(навчально-методичний комплекс (підручник) автори О.В. Калініченко, Л.С. Аристова) Видавничий дім «Освіта», 2018 рік
1-й семестр |
|||||||||
Урок № |
Дата |
Клас |
Прімітки |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції
|
||
1 |
|
1А |
|
ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО! Музичні та шумові звуки. Пісня. Правила співу. |
В.-А. Моцарт «Маленька нічна серенада» (І ч.). І.Кириліна «Засмутилось кошеня» |
Н. Май «Перший дзвоник». |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
2 |
|
1А |
|
МИ – УЧНІ ЧАРІВНИЦІ ГАРМОНІЇ Мелодія. |
В.Подвала «Музичні загадки» |
поспівка «Дзвоник кличе радо нас». Н. Май «Перший дзвоник». |
М/ф «Маленький Моцарт». |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
3 |
|
1А |
|
МОЇ ДРУЗІ – ІГРАШКИ Композитор, виконавець. Марш. Пісня (куплет, заспів, приспів. |
П.Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» |
Анна Олєйникова «Мушка лапки рахувала» |
М/ф «Дитячий альбом» (П. Чайковський. Нова лялька. Хвороба ляльки) |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
4 |
|
1А |
|
МИЛУЄМОСЯ ДОВКІЛЛЯМ Музичні звуки: високі і низькі. |
Е.Гріг «Пташка» Д.Шостакович Ведмідь» |
А.Олєйникова «Мушка лапки рахувала» |
М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці». Гра: «Хто співає?» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
5 |
|
1А |
|
ЩЕДРА ОСІНЬ Музичні звуки: гучні (форте) й тихі (піано). |
М.Парцхаладзе «Осінній дощик». В.Косенко «Пасторальна» |
У.н.п. «Ходить гарбуз по городу» |
Гра: «Луна» (експеримент зі звуками «форте» і «піано») |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
6 |
|
1А |
|
НАША БАТЬКІВЩИНА – РІДНА УКРАЇНА Ритм у мистецтві. Народні танці (козачок, гопак). |
українські народні танці козачок і гопак |
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
7 |
|
1А |
|
МИСТЕЦЬКІ ПРОФЕСІЇ Музикант,виконавець. Українські народні музичні інструменти. |
українські мелодії на бандурі, сопілці, скрипці.
|
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» |
м/ф «Бременські музиканти»
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
8 |
|
1А |
|
МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ Тривалість музичних звуків: довгі і короткі. |
К.Сен-Санс. «Акваріум», «Лебідь»
|
І.Островерхий «Кицю, кицю, де була?». Ритмічний малюнок пісні |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
Урок № |
Дата |
Клас |
Прімітки |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції
|
||
9 |
|
1А |
|
ЗАВІТАЄМО ДО ТЕАТРУ Опера. Соліст, хор. |
М.Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза» |
М.Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза» (спів у парах) |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
10 |
|
1А |
|
МИ – АКТОРИ, МИ – КОСТЮМЕРИ Опера (повторення). Актор.
|
М.Лисенко. Пісня Лисички, пісня Рака з опери «Коза-Дереза»
|
М.Лисенко. Пісня Лисички, пісня Рака з опери «Коза-Дереза». (виконання пісень за ролями та масками, виготовленими раніше) |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
11 |
|
1А |
|
«ЛУСКУНЧИК» НА ТЕАТРАЛЬНІЙ СЦЕНІ Балет, балерина, танцівник. |
П.Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету)
|
Н.Гороховська «Ой хто, хто Миколая любить» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
12 |
|
1А |
|
ЗИМА-ЧАРІВНИЦЯ Темп у мистецтві. П’єса. |
Я.Степовий. «Сніжинки» |
Н.Май «Новорічна» |
СКМ: м/ф «Таємна служба Санта-Клауса» (фрагменти) |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
13 |
|
1А |
|
ЗУСТРІЧАЄМО СВЯТОЧНОГО ДІДА Темп у мистецтві (продовження). |
К.Дебюссі «Сніг танцює». Укр.нар.танець «Метелиця» |
пісня-гра «Іде, іде дід». Н.Май «Новорічна» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
14 |
|
1А |
|
ЗИМОВІ СВЯТА Колядки, щедрівки. |
«Коляд, коляд, колядниця» «Щедрик» в обр. М.Леонтовича |
«Щедрівочка щедрувала»
|
: к/ф «Один дома» (фрагмент) |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
15-16 |
|
1А |
|
ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ Урок-концерт. |
Виконання вивчених пісень. |
|
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
|
|||||||||
2-й семестр |
|||||||||
Урок № |
Дата |
Клас |
Прімітки |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції |
||
17 |
|
1А |
|
МАНДРУЄМО ЄВРОПОЮ Ритм, знайомство з нотним записом (скрипковий ключ, нотний стан). |
П.Чайковський «Старовинна французька пісенька», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька» з «Дитячого альбому» |
А.Олейнікова «Букварик»
|
м/ф «Дитячий альбом» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
18 |
|
1А |
|
ТАНЦЮВАЛЬНІ ЗАХОПЛЕННЯ ЄВРОПЕЙЦІВ Танець, менует, тарантела. |
Ф.Рамо «Менует» (клавесин). Дж.Россіні «Тарантела», Л.Бетховен «Німецький танець» |
А.Олейнікова «Букварик»
|
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
19 |
|
1А |
|
ПРОФЕСІЇ В КІНОМИСТЕЦТВІ Оркестр, диригент. |
Поль Дюка «Учень чарівника»
|
Пісня з м/ф «Чіп і Дейл» М.Мюллер |
м/ф «Фантазія» (фрагмент)
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
20 |
|
1А |
|
МИСТЕЦТВО І ТЕХНІКА Електронна музика, синтезатор, рингтон. Ноти в межах І октави. |
Й.-С.Бах «Жарт» (соло флейти, рингтон)
|
М.Ведмедеря «Робот». Гра «Мак» |
м/ф «Чарівна флейта» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
21 |
|
1А |
|
СВІТ РОСЛИН У МИСТЕЦТВІ Музична фраза. Ноти в межах І октави. |
А.Вівальді «Весна», у.н.п. «Стелися, барвінку»
|
М.Ведмедеря «Робот». |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
22 |
|
1А |
|
СВІТ ТВАРИН У МИСТЕЦТВІ Ноти в межах І октави. |
К.Стеценко. опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагменти І дії) Пісня Котика «Ти, мій брате Півнику, ясний соколику» Пісня Півника «Котику-братику, несе мене Лиска» |
Я.Степовий «Зайчик і лисичка» (виконання у ролях)
|
м/ф «Лисичка, Котик і Півник» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
23 |
|
1А |
|
КРАСА ВЕСНИ Вальс, веснянки, пісні-заклички.
|
Й.Штраус. Вальс «Весняні голоси». У.н.п. «Вийди, вийди, сонечко» |
В.Верменич «Повертайся, ластівко» (вокальна імпровізація) |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
24 |
|
1А |
|
МИСТЕЦТВО І ЗДОРОВ’Я Пісні-ігри, хоровод. |
М.Скорик «Народний танець» |
В.Верменич «Повертайся, ластівко» Пісня-гра «Труби, Грицю, в рукавицю» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
25
|
|
1А |
|
СПОРТ І МИСТЕЦТВО Музична мова: динаміка, темп, ритм. |
В.Сильвестров «Марш»
|
В.Дем’янчук «Фізкультхвилинка» |
м/ф «Як козаки у футбол грали» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
Урок № |
Дата |
Клас |
Примітки |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції
|
||
26
|
|
1А |
|
ВЕЛИКОДНІ ПИСАНКИ Музична мова: мелодія, динаміка, темп, ритм. |
|
В.Дем’янчук «Фізкультхвилинка» Розучування: В.Качан «Веселкові писанки» |
м/ф «Грицеві писанки» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
27
|
|
1А |
|
ГЕРОЇ ДИТЯЧИХ КНИЖОК Балет. |
П.Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і Червона шапочка», «Кіт у чоботях і Біла кішечка», «Попелюшка і принц Фортюне», «Хлопчик-мізінчик, його брати і Людожер»). |
В.Качан «Веселкові писанки»
|
м/ф «Спляча красуня» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
28 |
|
1А |
|
У РОДИННОМУ КОЛІ Музичний супровід. |
Б.Фільц «Бабусина казка» Г.Сасько «Дідусева казка» |
В.Верменич «Вишиванка» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
29
|
|
1А |
|
МИ – УКРАЇНЦІ Маршова музика.
|
Є.Адамцевич. «Запорізький марш».
|
В.Верменич «Вишиванка» Розучування: А.Загрудний «Будем козаками» |
м/ф «Слово української дитини» |
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
30 |
|
1А |
|
ВЕСЕЛКОВЕ ДИВО Музична мова. |
С.Прокоф’єв «Дощ і веселка» |
А.Загрудний «Будем козаками» Гра «Музична луна» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
31 |
|
1А |
|
ЗУСТРІЧАЙМО ЛІТО! Ноти в межах І октави (узагальнення). |
В.Барвінський «Сонечко» Е.Гріг «Метелик»
|
О.Злотник «Барви рідної землі» |
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
32
|
|
1А |
|
СВЯТО МИСТЕЦТВА Підсумковий урок.
|
Сприймання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів) Створення програми уроку-концерту. |
|
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||
33-35 |
|
1А |
|
ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ Урок-концерт. |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
|
|
||
|
1Б |
|
|||||||
|
1В |
|
|||||||
|
1Г |
|
|||||||