Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ
у |
Дата
|
Тема уроку |
|
|
|
Повторення вивченого у 2 класі
|
|
|
|
Ознайомлення з підручником та робочим зошитом. Умовні позначки. |
|
|
|
Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. 1-10 |
|
|
|
Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. 11-21 |
|
|
|
Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів.22-32 |
|
|
|
Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.33-42 |
|
|
|
Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. 43-54 |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння.55-64 |
|
|
|
Первірочна робота. Тест.
|
|
|
|
Зміна суми внаслідок зміни доданків. Додавання способом округлення. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника.65-75 |
|
|
|
Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами.76-87 |
|
|
|
Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами.88-95 |
|
|
|
Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій.96-108 |
|
|
|
Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями.109-118 |
|
|
|
Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння.119-129 |
|
|
|
Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на знаходження третього доданку.130-139 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе»
|
|
|
|
Діагностуальна робота 1.
|
|
|
|
Табличне множення та ділення. Величини. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення.140-151 |
|
|
|
Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях.152-162 |
|
|
|
Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння.163-172 |
|
|
|
Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом.173-182 |
|
|
|
Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.183-193 |
|
|
|
Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними.194-203 |
|
|
|
Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел.204-213 |
|
|
|
Практична робота “ Визначення часу за годинником”
|
|
|
|
Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними.214-225 |
|
|
|
Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною.226-236 |
|
|
|
Практична робота “Ціна, вартість, решта”.
|
|
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів.237-246 |
|
|
|
Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника.247-256 |
|
|
|
Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром.257-267 |
|
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата. 268-277 |
|
|
|
Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею.278-287 |
|
|
|
Розв’язування задач двома способами. Нерівності. 288-296 |
|
|
|
Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами.297-306 |
|
|
|
Перевірочна робота
|
|
|
|
Аналіз перевірочної роботи. Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами. 307-316 |
|
|
|
Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур.317-35 |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами.326-333 |
|
|
|
Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника.334-343 |
|
|
|
Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними.344-350 |
|
|
|
Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата.351-361 |
|
|
|
Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів.362-371 |
|
|
|
Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками.372-381 |
|
|
|
Складання задач за короткими записами. Задачі на різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями.382-389 |
|
|
|
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів.390-400 |
|
|
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь.401-410 |
|
|
|
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел.411-421 |
|
|
|
Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів.422-432
|
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе»
|
|
|
|
Діагностувальна робота 2
|
|
|
|
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами.433-446 |
|
|
|
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків.447-457 |
|
|
|
Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу. 458-469 |
|
|
|
Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу та обернені до них.470-479 |
|
|
|
Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним або різницевим порівнянням чисел. 480-491 |
|
|
|
Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа.492-499 |
|
|
|
Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків.500-509 |
|
|
|
Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах.510-519 |
|
|
|
Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини.520-530 |
|
|
|
Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів.531-543 |
|
|
|
Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. 544-555 |
|
|
|
Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел.556-566 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе»
|
|
|
|
Діагностувальна робота 3
|
|
|
|
Додавання та віднімання чисел у межах 1000
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд.567-577 |
|
|
|
Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів.578-588 |
|
|
|
Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне.589-599 |
|
|
|
Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь.600-610 |
|
|
|
Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними.611-621 |
|
|
|
Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.622-631 |
|
|
|
Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них.632-641 |
|
|
|
Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами.642-649 |
|
|
|
Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника.650-661 |
|
|
|
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач.662-669 |
|
|
|
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння. 670-679 |
|
|
|
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.680-688 |
|
|
|
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.689-697 |
|
|
|
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Повторення с.121-122 |
|
|
|
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Повторення с.121-122 |
|
|
|
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Вправи на повторення
|
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе»
|
|
|
|
Діагностувальна робота 4
|
|
|
|
Додавання та віднімання чисел у межах 1000 (продовження) |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.1-11 |
|
|
|
Письмове додавання двоцифрових чисел.12-21
|
|
|
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами.22-32 |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь.33-45 |
|
|
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.46-56 |
|
|
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані.57-66 |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників.67-76 |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.77-87 |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.88-98 |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.99-108 |
|
|
|
Перевірочна робота
|
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.109-120 |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.121-130
|
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Розв’язання задач.131-140 |
|
|
|
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). 141-149 |
|
|
|
Закріплення вмінь та навичок письмового додавання та віднімання трицифрових чисел.150-159 |
|
|
|
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.160-169 |
|
|
|
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані.170-179 |
|
|
|
Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.180-190 |
|
|
|
Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язання задач, що містять буквені дані. Рівняння.191-200 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе» |
|
|
|
Діагностувальна робота 5 |
|
|
|
Множення і ділення в межах 1000. Усне множення і ділення |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць.201-210 |
|
|
|
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків.211-220 |
|
|
|
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.221-232 |
|
|
|
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач.233-241
|
|
|
|
Сполучний закон множення. Розв’язування рівнянь. 242-251 |
|
|
|
Закріплення знань учнів. Множення виду 70∙8 та ділення - 420:6. Розв’язання задач.252-262 |
|
|
|
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач.263-273 |
|
|
|
Ділення виду 80:20, 600:30, 1000:200 способом послідовного ділення та способом випробовування.274-283 |
|
|
|
Перевірочна робота |
|
|
|
Множення суми на число.284-291
|
|
|
|
Множення суми на число.292-296
|
|
|
|
Множення суми на число. 297-305
|
|
|
|
Множення числа на суму.306-316
|
|
|
|
Закріплення знань учнів. Розв’язування задач.317-326
|
|
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове способом заміни множення додаванням. Розв'язування задач. Периметр прямокутника.327-336 |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.337-347 |
|
|
|
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.348-357 |
|
|
|
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач.358-366 |
|
|
|
Закріплення знань та умінь учнів множення і ділення в межах 1000. Розв’язування рівнянь.367-376 |
|
|
|
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. 377-385
|
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе» |
|
|
|
Діагностувальна робота 6 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи Ділення суми на число.386-395 |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.396-406 |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. 407-416 |
|
|
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач.417-427 |
|
|
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Порівняння виразів. 428-437 |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. 438-447
|
|
|
|
Перевірка дії множення дією ділення.448-458
|
|
|
|
Ділення виду 360:3. 459-469 |
|
|
|
Ділення виду 64:16 способом випробовування. Розв'язування задач.47-80 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.481-489 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.490-498 |
|
|
|
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач.499-508 |
|
|
|
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.509-518 |
|
|
|
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.519-527 |
|
|
|
Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. 528-536 |
|
|
|
Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.537-546 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе» |
|
|
|
Діагностувальна робота 7
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа.547-556 |
|
|
|
Практична робота “Частини” |
|
|
|
Розв’язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. 557-568 |
|
|
|
Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин.569-577 |
|
|
|
Знаходження числа за його частиною.578-588 |
|
|
|
Знаходження числа за його частиною.588-597 |
|
|
|
Перевірочна робота |
|
|
|
Ділення з остачею (ознайомлення). Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.598-608 |
|
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.609-618 |
|
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. 619-627 |
|
|
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.628-636 |
|
|
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.637-649 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе» |
|
|
|
Діагностувальна робота 8 |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення табличного множення і ділення. 650-660 |
|
|
|
Письмове множенням на одноцифрове число.650-660 |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Ділення з остачею..661-670 |
|
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число.661-670 |
|
|
|
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник.671-680
|
|
|
|
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами.681-689
|
|
|
|
Ділення з остачею. Розв’язування задач.690-698
|
|
|
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. 699-708 |
|
|
|
Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач. 699-708 |
|
|
|
Порівняння та розв’язування задач. Дії з іменованими числами. 709-717
|
|
|
|
Діагностувальна робота 9 (Усні обчислення) |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Периметр. 709-717 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.. Розв’язування задач. 718-729 |
|
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач. 718-729 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. с.119-121
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. с.119-121 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. с.119-121 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Завдання «Перевір себе» |
|
|
|
Вправи на повторення |
|
|
|
Вправи на повторення |
|
|
|
Підведення підсумків за рік. |
|