Календарно-тематичне планування уроків
математики
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник. Математика: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. — Харків: Видавництво «Ранок», 2020.)
II семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
Кількість годин |
Дата |
77 |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків (частина 2, с. 4-5). |
1 |
|
78 |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків(с.6-7) |
1 |
|
79 |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків (ч. 2, с. 8-9). |
1 |
|
80 |
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 10). |
1 |
|
81 |
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 11-12). |
1 |
|
82 |
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 13). |
1* |
|
83 |
Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 14). |
1 |
|
84 |
Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?» |
1 |
|
85 |
Діагностувальна робота. |
1 |
|
86 |
Аналіз діагностувальної роботи. Одержуємо тисячу (ч. 2, с. 16-17). |
1 |
|
87 |
Одержуємо трицифрові числа (ч. 2, с. 18). |
1 |
|
88 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел (ч. 2, с. 19-20). |
1 |
|
89 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (с. 21-22). |
1 |
|
90 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (с. 23-24). |
1 |
|
91 |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (с. 25-26). |
1 |
|
92 |
Порівнюємо трицифрові числа (ч. 2, с. 27-28). |
1 |
|
93 |
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 29-30). |
1 |
|
94 |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел с.31-32 |
1* |
|
95 |
Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць (ч. 2, с. 33-34). |
1 |
|
96 |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 35-36). |
1 |
|
97 |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр 37-38 |
1 |
|
98 |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна 39-40 |
1 |
|
99 |
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42). |
1 |
|
100 |
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42). |
1* |
|
101 |
Множимо і ділимо на кругле число (ч. 2, с. 43). |
1 |
|
102 |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (ч. 2, с. 44). |
1 |
|
103 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 45-46). |
1 |
|
104 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 47-48). |
1 |
|
105 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 49-50). |
1 |
|
106 |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами (ч. 2, с.51). |
1 |
|
107 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (с.52-53) |
1 |
|
108 |
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами (ч. 2, с. 54). |
1 |
|
109 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56). |
1 |
|
110 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56). |
1* |
|
111 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (ч. 2, с. 57-58). |
1 |
|
112 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами (ч. 2, с. 59). |
1 |
|
113 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 60-61). |
1 |
|
114 |
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням (с. 62 |
1 |
|
115 |
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 63). |
1 |
|
116 |
Виконуємо додавання і віднімання письмово (ч. 2, с. 64). |
1 |
|
117 |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами (ч. 2, с. 65-66). |
1 |
|
118 |
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 67). |
1 |
|
119 |
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 68). |
1 |
|
120 |
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 69). |
1 |
|
121 |
Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 70). |
1 |
|
122 |
Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет». |
1 |
|
123 |
Діагностувальна робота. |
1 |
|
124 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення (ч. 2, с. 72-73). |
1 |
|
125 |
Знайомимось із діленням з остачею (ч. 2, с. 74-75). |
1 |
|
126 |
Вивчаємо ділення з остачею (ч. 2, с. 76-77). |
1 |
|
127 |
Перевіряємо ділення з остачею (ч. 2, с. 78-79). |
1 |
|
128 |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею (ч. 2, с. 80-81). |
1 |
|
129 |
Досліджуємо ділення з остачею (ч. 2, с. 82-83). |
1 |
|
130 |
Вивчаємо правило множення суми на число (ч. 2, с. 84-85). |
1 |
|
131 |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 86-87). |
1 |
|
132 |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 88-89). |
1 |
|
133 |
Вивчаємо правило ділення суми на число (ч. 2, с. 90-91). |
1 |
|
134 |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 92-93). |
1 |
|
135 |
Ділимо двоцифрове число на одноцифрове (ч. 2, с. 94-95). |
1 |
|
136 |
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 96). |
1 |
|
137 |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 97-98). |
1 |
|
138 |
Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 99). |
1 |
|
139 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці100-101 |
1 |
|
140 |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами (ч. 2, с. 102-103). |
|
|
141 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 104) |
1 |
|
142 |
Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105). |
1 |
|
143 |
Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105). |
1 |
|
144 |
Діагностувальна робота. |
1 |
|
145 |
Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 107-108). |
1 |
|
146 |
Знайомимось із задачами на спільну роботу (ч. 2, с. 109-110). |
1 |
|
147 |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 111). |
1 |
|
148 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 112-113). |
1 |
|
149 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 114). |
1 |
|
150 |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116). |
1 |
|
151 |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116). |
1 |
|
152 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 117). |
1* |
|
153 |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (ч. 2, с. 118). |
1 |
|
154 |
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50 (с. 119). |
1 |
|
155 |
Знайомимось із нерівностями зі змінною (ч. 2, с. 120-121). |
1 |
|
156 |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 (ч. 2, с. 122). |
1 |
|
157 |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25 (ч. 2, с. 123). |
1 |
|
158 |
Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125). |
1 |
|
159 |
Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125). |
1* |
|
160 |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 (ч. 2, с. 126). |
1 |
|
161 |
Розв’язуємо задачі на час (ч. 2, с. 127). |
1 |
|
162 |
Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 (ч. 2, с. 128). |
1 |
|
163 |
Множимо на 11; 99 (ч. 2, с. 129). |
1 |
|
164 |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту (ч. 2, с. 130). |
1 |
|
165 |
Повторюємо вивчене (ч. 2, с. 131). |
1 |
|
166 |
Перевіряємо свої досягнення (ч. 2, с. 132). |
1 |
|
167 |
Навчальний проєкт № 7 «Математична газета». |
1 |
|
168 |
Діагностувальна робота. (З перевірки сформованості навичок усних обчислень) |
1 |
|
169 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторюємо вивчене. Рівняння. |
1 |
|
170 |
Повторюємо вивчене. Частини цілого. |
1 |
|
171 |
Повторюємо вивчене. Тисяча. |
1 |
|
172 |
Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. |
1 |
|
173 |
Повторюємо вивчене. Задачі. |
1 |
|
174 |
Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас». |
1 |
|
175 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
1 |
|