Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад (2019)» для 2 класу за програмою НУШ
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Повторення вивченого в 1 класі |
|||
|
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10 (№ 15-21). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 22-28). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування і порівняння задач (№ 38-51). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 52-62). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником (№ 63-70). |
|
|
|
Діагностувальна робота. Повторення вивченого в 1 класі. |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). |
|
|
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 80-87). |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 88-94). |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач (№ 95-100) |
|
|
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 101-110). |
|
|
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач (№N9 111-118). |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 119- 126). |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 127-133). |
|
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником, Розв’язування задач (№ 134-140). |
|
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитання- ми (№ 141-149). |
|
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158). |
|
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168). |
|
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 169-175). |
|
|
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом (№ 176- 186). |
|
|
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 187-196). |
|
|
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 197-206). |
|
|
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 207-213). |
|
|
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини (№ 214-223). |
|
|
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач, Поділ квадрата відрізком на частини (№ 224-232). |
|
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 233-239). |
|
|
|
Діагностувальна робота. Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249). |
|
|
|
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 250-261). |
|
|
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач (№ 262-270). |
|
|
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач (№ 271-277). |
|
|
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 278-284). |
|
|
|
Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач (№ 285-292). |
|
|
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 293-300). |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65 - 20. Складання і розв’язування задач (№ 301-308). |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25 + 43. Розв’язування задач (№ 309-316). |
|
|
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 317-324). |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 325-334). |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізка- ми. Розв’язування задач (№ 335-343). |
|
|
|
Діагностувальна робота. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 344-352). |
|
|
|
Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач (№ 353-360). |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задачі з двома запитаннями (№ 361-369). |
|
|
|
Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 370-378). |
|
|
|
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника (№ 379-387). |
|
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (№ 388-399). |
|
|
|
Віднімання виду 34 - 6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач (№ 400-407). |
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника (№ 408-416). |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38 + 25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 417-425). |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач (№ 426-432). |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок (№ 433-441). |
|
|
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 442-449). |
|
|
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час (№ 450-458). |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83 - 46. Складання і розв’язування задач (№ 459-466). |
|
|
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (№ 467-474). |
|
|
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами (№ 475-483). |
|
|
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач (№ 484-491). |
|
|
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами (№ 492-500). |
|
|
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач (№ 501-507). |
|
|
|
Діагностувальна робота. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Вчитель _______ ________________