Календарно-тематичне планування уроків німецької мови (друга іноземна мова) у 8 класі у ІІ семестрі

Про матеріал

Календарно – тематичне планування уроків німецької мови (друга іноземна мова) у 8 класі (ІІ семестр) за підручником Сидоренко М. М. 2016 року видання (4 рік навчання), 2 години на тиждень

Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 1.Екологічна безпека та сталий розвиток

2.Громадянська відповідальність

3. Здоров’я і безпека

4.Підприємливість та фінансова грамотність.

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

Тема 4. ЛЮДИ: ВЧОРА І СЬОГОДНІ

32.

 

Сімейні фотографії

ähnlich sein (Dat.)

Відмінювання прикметників (підсумок)

Впр. 1 с.95

Впр. 2 с.95

 

Впр. 4 ст. 96

Впр. 2 с.95

Впр. 4. с. 96

Здоров’я і безпека

інструктаж по ТБ у школі

Впр. 1, 2 с. 96-97.

33.

 

Сімейні стосунки

die Familienverhältnisse, enttäuschen, erziehen, sich streiten, auf (Akk.) schimpfen, vertrauen, Rücksicht auf (Akk.) nehmen, verheiratet, ledig

 

Впр. 1 с.97

Впр. 2 с.98

 

Впр. 3 с.98

Впр. 2 с.98

Впр. 3 с.98

Впр. 4 с.98-99

Громадянська відповідальність

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр. 1 с. 99

34.

 

Батьки та діти

Наші бабусі і дідусі

in der Kindheit, im Haushalt helfen, auf (Akk.) aufpassen, stören, verbieten, unmöglich, ordentlich, ruhig, Lass mich in Ruhe!

Повторення граматичного матеріалу

       Впр. 1, 2 с.99-100

Впр. 7 с. 101
Впр. 5 с. 104

 

 

Впр. 8 с.101

Впр. 3 с. 103

Впр. 6В с.101

Впр. 5 с. 104

Впр. 2  с.100

Впр. 8 с.101

Впр. 4В с. 104

Громадянська відповідальність

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

Впр. 1 с. 102

35.

 

Родинні стосунки

die Verwandtschaft, der Neffe, die Nichte, der Schwager, die Schwägerin, die Schwiegereltern, die Schwiegerkinder, die Witwe, der Witwer

 

Впр. 1 с.105

Впр. 2 с.105

 

Впр. 3 с.106

Впр. 4В с.106

Впр. 2 с.105

Впр 4D с. 106

Впр. 3 с.106

Громадянська відповідальність

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 Впр. 1,2, с. 107.

36.

 

Одяг робить людей

die Zeitrechnung, herrschen, überraschen, erstaunlich, heutzutage, geprägt sein von (Dat.) / durch (Akk.)

Відмінювання прикметників

Впр. 1 с. 107

Впр. 4 с. 109

Впр. 5 с. 109

Впр. 6 с.109

Впр. 3 с.108

Громадянська відповідальність

Визначає власні уподобання та потреби.

Впр. 1 с. 110

37.

 

Одяг

die Klamotten, abgetragen, zerrissen, gepunktet, kariert, gestreift, verblichen

Відмінювання прикметників

Впр. 1 с. 110

Впр. 5 с. 112

 

Впр. 3 c.111

 

Впр. 4 с. 111

Впр. 3С с. 111

Громадянська відповідальність Пояснює вибір особистих символів.

Впр. 1 с.112

38.

 

Це я вже вмію і знаю.

Контрольна робота №4

 

Узагальнення вивченого, ст. 113-114,  тестування

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 5. ВСЕ ПРО ЇЖУ

39.

 

Ось так ми снідаємо

das Frühstück, das Spiegelei, (der) Honig, das Vollkornbrot, das Getränk, Diät halten, gesund, mancher, niemand

Неозначені займенники jemand, niemand, mancher

Впр. 1 с. 117

Впр. 5 с. 119

 

Впр. 2 с. 117

Впр. 6 с. 119

Впр. 3,4 с.118

 

Впр. 2С с.117-118

 

Здоров’я і безпека

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Впр. 1, 2 с.119-120

40.

 

Харчові звички

das Mittagessen, das Abendbrot, der Aufschnitt, der Kräutertee, das Getreide, servieren, zusätzlich, streichen, bestehen aus (Dat)

 

Впр. 1 с. 120

Впр. 3 с. 121

 

Впр 6 с. 122

Впр. 2. с.120-121

Впр 6 с. 122

Здоров’я і безпека

Надає рекомендації щодо харчових звичок

Харчові звички у твоїй сім’ї

41.

 

Ми йдемо в кафе

das Hauptgericht, die Vorspeise, die Speisekarte, der Nachtisch, der Reis, die Pommes frites [pɔm frıt], die Sahne, bestellen, reklamieren

Повторення граматичного матеріалу

Впр 1,2 с. 123

Впр. 4 с.124

Впр 5 с. 124

Впр 3 с. 124

Підприємливість та фінансова грамотність Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача..

Впр 1,2 с. 125

42.

 

Ми любимо це їсти

sich ernähren, das Lieblingsessen, das Lieblingsgetränk, eine Scheibe Brot

Eine Scheibe
Ein Stück

Впр 1 с. 126

Впр 4 с. 127

Впр 5 с. 127

Впр 2,3 с. 126

Впр 6В с. 127-128

Здоров’я і безпека

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Моя улюблена їжа

43.

 

Про смаки не сперечаються

zusätzlich, streichen, köstlich, scharf, bitter

 

Впр. 1 с.128

 

Впр. 4 с. 129

Впр. 2,3 с. 128-129

Впр. 4С с.129

Громадянська відповідальність

Описує власні смаки та визначає пріоритети

Переказ історіїї

44.

 

Символи нашого життя

jemand, das Getreide anbauen, gelten als … , herstellen, verderben

Неозначений займенник jemand

Впр. 1А с.130

Впр. 5 с.131-132

 

Впр. 3 с.130

Впр. 1В с. 130

Впр. 4 с.131

Впр. 1 с.133

Громадянська відповідальність

Порівнює символи в різних країнах.

Впр. 1,2 с. 133-134

45.

 

Фаст фуд

der Imbissstand, es eilig haben, sich auswirken auf (Akk.)

 

Впр 1 с. 134

Впр 4 с. 135

Впр. 6  с.135

Впр 3 с. 134

Впр 5 с. 135

Впр. 2 с. 134

Громадянська відповідальність

Порівнює плюси та мінуси фаст фуду

Заповнити таблицю с. 136

46.

 

Гурмани ніколи не лінуються

der/das Bonbon, die Praline, steigen, naschen, beeinflussen, zeugen von (Dat.)

Повторення граматичного матеріалу

Впр 1 с. 136

 

Впр 6 с. 137-138

 

Впр 3,4,5 с. 137

 

Впр 2 с. 137

 

Громадянська відповідальність

Описує власні смаки та визначає пріоритети

Впр. 1 с. 138

47.

 

Це я вже вмію і знаю

Контрольна робота №5

Узагальнення вивченого, ст. 139-140,  тестування

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 6. ПОДОРОЖІ

48.

 

Подорожі

die Pauschalreise, die Kreuzfahrt, der Zweck, das Unternehmen, stattfinden, sich (D.) ansehen

Власні імена в родовому відмінку

Впр. 1А с.143

Впр. 2В с.143

 

Впр. 5 с. 145

Впр. 3 с. 144

Впр. 1В с.143

Впр. 3 с.144

Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Впр. 1,2 с. 146

49.

 

Пункти призначення

die Verpflegung, das Sonderangebot, buchen, verreisen, klingen, verlockend

 

Впр. 1,2 с. 146

Впр 4А с. 147

Впр 1С с. 150

 

Впр 4В с. 148

Впр 3 с. 147

Громадянська відповідальність

Обговорює осо-бливості взаємодії особистості та групи.

Проектна робота «Подорож моєї мрії»

50.

 

Похід - це весело

die Gegend, der Verein, das Schild, der Wegweiser, der Pfad, das Streichholz, die Zentrale, betreuen, sich verlaufen

 

Впр. 1 с.151

Впр. 4 с.152

Впр. 5 с.152

Впр. 3 с.152

Впр. 2 с.151

Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Впр. 1,2 с. 153

51.

 

Німеччина коротка

das Bundesland, das Wappen, die Flagge, die Wirtschaft, die Bevölkerung

Повторення граматичного матеріалу

Впр. 1 с. 153

Впр. 3 с. 155

Впр. 2 с. 154

Впр. 5А с. 156

 

Впр. 4 с. 155

Впр. 5В с. 156

Впр. 5А с. 156

 

Громадянська відповідальність

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Німеччини

Впр. 1, 2, 3 с.156-157

52.

 

Великі міста Німеччини

das Rathaus, der Dom, recherchieren

Ступені порівняння прикметників та прислівників

Впр. 1 с. 157

Впр. 3 с.158

Впр. 5 с. 159

 

Впр. 4 с. 158-159

Впр. 2 с. 158

Громадянська відповідальність

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Німеччини

Впр. 1,2 с. 160

53.

 

Європейські рекорди у географії

die Düne, viel Sehenswertes haben, genießen, mannigfaltig

Ступені порівняння прикметників та прислівників

Впр. 1 с. 161

Впр. 3 с.161

Впр. 4 с. 162

 

Впр. 4А с. 162

Впр. 2 с.161

Впр. 5 с.163

 

Громадянська відповідальність

Порівнює визначні пам’ятки в різних країнах.

Впр. 1, 2, 3 с.163

54.

 

Вздовж річки Рейн

der Felsen, der Tramper, der Denkanstoß, mit (Dat.) in Kontakt treten, trampen, faszinieren, an (Akk.) glauben, unterwegs

 

Впр. 1 с. 164

Впр. 4В с. 166

 

Впр. 5 с. 166

Впр. 2 с. 164

Впр. 4С с. 166

Впр. 5С с. 167

Впр. 5 с. 166

Громадянська відповідальність

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

Впр. 1, 2 с. 167

55.

 

Чи обов’язково подорожувати?

das Reiseangebot, die Entscheidung treffen, Reisevorbereitungen treffen, das Vergnügen, bewundernswert, einen Eindruck machen Was du nicht sagst! Na und?!

Повторення граматичного матеріалу

Впр. 1 с. 167

Впр. 5 с. 170-171

Впр. 2,3 с. 167-168

Впр. 4 с. 169-170

Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Впр. 1, 2 с. 171

56.

 

Це я вже вмію і знаю
Контрольна робота №6

Узагальнення вивченого, ст. 172-174,  тестування

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 7. Ось я і вдома

57.

 

Весна прийшла

einfallen, rauschen, sich schämen, fürchten, der Wetterbericht

 

Впр. 1 с. 177

Впр. 4 с. 178

Впр. 5 с. 178

Впр. 3 с. 178

Впр. 2 с. 177

Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему.

 

Впр. 1 с. 179

58.

 

Ми святкуємо Великдень

suchen nach D.

 

Впр. 1 с. 180

Впр. 3 с. 181

Впр. 5 с. 182

Впр. 2 с. 180

Впр. 4 с. 181

Впр. 5 с. 182

Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах

Впр. 1, 2 с. 183

59.

 

Моя Батьківщина - Україна

der Eindruck, die Vorfreude, hinausfahren, heimkehren

Географічні назви

Впр. 1 с. 183

Впр. 4 с. 185

Впр. 3 с. 184

Впр. 2 с. 184

Екологічна безпека та сталий розвиток

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Впр. 1 с. 186

60.

 

Подорож Україною

der Vorschlag, der Naturschutzpark, sehenswert

Географічні назви

Впр. 1 с. 186

Впр. 4 с. 187

Впр. 2,3 с. 186-187

Впр. 4В с. 188

Екологічна безпека та сталий розвиток

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Впр. 1, 2 с. 188

61.

 

Моє рідне місто

die Gegend, für (Akk.) bekannt sein, für (Akk.) berühmt sein

Географічні назви

Впр. 1 с. 189

Впр. 4 с. 189

Впр. 3 с. 190

Впр. 2 с. 189

Впр. 5 с. 190

Впр. 3 с. 190

Екологічна безпека та сталий розвиток

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні

Впр. 1, 2 с. 190

62.

 

Мої плани на канікули

in der Sonne räkeln, das Plantschen, die Seebrücke, der Sonnenuntergang, das Abenteuer, staunen, die Erholung pur, die Tiere streicheln

 

Впр. 1 с. 191

Впр. 3 с. 181

Впр. 4 с. 192

Впр. 3 с. 192

Впр. 5 с. 194

Впр. 2 с. 192

Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Впр. 1 с. 194

63.

 

Моя улюблена літня пора

der Strauch, sich auf den Weg machen, kriechen, mit einem Seufzer meinen Wahnsinn. Ach komm!

Повторення граматичного матеріалу

Впр. 1 с. 195

Впр. 3 с. 196

Впр. 5 с. 197

Впр. 2  с. 195

Впр. 4 с. 196

Впр. 5 с. 197

Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Написати про літні канікули

64.

 

Це я вже вмію і знаю
Контрольна робота №7 

Узагальнення вивченого, ст. 172-174,  тестування

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал

65.

 

Контроль навичок аудіювання

66.

 

Контроль навичок письма

67.

 

Контроль навичок читання

68.

 

Контроль навичок говоріння

69.

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
24 січня 2023
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку