N п/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види комунікативної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||
1. |
|
Учні повинні: - Вміти розповідати про події в минулому часі (дієслова war, hatte); - Повідомляти свій розклад уроків на тиждень; - Вести бесіду про шкільні предмети; - Вміти розповідати про дії на уроці; - Вміти спонукати до дії (наказовий спосіб)
- Вміти вживати модальні дієслова в усному та писемному мовленні - Повідомляти про час. |
ТЕМА 1 Школа
Перший день у школі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
Наводить приклади ввічливого спілкування
Розповідає про правила ввічливості
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час проведення уроків
|
Розуміє та несе відповідальність за шкільне майно та дбайливе ставлення до нього
|
Стор.8 |
Впр.2, стор.9 Впр.6, стор.11 |
Впр.1, стор.8 Впр.4,5, стор.9-10 |
Впр.3, стор.9 Впр. 7, стор.11 |
|
Впр.1, стор.12 |
2. |
|
Як ти провів канікули? |
Стор. 13-14 |
Впр.4, стор.14 |
Впр. 1, стор.12Впр.3, стор.14 |
Впр.2, стор.13 Впр.5-7, стор.14 |
|
Впр.1, стор.15 |
|||||
3. |
|
Мій навчальний план |
Стор.15 |
Впр.2, стор.16 Впр.5, стор.17 |
Впр. 1, стор.15 |
Впр.3, стор. 16-17 Впр.6, стор.18
|
Впр.4, стор.17 |
Впр. 1-2, стор.18-19 |
|||||
4. |
|
Що ви робите у школі? |
Стор.20 |
Стор.21 |
Впр.2, стор.20 Впр.6, стор.22 |
Впр.5, стор.21 Впр.4, стор.21 |
|
Впр.1, стор.22-23 |
|||||
5. |
|
На уроці |
Стор. 23-24 |
Впр.4, стор.24 |
Впр.2, стор.23 Впр.5,6, стор.25 |
Впр.3, стор.24 |
|
Впр.1, стор.25-26 |
|||||
6. |
|
Я повинен прочитати текст |
Стор. 26-27 |
Впр.5, стор.28 |
Впр.3, стор.27 Впр.7, стор.28 Впр.1, стор.26 |
Впр.4, стор.27 |
Впр.6, стор.28 |
Впр.1, стор.29 |
|||||
7. |
|
Ми вивчаємо німецьку! |
Стор. 29-30 |
|
Впр.3, стор.30 Впр.6, стор.31 |
Впр.2,4 стор.30 Впр.5, стор.31 |
Впр.6, стор.31 |
Впр.1,2, стор.32 |
|||||
8. |
|
У лісовій школі! |
Стор.32 |
|
Впр.3, стор.33 Впр.5, стор.34 |
Впр.2, стор.33 Впр.4, стор.34 |
Впр.6, стор.35 |
Впр.1, стор.35 |
|||||
9. |
|
Домашнє читання |
ЛО тексту д/ч |
|
Текст д/ч |
тренувальні після текстові вправи |
|
Скласти план і розповідь за планом |
|||||
10. |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Школа» |
ЛО теми |
|
Матеріал стор.38-40 |
К/р 1 |
|
||||||
11. |
|
Учні повинні: - Вміти повідомляти про свої вподобання; - Розповідати про свої захоплення та хобі своїх друзів; -Вести бесіду за темою; - Говорити про улюблені види спорту; - висловлювати думки, емоції та враження.
|
ТЕМА 2 Вільний час
В понеділок я катаюсь на велосипеді |
|
Пояснює вибір особистих символів
Визначає власні спортивні уподобання та потреби
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Обговорює можливості оплати своїх уподобань та захоплень
|
|
|
Впр.1, стор.44 Впр.7, стор.45 |
Впр.3-5, стор. 44-45 Впр.2, стор.44 |
Впр.6, стор.45 |
Впр.1,2, стор.46 повторити ЛО теми |
12. |
|
Щоранку я ходжу до школи |
Впр.1, стор.47 |
Впр.5, стор.49 |
Впр.6, стор.49 |
Впр.2,3,4, стор. 48-49 |
|
Впр.1,2, стор.50 |
|||||
13. |
|
Хобі та вільний час |
|
Впр.2, стор.51 |
Впр.5, стор.52 Впр.1, ст.50 |
Впр.3, стор.51 |
Впр.4, стор.52 |
Впр.1, стор.52-53 Впр.2, стор.54 |
|||||
14. |
|
Я цікавлюся мистецтвом |
Стор.54 |
|
Впр.1,2, стор.54 Впр.3,4, стор.55 |
Впр.5, стор.55 |
|
Впр.1,2,, стор.56 |
|||||
15. |
|
Я люблю спорт |
|
|
Впр.1,2, стор.56 |
Впр.3-5, стор.57 |
Впр.6,7, стор.58 |
Впр.1,2 стор.58 |
|||||
16. |
|
Ми святкуємо! |
Стор.59 |
Стор. 206 |
Впр.3, стор.59 Впр5,6, стор. 61-62 |
Впр.2, стор.59 Впр.4, стор.60 |
|
Впр.1, стор.62 |
|||||
17. |
|
Урок-захист проектів |
ЛО теми |
|
Впр.1, стор.63 |
Впр.2,3, стор.64 |
|
Створити постер |
|||||
18. |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Вільний час» |
ЛО теми |
|
Впр.1,2, стор.66 |
Стор.67-68 |
К/р 2 |
|
|||||
19. |
|
Учні повинні: - Вміти характеризувати пори року та їх особливості; - Розповідати про погодні явища; - Описувати погоду, повідомляти прогноз погоди; - Вміти описувати природу у різні пори року; - Розповідати про основні свята Німеччини та України; - Описувати та вести бесіду; - Вітати зі святом.
|
ТЕМА 3 Природа
Збираємо врожай! |
Пропонує заходи щодо покращення кологічної ситуаці
Розглядає природу як цілісну систему
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів
|
Порівнює типові для різних культур традиції та звичаї
|
Робить повідомлення про погодні умови
|
Розподіляє кошти на подарунки
|
Стор.72 |
Стор. 73-74 |
Впр.1, стор.72Впр.4, стор.73 Впр.6, стор.74 |
Впр.2,3,, стор.72 Впр.5, стор.73 |
доповнити речення та записати у зошит |
Впр.1, стор.74 |
20. |
|
Золота осінь |
Стор.76 |
Стор.75 |
Впр.1, стор.75 Впр.5, стор. 76-77 |
Впр.4, стор.76 Впр.3, стор.75 |
|
Впр.1,2, стор.77 |
|||||
21. |
|
Погода |
Стор.77 |
|
Впр.2, стор.78 Впр.6, стор.80 |
Впр.3, стор.78 |
Впр.4, стор.78 |
Впр.1, стор.80 |
|||||
22. |
|
Осінній ліс |
Стор.71 |
Впр.4, стор.82 |
Впр.1,2, стор.81 Впр.3, стор.82 |
Впр.5, стор.83 Впр.7, стор.84 |
Впр.6, стор.83 |
Впр.1, стор.84 |
|||||
Осінній ліс |
Стор.71 |
Впр.4, стор.82 |
Впр.1,2, стор.81 Впр.3, стор.82 |
Впр.5, стор.83 Впр.7, стор.84 |
Впр.6, стор.83 |
Впр.1, стор.84 |
|||||||
23. |
|
Прийшла зима! |
Стор.85 |
Впр.4, стор.86 |
Впр.1,2, стор85, впр.5, стор.86 |
Впр.3, стор.86 |
Впр.6, стор.87 |
Впр.1, стор.87 Впр.2, стор.88 |
|||||
24. |
|
Зима у всій красі |
|
Впр.4, стор.89 |
Впр.5, стор.90 Впр.1,2, стор.88 |
Впр.3, стор.89 |
|
Впр.1, стор.90 Впр.2, стор.91 |
|||||
25. |
|
Переддень Різдва
|
ЛО теми |
|
Впр.8, стор.81 |
Впр.2а, стор.79 Впр.5, стор.80 |
Впр.6, стор.80 |
Впр.1,2, стор.81 |
|||||
26. |
|
С.р |
|
|
Впр.1, стор.94 Впр.3, стор.95 |
Впр.2, стор.94 |
К/р 3 |
|
|||||
27. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Виконання післятекстових завдань |
|||||
28. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|||||
29. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру. |
|||||
30. |
|
|
Контроль усного мовлення |
Аналіз підсумкових контрольних робіт |
|
|
|
Монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами ситуативного спілкування |
|||||
31. |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|