Медіаграмотність як запорука сучасного підходу до навчання

Про матеріал

Конспект уроку із медіаосвіти у сучасному освітньому процесі. Основним фактором безпечного та активного користування соціальними мережами та Інтернетом є дотримання основних правил та норм нетикету, а також вміння фільтрувати весь потік інформації, яку ми отримуємо із величезної кількості джерел у сучасному світі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Історія розвитку соціальних мереж. КВНЗ «Бериславький педагогічний коледж ім. В. Ф. Беньковського»Виконав студент 121 групи: Журавльов С. О. Викладач: Підберезня Я. О.

Номер слайду 2

Що таке соціальна мережа?Соціа́льна мере́жа — соціальна структура, утворена індивідами або організаціями. Вона відображає розмаїті зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини, починаючи з випадкових знайомств і закінчуючи тісними родинними зв'язками. Вперше термін було запропоновано в 1954 році Дж. А. Барнесом (в роботі Class and Committees in a Norwegian Island Parish, «Human Relations»). Популярність порталів соціальних мереж у світі станом на 2015 рік

Номер слайду 3

Аналіз соціальних мереж Дослідження в декількох академічних сферах показали, що соціальні мережі діють на багатьох рівнях, починаючи від родин, і закінчуючи цілими націями, та відіграють важливу роль в тому, як розв'язуються проблеми, працюють організації, та досягають успіху на шляху до власних цілей індивіди. За допомогою соцмереж можна: Спілкуватися;Вести блог;Коментувати записи;Обговорювати події, ситуації і т.д.;Ділитись відео, зображеннями, записами.

Номер слайду 4

Служба соціальних мереж. Веб-сайт або інша служба, яка дозволяє користувачам створювати публічну або напівпублічну анкету, складати список користувачів, з якими вони мають зв'язок та переглядати власний список зв'язків і списки інших користувачів. У соціальних мережах користувач знаходиться в центрі системи та може належати до декількох груп водночас.

Номер слайду 5

Корпоративна соціальна мережа. Корпоративна соцмережа − сайт, який запозичив від соціальних мереж, основні принципи та інструменти для роботи в корпоративному сегменті. Принципи в основі корпоративних соцмереж:Інформація «з обличчям». У кожного матеріалу і коментаря в мережі є свій автор − з детальним профілем, відкритими контактами, фотографією. До нього завжди можна звернутися за уточненнями, допомогою по темі й експертною порадою;Пряме, прозоре спілкування. Будь-який співробітник може безпосередньо поставити запитання топ-менеджеру, прокоментувати його блог-пост і т.п.;Зворотній зв'язок. Кожен матеріал в мережі можна прокоментувати, «лайкнути», поставити йому рейтинг або тег, поділитися ним із колегами;Плоска структура інформації: її об'єднання за проектами, клієнтами тощо. Навігація за рахунок зручного і швидкого пошуку, тегів, категорій, підписок на потрібні теми і системи рекомендацій вмісту.

Номер слайду 6

Небезпеки соцмереж. Окрім надання корисних послуг, інтернет-служби соціальних мереж становлять і низку небезпек: Спам;Пропаганда;Дезінформація;Викрадення приватної інформації;Тролінг;Поширення шкідливого ПЗ, відео і т.д.

Номер слайду 7

Історія соцмереж. Першим Інтернет-сайтом, який пропонував можливості роботи із соціальними мережами, був «classmates.com», який з'явився в 1995 році. У слід за ним, в 1997 році з'явився «Six. Degrees.com». Починаючи з 2001 року почали з'являтись сайти, в яких використовувалась технологія під назвою «Коло друзів». Ця форма соціальних мереж, яка широко використовується у віртуальних спільнотах, набула широкої популярності в 2002 році та розквітнула з появою сайту «Friendster». Наразі, існує більш ніж 200 сайтів з можливостями організації соціальних мереж.

Номер слайду 8

Facebook. Почалась історія легендарного сайту в гуртожитку Гарварда. Нікому невідомий другокурсник Марк Цукерберг проник у комп'ютерну мережу університету і скопіював фотографії зі всіх студентських посвідчень. За кілька днів веб-сайт із даними однокурсників відвідали чи не всі студенти. Однак адміністрація відреагувала швидко – сторінку прикрили, звинувативши Марка в порушенні безпеки та права на особисту інформацію. Дивом необачний вчинок юнаку пробачили. Узимку 2004 року світ побачив сайт «Thefacebook». Спершу ним могли скористатися лише студенти Гарварда. Однак невдовзі він відкрив реєстрацію інших університетів Бостона, а потім і всіх Сполучених Штатів. У 2006 році сайт став доступним усім користувачам інтернету, а Марк Цукерберг – наймолодшим мільярдером на планеті.

Номер слайду 9

TwitterІсторія «Twitter» бере свій початок у 2006 році. Саме тоді творцеві «Twitter» Джеку Дорсі прийшла в голову ідея розробити онлайн-сервіс, який би дозволяв друзям швидко обмінюватися короткими повідомленнями. Перша реалізація цієї ідеї була здійснена в липні 2006 року. У той час новий web-сервіс носив назву «twttr.com», оскільки доменне ім’я «twitter.com» вже було зайняте. Спочатку «Twitter» не отримав широкого розповсюдження, його користувачами були тільки самі творці, а також члени їхніх сімей. У березні 2007 року в ході фестивалю «South by Southwest» всього за добу кількість «твітів» (повідомлень) у «Twitter» зросла втричі: з 20 тис. до 60 тис. Далі були «MTV Music Awards» і «Apple WWDC 2007», що принесли світову популярність сервісу. Це поклало початок переможної ходи «Twitter» по всій планеті.

Номер слайду 10

Linked. In Linked. In— соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. На 2015 рік у «Linked. In» зареєстровано понад 400 мільйонів користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн. Соціальна мережа «Linked. In» була заснована Рейдом Хоффманом у грудні 2002 року, запущена в травні 2003 року. У кінці 2016 року «Microsoft Corporation» придбала «Linked. In» за 26.2 млд. доларів.«Linked. In» надає можливість зареєстрованим користувачам створювати і підтримувати список ділових контактів.

Номер слайду 11

Instagram. Instagram — соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями. Розробка «Instagram» велась Кевіном Систромом разом з Майком Крігером, коли вони вирішили переорієнтувати свій проект «Burbn» на мобільні фотографії. У квітні 2012 року була випущена версія програми для платформи «Android», яку за добу було завантажено більше мільйона разів.9 квітня 2012 «Facebook» оголосив про купівлю мобільного додатку «Instagram» за 1 млрд.$ У грудні 2013 року було представлено сервіс обміну повідомленнями «Direct». У серпні 2016 було запущено «Instagram Stories» прототипом якого став «Snapchat», дозволяє публікувати фото та відео тривалістю до 15 секунд, які будуть доступні для перегляду наступні 24 години. У червні 2018 було запущено «IGTV».

Номер слайду 12

Tumblr. Tumblr— сервіс мікроблогів і соціальна мережа, що дозволяє користувачам публікувати текстові повідомлення, зображення, відеоролики, посилання, цитати та аудіозаписи у своєму блозі. Девід Карп заснував «Tumblr.» 2007 року. Його партнером став Марко Армент— головний розробник. Невдовзі близько 75 000 блогерів прийшли на платформу «Tumblr.».18 травня 2013 року корпорація «Yahoo!» анонсувала придбання «Tumblr» за $1,1 млрд. без зміни структури компанії. 3 червня 2017 року компанія «Verizon Communications» придбала «Yahoo!», оголосивши «Yahoo!» й «Tumblr.» частиною своєї дочірньої компанії «Oath Inc.». На 22 травня 2018 року в «Tumblr.» зареєстровано понад 415,2 млн блогів «Tumblr.» Щодня на сервісі з'являється близько 29,6 млн постів.

Номер слайду 13

Yammer. Yammer — американська компанія, заснована Девідом Саксом, творець однойменної служби корпоративних соціальних мереж на основі: «Freemium-моделі». Компанія «Yammer» почала роботу 8 вересня 2008 року на конференції: «Tech. Crunch50». Окрім функцій для комунікацій «Yammer» пропонує третім розробникам можливість створювати та продавати свої програми для сумісної роботи безпосередньо користувачам платформи.25 червня 2012 року «Microsoft Corporation» викупила «Yammer» за $1,2 млрд., штат включений до складу підрозділу: «Microsoft Office» до групи в підпорядкуванні Сакса. Корпорація «Майкрософт» інтегрувала «Yammer Корпоративний» в «хмарний» веб-сервіс: «Microsoft Office-365» для бізнес-клієнтів.

Номер слайду 14

Рейтинг соцмереж Ось дані про кількість активних акаунтів у різних соцмережах станом на квітень 2018 року:

Номер слайду 15

Рейтинг соцмереж в Україні

Номер слайду 16

Інтернет-джерела. Соцмережі, історія- https://uk.wikipedia.org/;Служба соцмереж, небезпеки- https://uk.wikipedia.org/;Корпоративна соцмережа-http://forbes.net.ua/;Рейтинг у світі- http://expres.ua/;Рейтинг в Україні- http://gs.statcounter.com/;«Facebook»- https://24tv.ua/;«Twitter»- http://webstudio2u.net/ua/;«Linked. In»- https://uk.wikipedia.org/wiki/Linked. In;«Instagram»- https://uk.wikipedia.org/wiki/Instagram;«Tumblr.»-https://uk.wikipedia.org/wiki/Tumblr;«Yammer»-https://ru.wikipedia.org/wiki/Yammer, https://products.office.com/.

pptx
Додано
6 січня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку