Календарно тематичне планування уроків навчання грамоти 1 клас за підручником Пономарьової

Про матеріал
Календарно тематичне планування з навчання грамоти містить очікувальні результати, що полегшує роботу вчителя при поурочному плануванні.
Перегляд файлу

Нововижвівська гімназія

Старовижівської селищної ради

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з навчання грамоти

на 2023-2024 н.р.

для 1 класу

 

Левчук Валентини Володимирівни

 

 

Розроблене  на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти

та підручника Пономарьової К.І. Українська мова. Буквар: Підручник для учнів 1класу

ЗЗСО (у2 частинах) : Ч.1 //К.І Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2018. – 112с. : іл.

 

 

 

                                                                                             

 

 

 

 

 

І семестр

(7 годин на тиждень)

№ уроку

 

Дата

 

Тема

Очікувані результати

Добуквений період

1

 

01.09

 Вступ. Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці. С. 1.

Робота з дитячою книжкою.

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

2

04.09

 Слова, які відповідають на питання що?  Розвиток умінь відповідати на питання що? Навчальне приладдя С. 4-5

Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на
його запитання

3

 

04.09

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) С. 1-2

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

4

05.09

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на питання хто це? Сім’я . С. 6-7

Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

Розповідає про свої враження від прослуханих /
переглянутих медіапродуктів

 

5

 

05.09

 Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)  С. 3

 Виконує навчальні  та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції

Формування і розвиток навички письма.

6

06.09

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор С. 8-9

Відповідає на питання який? за змістом прослуханого;

Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів 

7

 

07.09

Основний рядок сітки зошита(верхня і нижня рядкові лінії. .Виконання графічних вправ. С. 4

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції.

Формування і розвиток навички письма.

8

08.09

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. С. 5

Розвиток зв’язного мовлення.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; розрізняє робочий рядок.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

9

 

11.09

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня С. 10-11

Відповідає на запитання що робить? за змістом прослуханого;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

10

11.09

Міжрядкові(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова) С. 6

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

Формування і розвиток навички письма.

11

 

12.09

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (пікнік) С. 12-13

Розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався;

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

12

12.09

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) . Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори - внизС. 7

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкці;

Формування і розвиток навички письма.

13

 

13.09

Службові слова в реченні. Природа навколо нас. С. 14-15

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого;

відповідає на запитання за змістом прослуханого;

 

14

14.09

Похила лінія (коротка, подовжена) Письмо похилих ліній.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма.

15

 

15.09

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення.  Дитячі ігри С. 16-17

Робота з дитячою книжкою.

Відтворює по ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей;

Відповідає на запитання за змістом прослуханого;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

16

18.09

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід С. 18-19

Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення;

Відповідає на запитання за змістом прослуханого;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

17

 

18.09

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв. С. 9

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма.

18

19.09

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. С. 20-21

 

Розповідає, що цікавило в усному повідомленні;

Має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, Інтернет.

19

 

19.09

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу

і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

С. 10

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, заокруглені унизу, ділити слова на склади, наводити предмети, розфарбовувати малюнки, вдосконалювати навички правильного сидіння за партою,  тримання ручки.

20

20.09

Голосні і приголосні звуки.  Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти С. 22-23

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах;

Ділиться враженнями від почутого

21

21.09

Подовжена похила лінія з петлею внизу.

С. 11-12

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки

Формування і розвиток навички письма.

22

22.09

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.  С. 13

Розвиток зв’язного мовлення.

Навчальне приладдя.

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

23

 

25.09

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками . Зоряне небо С. 24-25

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; вступає в діалог на теми, які цікавлять.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

24

25.09

Письмо великих і малих півовал. Підготовчі вправи до написання букв.   С. 14

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі півовали; - вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки

25

 

26.09

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.  Птахи С. 26-27

Передає інформацію в схемах; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

26

26.09

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. С. 15

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі овали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

27

 

27.09

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку С. 28-29

Передає інформацію в схемах;

Ділиться своїми почуттями від почутого.

28

28.09

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Підготовчі вправи до написання букв Повторення вивчених елементів букв. С. 16

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати з’єднувальні лінії;

Вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

 29

 

30.09

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати?

Робота з дитячою книжкою С. 30-31

Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання за поданим початком, - вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

Буквений період

30

 

02.10

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками С. 32-33

Удосконалювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків про події з власного життя; виховувати прагнення долучатися до домашньої роботи, обслуговувати себе, допомагати старшим у сім’ї.

31

02.10

Написання малої букви а С. 19

Розрізняти друковане і рукописне письмо;

Пише рукописні букви

32

 

03.10

Велика буква А. Розповідь за малюнками С. 34-35

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

дотримується правил спілкування з людьми різного віку

33

03.10

Написання великої букви А С. 20

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну  велику літеру А.

34

 

04.10

 Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками С. 36-37

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

35

05.10

Написання малої букви о С. 21

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо;

називає і розбірливо пише рукописні малу  літеру о.

36

 

06.10

Написання вивчених букв.

Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки) С. 17-18

Формування і розвиток навички письма.

Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів

37

09.10

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками С. 38-39

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

38

09.10

Написання великої букви О С. 22

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні велику літеру О.

39

 

10.10

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками С. 40-41

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

40

10.10

Написання малої букви у С. 23

Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення звука У в різних позиціях слова, з’єднує голосні звуки.

41

 

11.10

Велика буква У. Складання речень за малюнками С. 42-43

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

42

12.10

Написання великої букви У С. 24

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру У.

43

13.10

Складання речень за малюнками.

Робота з дитячою книжкою

Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

дотримується правил спілкування з людьми різного віку

44

 

16.10

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.С. 44-45

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Дотримується правил спілкування з людьми різного віку

45

16.10

Написання букви и.

 

Розрізняє друковане і рукописне письмо.

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

46

 

17.10

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками С. 46-47

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

47

17.10

Написання малої букви і С. 27

Розрізняє друковане і рукописне письмо.

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

48

 

18.10

Велика буква І. Складання речень за малюнками С. 48-49

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Ділиться своїми почуттями від почутого.

49

19.10

Написання великої букви І С. 28

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру І.

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

50

20.10

Написання букв під диктовку.

Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти) С. 25-26

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту.

Будує зв’язні висловлювання на задану тему.

51

 

30.10

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками С. 50-51

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Ділиться своїми почуттями від почутого.

52

30.10

Написання малої букви е С. 29

Називає і розбірливо пише рукописну малу літеру е.

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог

53

 

31.10

Велика буква Е. Складання речень за малюнками С. 52-53

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

54

31.10

Написання великої букви Е С. 30

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру Е.

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог

55

 

01.11

 Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л С. 54-55

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

56

02.11

Написання малої букви л і складів з нею

С. 31

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

57

03.11

Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

Робота з дитячою книжкою

Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну
інформацію вдитячій книжці, дитячому журналі, пояснює
її зміст

58

 

06.1

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами С. 56-57

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

59

06.11

Написання великої букви Л, складів і слів з нею С. 32

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

60

 

07.11

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.С. 58-59

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

61

07.11

Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

62

 

08.11

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 60-61

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

63

09.11

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 35

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

64

10.11

Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я) С. 33-34

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

65

 

13.11

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 62-63

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

66

13.11

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 36

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

67

 

14.11

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 64-65

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

68

14.11

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 37

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

69

 

15.11

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 66-67

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

70

16.11

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 38

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

71

17.11

Читання слів і речень з вивченими літерами

Робота з дитячою книжкою

Знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них,висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці

72

 

20.11

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 68-69

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

73

20.11

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 39

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

74

 

21.11

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 70-71

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

75

21.11

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 40

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

76

 

22.11

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

С. 72-73

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

77

23.11

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. С. 41-42

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

78

24.11

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття )

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог.

Дає відповіді на поставлені питання.

79

27.11

Звук [в]. Мала буква в. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення

80

27.11

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 43

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

81

 

28.11

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) С. 76-77

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

82

28.11

Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 44

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

83

 

29.11

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 78-79

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення

84

30.11

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 45

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

85

 

01.12

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою С. 80-81

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

86

04.12

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Будує невелике діалогічне висловлювання за допомогою вчителя.

87

04.12

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 46

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Дотримується культури оформлення письмових робіт

88

 

05.12

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 82-83

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення

89

05.12

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 47

Пише під диктування окремі склади.

Списує слова і речення з друкованого

90

 

06.12

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

С. 84-85

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

91

07.12

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. С. 48-49

Пише під диктування окремі склади.

Списує слова і речення з друкованого

92

 

08.12

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття )

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог.

Будує діалог

93

11.12

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами С. 86-87

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

94

11.12

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 50

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Записує назву тексту.

95

 

12.12

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 88-89

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

96

12.12

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 51

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Добирає назву малюнка.

    97

 

13.12

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 90-91

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

     98

14.12

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 52

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише  склади під диктування.

Списує слова і речення з друкованого

99

15.12

Читання невеликих текстів.

Робота з дитячою книжкою

Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання.

Відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати

100

 

18.12

Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 92-93

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Дає відповіді на поставлення запитання.

101

18.12

Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 53

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише  склади під диктування.

Списує слова і речення з друкованого

102

 

19.12

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слові тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням С. 94-95

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння

103

19.12

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 54

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Розрізняє друковане і рукописне письмо;

104

 

20.12

Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 96-97

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

105

21.12

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 55

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Розрізняє друковане і рукописне письмо;

106

22.12

Письмо речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.  Розвиток зв’язного мовлення (Меблі)

С. 56-57

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог.

Будує невелике усне висловлювання

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Розрізняє друковане і рукописне письмо;

107

 

25.12

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням С. 100-

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Уважно слухає співрозмовника, відповідіє на питання.

108

25.12

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 58

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

Відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей

109

 

26.12

Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 102-103

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Користується формулами мовленнєвого етикету в
ситуаціях навчального та побутового спілкування

110

26.12

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 59

Пише під диктування окремі слова.

Розповідає про свої враження від прослуханих /
переглянутих медіапродуктів

111

 

27.12

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому С. 104-105

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Розповідає про свої враження від прослуханих /
переглянутих медіапродуктів

 

112

28.12

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 60

Підсумковий урок.

Пише під диктування окремі слова.

Перевіряє написане виявляє і виправляє
недоліки письма самостійно чи з допомогою вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

 

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 106-107

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

 

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
1493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку