Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на І семестр у 6 класі за підручником НІМЕЦЬКА МОВА Автори: Сидоренко, Палій

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на І семестр у 6 класі за підручником НІМЕЦЬКА МОВА Автори: Сидоренко, Палій для вчителів, які викладають німецьку мову як другу іноземну
Перегляд файлу

N

п/п

Дата

Очікувані результати

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Мовний інвентар

Види комунікативної діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

1.

 

Учні повинні:

- Вміти розповідати про події в минулому часі (дієслова war, hatte);

- Повідомляти свій розклад уроків на тиждень;

- Вести бесіду про шкільні предмети;

- Вміти розповідати про дії на уроці;

- Вміти спонукати до дії (наказовий спосіб)

- Вміти вживати модальні дієслова в усному та писемному мовленні
- Складати складнопідрядні речення зі сполучниками denn, oder, aber;

- Повідомляти про час.

ТЕМА 1

Школа

 

Перший день у школі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади ввічливого спілкування
 

 

 

 

 

 

Розповідає про правила ввічливості

 

 

 

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

 

 

 

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час проведення уроків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміє та несе відповідальність за шкільне майно та дбайливе ставлення до нього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стор.8

Впр.2, стор.9 Впр.6, стор.11

Впр.1, стор.8 Впр.4,5, стор.9-10

Впр.3, стор.9

Впр. 7, стор.11

 

Впр.1, стор.12

2.

 

Як ти провів канікули?

Стор. 13-14

Впр.4, стор.14

Впр. 1, стор.12Впр.3, стор.14

Впр.2, стор.13 Впр.5-7, стор.14

 

Впр.1, стор.15

3.

 

Мій навчальний план

Стор.15

Впр.2, стор.16 Впр.5, стор.17

Впр. 1, стор.15

Впр.3, стор. 16-17 Впр.6, стор.18

 

Впр.4, стор.17

Впр. 1-2, стор.18-19

4.

 

Що ви робите у школі?

Стор.20

Стор.21

 Впр.2, стор.20 Впр.6, стор.22

Впр.5, стор.21 Впр.4, стор.21

 

Впр.1, стор.22-23

5.

 

На уроці

Стор. 23-24

Впр.4, стор.24

Впр.2, стор.23 Впр.5,6, стор.25

Впр.3, стор.24

 

Впр.1, стор.25-26

6.

 

Я повинен прочитати текст

Стор. 26-27

Впр.5, стор.28

Впр.3, стор.27 Впр.7, стор.28 Впр.1, стор.26

Впр.4, стор.27

Впр.6, стор.28

Впр.1, стор.29

7.

 

Ми вивчаємо німецьку!

Стор. 29-30

 

Впр.3, стор.30 Впр.6, стор.31

Впр.2,4 стор.30 Впр.5, стор.31

Впр.6, стор.31

Впр.1,2, стор.32

8.

 

У лісовій школі!

Стор.32

 

Впр.3, стор.33 Впр.5, стор.34

Впр.2, стор.33 Впр.4, стор.34

Впр.6, стор.35

Впр.1, стор.35

9.

 

Домашнє читання

ЛО тексту д/ч

 

Текст д/ч

тренувальні після текстові вправи

 

Скласти план і розповідь за планом

10.

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Школа»

ЛО теми

 

Матеріал стор.38-40

К/р 1

 

11.

 

Учні повинні:

- Вміти повідомляти про свої вподобання;

- Розповідати про свої захоплення та хобі своїх друзів;

-Вести бесіду за темою;

- Говорити про улюблені види спорту;

- висловлювати думки, емоції та враження.

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 2

Вільний час

 

В понеділок я катаюсь на велосипеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я

 

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює можливості оплати своїх уподобань та захоплень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.1, стор.44 Впр.7, стор.45

Впр.3-5, стор. 44-45 Впр.2, стор.44

Впр.6, стор.45

Впр.1,2, стор.46 повторити ЛО теми

12.

 

Щоранку я ходжу до школи

Впр.1, стор.47

Впр.5, стор.49

Впр.6, стор.49

Впр.2,3,4, стор. 48-49

 

Впр.1,2, стор.50

13.

 

Хобі та вільний час

 

Впр.2, стор.51

Впр.5, стор.52 Впр.1, ст.50

Впр.3, стор.51

Впр.4, стор.52

Впр.1, стор.52-53 Впр.2, стор.54

14.

 

Я цікавлюся мистецтвом

Стор.54

 

Впр.1,2, стор.54 Впр.3,4, стор.55

Впр.5, стор.55

 

Впр.1,2,, стор.56

15.

 

Я люблю спорт

 

 

Впр.1,2, стор.56

Впр.3-5, стор.57

Впр.6,7, стор.58

Впр.1,2 стор.58

16.

 

Ми святкуємо!

Стор.59

Стор. 206

Впр.3, стор.59 Впр5,6, стор. 61-62

Впр.2, стор.59 Впр.4, стор.60

 

Впр.1, стор.62

17.

 

Урок-захист проектів

ЛО теми

 

Впр.1, стор.63

Впр.2,3, стор.64

 

Створити постер

18.

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Вільний час»

ЛО теми

 

Впр.1,2, стор.66

Стор.67-68

К/р 2

 

19.

 

Учні повинні:

- Вміти характеризувати пори року та їх особливості;

- Розповідати про погодні явища;

- Описувати погоду, повідомляти прогноз погоди;

- Вміти описувати природу у різні пори року;

- Розповідати про основні свята Німеччини та України;

- Описувати та вести бесіду;

- Вітати зі святом.

 

 

 

ТЕМА 3

Природа

 

Збираємо врожай!

 

 

 

Пропонує заходи щодо покращення кологічної ситуаці

 

 

 

Розглядає  природу як цілісну систему

 

 

 

 

 

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює типові для різних культур традиції та звичаї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робить повідомлення про погодні умови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на подарунки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стор.72

Стор. 73-74

Впр.1, стор.72Впр.4, стор.73 Впр.6, стор.74

Впр.2,3,, стор.72 Впр.5, стор.73

доповнити речення та записати у зошит

Впр.1, стор.74

20.

 

Золота осінь

Стор.76

Стор.75

Впр.1, стор.75 Впр.5, стор. 76-77

Впр.4, стор.76 Впр.3, стор.75

 

Впр.1,2, стор.77

21.

 

Погода

Стор.77

 

Впр.2, стор.78 Впр.6, стор.80

Впр.3, стор.78

Впр.4, стор.78

Впр.1, стор.80

22.

 

Осінній ліс

Стор.71

Впр.4, стор.82

Впр.1,2, стор.81 Впр.3, стор.82

Впр.5, стор.83 Впр.7, стор.84

Впр.6, стор.83

Впр.1, стор.84

Осінній ліс

Стор.71

Впр.4, стор.82

Впр.1,2, стор.81 Впр.3, стор.82

Впр.5, стор.83 Впр.7, стор.84

Впр.6, стор.83

Впр.1, стор.84

23.

 

Прийшла зима!

Стор.85

Впр.4, стор.86

Впр.1,2, стор85, впр.5, стор.86

Впр.3, стор.86

Впр.6, стор.87

Впр.1, стор.87 Впр.2, стор.88

24.

 

Зима у всій красі

 

Впр.4, стор.89

Впр.5, стор.90 Впр.1,2, стор.88

Впр.3, стор.89

 

Впр.1, стор.90 Впр.2, стор.91

25.

 

Переддень Різдва

 

ЛО теми

 

Впр.8, стор.81

Впр.2а, стор.79 Впр.5, стор.80

Впр.6, стор.80

Впр.1,2, стор.81

26.

 

С.р

 

 

Впр.1, стор.94 Впр.3, стор.95

Впр.2, стор.94

К/р 3

 

27.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

Виконання післятекстових завдань

28.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 Виконання тестових завдань

29.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру.

30.

 

 

Контроль усного мовлення

Аналіз підсумкових контрольних робіт

 

 

 

Монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами ситуативного спілкування

31.

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яковчик Маргарита Мирославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2157
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку