Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для учнів 9 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за підручником «Німецька мова. (авт. С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва), Харків, Видавництво «Ранок», 2017 рік» 9 клас 1 семестр
Перегляд файлу

9 клас    І семестр

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний

інвентар-

лексика

Мовний інвентар- граматика

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Ключові

компетентності

Домашнє завдання

План

Факт

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Я, моя родина, мої друзі

1

 

 

Відпочинок влітку

 

Словотвір: складні слова

Навчати розповідати про відпочинок влітку

 

+

 

 

 

 

 

Соціальна та громадянська компетентності. Переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурному спілкування

Впр.6, ст. 5

2

 

 

Я та моє найближче оточення

Die Beziehung -en, achten

(achtete, hat geachtet), bose

sein auf (Akk.), schimpfen

Відмінювання

особових прикметників

(повторення).

Навчати розповідати, якими

можуть бути стосунки у родині

 

+

 

 

Впр.8, ст. 8

3

 

 

Спір у сім’ї

Sich streiten

stressen

uberreden

 

Навчати називати причини, що

можуть призвести до суперечки

в родині

 

+

 

 

Впр.7, ст. 11

4

 

 

Діти найбільше багатство

Die Ursache -n, die Einsamkeit,

sich entscheiden

 

Навчати розповідати про проблему

сучасності, коли деякі сім’ї не

хочуть мати дітей,

 

+

 

 

Впр.6, ст. 13

5

 

 

Моя біографія

Der Familienstand, die Staatsangehorigkeit,

absolvieren

Präteritum

Навчати розуміти інформацію

в біографії людини

 

+

 

 

Впр.5, ст. 15

6

 

 

Наші друзі.

 

An|vertrauen

das Lacheln,

die Klamotten

Відмінювання

прикметників

Навчати розповідати про своїх

друзів

 

+

 

 

Впр.5, ст. 17

7

 

 

Справжня дружба

 

Erkennen (erkannte, hat

erkannt) an (Dat.), verzeihen

Підрядні

означальні

речення

Навчати називати якості людини,

необхідні для справжньої

дружби

 

+

 

 

Впр.7, ст. 20

8

 

 

Наші інтереси

Das Interesse -n, jemandes

Interesse teilen, sich interessieren

 

Навчати розповідати про

інтереси й захоплення підлітків

+

 

+

 

Впр.5, ст. 22

9

 

 

 Захист проєктних робіт на тему «Наші друзі»

 

10

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

 

Молодіжна культура

11

 

 

Мода і молодь

Das Make-up, die Wimperntusche

 das/der Lipgloss

 

Ступені порівняння

прикметників

Навчати розповідати про моду,

висловлювати своє ставлення до

моди

 

+

 

 

 

Впр.7, ст. 28

12

 

 

Прагнення молоді

Das Merkmal -e, der Vertreter

-, die Gesellschaft

Слова іншомовного

походження

Навчати називати й розрізняти

молодіжні течії

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури.

 

Порівнювати та оцінювати культурні традиції різних народів.

 

Впр.6, ст. 31

13

 

 

Молодіжні субкультури в Україні

Der Anhanger -, der Pony -s,

die Umhangetasche

 

Навчати розповідати про молодіжні

субкультури в Україні

 

 

+

 

Впр.6, ст. 33

14

 

 

Вуличні молодіжні культури.

 

Auf|nehmen (nahm auf, hat

aufgenommen), trampen

 

 

Навчати розповідати про

вуличні субкультури й вуличних

музикантів

 

 

+

 

Впр.6, ст. 35

15

 

 

Графіті – вуличне мистецтво

Der Sprayer -, der Spruher -,

die Spruhdose

 

Навчати висловлювати свою думку

про графіті

 

 

+

 

Впр.7, ст. 38

16

 

 

Молодь і вільний час

Der Verband -.-e, der Verein

-e, die Freizeitmoglichkeiten

Словотвір

 

Навчати розповідати про різноманітні

види діяльності на дозвіллі

 

 

+

 

Впр.6, ст. 41

17

 

 

Молодіжна турбаза

 

 

 

 

+

 

 

Впр.6, ст 44

18

 

 

Захист проєктних робіт на тему «Спосіб життя сучасної молоді»

19

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Природа і погода

20

 

 

Природа навколо нас

Der Hugel -, die Quelle -n,

die Kuste -n, der Gletscher

 

Навчати описувати різні типи

ландшафтів

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя. Відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки

Впр.6. ст. 49

21

 

 

Природа Німеччини.

Die Heide -n, das Moor -e,

der Felsen -, der Wacholder

 

Знайомити з відомими німецькими

ландшафтами

 

 

+

 

Впр.6, ст. 52

22

 

 

Клімат Німеччини

gema.igt, kontinental,

maritim, tropisch

 

Навчати розповідати про клімат

у Німеччині, порівнювати його з

кліматом в Україні

+

 

 

 

Впр.6, ст. 54

23

 

 

Мандрівка по Україні

Die Mannigfaltigkeit, der

Sumpf

Питальні

речення

Навчати називати й описувати

різні ландшафти, розповідати про

природу і клімат в Україні

 

 

+

 

Впр.6, ст. 56

24

 

 

Чотири пори року.

Der Schneefall -.-e, die Nordhalbkugel,

die Knospe

Безособові

речення

Навчати описувати погоду

й явища природи у різні пори

року

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя. Відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки

Впр.6, ст. 58

25

 

 

Улюблена пора року.

 

 

 

 

 

 

Впр.8, ст 61

26

 

 

Прогноз погоди

Die Bewölkung, der Schauer, heiter, locker

Безособові

речення

 робить повідомлення про складні погодні умови

 

 

 

 

Впр.7, ст 63

27

 

 

Корисні копалини

Der Rohstoff -e, das Vorkommen

-, das Erdgas, das Erdol

Словотвір:

складні слова

Навчати називати різні види

корисних копалин і розповідати,

для чого їх використовують

 

 

 

+

Впр.6, ст. 67

28

 

 

Охорона навколишнього середовища

Die Ausrottung -en, der

Tierschutzer -, gefahrden

Віддієслівні

іменники

Навчати розповідати про види

тварин, що зникають, і про

світові організації

 

 

+

 

Впр.6, ст. 76

29

 

 

Розвиток навичок мовлення на основі прочитаного тексту

30

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Засоби масової інформації

31

 

 

Газети та журнали

Die Tageszeitung, die Wochenzei-tung, die Lokal-zeitung,

Віддієслівні

іменники.

Навчати розповідати про виникнення

радіомовлення й телебачення

у Німеччині

 

+

 

 

 

 

 

 

Інформаціно-цифрова компетентність. Спілкування іноземною мовою з використанням ІКТ

Впр.6, ст. 82

32

 

 

Радіо та телебачення

Senden (sendete, hat gesendet),

ubertragen

 

 

+

 

 

Впр.7, ст. 85

33

 

 

Улюблена телепередача

Die Einschaltquote -n, die

Daily Soap

Дроби

Навчати розповідати про улюблені

телепередачі

 

 

 

 

Впр.7, ст. 88

34

 

 

Сучасне телебачення

Die Quelle, unterhaltsam, informativ

Підрядне речення умови зі сполучни-ком «wenn»

 

 

+

+

 

Впр.7, ст 90

35

 

 

Реклами

Werben, lästig, ernst, grausam

 

 

 

+

+

+

Впр.6, ст 93

36

 

 

Сучасні засоби комунікації

Das Notebook -s, der iPod -s,

die Software -s, das

Passwort -.-er,

Множина

іменників

Навчати розповідати про сучасні

засоби комунікації, повідомляти,

для чого використовують різні

прилади

 

+

 

 

Впр.6, ст. 96

37

 

 

Інтернет

Der Chat -s, der Internetboom,

das Netzwerk

Інфінітивні

групи

Навчати розповідати про роль

мережі Інтернет у житті людини

 

 

+

 

Інформаціно-цифрова компетентність. Спілкування іноземною мовою з використанням ІКТ

Впр.6, ст. 98

38

 

 

Улюблені вебсайти

Die Website -s, der/das

Blog -s, das Netzwerk

Словотвір

Навчати називати різні типи

веб-сайтів і розповідати про їхнє

призначення

 

 

+

 

Впр.6, ст. 101

39

 

 

Розвиток навичок мовлення на основі прочитаного тексту

40

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

41

 

 

Контроль навичок читання

42

 

 

Контроль навичок аудіювання

43

 

 

Контроль навичок  письма

44

 

 

Контроль навичок  усного мовлення

45

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

47

 

 

Підсумковий урок

 

docx
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку