Календарно-тематичне планування уроків математики в 3 класі II семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 3 класі складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

математики

 

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

 

Підручник. Математика: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. — Харків: Видавництво «Ранок», 2020.)

 

 

II семестр

 

№ уроку

 

Тема уроку

 

 

Кількість годин

  Дата

77

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків (частина 2, с. 4-5).

1

 

78

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків(с.6-7)

1

 

79

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків (ч. 2, с. 8-9).

1

 

80

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 10).

1

 

81

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 11-12).

1

 

82

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 13).

 1*

 

83

Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 14).

1

 

84

Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?»

1

 

85

Діагностувальна робота.

1

 

86

Аналіз діагностувальної роботи. Одержуємо тисячу (ч. 2, с. 16-17).

1

 

87

Одержуємо трицифрові числа (ч. 2, с. 18).

1

 

88

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел (ч. 2, с. 19-20).

1

 

89

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (с. 21-22).

1

 

90

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (с. 23-24).

1

 

91

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (с. 25-26).

1

 

92

Порівнюємо трицифрові числа (ч. 2, с. 27-28).

1

 

93

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 29-30).

1

 

94

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел с.31-32

1*

 

95

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць (ч. 2, с. 33-34).

1

 

96

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 35-36).

1

 

97

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр 37-38

1

 

98

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна 39-40

1

 

99

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42).

1

 

100

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42).

1*

 

101

Множимо і ділимо на кругле число (ч. 2, с. 43).

1

 

102

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (ч. 2, с. 44).

1

 

103

Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 45-46).

1

 

104

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 47-48).

1

 

105

Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 49-50).

1

 

106

Додаємо і віднімаємо числа двома способами (ч. 2, с.51). 

1

 

107

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (с.52-53)

1

 

108

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами (ч. 2, с. 54).

1

 

109

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56).

1

 

110

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56).

1*

 

111

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (ч. 2, с. 57-58).

1

 

112

Додаємо і віднімаємо числа різними способами (ч. 2, с. 59).

1

 

113

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 60-61).

1

 

114

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням (с. 62

1

 

115

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 63).

1

 

116

Виконуємо додавання і віднімання письмово (ч. 2, с. 64).

1

 

117

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами (ч. 2, с. 65-66).

1

 

118

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 67).

1

 

119

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 68).

1

 

120

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 69).

1

 

121

Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 70).

1

 

122

Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет».

1

 

123

Діагностувальна робота.

1

 

124

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення (ч. 2, с. 72-73).

1

 

125

Знайомимось із діленням з остачею (ч. 2, с. 74-75).

1

 

126

Вивчаємо ділення з остачею (ч. 2, с. 76-77).

1

 

127

Перевіряємо ділення з остачею (ч. 2, с. 78-79).

1

 

128

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею (ч. 2, с. 80-81). 

1

 

129

Досліджуємо ділення з остачею (ч. 2, с. 82-83).

1

 

130

Вивчаємо правило множення суми на число (ч. 2, с. 84-85).

1

 

131

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 86-87).

1

 

132

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 88-89).

1

 

133

Вивчаємо правило ділення суми на число (ч. 2, с. 90-91).

1

 

134

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 92-93).

1

 

135

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове (ч. 2, с. 94-95).

1

 

136

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 96).

1

 

137

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 97-98).

1

 

138

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 99).

1

 

139

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці100-101

1

 

140

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами (ч. 2, с. 102-103).

 

 

141

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 104)

1

 

142

Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105).

1

 

143

Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105).

1

 

144

Діагностувальна робота.

1

 

145

Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 107-108).

1

 

146

Знайомимось із задачами на спільну роботу (ч. 2, с. 109-110).

1

 

147

Розв’язуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 111).

1

 

148

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 112-113).

1

 

149

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 114).

1

 

150

Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116).

1

 

151

Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116).

1

 

152

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 117).

1*

 

153

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (ч. 2, с. 118). 

1

 

154

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50 (с. 119).

1

 

155

Знайомимось із нерівностями зі змінною (ч. 2, с. 120-121).

1

 

156

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 (ч. 2, с. 122).

1

 

157

Множимо і ділимо на 5; 20; 25 (ч. 2, с. 123).

1

 

158

Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125).

1

 

159

Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125).

1*

 

160

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 (ч. 2, с. 126).

1

 

161

Розв’язуємо задачі на час (ч. 2, с. 127).

1

 

162

Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 (ч. 2, с. 128).

1

 

163

Множимо на 11; 99 (ч. 2, с. 129). 

1

 

164

Розв’язуємо задачі геометричного змісту (ч. 2, с. 130).

1

 

165

Повторюємо вивчене (ч. 2, с. 131).

1

 

166

Перевіряємо свої досягнення (ч. 2, с. 132).

1

 

167

Навчальний проєкт № 7 «Математична газета».

1

 

168

Діагностувальна робота. (З перевірки сформованості навичок усних обчислень)

1

 

169

Аналіз діагностувальної роботи. Повторюємо вивчене. Рівняння.

1

 

170

Повторюємо вивчене. Частини цілого. 

1

 

171

Повторюємо вивчене. Тисяча.

1

 

172

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. 

1

 

173

Повторюємо вивчене. Задачі.

1

 

174

Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас».

1

 

175

Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумок за рік.

1

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Додано
15 січня
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку