Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва для 7 класу (НУШ) на 2024-2025 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків

образотворчого мистецтва для 7 класу

за модельною навчальною програмою»Мистецтво.7-9 класи(інтегрований курс)»,

авт. Г.О.Кізілова,Л.М.Гринишина, наказ МОН України від 05.02.2024 №124

(35 годин, 1 година на тиждень)

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків

образотворчого мистецтва для 7 класу

за модельною навчальною  програмою»Мистецтво.7-9 класи(інтегрований курс)»,

авт. Г.О.Кізілова,Л.М.Гринишина, наказ МОН України від 05.02.2024 №124

 

(35 годин, 1 година на тиждень)

                                           

№ п/п

Дата

Тема уроку

Орієнтовні тематичні вправи та завдання, техніка виконання практичних завдань

Примітка

І семестр

Розділ І. Митець і глядач

 

1

 

Мистецтво навколо нас.

Види мистецтва

Д/Зс.6-9

Виконання малюнку на тему «Куточок рідного міста чи села»

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

2

 

Гармонія в ансамблі

Д/Зс.15-17

Виконання малюнку малої архітектурної форми «Альтанка»

Матеріали: графітні або кольорові олівці.

 

3

 

Єднання в мистецтві.Особливості побудови паркового комплексу.

Д/Зс.21

 

Виконання малюнку інтер'єру «Міст через річку»

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

4

 

Сцена,як простір мистецтва

Д/З с 27

Виконання екстер'єру  сцени.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

5

 

 Мистецький погляд на життєвий простір

Д/З. Виконай завдання по Qr-кодах на ст.36

Виконання малюнка  інтерєру  своєї кімнати у фронтальному положенні.

Матеріали: графітні або кольорові олівці.

 

6

 

Мистецький погляд на життєвий простір

Д/Зс.39-41

 

Виконання малюнку інтер'єру своєї кімнати (с.64).

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

 

7

 

Дружня усмішка в мистецтві.

Д/З Підготувати повідомлення про естрадний театр «Шарж» с.45-47

 

Виконання гумористичного портрету

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

8

 

Підсумковий.Пригадаймо найцікавіше.

Д/З повторити с.51-53

Виконання  спільної картини «Пригода дорогою» в техніці пластилінографії .Робота в малих групах.

Матеріали: пластилін

 

9

 

Мистецтво як свідчення часу

Д/З с. 57-59 Підготувати повідомлення про особливості цифрових фотографій.

Виконання проектної роботи в групах. Створення рекламного оголошення.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

10

 

Мистецтво як свідчення часу.

Д/З с.63-65 Підготувати повідомлення по QR кодах

Виконання ескізу  візитівки

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

11

 

Мистецька проекція особистості.

Д/Зс.69-71

Виконання чорно-білої аватарки

Матеріали: графітні олівці, фломастери, (на вибір).

 

12

 

Кіно-свідок подій.

Д/З с.75-77

Створення ескізу афіші до фільму Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

13

 

Невичерпність національних витоків.

Д/З с.81-83

 

Створення ескізу килима

Матеріали: гелева ручка,тонкий фломастер (на вибір).

 

14

 

Невичерпність національних витоків.

Д/З Підготувати повідомлення про вишивку Галичини, с.88

Створення ескізу українського народного одягу.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір)

 

15

 

Підсумковий. Обряд як прообраз театру. Різдвяний вертеп. Тематичне оцінювання.

Д/З Підготувати проєкт про традиції святкування Різдва і різних країнах

 

Виконання  фігур  різдвяного вертепу

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір), картон, папір, тканина, пластилін, солоне тісто.

 

 

ІІ семестр

Розділ ІІ.Образ України і українців у мистецтві

16

 

Від кобзарів до сучасності

Д/З с.105-107

Створення сучасного патріотичного плакату

Матеріали: графітні та кольорові олівці.

 

17

 

Від кобзарів до сучасності Дизайн. Промисловий дизайн.

Д/З Підготувати повідомлення про художника Н.Титова

Створення сучасного антивоєнного плакату

 

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

18

 

Мистецька Шевченкіада

Д/З.с.111-113

Виконання портрету Т.Шевченка за допомогою графічного редактору

 

19

 

Образи України та українців в анімації

Д/З с.117-119

Створення анімації до мультфільму «Мавка лісова»

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

20

 

Нове життя традицій.

Д/З. с.123-125Підготувати повідомлення про види дизайну.

 

Виконання дизайну автомобіля із застосуванням ураїнської вишивки.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

21

 

 

Нове життя традицій.

Д/З с.129-131

Створення ескізу сучасного жіночого та чоловічого одягу з українськими етнічними мотивами.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

22

 

Витончена майстерність перетворення

Д/З с.135-137

Створення ескізу ювелірного виробу.

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

23

 

Рух крізь час.

Д/З с.141-143

 

Створення  ескізу карнавальної маски

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).Кольоровий папір,картон

 

24

 

Погляд у майбутнє.

Д/З с.147-149

Підготувати повідомлення про абстракціоніста Давида Бурлюка

Створення  композиції  за допомогою графічного редактору.

 

25

 

Погляд у майбутнє.

Д/З с.153-155

Виконання ескізу міста майбутнього

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

26

 

Фантастичні перетворення

Д/З с.159-161

 

Виконання ескізу «Мій фантастичний герой»

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

27

 

Підсумковий.Пригадаймо найцікавіше.Тематичне оцінювання.

Д/З с.165-167

 Створення проєкту. Захист проєкту.

 

28

 

Знаходимо натхнення в природі.

Д/З с.171-173

Підготувати повідомлення про зв'язок науки та природи

Створення біонічної споруди

(художнє конструювання вироба)

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір).

 

29

 

 

Мистецтво і техніка

Д/З с.177-179

Виконання ескізу сайту.

 

Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

30

 

Творення нового життя

Д/З с.183-185

Виготовлення  глечика для квітів

Матеріали:пластмасова пляшка, кольоровий папір,тканина, графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

 

31

 

Популярний калейдоскоп

Д/З Підготувати повідомлення

«Що означають кольори»

Виконання портрету в кольорі

Матеріали: кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

 

 

32

 

Символ  у  мистецтві.

Д/З с.195-197

Підготувати повідомлення про герб України

Створення власної інтерпретації Тризуба

Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір).

 

33

 

Символ у мистецтві

Д/З с.201-203

Підготувати повідомлення про музей Юхима Харабета

Створення  проєкту герба свого класу

Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір).

 

34

 

Фестивальне  розмаїття.

Д/З с.207-209, виконати завдання за QR кодом

 

Створення логотипу «Калинові янголи свободи», «Євро-2025»

Матеріали:графітні та кольорові олівці, фломастери, (на вибір).

 

35

 

Узагальнюючий урок за рік. «Я і мистецтво» Тематичне оцінювання.

https://naurok.com.ua/test/start/2947803 Онлайн-тестування. Повторення вивченого за рік.

 

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку