Календарно-тематичне планування уроків літературного читання 4 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти та науки України від 12.08.2022 року № 743 Підручник для 4 класу (у 2-х частинах): частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. -Київ: "Оріон", 2021. - 160 с. (3,5 години на тиждень).Бажаю успіхів!
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. -Київ: УОВЦ "Оріон", 2021. - 160 с.

 

   І семестр — (3,5 години)

 

Зведений перелік робіт перевірок з мови навчання , які комбінують у діагностувальні роботи  з літературного читання

 

Вид перевірки

 

І

сем.

ІІ

сем.

Читання вголос (усно).

1

1

Читання мовчки (письмово).

1

1

Аудіювання (письмово).

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно).

1

-

Робота з літературним твором (письмово)./медіатекстом

-

1

Загальна кількість перевірок за сесеместр

4

4

 

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

 

Клас

І семестр

ІІ семестр

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

 

 

 

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

 

 

 

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

4

4

Читання напам’ять

прозових текстів

-

1

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

  1.                

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... Олександра Савченко. Як читають книжки  (с. 4-6)

  1.                

 

Робота з дитячою книжкою.

Літні цікавинки в книжках.

  1.                

 

Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант. напам’ять (с. 7-8)

  1.                

 

Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9)

  1.                

 

Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? Перевіряю свої досягнення. (с.10)

  1.                

 

Перевіряю свої досягнення. (с.11)

  1.                

 

Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня)  (с. 12-13)

  1.                

 

Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15)

  1.                

 

Робота з дитячою книжкою. Здрастуй, шкільна бібліотеко!

  1.           

 

Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19)

  1.           

 

Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.  (с.20-22)

  1.           

 

Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24)

  1.           

 

Медіавіконце: історія . Перевіряю свої досягнення (с.25 -26 ) 

  1.           

 

 Діагностувальна робота . Аудіювання (письмово).

О. Буцень « Кмітливий горобець » 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи .Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Сумлінно прислів’я

вивчай, у них пораду шукай».І.Сенченко « Де сім господинь,там хата неметена », А Григорук « Що з воза впало,те пропало ».(ст.4-10)

  1.           

 

Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31)

  1.           

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36)

  1.           

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) (с.31-36)

  1.           

 

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38)

  1.           

 

Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40)

  1.           

 

Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Щаслива людина у дружній родині. О. Вишня «Гвоздика », В. Лучук «Вередлива дочка »(ст.11-19)

  1.           

 

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44)

  1.           

 

Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка.  Син та мати (с.45)

  1.           

 

Медіавіконце: колекції народної творчості. Перевіряю свої досягнення. (с.46-47)

  1.           

 

Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору. Легенда «Святий Миколай».

  1.           

 

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51)

  1.           

 

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. До природи не неси шкоди. А. Давидов « Не рубай під корінь »,А. Давидов «Ескулапова змія» (ст.20-28)

  1.           

 

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів. Медіавіконце: кінофільми (с.54-55)

  1.           

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59)

  1.           

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження) (с.56-59)

  1.           

 

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня . напам’ять (с.60-63)

  1.           

 

Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Книга дає крила розуму.

Р.Дал «Пісня Умпа-лумпів »,В.Нестайко « У телебабанії- заекранії » (ст.29-39)

  1.           

 

 Перевіряю свої досягнення. (с.67).

  1.           

 

Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (с.68-69)

  1.           

 

Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70)

  1.           

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (с.71-76)

  1.           

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький . напам’ять (с.71-76)

  1.           

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (с.77-81)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою.

Чи завжди добре там,де нас нема? А.Костецький

« Вітка в навпакинії » (ст.40-54)

  1.           

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (продовження) (с.77-81)

  1.           

 

Медіавіконце: електронне листування (с.82)

  1.           

 

Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник .(с.83-84)

  1.           

 

Діагностувальна робота. Читання мовчки (письмово).

М. Лобату « Гарбуз із золотом »

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи . Перевіряю свої досягнення.(с.85)

  1.           

 

Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна. напам’ять на вибір.(с.87-88)

  1.           

 

Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? (с.88-90)

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Наша слава-українська держава. А. Лотоцький « Ярославова слава », О. Іваненко «Вербова гілка » (ст.55-63)

  1.           

 

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92)

  1.           

 

Діагностувальна робота. Перевірка навички читання вголос .Б.Харчук « Добрий день ».

  1.           

 

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93)

  1.           

 

Перевіряю свої досягнення.(с.94)

  1.           

 

Підсумковий урок за І семестр.

  1.           

 

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря.

с. 95-97

  1.           

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».     с. 98

  1.           

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99

  1.           

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». напам’ять с. 99-100

  1.           

 

Життя і творчість Івана Франка. с. 101

  1.           

 

Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102 напам’ять

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Казку читаєш –мудрість шукаєш. М. Слабошпицький « Цікаве рибеня »,                   М. Прохасько «Банда кабанів »(ст.64-75)

  1.           

 

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103

  1.           

 

Життя і творчість Лесі Українки. с. 104

  1.           

 

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

  1.           

 

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106

  1.           

 

Діагностувальна робота. Аудіювання.

В.Сухомлинський «Легенда про Золоте Зернятко Істини »

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства». с. 107

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Яскраві дні дитинства. М.Слабошпицький «Риба від діда Остапа », С. Кочубей

« Обережно, гнилі абрикоси »(ст.76-84)

  1.           

 

Вступ до розділу. Істотні ознаки байки.

  1.           

 

Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109

  1.           

 

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111

  1.           

 

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112

  1.           

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 напам’ять уривок.

  1.           

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою . Люди і тварини- друзі чи ні? Б.Грінченко «Винахідливий грум »,Ю.Смаль «З днем народження » (ст.85-92)

  1.           

 

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125

  1.           

 

Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125

  1.           

 

Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133

  1.           

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133

  1.           

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

  1.           

 

Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Душу мають не лише люди? М. Якубовська « Сонячна галявина »,                         М. Слабошпицький « На городі, під лісосмугою »( ст.93-103)

  1.           

 

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136

  1.           

 

Діагностувальна робота. Читання мовчки.(письмово). О. Кротюк « Чужа слава » ( зошит успішні сходинки ст.76-78)

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

  1.           

 

Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

  1.           

 

Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка».        с.138-139

  1.           

 

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. З історії винаходів. П. Утевська «Син рослинного світу », П. Утевська « Будьмо знайомі! » (ст.104-110)

  1.           

 

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». напам’ять с.140-141

  1.           

 

День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142

  1.           

 

Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142

  1.           

 

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони».  с.143-144

  1.           

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово)/ медіатекстом. А. Григорук « Коли по хаті ходять пироги? » (зошит сходинки до вершин ст.64-67)

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Завітай в читальний зал –там цікавий є журнал. « Є всесвітній день ґудзиків »,

« Дерево , що росте корінням догори » із журналів.

(ст.111-119)

  1.           

 

Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

  1.      

 

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

  1.      

 

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152

  1.      

 

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 напам’ять

  1.      

 

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

  1.      

 

Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Школа. В. Нестайко

« Терорист грифа », В. Нестайко « Контрольна у 4-Б класі » (ст.120-129)

  1.      

 

Діагностувальна робота. Перевірка навички читання вголос Л. Полтава « Найкраща писанка » (зошит сходинки до вершин ст.72-73)

  1.      

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. Міні-проєкт «Хмаринка думок »

  1.      

 

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».

  1.      

 

Перегляд улюблених мультфільмів.

  1.      

 

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

  1.      

 

Бібліотечний урок «Щоденник читача».

  1.      

 

Перегляд  дитячих телепередач.

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Фантастика. Л. Воронина

« Суперагент 000.Таємниця золотого кенгуру »,

Ю. Горбачевський « Сонячна система. Твердотіла » (ст.130-141)

  1.      

 

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

  1.      

 

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів».

  1.      

 

Вікторина: «У світі казки чарівної».

  1.      

 

Читаю для себе.

  1.      

 

Читаю для друга.

  1.      

 

Читаю для себе.

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Мій улюблений український письменник».

  1.      

 

Читаю для друга.

  1.      

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Майя
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нагорнюк Галина Михайлівна
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
11 січня 2023
Переглядів
3990
Оцінка розробки
3.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку