Нововижвівська гімназія
Старовижівської селищної ради
Календарно-тематичне планування
з навчання грамоти
на 2023-2024 н.р.
для 1 класу
Левчук Валентини Володимирівни
Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти
та підручника Пономарьової К.І. Українська мова. Буквар: Підручник для учнів 1класу
ЗЗСО (у2 частинах) : Ч.1 //К.І Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2018. – 112с. : іл.
І семестр
(7 годин на тиждень)
№ уроку
|
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
||
Добуквений період |
|||||
1
|
01.09 |
Вступ. Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці. С. 1. Робота з дитячою книжкою. |
З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
2 |
04.09 |
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на питання що? Навчальне приладдя С. 4-5 |
Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення
Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на |
||
3
|
04.09 |
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) С. 1-2 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
4 |
05.09 |
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на питання хто це? Сім’я . С. 6-7 |
Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;
Розповідає про свої враження від прослуханих /
|
||
5
|
05.09 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) С. 3 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції Формування і розвиток навички письма. |
||
6 |
06.09 |
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор С. 8-9 |
Відповідає на питання який? за змістом прослуханого; Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів |
||
7
|
07.09 |
Основний рядок сітки зошита(верхня і нижня рядкові лінії. .Виконання графічних вправ. С. 4 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції. Формування і розвиток навички письма. |
||
8 |
08.09 |
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. С. 5 Розвиток зв’язного мовлення. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; розрізняє робочий рядок. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
9
|
11.09 |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня С. 10-11 |
Відповідає на запитання що робить? за змістом прослуханого; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. |
||
10 |
11.09 |
Міжрядкові(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова) С. 6 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції. Формування і розвиток навички письма. |
||
11
|
12.09 |
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (пікнік) С. 12-13 |
Розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. |
||
12 |
12.09 |
Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) . Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори - внизС. 7 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкці; Формування і розвиток навички письма. |
||
13
|
13.09 |
Службові слова в реченні. Природа навколо нас. С. 14-15 |
Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; відповідає на запитання за змістом прослуханого;
|
||
14 |
14.09 |
Похила лінія (коротка, подовжена) Письмо похилих ліній. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма. |
||
15
|
15.09 |
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. Дитячі ігри С. 16-17 Робота з дитячою книжкою. |
Відтворює по ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей; Відповідає на запитання за змістом прослуханого; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
16 |
18.09 |
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід С. 18-19 |
Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення; Відповідає на запитання за змістом прослуханого; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
17
|
18.09 |
Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв. С. 9 |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма. |
||
18 |
19.09 |
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. С. 20-21
|
Розповідає, що цікавило в усному повідомленні; Має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, Інтернет. |
||
19
|
19.09 |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. С. 10 |
Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, заокруглені унизу, ділити слова на склади, наводити предмети, розфарбовувати малюнки, вдосконалювати навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. |
||
20 |
20.09 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти С. 22-23 |
Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; Ділиться враженнями від почутого |
||
21 |
21.09 |
Подовжена похила лінія з петлею внизу. С. 11-12 |
Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки Формування і розвиток навички письма. |
||
22 |
22.09 |
Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. С. 13 Розвиток зв’язного мовлення. Навчальне приладдя. |
Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
23
|
25.09 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками . Зоряне небо С. 24-25 |
Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; вступає в діалог на теми, які цікавлять. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
24 |
25.09 |
Письмо великих і малих півовал. Підготовчі вправи до написання букв. С. 14 |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі півовали; - вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки |
||
25
|
26.09 |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи С. 26-27 |
Передає інформацію в схемах; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
26 |
26.09 |
Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. С. 15 |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі овали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. |
||
27
|
27.09 |
Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку С. 28-29 |
Передає інформацію в схемах; Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
28 |
28.09 |
З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Підготовчі вправи до написання букв Повторення вивчених елементів букв. С. 16 |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати з’єднувальні лінії; Вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
29
|
30.09 |
Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою С. 30-31 |
Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання за поданим початком, - вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. |
||
Буквений період |
|||||
30
|
02.10 |
Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками С. 32-33 |
Удосконалювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків про події з власного життя; виховувати прагнення долучатися до домашньої роботи, обслуговувати себе, допомагати старшим у сім’ї. |
||
31 |
02.10 |
Написання малої букви а С. 19 |
Розрізняти друковане і рукописне письмо; Пише рукописні букви |
||
32
|
03.10 |
Велика буква А. Розповідь за малюнками С. 34-35 |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
33 |
03.10 |
Написання великої букви А С. 20
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру А. |
||
34
|
04.10 |
Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками С. 36-37 |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
35 |
05.10 |
Написання малої букви о С. 21
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні малу літеру о. |
||
36
|
06.10 |
Написання вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки) С. 17-18 |
Формування і розвиток навички письма. Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів |
||
37 |
09.10 |
Велика буква О. Складання розповіді за малюнками С. 38-39 |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
38 |
09.10 |
Написання великої букви О С. 22
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні велику літеру О. |
||
39
|
10.10 |
Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками С. 40-41 |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
40 |
10.10 |
Написання малої букви у С. 23 |
Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення звука У в різних позиціях слова, з’єднує голосні звуки. |
||
41
|
11.10 |
Велика буква У. Складання речень за малюнками С. 42-43 |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
42 |
12.10 |
Написання великої букви У С. 24
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру У. |
||
43 |
13.10 |
Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою |
Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
44
|
16.10 |
Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.С. 44-45 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
45 |
16.10 |
Написання букви и.
|
Розрізняє друковане і рукописне письмо. списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
||
46
|
17.10 |
Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками С. 46-47 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
47 |
17.10 |
Написання малої букви і С. 27 |
Розрізняє друковане і рукописне письмо. списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
||
48
|
18.10 |
Велика буква І. Складання речень за малюнками С. 48-49 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
49 |
19.10 |
Написання великої букви І С. 28
|
Називає і розбірливо пише рукописну велику літеру І. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
||
50 |
20.10 |
Написання букв під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти) С. 25-26 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту. Будує зв’язні висловлювання на задану тему. |
||
51
|
30.10 |
Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками С. 50-51 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
52 |
30.10 |
Написання малої букви е С. 29 |
Називає і розбірливо пише рукописну малу літеру е. називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог |
||
53
|
31.10 |
Велика буква Е. Складання речень за малюнками С. 52-53 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
54 |
31.10 |
Написання великої букви Е С. 30
|
Називає і розбірливо пише рукописну велику літеру Е. називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог |
||
55
|
01.11 |
Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л С. 54-55 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
56 |
02.11 |
Написання малої букви л і складів з нею С. 31 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
57 |
03.11 |
Читання складів, слів і речень з вивченими літерами Робота з дитячою книжкою |
Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну |
||
58
|
06.1 |
Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами С. 56-57 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
59 |
06.11 |
Написання великої букви Л, складів і слів з нею С. 32 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
60
|
07.11 |
Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.С. 58-59 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
61 |
07.11 |
Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
62
|
08.11 |
Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 60-61 |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
63 |
09.11 |
Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 35 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
64 |
10.11 |
Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я) С. 33-34 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
||
65
|
13.11 |
Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 62-63 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
66 |
13.11 |
Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 36 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
67
|
14.11 |
Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 64-65 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
68 |
14.11 |
Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 37 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
69
|
15.11 |
Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 66-67 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
70 |
16.11 |
Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 38 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
71 |
17.11 |
Читання слів і речень з вивченими літерами Робота з дитячою книжкою |
Знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них,висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці |
||
72
|
20.11 |
Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 68-69 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
73 |
20.11 |
Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 39 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
74
|
21.11 |
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 70-71 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
75 |
21.11 |
Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 40 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
76
|
22.11 |
Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. С. 72-73 |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
77 |
23.11 |
Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. С. 41-42 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
78 |
24.11 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття ) |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Дає відповіді на поставлені питання. |
||
79 |
27.11 |
Звук [в]. Мала буква в. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
80 |
27.11 |
Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 43 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
81
|
28.11 |
Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) С. 76-77 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
82 |
28.11 |
Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 44 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
83
|
29.11 |
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 78-79 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
84 |
30.11 |
Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 45 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
85
|
01.12 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою С. 80-81 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
86 |
04.12 |
Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Будує невелике діалогічне висловлювання за допомогою вчителя. |
||
87 |
04.12 |
Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 46 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
88
|
05.12 |
Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 82-83 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
89 |
05.12 |
Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 47 |
Пише під диктування окремі склади. Списує слова і речення з друкованого |
||
90
|
06.12 |
Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. С. 84-85 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
91 |
07.12 |
Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. С. 48-49 |
Пише під диктування окремі склади. Списує слова і речення з друкованого |
||
92
|
08.12 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття ) |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Будує діалог |
||
93 |
11.12 |
Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами С. 86-87 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
94 |
11.12 |
Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 50 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Записує назву тексту. |
||
95
|
12.12 |
Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 88-89 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
96 |
12.12 |
Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 51 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Добирає назву малюнка. |
||
97
|
13.12 |
Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 90-91 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
98 |
14.12 |
Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 52 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Списує слова і речення з друкованого |
||
99 |
15.12 |
Читання невеликих текстів. Робота з дитячою книжкою |
Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання. Відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати |
||
100
|
18.12 |
Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 92-93 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Дає відповіді на поставлення запитання. |
||
101 |
18.12 |
Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 53 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Списує слова і речення з друкованого |
||
102
|
19.12 |
Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слові тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням С. 94-95 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння |
||
103 |
19.12 |
Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 54 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Розрізняє друковане і рукописне письмо; |
||
104
|
20.12 |
Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 96-97 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
105 |
21.12 |
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 55 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Розрізняє друковане і рукописне письмо; |
||
106 |
22.12 |
Письмо речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Меблі) С. 56-57 |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Будує невелике усне висловлювання |
||
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Розрізняє друковане і рукописне письмо; |
||
107
|
25.12 |
Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням С. 100- |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Уважно слухає співрозмовника, відповідіє на питання. |
||
108 |
25.12 |
Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 58 |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей |
||
109
|
26.12 |
Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 102-103 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Користується формулами мовленнєвого етикету в |
||
110 |
26.12 |
Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 59 |
Пише під диктування окремі слова.
Розповідає про свої враження від прослуханих / |
||
111
|
27.12 |
Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому С. 104-105 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Розповідає про свої враження від прослуханих /
|
||
112 |
28.12 |
Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 60 Підсумковий урок. |
Пише під диктування окремі слова.
Перевіряє написане виявляє і виправляє |
||
105
|
|
Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 106-107 |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. |