Календарно – тематичне планування уроків німецької мови (друга іноземна мова) у 8 класі (ІІ семестр) за підручником Сидоренко М. М. 2016 року видання (4 рік навчання), 2 години на тиждень
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії 1.Екологічна безпека та сталий розвиток 2.Громадянська відповідальність 3. Здоров’я і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність. |
Домашнє завдання |
|||||
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
|||||||
говоріння |
письмо |
||||||||||
Тема 4. ЛЮДИ: ВЧОРА І СЬОГОДНІ |
|||||||||||
32. |
|
Сімейні фотографії |
ähnlich sein (Dat.) |
Відмінювання прикметників (підсумок) |
Впр. 1 с.95Впр. 2 с.95 |
Впр. 4 ст. 96 |
Впр. 2 с.95 |
Впр. 4. с. 96 |
Здоров’я і безпекаінструктаж по ТБ у школі |
Впр. 1, 2 с. 96-97. |
|
33. |
|
Сімейні стосунки |
die Familienverhältnisse, enttäuschen, erziehen, sich streiten, auf (Akk.) schimpfen, vertrauen, Rücksicht auf (Akk.) nehmen, verheiratet, ledig |
|
Впр. 1 с.97 Впр. 2 с.98
|
Впр. 3 с.98 |
Впр. 2 с.98 |
Впр. 3 с.98Впр. 4 с.98-99 |
Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр. 1 с. 99 |
|
34. |
|
Батьки та діти Наші бабусі і дідусі |
in der Kindheit, im Haushalt helfen, auf (Akk.) aufpassen, stören, verbieten, unmöglich, ordentlich, ruhig, Lass mich in Ruhe! |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр. 1, 2 с.99-100
Впр. 7 с. 101
|
Впр. 8 с.101Впр. 3 с. 103 |
Впр. 6В с.101Впр. 5 с. 104 |
Впр. 2 с.100Впр. 8 с.101Впр. 4В с. 104 |
Громадянська відповідальність Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
Впр. 1 с. 102 |
|
35. |
|
Родинні стосунки |
die Verwandtschaft, der Neffe, die Nichte, der Schwager, die Schwägerin, die Schwiegereltern, die Schwiegerkinder, die Witwe, der Witwer |
|
Впр. 1 с.105 Впр. 2 с.105
|
Впр. 3 с.106 Впр. 4В с.106 |
Впр. 2 с.105 Впр 4D с. 106 |
Впр. 3 с.106 |
Громадянська відповідальність Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
Впр. 1,2, с. 107. |
|
36. |
|
Одяг робить людей |
die Zeitrechnung, herrschen, überraschen, erstaunlich, heutzutage, geprägt sein von (Dat.) / durch (Akk.) |
Відмінювання прикметників |
Впр. 1 с. 107 Впр. 4 с. 109 |
Впр. 5 с. 109 |
Впр. 6 с.109 |
Впр. 3 с.108 |
Громадянська відповідальність Визначає власні уподобання та потреби. |
Впр. 1 с. 110 |
|
37. |
|
Одяг |
die Klamotten, abgetragen, zerrissen, gepunktet, kariert, gestreift, verblichen |
Відмінювання прикметників |
Впр. 1 с. 110 Впр. 5 с. 112
|
Впр. 3 c.111
|
Впр. 4 с. 111 |
Впр. 3С с. 111 |
Громадянська відповідальність Пояснює вибір особистих символів. |
Впр. 1 с.112 |
|
38. |
|
Це я вже вмію і знаю.Контрольна робота №4 |
Узагальнення вивченого, ст. 113-114, тестування |
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
||||||
Тема 5. ВСЕ ПРО ЇЖУ |
|||||||||||
39. |
|
Ось так ми снідаємо |
das Frühstück, das Spiegelei, (der) Honig, das Vollkornbrot, das Getränk, Diät halten, gesund, mancher, niemand |
Неозначені займенники jemand, niemand, mancher |
Впр. 1 с. 117 Впр. 5 с. 119
|
Впр. 2 с. 117 Впр. 6 с. 119 |
Впр. 3,4 с.118
|
Впр. 2С с.117-118
|
Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Впр. 1, 2 с.119-120 |
|
40. |
|
Харчові звички |
das Mittagessen, das Abendbrot, der Aufschnitt, der Kräutertee, das Getreide, servieren, zusätzlich, streichen, bestehen aus (Dat) |
|
Впр. 1 с. 120 Впр. 3 с. 121
|
Впр 6 с. 122 |
Впр. 2. с.120-121 |
Впр 6 с. 122 |
Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо харчових звичок |
Харчові звички у твоїй сім’ї |
|
41. |
|
Ми йдемо в кафе |
das Hauptgericht, die Vorspeise, die Speisekarte, der Nachtisch, der Reis, die Pommes frites [pɔm frıt], die Sahne, bestellen, reklamieren |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр 1,2 с. 123 |
Впр. 4 с.124 |
Впр 5 с. 124 |
Впр 3 с. 124 |
Підприємливість та фінансова грамотність Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.. |
Впр 1,2 с. 125 |
|
42. |
|
Ми любимо це їсти |
sich ernähren, das Lieblingsessen, das Lieblingsgetränk, eine Scheibe Brot |
Eine Scheibe
|
Впр 1 с. 126 Впр 4 с. 127 |
Впр 5 с. 127 |
Впр 2,3 с. 126 |
Впр 6В с. 127-128 |
Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Моя улюблена їжа |
|
43. |
|
Про смаки не сперечаються |
zusätzlich, streichen, köstlich, scharf, bitter |
|
Впр. 1 с.128
|
Впр. 4 с. 129 |
Впр. 2,3 с. 128-129 |
Впр. 4С с.129 |
Громадянська відповідальність Описує власні смаки та визначає пріоритети |
Переказ історіїї |
|
44. |
|
Символи нашого життя |
jemand, das Getreide anbauen, gelten als … , herstellen, verderben |
Неозначений займенник jemand |
Впр. 1А с.130 |
Впр. 5 с.131-132
|
Впр. 3 с.130 |
Впр. 1В с. 130 Впр. 4 с.131 Впр. 1 с.133 |
Громадянська відповідальність Порівнює символи в різних країнах. |
Впр. 1,2 с. 133-134 |
|
45. |
|
Фаст фуд |
der Imbissstand, es eilig haben, sich auswirken auf (Akk.) |
|
Впр 1 с. 134 Впр 4 с. 135 |
Впр. 6 с.135 |
Впр 3 с. 134 Впр 5 с. 135 |
Впр. 2 с. 134 |
Громадянська відповідальність Порівнює плюси та мінуси фаст фуду |
Заповнити таблицю с. 136 |
|
46. |
|
Гурмани ніколи не лінуються |
der/das Bonbon, die Praline, steigen, naschen, beeinflussen, zeugen von (Dat.) |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр 1 с. 136
|
Впр 6 с. 137-138
|
Впр 3,4,5 с. 137
|
Впр 2 с. 137
|
Громадянська відповідальність Описує власні смаки та визначає пріоритети |
Впр. 1 с. 138 |
|
47. |
|
Це я вже вмію і знаюКонтрольна робота №5 |
Узагальнення вивченого, ст. 139-140, тестування |
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
||||||
Тема 6. ПОДОРОЖІ |
|||||||||||
48. |
|
Подорожі |
die Pauschalreise, die Kreuzfahrt, der Zweck, das Unternehmen, stattfinden, sich (D.) ansehen |
Власні імена в родовому відмінку |
Впр. 1А с.143 Впр. 2В с.143
|
Впр. 5 с. 145 |
Впр. 3 с. 144 |
Впр. 1В с.143 Впр. 3 с.144 |
Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр. 1,2 с. 146 |
|
49. |
|
Пункти призначення |
die Verpflegung, das Sonderangebot, buchen, verreisen, klingen, verlockend |
|
Впр. 1,2 с. 146 |
Впр 4А с. 147 Впр 1С с. 150
|
Впр 4В с. 148 |
Впр 3 с. 147 |
Громадянська відповідальність Обговорює осо-бливості взаємодії особистості та групи. |
Проектна робота «Подорож моєї мрії» |
|
50. |
|
Похід - це весело |
die Gegend, der Verein, das Schild, der Wegweiser, der Pfad, das Streichholz, die Zentrale, betreuen, sich verlaufen |
|
Впр. 1 с.151 Впр. 4 с.152 |
Впр. 5 с.152 |
Впр. 3 с.152 |
Впр. 2 с.151 |
Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр. 1,2 с. 153 |
|
51. |
|
Німеччина коротка |
das Bundesland, das Wappen, die Flagge, die Wirtschaft, die Bevölkerung |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр. 1 с. 153 Впр. 3 с. 155 |
Впр. 2 с. 154 Впр. 5А с. 156
|
Впр. 4 с. 155 Впр. 5В с. 156 |
Впр. 5А с. 156
|
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Німеччини |
Впр. 1, 2, 3 с.156-157 |
|
52. |
|
Великі міста Німеччини |
das Rathaus, der Dom, recherchieren |
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
Впр. 1 с. 157 Впр. 3 с.158 |
Впр. 5 с. 159
|
Впр. 4 с. 158-159 |
Впр. 2 с. 158 |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Німеччини |
Впр. 1,2 с. 160 |
|
53. |
|
Європейські рекорди у географії |
die Düne, viel Sehenswertes haben, genießen, mannigfaltig |
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
Впр. 1 с. 161 Впр. 3 с.161 |
Впр. 4 с. 162
|
Впр. 4А с. 162 |
Впр. 2 с.161 Впр. 5 с.163
|
Громадянська відповідальність Порівнює визначні пам’ятки в різних країнах. |
Впр. 1, 2, 3 с.163 |
|
54. |
|
Вздовж річки Рейн |
der Felsen, der Tramper, der Denkanstoß, mit (Dat.) in Kontakt treten, trampen, faszinieren, an (Akk.) glauben, unterwegs |
|
Впр. 1 с. 164 Впр. 4В с. 166
|
Впр. 5 с. 166 |
Впр. 2 с. 164 Впр. 4С с. 166 Впр. 5С с. 167 |
Впр. 5 с. 166 |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
Впр. 1, 2 с. 167 |
|
55. |
|
Чи обов’язково подорожувати? |
das Reiseangebot, die Entscheidung treffen, Reisevorbereitungen treffen, das Vergnügen, bewundernswert, einen Eindruck machen Was du nicht sagst! Na und?! |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр. 1 с. 167 |
Впр. 5 с. 170-171 |
Впр. 2,3 с. 167-168 |
Впр. 4 с. 169-170 |
Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр. 1, 2 с. 171 |
|
56. |
|
Це я вже вмію і знаю
|
Узагальнення вивченого, ст. 172-174, тестування |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
Тема 7. Ось я і вдома |
|||||||||||
57. |
|
Весна прийшла |
einfallen, rauschen, sich schämen, fürchten, der Wetterbericht |
|
Впр. 1 с. 177 Впр. 4 с. 178 |
Впр. 5 с. 178 |
Впр. 3 с. 178 |
Впр. 2 с. 177 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему.
|
Впр. 1 с. 179 |
|
58. |
|
Ми святкуємо Великдень |
suchen nach D. |
|
Впр. 1 с. 180 Впр. 3 с. 181 |
Впр. 5 с. 182 |
Впр. 2 с. 180 Впр. 4 с. 181 |
Впр. 5 с. 182 |
Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
Впр. 1, 2 с. 183 |
|
59. |
|
Моя Батьківщина - Україна |
der Eindruck, die Vorfreude, hinausfahren, heimkehren |
Географічні назви |
Впр. 1 с. 183 |
Впр. 4 с. 185 |
Впр. 3 с. 184 |
Впр. 2 с. 184 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Впр. 1 с. 186 |
|
60. |
|
Подорож Україною |
der Vorschlag, der Naturschutzpark, sehenswert |
Географічні назви |
Впр. 1 с. 186 |
Впр. 4 с. 187 |
Впр. 2,3 с. 186-187 |
Впр. 4В с. 188 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Впр. 1, 2 с. 188 |
|
61. |
|
Моє рідне місто |
die Gegend, für (Akk.) bekannt sein, für (Akk.) berühmt sein |
Географічні назви |
Впр. 1 с. 189 Впр. 4 с. 189 |
Впр. 3 с. 190 |
Впр. 2 с. 189 Впр. 5 с. 190 |
Впр. 3 с. 190 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні |
Впр. 1, 2 с. 190 |
|
62. |
|
Мої плани на канікули |
in der Sonne räkeln, das Plantschen, die Seebrücke, der Sonnenuntergang, das Abenteuer, staunen, die Erholung pur, die Tiere streicheln |
|
Впр. 1 с. 191 Впр. 3 с. 181 |
Впр. 4 с. 192 |
Впр. 3 с. 192 Впр. 5 с. 194 |
Впр. 2 с. 192 |
Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр. 1 с. 194 |
|
63. |
|
Моя улюблена літня пора |
der Strauch, sich auf den Weg machen, kriechen, mit einem Seufzer meinen Wahnsinn. Ach komm! |
Повторення граматичного матеріалу |
Впр. 1 с. 195 Впр. 3 с. 196 |
Впр. 5 с. 197 |
Впр. 2 с. 195 Впр. 4 с. 196 |
Впр. 5 с. 197 |
Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Написати про літні канікули |
|
64. |
|
Це я вже вмію і знаю |
Узагальнення вивченого, ст. 172-174, тестування |
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
||||||
65. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|||||||||
66. |
|
Контроль навичок письма |
|||||||||
67. |
|
Контроль навичок читання |
|||||||||
68. |
|
Контроль навичок говоріння |
|||||||||
69. |
|
Підсумковий урок |
|||||||||