НУШ Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 1 кл.
ІІ семестр 2018-2019 н. р.
До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.
Мистецтво. 1 клас. – Київ: «Генеза», 2018.
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 1 кл.
ІІ семестр 2018-2019 н. р.
До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.
Мистецтво. 1 клас. – Київ: «Генеза», 2018.
|
РОЗДІЛ 2. ЗАГАДКИ ХУДОЖНІХ МОВ |
|||
Дата |
№ уроку |
Тема |
СММ. СОМ. СКМ. ХТД. |
Примітки |
|
17 |
МАНДРИ КРАЇНОЮ МИСТЕЦТВ
|
Вокальна та інструментальна музика. Цирк. СММ: Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному виконанні; СОМ: І. Сколоздра. Різдво. Коломийка. ХТД: створення мелодії до вірша. |
|
|
18 |
Цирк. |
СММ: Ф. Мендельсон. «Танець клоунів» з концертної сюїти СОМ: «Сон літньої ночі». А. Ма́ке. Цирк. Атлети, клоуни та мавпочка; Ю. Мацик. Клоуни. ХТД: Шумовий оркестр. Створення музики для циркового виступу.
|
|
|
19 |
ЗУСТРІЧ ІЗ ТЕАТРОМ |
Театр. Актор. Правила поведінки в театрі. СКМ: М. Равель. Балет «Дитя та чари» (відеофрагмент). ХТД: Українська народна пісня «Два півники» ( виконання в ролях, з ритмічним супроводом – барабан, трикутник, бубон). Інсценізація змісту віршів.
|
|
|
20 |
ЧАРІВНИКИ БАЛЕТУ |
Балет. Мова танцю. Вальс. СММ: П. Чайковський. Вальс сніжинок із балету «Лускунчик». ХТД: Музика Я. Степового, слова народні «Сніжинки»
|
|
|
21 |
БАЛЕТ-КАЗКА |
Оркестр. Музичні інструменти: скрипка (струнні), флейта (духові), барабан (ударні). СММ: Б. Павловський. Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент). СКМ: м/ф «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент). ХТД: гра «Оркестр».
|
|
|
22 |
ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ- НИК НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ |
Опера. Арія СММ: Г. Гриневич. Опера-казка «Плескачик». Арії героїв опери. ХТД: Музика Н. Барабаш. Арія Тіста з опери-казки «Колобкові мандри». |
|
|
23 |
ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ- НИК У ТЕАТРІ ТА КІНО
|
Ансамбль. Хор. СКМ: Музика і вірші О. Шевченка. М/ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей», фрагменти з мульт-фільмів про колобка. ХТД: створення власної опери-казки «Колобок» (спів соло та в ансамблі). |
|
|
24 |
КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ |
Музична казка. Музичні інструменти оркестру: (продовження) арфа, флейта. СММ: М. Сильванський. Музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти: теми Івасика-Телесика, Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів). ХТД: створення мелодії до вірша, добір інстру-ментів для героїв музичної казки.
|
|
|
25 |
КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ продовження |
Музична казка (продовження). Регістр (на прикладі клавіатури піаніно). СММ: М. Чембержі. Казка про синій пролісок. ХТД: Музика А.Олєйнікової, слова Н. Іванової «Пролісок» Створення супроводу до пісні. СКМ: М/ф «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови».
|
|
|
26 |
Перевіряємо свої досягнення |
Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. |
|
|
27 |
КРАСА І ЗДОРОВ’Я |
Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст. СММ: Ф. Шуберт. Вечірня серенада. П. Чайковський. Вальс квітів з балету «Лускунчик». Ж. Бізе. Марш Тореодора з опери «Кармен». ХТД: Українська народна пісня-гра «Гей, ви дітки чорнобриві». СКМ: м/ф «Холодне серце» (фрагмент з фігурним катанням).
|
|
|
28 |
ВЕЛИКОДНІ ДИВА |
Великдень, писанки. Музична фраза. СОМ: Н. Курій-Максимів. Великдень. ХТД: Музика М. Катричка, слова В. Кленця, Н. Андрусич «Писанка». Створення мелодії до вірша. |
|
|
29 |
НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ |
Народна музика. СММ: Колискова (обробка А. Авдієвського), Я. Степовий. Колискова, Українська народна пісня «Сонечко» (обробка В. Барвінського). ХТД: Музика і слова народні «Вийди, вийди, сонечко».
|
|
|
30 |
НАРОДНІ ІНСТРУМЕН-ТИ ТА ІГРАШКИ |
Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка (дуда). Свищики. СОМ: зображення свищиків. Ф. Буше. Чабанець, що грає на волинці. СММ: Гра на українській волинці (дуді). Й. С. Бах. Волинка. Українські народні танцювальні мелодії (ансамбль народних інструментів). ХТД: Створення ритмічного супроводу, мелодії до вірша. |
|
|
31 |
МИТЦІ ПРОФЕСІО-НАЛИ |
Професійна музика. Музичні професії: композитор, виконавець. СММ: пісні Котика, Півника, Лисички з опери-казки К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник». ХТД: Музика А. Філіпенка, слова О. Журливої «Узяла лисичка скрипку». |
|
|
32 |
СТВОРЮ-ЄМО КРАСУ |
Музичні професії: диригент. СММ: М. Лисенко. Хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна». ХТД: Гра «Оркестр».
|
|
|
33 |
ДО ВЕРШИН МАЙС-ТЕРНОСТІ |
Професійна мистецька освіта: музичні школи, музичні академії. СММ: К. Дебюссі. Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу). Н. Нижанківський. Івасик грає на чельйо. ХТД: Музика Т. Попатенко, слова М. Івенсен «Урок». Робота в парах: виконання ритмічних послідовностей.
|
|
|
34 |
МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ ДО ЄВРОПИ |
Знайомство з мистецтвом різних країн. Пісні й танці (узагальнення). СММ: Ф. Шопен. Полонез; Італійська народна пісня «Санта Лючія»; Н. Паганіні. Баркарола. СОМ: А. Ніколаєв. Бал; М. Глущенко. Вечірня Венеція. СКМ: м/ф «Танок маленьких каченят». ХТД: Т. Вернер. Танок маленьких каченят (виконання рухів). |
|
|
35 |
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення. |
Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика.
|
|
|
36 |
Урок - концерт |
Програма концерту складається за вибором учнів. |
|
Скорочення:
СММ – сприймання музичного мистецтва;
СОМ – сприймання образотворчого мистецтва;
СКМ – сприймання кіномистецтва;
ХТД – художньо-творча діяльність.