Календарно-тематичне планування з німецької мови для учнів 6 класу Нової Української Школи (2023-2024 н.р.) ІІ семестр |
||||||||||||
Lektion 5 “Ich und du” Я і ти |
||||||||||||
31 |
|
називає частини тіла людини, розуміє на слух скоромовки та римування, розуміє простий опис людини та сприймає на слух текст – опис людини, будує письмовий опис себе або іншої дитини, утворює слова із літер, бере активну участь у грі. |
Wer ist das? Хто це? Частини тіла
|
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини
|
das Gesicht, die Haare, das Auge,das Ohr, die Nase, der Mund, groβ, klein, mittelgroβ, lang, blobd, kurz, ktaus, dunkel, glatt, oval, rund, tragen, |
Множина іменників
https://wordwall.net/ru/resource/3593200/t1aussehen-beschreiben https://wordwall.net/ru/resource/53234629/personen-beschreiben
|
||||||
32 |
|
доповнює таблицю відповідними словами за родами іменника, вживає іменники у множині, доповнює зміст пісні словами, заперечує хибні твердження, письмово описує зовнішній вигляд людини. |
Das bin ich. Це я. Опис зовнішності
|
der Kopf, der Hals, der Bauch, der Rücken, die Hand, der Arm, das Bein, der Fuβ, der Zahn, der Mensch, selbst |
||||||||
33 |
|
називає частини тіла людини, розуміє усні скарги на здоров’я, розповідає про своє самопочуття, говорить, що турбує людину, доповнює слова пісні за змістом, відповідає на запитання, будує речення із словосполученням weh tun |
Was tut dir weh? Що в тебе болить? Розвиток навичок аудіювання
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань https://wordwall.net/uk/resource/53292103/st-28-was-tut-dir-weh-wortschatz
|
weh tun, der Schmerzen, mein Schatz
|
Словосполучення weh tun |
||||||
34 |
|
відповідає на запитання, будує речення із словосполученням weh tun |
Was tut dir weh? Словосполучення weh tun
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань https://wordwall.net/uk/resource/53292103/st-28-was-tut-dir-weh-wortschatz
|
weh tun, der Schmerzen, mein Schatz
|
Словосполучення weh tun |
||||||
35 |
|
відповідає на запитання, будує речення із словосполученням weh tun |
Was tut dir weh? Розвиток навичок говоріння
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань
|
weh tun, der Schmerzen, mein Schatz
|
Словосполучення weh tun |
||||||
36 |
|
розуміє зміст написаних речень і діалогів, в яких люди скаржаться на погане самопочуття, усно бажає одужання людині, запитує про самопочуття людини, розігрує діалоги за темою, розуміє усні скарги на здоров’я, у письмовій формі дає поради щодо здоров’я та гігієни. |
Beim Arzt. У лікаря
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Дискутує довкола питань здоров’я людини. |
husten, niesen, das Schnupfen, das Fieber, die Angina, die Erkältung, die Grippe, die Skoliose, der Arzt, messen, untersuchen, der Patient, gurgeln, nehmen, das Rezept, im Bett bleiben, Gute Bessserung! |
https://wordwall.net/uk/resource/45757377/beim-arzt
|
||||||
37 |
|
розуміє зміст написаних речень і діалогів, в яких люди скаржаться на погане самопочуття |
Beim Arzt. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Дискутує довкола питань здоров’я людини. |
husten, niesen, das Schnupfen, das Fieber, die Angina, die Erkältung |
https://wordwall.net/uk/resource/45757377/beim-arz |
||||||
38. |
|
розуміє скарги людини на здоров’я, може описати самопочуття, розуміє прості бесіди між лікарем і пацієнтом, розуміє поради щодо покращення здоров’я, розігрує діалоги за темами, виконує граматичні вправи, вживаючи модальні дієслова у правильній формі, може написати повідомлення своєму другу/своїй подрузі щодо покращення здоров’я |
Arztempfehlungen Лікарські поради. Розвиток навичок письма https://www.youtube.com/watch?v=KOGU9-8eh2o
https://wordwall.net/uk/resource/47387137/sollen
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Wasser trinken, Vitamine nehmen, regelmäβig, fernsehen, dürgen, sollen, müssen, gesund, krank, die Untersuchung, der Tipp, schaden, die Arztempfehlung |
Відмінювання модальних дієслів dürfen, sollen. Порядок слів у речення з модальними дієсловами https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/451948 |
||||||
39 |
|
розуміє зміст пісні та показує дії пантомімою, розігрує діалоги за зразком, читає тест та виконує тестове завдання, відмінює модальні дієслова, сприймає на слух поради щодо особистої гігієни та робить плакат із цих порад. |
Körperpflege. Особиста гігієна
|
3. Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо дотримання правил особистої гігієни |
Hände waschen, schütteln, das Handtuch, trocknen, leider, die Zähne putzen, duschen, das Schampoo, kämmen, die Zahnpasta, die Bürste, die Sekunde, täglich, das Bad, der Kamm, der Regal |
Відмінювання модального дієслова müssen Порядок слів у речення з модальними дієсловами https://wordwall.net/uk/resource/39355046/m%C3%BCssen-oder-d%C3%BCrfen |
||||||
40 |
|
читає тест та виконує тестове завдання, відмінює модальні дієслова |
Körperpflege. Розвиток навичок читання |
3. Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо дотримання правил особистої гігієни |
Hände waschen, schütteln, das Handtuch, trocknen, leider, die Zähne putzen, |
Відмінювання модального дієслова müssen
|
||||||
41 |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч лепбук, робить короткі повідомлення про себе, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Alles uber mich” Проєктна робота «Усе про мене» https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/339200 |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||||
42 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, розказує про особисту гігієну, розігрує діалоги за зразком, сприймає текст на слух та виконує завдання, описує зовнішність людини, розповідає про своє самопочуття |
Wiederholung “Ich und du” Узагальнення та систематизація знань з теми «Я і ти» Діагностична робота №5 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
https://view.genial.ly/6374c72e8f8d7c00196d1cdb/interactive-content-korperteile-krankheit-gesundheit
|
https://naurok.com.ua/test/der-mensch-klasse-6-1429498.html
|
||||||
Lektion 6 “Natur” Природа |
||||||||||||
43 |
|
називає явища природи, місяці та пори року, утворює безособові речення, описує погоду, сприймає прості тексти на слух та знаходить відповідні ілюстрації, розігрує діалоги за зразком, читає та вставляє у текст місяці, дискутує з однолітками про вподобання, описує погоду свого улюбленого місяця. |
Das Wetter. Погода. Розвиток навичок говоріння
https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/818578 |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
kalt. warm, beblig, sonnig, windig, wolkig, es regnet, es schneit, das Gewitter, morgen, heute, die Sonne, der Regen, das Gras, die Wolke, das Regenwetter. der Himmel, das Blatt, die Blätter, der Wald, anziehen, hoch, die Themperatur, natürlich, |
Безособове речення https://www.youtube.com/watch?v=Pk_yo5QNUsY
|
||||||
44 |
|
називає пори року, місяці, розвязує загадки із буквенної плутанини, розуміє, читає та доповнює римування назвами пір року, читає та перекладає тексти, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, порівнює погоду за зразком, ставить запитання та відповідає на них, проводить опитування та коментує його результат, пише коментар з допомогою Інтернету |
Jahreszeiten und Wetter. Пори року й погода
|
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
zeigen, tauen, blühen, die Knospe, fallen, niedrig, die Zeit, der Vogel, der Luft, frosting, überall, der Grad, zeigen, die Erde |
Ступені порівняння прикметників та прислівників https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch/111049
|
||||||
45 |
|
утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, порівнює погоду за зразком |
Jahreszeiten und Wetter. Ступені порівняння прикметників та прислівників. Розвиток навичок письма |
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
zeigen, tauen, blühen, die Knospe, fallen, niedrig, die Zeit, der Vogel, der Luft, frosting, überall, der Grad, zeigen, die Erde |
Ступені порівняння прикметників та прислівників https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch/111049
|
||||||
46 |
|
описує та порівнює погоду, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, виконує граматичні вправи, розігрує діалоги, бере активну участь у грі, розуміє бесіди, в яких порівнює погоду. |
Wir vergleichen. Ми порівнюємо
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
|
so…wie, als, besprechen, plannen, Abgemacht! https://wordwall.net/uk/resource/21843973/das-wetter |
Порівняння so … wie, als
|
||||||
47 |
|
описує та порівнює погоду, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, виконує граматичні вправи, |
Wir vergleichen. Порівняння so … wie, als |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
|
so…wie, als, besprechen, plannen, Abgemacht! https://wordwall.net/uk/resource/21843973/das-wetter |
Порівняння so … wie, als
|
||||||
48 |
|
дає поради щодо погоди, читає та розуміє зміст вірша про погоду, описує погоду за зразком, відповідає на запитання, будує речення із сполучниками сурядності, читає текст та виконує граматичні вправи, бере активну участь у грі, пише лист про минулі канікули |
Wie war das Wetter? Якою була погода? Розвиток навичок аудіювання https://learningapps.org/view1140313
|
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
gestern, vorige Woche, am Strand, und, aber, oder, zufrieden, ziemlich, die Wanderung
|
Складне речення із сполучниками сурядності und. aber, oder https://wordwall.net/uk/resource/9418778/wortfolge-und-oder-aber
|
||||||
49 |
|
розуміє зміст римування, складає із слів асоціативний ланцюг, сприймає на слух бесіди про дозвілля на природі, читає та пише оголошення про дозвілля на природі, стверджує або заперечує інформацію. |
Die Natur und Freizeit. Природа і дозвілля
|
3. Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
angeln, Boor fahren, die Natur erkunden, Pilze sammeln, beobachten, wander, zelten, rodeln, im Freien |
https://www.hueber.de/sixcms/media.php/36/03-DaZ-spielen-im-fr.pdf |
||||||
50 |
|
сприймає на слух бесіди про дозвілля на природі, читає та пише оголошення про дозвілля на природі, стверджує або заперечує інформацію. |
Die Natur und Freizeit. Дозвілля на природі. Розвиток навичок читання |
3. Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
angeln, Boor fahren, die Natur erkunden, Pilze sammeln, beobachten, wander, zelten, rodeln, im Freien |
https://www.hueber.de/sixcms/media.php/36/03-DaZ-spielen-im-fr.pdf |
||||||
51 |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч календар пір року, робить короткі повідомлення про погоду кожної пори року, розповідає про свою улюблену пору року, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Duell der Jahreszeiten” Проєктна робота «Дуель пір року» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|||||
52 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, називає явища природи, описує погоду, вставляє у речення прикметники у правильній формі, доповнює речення вживаючи сполучники сурядності, описує погоду та дії на дозвілля |
Wiederholung “Die Natur” Узагальнення та систематизація знань з теми «Природа» Діагностична робота №6 (тести) |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
angeln, Boor fahren, die Natur erkunden, Pilze sammeln, beobachten, wander, zelten, rodeln, im Freien |
https://vseosvita.ua/test/die-natur-und-das-wetter-3052542.html |
||||||
Lektion 7 “Feiern macht Spaβ” Святкування дарує втіху
|
||||||||||||
53 |
|
утворює складні слова, читає речення та доповнює їх прикметниками за змістом, описує малюнки з висловленням своєї думки, читає та перекладає смс-повідомлення, виконує тестове завдання, сприймає текст на слух та усно описує карнавальні костюми, пише загадку про свій карнавальний костюм з опорою на зраз |
Der Karneval. Карнавал Розвиток навичок читання |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
der Karneval, das Kostüm, die Maske, der Umzug, der Fasching, bunt, schön, herrlich, toll, fröhlich, das Datum, meistens, die Märchenfigur, die Hexe, die Prinzessin, Aschenputtel, Rotkäppchen, tragen, die Krone, der Besen, |
Словотвір іменників
|
||||||
54 |
|
сприймає на слух та розуміє зміст пісні про свято, розуміє прості тексти про традиції святкування Великодня з опорою на лексику, порівнює та коментує святкування Великодня в Україні та Німеччині, читає тест, доповнюючи його дієсловами у правильній формі за змістом, відповідає на запитання, письмово описує святкування Великодня у своїй родині, бере активну участь у грі. |
Osterntraditionen Великодні традиції Розвиток навичок аудіювання
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
das Ei, der Hase, der Kuchen, die Suche, kochen, bemalen, farben, schmücken, das Leben, der Zweig, verstecken, backen, schneien, das Lied, das Huhn, frei, am besten, am liebsten, schocken |
https://www.liveworksheets.com/w/cs/deutsch/82089
https://nl.pinterest.com/pin/667377238543688884/
|
||||||
55 |
|
сприймає на слух та розуміє зміст римування, описує малюнок з обґрунтуванням своєї думки з опорою на зразок, розуміє зміст листівок та пише свою вітальну листівку до Великодня, бере активну участь у грі. |
Frohe Ostern! З Великоднем! |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
die Karte, schicken, beglückwünschen, Lieber…! Liebe…! Viel Spaβ! Gleichfalls! |
https://nl.pinterest.com/pin/325244404351720755/
|
||||||
56 |
|
читає вірш вголос та розуміє зміст прочитаного, розділяє слова та словосполучення за питальними словами, виконує тестове завдання, розуміє зміст запрошень та пише запрошення на свято, сприймає тест на слух та відповідає на запитання, усно домовляється з іншими щодо святкування, коментує різну інформацію. |
Wir feiern gern zusammen. Ми залюбки святкуємо разом. Розвиток навичок письма
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
im Familienkreis, mit Nachbarn, man kann, können, natürlich, die Einladung, zustimmen, ablehnen, Vorschlag Machen, das Outdoor-Spiel |
Питальні слова https://wordwall.net/uk/resource/28931589/w-fragen https://wordwall.net/uk/resource/28163901/feste-fragen
|
||||||
57 |
|
доповнює словами асоціативний ланцюг, вставляє у слова пропущені ліиери, розігрує діалог за зразком, читає та перекладає текст, розповідає про подарунки до різних свят із вживанням прийменника von +Dat, може написати допис про подарунок своєї мрії |
Geschenke. Подарунки https://wordwall.net/uk/resource/40965547/deutsch/geschenke
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
das Geschenk, Das Brettspiel, bekommen, hoffentlich, träumen, d Malset, möchten |
Сполука «von +Dativ»
|
||||||
58 |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч карнавальну маску, робить короткі повідомлення про свого карнавального героя, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат.
|
Projektarbeit “ Maskenfest” Проєктна робота «Маскарад». Розвиток навичок говоріння |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
das Geschenk, Das Brettspiel, bekommen, hoffentlich, träumen, d Malset, möchten |
Сполука «von +Dativ»
|
||||||
59 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, утворює складні слова, утворює слова із початкової літери, може скласти слова із букв порівнює свята в обох країнах, розігрує діалог за поданими ситуаціями, пише запрошення своїм друзям, може розшифрувати текст, замінивши цифри літерами, бере активну участь у грі
|
Wiederholung “Feiern macht Spaβ” Узагальнення та систематизація знань з теми «Святкування дарує втіху» Діагностична робота №4 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
https://wordwall.net/uk/resource/17613265/feste-in-deutschland
https://vseosvita.ua/test/feste-und-symbole-172618.html
|
||||||
Lektion 8 “Wir leben in Europa” Ми живемо в Європі. |
||||||||||||
60. |
|
називає сторони світу, утворює складні іменники, називає країни в Європі, розігрує діалоги за зразком, розуміє інформацію в анкеті людини, розповідає звідки людина і де живе, називає різні європейські країни, письмово складає коротку анкету про себе, вживає прийменники з географічними власними назвами у своєму мовленні |
Europäische Länder. Європейські країни Контроль навичок аудіювання
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
der Norden, der Westen, der Osten, der Süden, die Miite, liegen, kommen, leben, das Europa, wohnen, der Ort, das Land, wo? woher? ledig, verheiratet, reisen |
Словотвір іменників. Географічні назви. Вживання прийменників “in” та “aus’
|
||||||
61. |
|
розуміє зі слуху фактичну інформацію про Україну, виконує тестове завдання, читає текст та вставляє відповідні слова за змістом, відповідає на запитання, коментує різну інформацію, описує країну та місто за поданою інформацією, пише допис про Україну, використовуючи Інтернет |
Wir sind aus der Ukraine. Ми з України!
https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/2323445 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
der Einwohner, die Fläche, das Gebiet, die Stadt, die Heimat, die Hauptstadt, das Heimatland, das Parlament, bertagen, der Fluss, das Landschaft, der Nachbar |
Множина іменників
|
||||||
62. |
|
розуміє на слух назви визначних місць Києва, описує малюнки, розігрує інтервю в ролях, розуміє дописи однолітків про їхні рідні міста, відповідає на запитання про столицю України, бере активну участь у грі, презентує презентацію найкращих маршрутів України, дає поради щодо подорожі Україною, називає іменники в множині та |
Ukrainische Städte. Українські міста. Контроль навичок письма https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/93847 |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні
2. Громадянська відповідальність Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
das Zentrum, die Industrie, der Betrieb, der Hafen, das Erbe, die Welt, das Meer, der See, der Besuch, interessant, der Tourist, die Erholung, das Gebäude, gehören das Museum, die Kirche, das Denkmal, die Hochschule, die Kathedrale, das Tor, gold, die Straβe, der Park, der Garten, die Sehenswürdigkeiten, studieren, spazieren gehen, das Laden, der Zoo, der Platz |
Множина іменників
|
||||||
63 |
|
може написати слова під диктовку, читає текст, вставляючи відповідні слова за змістом, виконує тестове завдання за прочитаним текстом
|
Willkommen in Kyjiw. Ласкаво просимо до Києва https://wordwall.net/uk/resource/57400519/st-72-unsere-hauptstadt |
Вживання іменників без артикля
|
||||||||
64. |
|
розуміє прості тексти про німецькомовні країни, описує країну та місто за поданою інформацією, читає повідомлення і статтю, виконуючи тестову завдання, коментує різну інформацію, вживає складні числівники, ставить запитання та відповідає на них, розповідає основну інформацію про німецькомовні країни. |
Deutschsprächige Lander. Німецькомовні країни Контроль навичок читання https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/die-deutschsprachigen-lander/4252
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
sprechen, die Zahle, weltweit, die Sprache, die Fremdsprache
|
Складні числівники. Вживання іменників без артикля
|
||||||
65 |
|
називає визначні місця Берліну, називає множину іменників, утворює складні іменники, впорядковує фото до назв визначних місць Берліну, ставить запитання та відповідає на них, може усно домовитися з іншими про візит до Берліну, висловлює свої враження від визначних місць, розуміє зміст опублікованих оголошень про подорож до Берліну. |
Berlin. Берлін https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/382214
|
2. Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
der Turm, der Reichstag, unter, die Linde, wissen, die Reise, atemberaubend, steigen, sitzen, der Artikel, das Panorama |
Множина іменників
|
||||||
66 |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить відеоролик українських ландшафтів, пише коментар до відео та презентує його у класі. сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Ukrainische Landschaften” Проєктна робота «Українські ландшафти» Контроль навичок говоріння |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||||
67 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, утворює слова із буквеної плутанини, називає визначні місця Києва і Берліна, розповідає основну інформацію з опорою на зразок про Україну та Німеччину, утворює множину іменників, розповідає звідки діти і де вони живуть, описує подорож до Берліну, ставить запитання та відповідає на них. |
Wiederholung “Wir leben in Europa” Узагальнення та систематизація знань з теми «Ми живемо у Європі» Діагностична робота №7 (тест) |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
||||||
68 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми |
Wiederholung Розвязування тестових завдань. Повторення граматичного м-лу |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|||||
69 |
|
називає визначні місця Києва і Берліна, розповідає основну інформацію з опорою на зразок про Україну та Німеччину |
WiederholungУрок узагальнення та систематизації знань |
|
|
|
|
|||||
70 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем |
Wiederholung Підсумковий урок |
|
|
|
|
|||||