N п/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види комунікативної діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Фонетика
|
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||
ТЕМА: «СТИЛЬ ЖИТТЯ» |
||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Учні повинні вміти розповідати про літній відпочинок, про різні види дозвілля, про уподобання людей щодо проведення вільного часу. |
Літні канікули
Die Sommerferien. |
Презентує та обґрунто-вує власні проекти щодо збере-ження довкілля та забез-печення його сталого розвитку. |
|
|
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
DieErholung, amMeer, amFluss, inderStadt, zuHause/ ineinemGarten, aufdemLand, ineinemFerienlager S.6 IndieBergegehen, Gitarrespielen, Kanufahren, Musikhören, wandern |
Вживання зворотніх дієслів. wenn-Sätze Infinitivmit/ohnezu |
Впр.1-2,с.2-8(П)
|
Впр.3-4,с.2-8(П)
|
Впр.5-6,с.2-8(П) |
Розповідати про літній відпочинок. |
||||||||||||||
2.
3. |
|
Учні повинні вміти розповідати про різні типи стосунків: сім´я, колеги, друзі. |
Я і моє найближче оточення
IchundmeinenaheUmgebung |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
engenKontakthaben, sichständigstreiten, Krachmachen, einanderlieben, gestörteBeziehungenhaben, RüсksichtaufProblemederFamilienmitgliedernehmen, einandergutverstehen |
DasPräteritum (Wiederholung) |
Впр.1,2 (РЗ) Домашнє читання |
Впр.1-2,с.2-8(П) |
Впр.3-6,с.2-8(П) |
Впр.6, 7, с.8 (П) Впр.4, с.3 (РЗ) |
||||||||||||||
4. |
|
Учні повинні вміти розповідати про найкращого друга. |
Покажи мені свого друга, і я скажу хто ти
ZeigemirdeineFreunde, undichsagedir, werdubist. |
|
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. |
Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. |
|
|
Eigensinnig, ehrgeizig, wissensdurstig, oberflächlich, empfindsam, dieBescheidenhaft, dieBeharrlichkeit, anvertrauen (h) |
DeklinationderAdjektive (Wiederholung) |
Впр.1-2,с.1-7 (П) |
Впр.3-5,с.1-7 (П) |
Впр.6,с.8(а) (П) |
Впр.7,с.12 (П) Впр.4, с.5 (РЗ) |
||||||||||||||
5.
6. |
|
Учні повинні вміти розповідати про справжніх друзів, висловлювати думку щодо найкращого друга. |
В чому пізнається справжній друг
WoranerkenntmaneinenechtenFreund? |
|
|
|
Erkennenan (Dat.), geltenals (Nom.), verzeihen, unterstützen, derBeweis |
Керування дієслів. Займенникові прислівники. |
Впр.2, с.7 (РЗ) |
Впр. 1-2, с.15 (П) Впр.4, |
Впр.2-3, с.15 (П) Впр.4, |
Впр.7, с.15 (П) Впр.4, с.7 (РЗ) |
||||||||||||||||
7. |
|
Учні повинні вміти розповідати про власні інтереси та запитувати про інтереси інших людей. |
Мої інтереси
MeineInteressen |
|
|
Обговорює участь у клубах за інтересами. |
|
|
DerVerein,dasMitglied, dieEnttäuschung S.16 |
DieEndungenderAdjektive. |
Впр.1-3,с.9-11(П) |
Впр. 4-6,с.9-11(П)
|
Впр.1-6,с.13-15 (П) |
Впр.8,с.18(П) Впр.6, с.9(РЗ) |
||||||||||||||
8. |
|
Учні повинні вміти розповідати про молодіжні субкультури. |
Чим цікавиться сучасна молодь
WofürschwärmtdieheutigeJugend? |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів. |
Співвідно-сить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
DasMerkmal, derVertreter, der/dieAngehörige, derInbegriff, dieGesellschaft, entstehen, auffällig, schäbig, |
Займенникові прислівники. |
Впр.1-2,с.16-18 (П)
|
Впр.3-5,с.16-18 (П)
|
Впр.6-7,с.16-18 (П)
|
Впр.6,с.21(П) Впр.4, с.11 (РЗ) |
||||||||||||||
9.
10. |
|
Учні повинні вміти розповідати про вуличну культуру молоді. |
Молодіжні субкультури
Straßenjugendkulturen. |
|
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. |
|
aufnehmen, trampen, beneiden, derNeid, dieZufriedenheit, besorgniserregend, perspektivlos. |
Frage-Sätze. |
Впр.1-2,с.19-21 (П) Домашнє читання. |
Впр.3-5,с.19-21 (П)
|
Впр.1-7,с.22-24 (П)
|
Впр.8,с.24(П) Впр.4, с.12(РЗ) |
||||||||||||||||
11. |
|
Учні повинні вміти розповідати про графіті – мистецтво чи пошкодження чужого майна? |
Графіті – мистецтво чи пошкодження чужого майна?
Graffiti – KunstoderSachbeschädigung. |
|
|
|
|
DerSprüher, dieSprühdose, derFilzmarker, derStreifenwagen, dieHandschellen, illegal, insGefängniskommen |
PräteritumKonjunktiv, PlusquamperfektKonjunktiv, Konditionalis I. |
Впр.1-2,с.25-29 (П)
|
Впр.3-4,с.25-29 (П)
|
Впр.5-6,с.25-29 (П)
|
Впр.7,с.29(П) Впр.4, с14 (РЗ) |
|||||||||||||||
12. |
|
Учні повинні вміти розповідати про молодіжні субкультури |
Молодіжні субкультури в Україні
JugendszeneninderUkraine. |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів. |
Співвідно-сить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
Wiederholung. |
PräteritumKonjunktiv, PlusquamperfektKonjunktiv, Konditionalis I. |
Впр.1-2, с.30-31 |
Впр.3-4, с.30-31 |
Впр.5-6, с.30-31 |
Впр.6, с.31 (П) Впр.4, с.16 (РЗ)
|
||||||||||||||
13. |
|
|
Урок-повторення. Підгот. до с.р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот.дос.р. |
||||||||||||||
14. |
|
|
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА:«ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ» |
|
|||||||||||||||||||||||||||
15.
16.
|
|
Учні повинні вміти розповідати про школу і про її значення для подальшого життя. |
Школа мій другий дім.
Schule – meinzweitesZuhause. |
Обговорює участь у шкільнихекологічних заходах. |
Пропонуєваріантиучастішколи в життігромади. |
Впорядковуєвласнийробочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
sichentwickeln, sichvorbereitenauf (Akk.), prahlenmit (Dat.), geistig, derStreber |
Finalsätze mit der Konjunktion ,,damit”, Infinitivgruppen ,,um … zu +Infinitiv” |
Впр.1-2,с.34-35 (П)
|
Впр.3-4,с.34-35 (П)
|
Впр.5,с.34-35 (П)
|
Впр.6,с.35(П) Впр.5,6, c.20 (РЗ) |
||||||||||||||
17.
18. |
|
Учні повинні вміти розповідати про шкільну систему в Україні порівнювати шкільні системи Німеччини і України. |
Шкільна система освіти в Україні.
Schulsystem in der Ukraine. |
|
Дискутуєдовколапитань про роль школи та їїзначен-ня для подальшогожиття. |
Розумієважливістьпринципіврівноправногоспілкування. |
|
|
Zustimmen, schwächeln, ankommen auf (Akk.), das Kenntnisniveau, die Punkteverteilung, gerecht, mithilfe (Gen.) |
Steigerungsstufe der Adjektive und Adverbien. |
Впр.1-2,с.36-37 (П) Домашнє читання.
|
Впр.3,с.36-37 (П)
|
Впр.4,с.36-37 (П)
|
Впр.9,с.42 (П) Впр.5, с.24 (РЗ) |
||||||||||||||
19.
20. |
|
Учні повинні вміти порівнювати систему освіти у деяких європейських країнах. |
Яка система оцінювання краща?
Welches Notensystemistbesser? |
|
Усвідомлюєважливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). |
Оцінюєсвоїздібності і можливості на шляху до мети. |
|
|
Zustimmen, schwächeln, ankommen auf (Akk.), das Kenntnisniveau, die Punkteverteilung, gerecht, mithilfe (Gen.) |
Steigerungsstufe der Adjektive und Adverbien. |
Впр.1-3,с.38-42 (П)
|
Впр.4-5,с.38-42 (П)
|
Впр.6-8,с.38-42 (П)
|
Впр.9,с.42 (П) Впр.5, с.24 (РЗ) |
||||||||||||||
21.
22. |
|
Учні повинні вміти надавати аргументи за та проти задання домашнього завдання. |
Домашні завдання – за та проти.
Hausaufgaben – ProundKontra. |
|
|
|
DerLeistungsdruck, der Gesundheitsschaden, vergeuden, verzichten auf (Akk.), zwingen zu (Dat.), Vergnügen bereiten (h) |
|
Впр.1с.42-44 (П)
|
Впр.2-3,с.42-44 (П)
|
Впр.4,с.42-44 (П)
|
Впр.5,6,с.44 (П) Впр.5, с.26 (РЗ) |
||||||||||||||||
23.
24. |
|
Учні повинні вміти представляти своїюшколу. |
Школа України представляє.
EineukrainischeSchulestelltsichvor. |
|
Аналізуєстосунки з однолітками |
Розумієважливістьпринципіврівноправногоспілкування. |
|
|
sichspezialisieren auf (Akk.), der Absolvent, führend, zur Verfügung stehen, Kontakt aufnehmen mit (Dat.) |
|
Впр.1-2,с.45-47 (П)
|
Впр.3-5,с.45-47 (П)
|
Впр.6-7,с.45-47 (П)
|
Впр.8,с.47 (П) Впр.4, с.28 (РЗ) |
||||||||||||||
25.
26. |
|
Учні повинні вміти розповідати про різні заходи, які проводяться у школі. |
Позакласні заходи в школі.
InderSchuleistjedeMengelos. |
Обговорює участь у шкільнихекологічних заходах. |
Пропонуєваріантиучастішколи в життігромади. |
|
|
|
Wiederholung. |
|
Впр.2,4,с.50-52 (П)
|
Впр,5,6,с.50-52 (П)
|
Впр.3,4,с.36-37 (РЗ) |
Впр.6,с.49(П) Впр.4,с.30(РЗ) |
||||||||||||||
27. |
|
|
Урок-повторення. Підгот. до с.р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот.дос.р. |
||||||||||||||
28. |
|
|
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА: «НАУКА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС» |
||||||||||||||||||||||||||||
29.
30. |
|
Учні повинні вміти розповідати про улюблені рубрики у пресі. |
Як виглядає газета?
WiesiehteineZeitungaus? |
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем |
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоровя людини. |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|
Die Tageszeitung, dieWochenzeitung, die Lokalzeitung, die Frauenzeitschrift, das Anzeigeblatt, austragen, sich beschränken auf (Akk.) |
Утворення іменників від дієслів. |
Впр.1-4, с.66-68 (П)
|
Впр.5-7, с.66-68 (П)
|
Впр.1-3, с.47 (РЗ) |
Впр.8, с.68 (П) Впр.4, с.47 (РЗ) |
||||||||||||||
31. |
|
Учні повинні вміти розповідати про про улюблені радіо-та телепередачі. |
Радіо і телебачення.
RundfunkundFernsehen. |
|
|
senden, übertragen, die Direktübertragung, der Rundfunk, die Fernsehanstatt, der Fernsehteilnehmer |
Утворення підрядних речень (повторення) |
Впр.1-3, с.69-71 (П)
|
Впр.4-6, с.69-71 (П)
|
Впр.1-4, с.48-49 (РЗ) |
Впр.7, с.71 (П) |
|||||||||||||||||
32.
33. |
|
Учні повинні вміти розповідати про улюблену телепередачу. |
Моя улюблена телепередача
MeineLieblingsfernsehsendung. |
|
|
|
|
|
unterhaltsam, die Entspannung, der Gesichtskreis, die Einschalquote, die Daily Soap,die Doku-Reihe |
Повторення дробів. |
Впр.1-3, с.72-74 (П) Домашнє читання. |
Впр.4-6, с.72-74 (П)
|
Впр.1-4, с.50-51 (РЗ)
|
Впр.7, с.74 (П) Впр.5, с.51 (РЗ) |
||||||||||||||
34. |
|
Учні повинні вміти розповідати про про вплив сучасного телебачення на людину. |
Як впливає сучасне телебачення на людину?
WiebeeinflusstdasmoderneFernsehendieMenschen? |
|
Визначає достовірність інформації |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
Die Quelle, die Unterhaltung, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen |
Протилежні за значенням слова. Відмінювання прикметників (повторення). |
Впр.1-3, с.75-76 (П)
|
Впр.4-6, с.75-76 (П)
|
Впр.1-4, с.52-53 (РЗ) |
Впр.7, с.76 (П) Впр.5, с.53 (РЗ) |
||||||||||||||
35. |
|
Учні повинні вміти розповідати про аргументи за та проти реклами. |
Чи потрібна реклама?
WarumärgertmichdieWerbung? |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
Die Einflussnahme, werben für (Akk.), lästig, ernst, zielstrebig, grausam, ärgerlich, lügnerisch |
Відмінювання прикметників (повторення). |
Впр.1-3, с.77-79 (П)
|
Впр.4-6, с.77-79 (П)
|
Впр.1-4, с.54-55 (РЗ) |
Впр.7, с.79 (П) Впр.5, с.55 (РЗ) |
||||||||||||||
36. |
|
Учні повинні вміти розповідати про сучасні засоби спілкування. |
Сучасні засоби спілкування.
Kommunikationsmittelheute. |
|
|
|
das Notebook, die DVD, der DVD-Player, der iPod, das Passwort, die Software, digital,tragbar |
Утворення множини іменників. |
Впр.1, с.80-82 (П)
|
Впр.1, с.56-57 (РЗ) |
Впр.2-3, с.56-57 (РЗ) |
Впр.6, с.82 (П) Впр.4, с.57 (РЗ) |
||||||||||||||||
37. |
|
Учні повинні вміти надавати аргументи Інтернет – друг чи ворог? |
Я не уявляє свого життя без інтернету.
IchstellemirmeinLebenohneInternetnichtvor. |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
der Chat, der Internetboom, das Netzwerk, bedienen, vorziehen |
um … zu + Infinitiv |
Впр.1-2, с.83-84 (П)
|
Впр.3-5, с.83-84 (П)
|
Впр.1-4, с.58-59 (РЗ) |
Впр.6, с.84 (П) Впр.5, с.59 (РЗ) |
|||||||||||||||
38.
|
|
Учні повинні вміти розповідати про ЗМІ в Україні.
|
ЗМІ в Україні.
Die Massenmedien in der Ukraine. |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Das Gesetz, die Zensur, die Behörde, die Nachrichtenagentur, das Suchnetzwerk, gesetzmäßig
|
Wiederholung. |
Впр.1-2, с.85-86 (П) Домашнє читання. |
Впр.3-6, с.85-86 (П)
|
Впр.1-3, с.60 (РЗ)
|
Впр.7, с.86 (П) Впр.3,4, с.62 (РЗ)
|
|||||||||||||||
39. |
|
|
Урок-повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, с.61-62 (РЗ)
|
Впр2, с.61-62 (РЗ)
|
|
Підгот. до с. р. |
||||||||||||||
40. |
|
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
41. |
|
Контроль писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
42. |
|
Контроль аудіювання. (Виконання тестових завдань). |
43. |
|
Контроль читання. (Виконання післятекстових завдань). |
44. |
|
Контроль усного мовлення.(Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами). |
45. |
|
Аналіз контрольних робіт. |
46. |
|
Підсумковий урок. |