Календарно-тематичне планування уроків
образотворчого мистецтва для 7 класу
за модельною навчальною програмою»Мистецтво.7-9 класи(інтегрований курс)»,
авт. Г.О.Кізілова,Л.М.Гринишина, наказ МОН України від 05.02.2024 №124
(35 годин, 1 година на тиждень)
Календарно-тематичне планування уроків
образотворчого мистецтва для 7 класу
за модельною навчальною програмою»Мистецтво.7-9 класи(інтегрований курс)»,
авт. Г.О.Кізілова,Л.М.Гринишина, наказ МОН України від 05.02.2024 №124
(35 годин, 1 година на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Орієнтовні тематичні вправи та завдання, техніка виконання практичних завдань |
Примітка |
|
І семестр Розділ І. Митець і глядач
|
|||||
1 |
|
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва Д/Зс.6-9 |
Виконання малюнку на тему «Куточок рідного міста чи села» Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
2 |
|
Гармонія в ансамблі Д/Зс.15-17 |
Виконання малюнку малої архітектурної форми «Альтанка» Матеріали: графітні або кольорові олівці. |
|
|
3 |
|
Єднання в мистецтві.Особливості побудови паркового комплексу. Д/Зс.21
|
Виконання малюнку інтер'єру «Міст через річку» Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
4 |
|
Сцена,як простір мистецтва Д/З с 27 |
Виконання екстер'єру сцени. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
5 |
|
Мистецький погляд на життєвий простір Д/З. Виконай завдання по Qr-кодах на ст.36 |
Виконання малюнка інтерєру своєї кімнати у фронтальному положенні. Матеріали: графітні або кольорові олівці. |
|
|
6 |
|
Мистецький погляд на життєвий простір Д/Зс.39-41
|
Виконання малюнку інтер'єру своєї кімнати (с.64). Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
|
|||||
7 |
|
Дружня усмішка в мистецтві. Д/З Підготувати повідомлення про естрадний театр «Шарж» с.45-47
|
Виконання гумористичного портрету Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
8 |
|
Підсумковий.Пригадаймо найцікавіше. Д/З повторити с.51-53 |
Виконання спільної картини «Пригода дорогою» в техніці пластилінографії .Робота в малих групах. Матеріали: пластилін |
|
|
9 |
|
Мистецтво як свідчення часу Д/З с. 57-59 Підготувати повідомлення про особливості цифрових фотографій. |
Виконання проектної роботи в групах. Створення рекламного оголошення. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
10 |
|
Мистецтво як свідчення часу. Д/З с.63-65 Підготувати повідомлення по QR кодах |
Виконання ескізу візитівки Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
11 |
|
Мистецька проекція особистості. Д/Зс.69-71 |
Виконання чорно-білої аватарки Матеріали: графітні олівці, фломастери, (на вибір). |
|
|
12 |
|
Кіно-свідок подій. Д/З с.75-77 |
Створення ескізу афіші до фільму Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
13 |
|
Невичерпність національних витоків. Д/З с.81-83
|
Створення ескізу килима Матеріали: гелева ручка,тонкий фломастер (на вибір). |
|
|
14 |
|
Невичерпність національних витоків. Д/З Підготувати повідомлення про вишивку Галичини, с.88 |
Створення ескізу українського народного одягу. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір) |
|
|
15 |
|
Підсумковий. Обряд як прообраз театру. Різдвяний вертеп. Тематичне оцінювання. Д/З Підготувати проєкт про традиції святкування Різдва і різних країнах
|
Виконання фігур різдвяного вертепу Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір), картон, папір, тканина, пластилін, солоне тісто.
|
|
|
ІІ семестр Розділ ІІ.Образ України і українців у мистецтві |
|||||
16 |
|
Від кобзарів до сучасності Д/З с.105-107 |
Створення сучасного патріотичного плакату Матеріали: графітні та кольорові олівці. |
|
|
17 |
|
Від кобзарів до сучасності Дизайн. Промисловий дизайн. Д/З Підготувати повідомлення про художника Н.Титова |
Створення сучасного антивоєнного плакату
Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
18 |
|
Мистецька Шевченкіада Д/З.с.111-113 |
Виконання портрету Т.Шевченка за допомогою графічного редактору |
|
|
19 |
|
Образи України та українців в анімації Д/З с.117-119 |
Створення анімації до мультфільму «Мавка лісова» Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
20 |
|
Нове життя традицій. Д/З. с.123-125Підготувати повідомлення про види дизайну.
|
Виконання дизайну автомобіля із застосуванням ураїнської вишивки. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
21
|
|
Нове життя традицій. Д/З с.129-131 |
Створення ескізу сучасного жіночого та чоловічого одягу з українськими етнічними мотивами. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
22 |
|
Витончена майстерність перетворення Д/З с.135-137 |
Створення ескізу ювелірного виробу. Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
23 |
|
Рух крізь час. Д/З с.141-143
|
Створення ескізу карнавальної маски Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).Кольоровий папір,картон |
|
|
24 |
|
Погляд у майбутнє. Д/З с.147-149 Підготувати повідомлення про абстракціоніста Давида Бурлюка |
Створення композиції за допомогою графічного редактору. |
|
|
25 |
|
Погляд у майбутнє. Д/З с.153-155 |
Виконання ескізу міста майбутнього Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
26 |
|
Фантастичні перетворення Д/З с.159-161
|
Виконання ескізу «Мій фантастичний герой» Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
27 |
|
Підсумковий.Пригадаймо найцікавіше.Тематичне оцінювання. Д/З с.165-167 |
Створення проєкту. Захист проєкту. |
|
|
28 |
|
Знаходимо натхнення в природі. Д/З с.171-173 Підготувати повідомлення про зв'язок науки та природи |
Створення біонічної споруди (художнє конструювання вироба) Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір). |
|
|
29
|
|
Мистецтво і техніка Д/З с.177-179 |
Виконання ескізу сайту.
Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). |
|
|
30 |
|
Творення нового життя Д/З с.183-185 |
Виготовлення глечика для квітів Матеріали:пластмасова пляшка, кольоровий папір,тканина, графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).
|
|
|
31 |
|
Популярний калейдоскоп Д/З Підготувати повідомлення «Що означають кольори» |
Виконання портрету в кольорі Матеріали: кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).
|
|
|
32 |
|
Символ у мистецтві. Д/З с.195-197 Підготувати повідомлення про герб України |
Створення власної інтерпретації Тризуба Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір). |
|
|
33 |
|
Символ у мистецтві Д/З с.201-203 Підготувати повідомлення про музей Юхима Харабета |
Створення проєкту герба свого класу Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір). |
|
|
34 |
|
Фестивальне розмаїття. Д/З с.207-209, виконати завдання за QR кодом
|
Створення логотипу «Калинові янголи свободи», «Євро-2025» Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір). |
|
|
35 |
|
Узагальнюючий урок за рік. «Я і мистецтво» Тематичне оцінювання. |
https://naurok.com.ua/test/start/2947803 Онлайн-тестування. Повторення вивченого за рік. |
|
|