Календарно тематичне планування уроків основ здоров'я 6 клас складене до підручника «Основи здоров'я 6 клас»). Автори: Бойченко Т. Є., Василашко С. В., Василенко С, В., та ін. – Київ: Генеза, 2014. — 160 с.
Календарно-тематичне планування уроків основ здоров’я
для 6 класу на 2018-2019 навчальний рік
(До підручника «Основи здоров’я 6 клас»)
Автори: Бойченко Т. Є., Василашко С. В., Василенко С, В., –
Київ: Генеза, 2014. — 160 с.
(1 година на тиждень, 35 годин на рік)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
При-мітки |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Безпека життєдіяльності. Ризики і небезпеки |
|
|
|
Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі |
|
|
|
Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля |
|
|
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек |
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
Значення води і харчування для розвитку і здоров’я |
|
|
|
Особливості харчування підлітків |
|
|
|
Профілактика йододефіциту і діабету Перша допомога у разі харчових отруєнь |
|
|
|
Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
Особливості розвитку підлітка. Ознаки гармонійного розвитку |
|
|
|
Потреби, навички і звички людини |
|
|
|
Самооцінка і здоров’я |
|
|
|
Критичне мислення та вміння приймати рішення |
|
|
|
Психоактивні речовини і здоров’я |
|
|
|
Убережи себе від ВІЛ |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
ІІ семестр |
|||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||
|
Спілкування людей. Засоби і навички комунікації |
|
|
|
Стилі спілкування |
|
|
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі |
|
|
|
Що таке конфлікти. Види і способи їх розв’язання |
|
|
|
Запобігання ескалації конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях |
|
|
|
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній |
|
|
|
Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Соціальне благополуччя» |
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
|||
|
Правила користування водогоном, тепловими мережами |
|
|
|
Правила користування електричними приладами |
|
|
|
Правила користування газовими приладами |
|
|
|
Безпека під час користування засобами побутової хімії |
|
|
|
Пожежна безпека оселі |
|
|
|
Проживання у промисловій зоні |
|
|
|
Безпека руху велосипедиста |
|
|
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
|
|
|
Повторення теми «Здоров’я людини» |
|
|
|
Підсумковий урок Безпека на канікулах |
|
|