Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад (2019)» для 2 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад (2019)» для 2 класу за програмою НУШ.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад (2019)» для 2 класу за програмою НУШ

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Повторення вивченого в 1 класі

  1.                     

 

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, про­мінь (№ 1-7).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівнян­ня чисел. Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 22-28).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нуме­рація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжи­ни предметів (№ 29-37).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Лічба в межах 100. Попе­реднє і наступне числа. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування і порівняння задач (№ 38-51).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 52-62).

 

  1.                     

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчис­лення довжини ламаної. Визначення часу за годинником (№ 63-70).

 

  1.                     

 

Діагностувальна робота. Повторення вивченого в 1 класі.

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79).

 

  1.                

 

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87).

 

  1.                

 

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94).

 

  1.                

 

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач (№ 95-100)

 

  1.                

 

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110).

 

  1.                

 

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач (№N9 111-118).

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126).

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 127-133).

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником, Розв’язування задач (№ 134-140).

 

  1.  

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач із двома запитання- ми (№ 141-149).

 

  1.  

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158).

 

  1.  

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168).

 

  1.  

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач (№ 169-175).

 

  1.  

 

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186).

 

  1.  

 

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 187-196).

 

  1.  

 

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 197-206).

 

  1.  

 

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинни­ком (№ 207-213).

 

  1.  

 

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223).

 

  1.  

 

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач, Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232).

 

  1.  

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислен­ня довжини ламаної лінії (№ 233-239).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток.

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249).

 

  1.  

 

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261).

 

  1.  

 

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріа­лом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач (№ 262-270).

 

  1.  

 

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач (№ 271-277).

 

  1.  

 

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 278-284).

 

  1.  

 

Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення зна­чень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 285-292).

 

  1.  

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 293-300).

 

  1.  

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20. Складання і розв’язування задач (№ 301-308).

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43. Розв’язування задач (№ 309-316).

 

  1.  

 

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 317-324).

 

  1.  

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 325-334).

 

  1.  

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізка- ми. Розв’язування задач (№ 335-343).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за го­динником (№ 344-352).

 

  1.  

 

Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360).

 

  1.  

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369).

 

  1.  

 

Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378).

 

  1.  

 

Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника (№ 379-387).

 

  1.  

 

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування за­дач (№ 388-399).

 

  1.  

 

Віднімання виду 34 - 6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач (№ 400-407).

 

  1.  

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416).

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменова­ними числами. Розв’язування задач (№ 417-425).

 

  1.  

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач (№ 426-432).

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок (№ 433-441).

 

  1.  

 

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 442-449).

 

  1.  

 

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час (№ 450-458).

 

  1.  

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач (№ 459-466).

 

  1.  

 

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№ 467-474).

 

  1.  

 

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни пре­дметів. Розв’язування задач двома способами (№ 475-483).

 

  1.  

 

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 484-491).

 

  1.  

 

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами (№ 492-500).

 

  1.  

 

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлен­ня. Розв’язування задач (№ 501-507).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Вчитель _______ ________________

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
29 жовтня
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку