9 клас І семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||||||
Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||||||
1 |
|
|
Відпочинок влітку |
|
Словотвір: складні слова |
Навчати розповідати про відпочинок влітку |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності. Переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурному спілкування |
Впр.6, ст. 5 |
||||||
2 |
|
|
Я та моє найближче оточення |
Die Beziehung -en, achten (achtete, hat geachtet), bose sein auf (Akk.), schimpfen |
Відмінювання особових прикметників (повторення). |
Навчати розповідати, якими можуть бути стосунки у родині |
|
+ |
|
|
Впр.8, ст. 8 |
|||||||
3 |
|
|
Спір у сім’ї |
Sich streiten stressen uberreden |
|
Навчати називати причини, що можуть призвести до суперечки в родині |
|
+ |
|
|
Впр.7, ст. 11 |
|||||||
4 |
|
|
Діти найбільше багатство |
Die Ursache -n, die Einsamkeit, sich entscheiden |
|
Навчати розповідати про проблему сучасності, коли деякі сім’ї не хочуть мати дітей, |
|
+ |
|
|
Впр.6, ст. 13 |
|||||||
5 |
|
|
Моя біографія |
Der Familienstand, die Staatsangehorigkeit, absolvieren |
Präteritum |
Навчати розуміти інформацію в біографії людини |
|
+ |
|
|
Впр.5, ст. 15 |
|||||||
6 |
|
|
Наші друзі.
|
An|vertrauen das Lacheln, die Klamotten |
Відмінювання прикметників |
Навчати розповідати про своїх друзів |
|
+ |
|
|
Впр.5, ст. 17 |
|||||||
7 |
|
|
Справжня дружба
|
Erkennen (erkannte, hat erkannt) an (Dat.), verzeihen |
Підрядні означальні речення |
Навчати називати якості людини, необхідні для справжньої дружби |
|
+ |
|
|
Впр.7, ст. 20 |
|||||||
8 |
|
|
Наші інтереси |
Das Interesse -n, jemandes Interesse teilen, sich interessieren |
|
Навчати розповідати про інтереси й захоплення підлітків |
+ |
|
+ |
|
Впр.5, ст. 22 |
|||||||
9 |
|
|
Захист проєктних робіт на тему «Наші друзі» |
|
||||||||||||||
10 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
||||||||||||||
Молодіжна культура |
||||||||||||||||||
11 |
|
|
Мода і молодь |
Das Make-up, die Wimperntusche das/der Lipgloss
|
Ступені порівняння прикметників |
Навчати розповідати про моду, висловлювати своє ставлення до моди |
|
+ |
|
|
|
Впр.7, ст. 28 |
||||||
12 |
|
|
Прагнення молоді |
Das Merkmal -e, der Vertreter -, die Gesellschaft |
Слова іншомовного походження |
Навчати називати й розрізняти молодіжні течії |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури.
Порівнювати та оцінювати культурні традиції різних народів.
|
Впр.6, ст. 31 |
||||||
13 |
|
|
Молодіжні субкультури в Україні |
Der Anhanger -, der Pony -s, die Umhangetasche |
|
Навчати розповідати про молодіжні субкультури в Україні |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 33 |
|||||||
14 |
|
|
Вуличні молодіжні культури.
|
Auf|nehmen (nahm auf, hat aufgenommen), trampen
|
|
Навчати розповідати про вуличні субкультури й вуличних музикантів |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 35 |
|||||||
15 |
|
|
Графіті – вуличне мистецтво |
Der Sprayer -, der Spruher -, die Spruhdose |
|
Навчати висловлювати свою думку про графіті |
|
|
+ |
|
Впр.7, ст. 38 |
|||||||
16 |
|
|
Молодь і вільний час |
Der Verband -.-e, der Verein -e, die Freizeitmoglichkeiten |
Словотвір |
Навчати розповідати про різноманітні види діяльності на дозвіллі |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 41 |
|||||||
17 |
|
|
Молодіжна турбаза |
|
|
|
|
+ |
|
|
Впр.6, ст 44 |
|||||||
18 |
|
|
Захист проєктних робіт на тему «Спосіб життя сучасної молоді» |
|||||||||||||||
19 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
Природа і погода |
||||||||||||||||||
20 |
|
|
Природа навколо нас |
Der Hugel -, die Quelle -n, die Kuste -n, der Gletscher |
|
Навчати описувати різні типи ландшафтів |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя. Відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки |
Впр.6. ст. 49 |
||||||
21 |
|
|
Природа Німеччини. |
Die Heide -n, das Moor -e, der Felsen -, der Wacholder |
|
Знайомити з відомими німецькими ландшафтами |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 52 |
|||||||
22 |
|
|
Клімат Німеччини |
gema.igt, kontinental, maritim, tropisch |
|
Навчати розповідати про клімат у Німеччині, порівнювати його з кліматом в Україні |
+ |
|
|
|
Впр.6, ст. 54 |
|||||||
23 |
|
|
Мандрівка по Україні |
Die Mannigfaltigkeit, der Sumpf |
Питальні речення |
Навчати називати й описувати різні ландшафти, розповідати про природу і клімат в Україні |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 56 |
|||||||
24 |
|
|
Чотири пори року. |
Der Schneefall -.-e, die Nordhalbkugel, die Knospe |
Безособові речення |
Навчати описувати погоду й явища природи у різні пори року |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя. Відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки |
Впр.6, ст. 58 |
||||||
25 |
|
|
Улюблена пора року. |
|
|
|
|
|
|
Впр.8, ст 61 |
||||||||
26 |
|
|
Прогноз погоди |
Die Bewölkung, der Schauer, heiter, locker |
Безособові речення |
робить повідомлення про складні погодні умови |
|
|
|
|
Впр.7, ст 63 |
|||||||
27 |
|
|
Корисні копалини |
Der Rohstoff -e, das Vorkommen -, das Erdgas, das Erdol |
Словотвір: складні слова |
Навчати називати різні види корисних копалин і розповідати, для чого їх використовують |
|
|
|
+ |
Впр.6, ст. 67 |
|||||||
28 |
|
|
Охорона навколишнього середовища |
Die Ausrottung -en, der Tierschutzer -, gefahrden |
Віддієслівні іменники |
Навчати розповідати про види тварин, що зникають, і про світові організації |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 76 |
|||||||
29 |
|
|
Розвиток навичок мовлення на основі прочитаного тексту |
|||||||||||||||
30 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
Засоби масової інформації |
||||||||||||||||||
31 |
|
|
Газети та журнали |
Die Tageszeitung, die Wochenzei-tung, die Lokal-zeitung, |
Віддієслівні іменники. |
Навчати розповідати про виникнення радіомовлення й телебачення у Німеччині |
|
+ |
|
|
Інформаціно-цифрова компетентність. Спілкування іноземною мовою з використанням ІКТ |
Впр.6, ст. 82 |
||||||
32 |
|
|
Радіо та телебачення |
Senden (sendete, hat gesendet), ubertragen |
|
|
+ |
|
|
Впр.7, ст. 85 |
||||||||
33 |
|
|
Улюблена телепередача |
Die Einschaltquote -n, die Daily Soap |
Дроби |
Навчати розповідати про улюблені телепередачі |
|
|
|
|
Впр.7, ст. 88 |
|||||||
34 |
|
|
Сучасне телебачення |
Die Quelle, unterhaltsam, informativ |
Підрядне речення умови зі сполучни-ком «wenn» |
|
|
+ |
+ |
|
Впр.7, ст 90 |
|||||||
35 |
|
|
Реклами |
Werben, lästig, ernst, grausam |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Впр.6, ст 93 |
|||||||
36 |
|
|
Сучасні засоби комунікації |
Das Notebook -s, der iPod -s, die Software -s, das Passwort -.-er, |
Множина іменників |
Навчати розповідати про сучасні засоби комунікації, повідомляти, для чого використовують різні прилади |
|
+ |
|
|
Впр.6, ст. 96 |
|||||||
37 |
|
|
Інтернет |
Der Chat -s, der Internetboom, das Netzwerk |
Інфінітивні групи |
Навчати розповідати про роль мережі Інтернет у житті людини |
|
|
+ |
|
Інформаціно-цифрова компетентність. Спілкування іноземною мовою з використанням ІКТ |
Впр.6, ст. 98 |
||||||
38 |
|
|
Улюблені вебсайти |
Die Website -s, der/das Blog -s, das Netzwerk |
Словотвір |
Навчати називати різні типи веб-сайтів і розповідати про їхнє призначення |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст. 101 |
|||||||
39 |
|
|
Розвиток навичок мовлення на основі прочитаного тексту |
|||||||||||||||
40 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
41 |
|
|
Контроль навичок читання |
|||||||||||||||
42 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|||||||||||||||
43 |
|
|
Контроль навичок письма |
|||||||||||||||
44 |
|
|
Контроль навичок усного мовлення |
|||||||||||||||
45 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
47 |
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||