на основі шаблону, що складаються із текстових слайдів та слайдів з малюнками. Ілюстрування презентації, додавання малюнка. Додавання слайдів до презентації.

Перегляд презентації. Збереження презентації.

Учень/учениця:

знає поняття

комп'ютерної презентації;

*(розуміє);

наводить приклади застосування комп'ютерних презентацій; *(з допомогою вчителя);

розуміє правила створення, перегляду та

збереження комп'ютерної презентації;

розуміє властивості об’єктів слайду;

вміє створювати

найпростішу комп'ютерну презентацію на основі шаблону, що складаються із текстових слайдів та слайдів з малюнками;

вміє зберігати і

переглядати презентацію; * (з допомогою вчителя);

використовує у мовленні слова-терміни з інформатики.

Формувати вміння

виділяти головне, орієнтуватися в ситуації, вбачати зв'язки і відносини між об'єктами.

Розвивати пізнавальний інтерес щодо створення та використання у процесі навчання комп’ютерних презентацій.

Формувати навички

застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях.

Розвивати  пізнавальний інтерес до використання інформаційних та комунікаційних технологій.

Формувати знання  й уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування. Формувати лексичний запас з інформатики.

42.

 

Інструктаж з БЖД. Середовище редактора презентацій. Слайди.

43.

 

Інструктаж з БЖД. Додавання слайдів до презентації. Текстові і графічні об’єкти слайдів.

44.

 

Інструктаж з БЖД. Форматування текстових об’єктів слайдів.

45.

 

Інструктаж з БЖД. Ілюстрування  презентації.

46.

 

Інструктаж з БЖД. Ілюстрування  презентації.

47.

 

Інструктаж з БЖД. Переміщення об’єктів на  слайді..

48.

 

Інструктаж з БЖД. Шаблони оформлення презентації.

49.

 

Інструктаж з БЖД. Етапи створення презентації.

50.

 

Інструктаж з БЖД. Перегляд презентації

Глобальна мережа Інтернет. Безпека та відповідальність

51.

 

Інструктаж з БЖД. Загальні уявлення про комп'ютерні мережі.

Глобальна комп'ютерна мережа Інтернет – історія створення.

Перегляд і обговорення тематичного відео.

Пояснення з демонстрацією. Складання словника термінів.

Пошук потрібної інформації в Інтернеті за гіперпосиланнями.

Виконання завдань: пошук інформації на сайтах для навчання. Створення повідомлень на доступних ресурсах, дотримуючись правил етикету спілкування у цифрових мережах.

Виконання  та  ілюстрування правил безпеки в Інтернеті.

Учень/учениця:

має уявлення про світову мережу Інтернет;

розуміє можливості використання глобальної мережі Інтернет;

розуміє способи пошуку інформації в Інтернеті;

виконує правила і алгоритм дій безпечного користування Інтернетом;

дотримується етикету спілкування у цифрових мережах;

за допомогою учителя використовує он-лайнові ресурси для навчання та спілкування, реєструється на них за допомогою безпечних паролів.

Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні.

Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь.

Формувати світогляд та стиль життя сучасної людини.

52.

 

Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом.

53.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернет, гіперпосилання.

54.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернет, гіперпосилання.

55.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернет, гіперпосилання.

56.

 

Інструктаж з БЖД. Знайомство з Веб-сторінкою, веб-сайтом.

57.

 

Інструктаж з БЖД. Приклади веб-сайтів для дітей, для навчання.

58.

 

Інструктаж з БЖД. Приклади веб-сайтів для дітей, для навчання.

59.

 

Інструктаж з БЖД. Спілкування в Інтернет.

60.

 

Інструктаж з БЖД. Етикет спілкування у цифрових мережах.

Робота над проєктом (узагальнення знань)

61.

 

Інструктаж з БЖД. Комплексний колективний проєкт (способи практичного застосування комп’ютерних технологій, усвідомленого використання інструментів та можливостей програмних засобів).

Визначення етапів виконання проєкту. Розподілення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту. Пошук, опрацювання і збереження матеріалів для виконання завдань проєкту. Використання он-лайн ресурсів для комунікації з учасниками групи та пошуку матеріалів проєкту. Подання та оцінювання результатів виконання проєкту.

Учень/учениця:

бере участь у створенні спільного інформаційного проєкту; * (з допомогою вчителя);

обирає програмні засоби для опрацювання різних типів

даних; * (з допомогою вчителя);

розуміє роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання;

дотримується правил

взаємодії під час створення колективного проєкту;

з допомогою вчителя складає план виконання своєї роботи із створення

інформаційного продукту відповідно до ролі в групі;

пояснює вибір програмних засобів для опрацювання

даних різних типів;

використовує он-лайн ресурси для пошуку інформації і комунікації; дотримується правил етикету спілкування у цифрових мережах;

бере участь у представленні результатів групової роботи.

Формувати світогляд та стиль життя сучасної людини.

Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок набутих навичок і вмінь.

Формувати знання й уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування. Розвивати пізнавальний інтерес в учнів.

Формувати в учнів навички усвідомленого використання інструментів та можливостей програмних засобів.

Формувати навички

взаємодії при виконання спільного завдання.

62.

 

Інструктаж з БЖД. Етапи виконання комплексного колективного проєкту.

63.

 

Інструктаж з БЖД. План виконання проєкту. Вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів.

64.

 

Інструктаж з БЖД. Вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів.

65.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів для проєкту.

66.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів для проєкту.

67.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів для проєкту.

68.

 

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів для проєкту.

69.

 

Інструктаж з БЖД. Подання

результатів, захист проєкту.

70.

 

Інструктаж з БЖД. Подання

результатів, захист проєкту.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
5 січня
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку