Робочий зошит для учня з "Музичного мистецтва" 1 клас

Про матеріал

Робочий зошит з музичного мистецтва для учнів 1 класу містить веселі музичні розмальовки, цікаві творчі завдання, українські народні поспівки, забавлянки, примовки тощо.

Видання стане незамінним помічником учня в оволодінні основами музичної грамотності, розвитку звуковисотного слуху, метроритмічного відчуття, творчих здібностей.

Зошит входить у навчально-методичний проект «ВІДЕОСОЛЬФЕДЖІО на основі українських народних мелодій», який також містить методичний посібник для вчителя та компакт-диск з відеовправами.

Перегляд файлу

УДК 78.01(07)

ББК 85.31р

А 72

Зошит з музичного мистецтва для учнів 1 класу містить веселі музичні розмальовки, цікаві творчі завдання, українські народні поспівки, забавлянки, примовки тощо.

Видання разом із методичним посібником та компакт-диском з відеовправами входить до навчально-методичного проекту «ВІДЕОСОЛЬФЕДЖІО на основі українських народних мелодій».

https://www.facebook.com/videosolfegio/?ref=bookmarks

Рецензент: Медвідь Т.О., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики музичного виховання та диригування

Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

Рекомендовано науково-методичною радою

міського методичного кабінету Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

(протокол № 5 від 21.05.2014 року)

© Антоник Н.В., 2018 






3. Запам’ятай, як називається музичний знак.


5.    Запам’ятай слово.

Любить чіткість і порядок цей музичний генерал:


Звуки довгі і короткі він у стрій пошикував.                  

6.    Розмалюй солдатиків: якщо на кашкеті короткі ноти – мундир солдата зелений, а якщо довга нота – синій.







              12. Замалюй першу долю кожного такту червоним олівцем, а другу - жовтим.

 

13. Подумай, скільки кроків зробить песик, поки   хлопчик зробить два кроки. Запиши відповідь.




Вивчаємо ноту СОЛЬ



18. Розмалюй зашифрований ритм: великі сніжинки синім кольором,       а маленькі – блакитним. Розшифруй та допиши ритмічний малюнок.








24. Розмалюй зашифрований ритм: маленькі барабани зеленим кольором,     а великі – червоним. Розшифруй та запиши ритмічний малюнок.

 

 

 








Вивчаємо ноту ЛЯ


32. Допоможи їжачку знайти грибочки, рухайся за стрілочками та плещи ритм.

                І  П  І  П  П П   І  П  П  П                                  І П

                                                                                  С   мм    С   мм   с с      мм С    мм   с с                      мм     С   мм    



35.    


Допоможи зайчику по камінцях дістатися до морквинки - відгадай назви

36.     Замалюй ритмічний малюнок, який відповідає мелодії із завдання № 35.

                                    І П І І  П І П І І І П І  П П П І



І  П

                              Л       с с

  І  П

Л    с с

   І   І

Л     С 

П  П

  л л       с с

І  І

Л    С

 


39. Заспівай мелодію за літерним записом.




     І  П    П

П

І  П     П

І

43. Заспівай мелодію за літерним записом.

                І  П  І  П  П П   І  П  П  П                                І П

                                                                          С   л л    С   мм    с с    л л           С мм   с л       с м     С    с с





З М І С Т

Вивчаємо ноту СОЛЬ 12

Українська дитяча поспівка «Сорока»13

Українська дитяча колядка «Колядниця»                                   15

Вивчаємо ноту МІ16

Українська дитяча забавлянка «Гоп-гоп, гут-ту-ту»17

Українська дитяча поспівка «Киця Мура»19

Українська дитяча забавлянка «Кумо, кумо, що варила?»20 Українська дитяча забавлянка «Дощику, дощику»21

Вивчаємо ноту ЛЯ 22

Українська дитяча примовка «Мурашки»24

Українська дитяча примовка «Равлику-Павлику»26

Українська дитяча пісня-гра «Кра-кра ворона»28

Українська дитяча забавлянка «Тапці, ручки»30 Українська дитяча закличка «Бузьку, бузьку – паночку» 32


Навчальне видання

Антоник Наталія Володимирівна

Зошит з музичного мистецтва 1 клас videosolfedgio@gmail.com

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 14
Оцінки та відгуки
  1. Вишняк Валерія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Первушина Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Первушина Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Савкова Леся Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гріньова Віталіна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бойко Татьяна
    дякую за матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пупко Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Камінна Ніна
    Дуже гарно підібраний і викладений матеріал! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Вертейко Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Зай Тетяна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Тушак Виталий
    Чудова робота. Щиро дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Остапенко Наталія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Часник Тетяна Миколаївна
    Хочу подякувати Н. Антоник за навчально-методичний проект «ВІДЕОСОЛЬФЕДЖІО на основі українських народних мелодій», який використовую у своїй роботі з великим задоволенням. Виконання вправ учнями подобається не тільки учням, а й батькам, які відвідують уроки музичного мистецтва. Учитель музичного мистецтва повинен системно підходити до різноманітних форм організації музичної діяльності учнів на уроках, що сприятиме музично-творчому розвитку школярів. Раджу вчителям придбати весь комплект «Відеосольфеджіо»
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Демків Марія Василівна
    Дякую за цікавий і змістовний матеріал для навчання дітей!!!! Я вже знайома з матеріалом "Відеосольфеджіо" і скажу, що діти виконують всі прави з величезним задоволенням! Такий зошит просто необхідний для нас, вчителів та учнів! Автору успіхів та натхнення в роботі! Чекаю з нетерпінням продовження...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 11 відгуків
pdf
Додано
10 січня 2018
Переглядів
10449
Оцінка розробки
5.0 (14 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку